skanjos Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Τα γραφικά του heavy rain είναι υλοποιημένα κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις και περιορισμούς. Είναι βλακώδες να συγκρίνει κάνεις το heavy rain και το uncharted 2 , σαφώς και το uncharted 2 του ρίχνει χάλαρα σαν engine…όπως επίσης το crisis τα ΠΑΤΑΕΙ όλα κάτω! Απλά είναι τα πράγματα μάγκες! γιατί το u2 δεν έχει προυποθέσεις και περιορισμούς?τα πράγματα είναι απλά για όσους τα έχουν δοκιμάσει και τα 2 .το heavy rain έχει καλύτερα character models αλλα το u2 έχει καλύτερο enviroment.αυτό βλέπω τουλάχιστον εγώ που τα δοκίμασα και τα 2.
dr_thodt Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Τα γραφικά του heavy rain είναι υλοποιημένα κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις και περιορισμούς. Είναι βλακώδες να συγκρίνει κάνεις το heavy rain και το uncharted 2 , σαφώς και το uncharted 2 του ρίχνει χάλαρα σαν engine…όπως επίσης το crisis τα ΠΑΤΑΕΙ όλα κάτω! Απλά είναι τα πράγματα μάγκες! Μονο κ μονο που συγκρινει καποιος το Uncharted 2 με το Heavy Rain δειχνει ποσο εκτος θεματος ειναι - φυσικα και το Uncharted 2 ειναι πολυ ανωτερο τεχνικα εφοσον ολα αυτα που κανει απο θεμα γραφικων τα κανει σε πολυ μεγαλυτερα περιβαλλοντα, με particle effects, μεγαλο αριθμο χαρακτηρων με αρκετα καλο AI, interactive περιβαλλοντα με φυσικη και + ολα αυτα τρεχει παντα σταθερα στα 30fps με υψηλης ποιοτητας motion-blur ενω το αλλο ειναι απλα γραμμικα interactive cut-scenes, το πιο ευκολο πραγμα για ολους ειναι να βγαλουν γραφικα οταν ειναι σε περιορισμενο περιβαλλον με μηδαμινη αλληλεπιδραση, χωρις enemy AI routines, χωρις effects..βασικα στο δευτερο μερος του demo που εχει πανω απο 3 χαρακτηρες σε μεγαλυτερο περιβαλλον ειναι εμφανες το downgrade στα γραφικα σε σχεση με το πρωτο μερος. Aκομα δεν εχω καταλαβει γιατι πολλοι θεωρουν το Heavy Rain τοσο εντυπωσιακο... Και κατι αλλο τωρα που ειναι ζεστο, δειτε κ το νεο πρωτο vidoc του Reach, κατι λεγανε μερικοι για spin-off... http://au.xbox360.ign.com/articles/106/1068741p1.html http://au.gamespot.com/events/microsoftx10/story.html?sid=6250303&tag=top_stories;img;2 In fact, the word most often used to describe the campaign battles was as a "sandbox." Bungie repeatedly stressed all of the improvements it has made to its engine, allowing for bigger and more epic battles. "We want huge, epic battles with more characters and enemies than you've ever seen before," explained Lehto. We want the AI to act and react to the player." The fights won't be scripted and the routes won't be predetermined. It will be up to the player to find the best way through a space and into the heart of a fight. To do this, Bungie had to "take a generational leap forward" with animations and artificial intelligence. I saw just a bit of it in motion and can confirm that the textures, animations, lighting, and character modeling is leaps and bounds above Halo 3. Bungie has over 30 guys working on the engine and it shows. As for AI, we'll have to wait and see though the possibilities sure do sound intriguing. Lehto then went into greater detail about things the team is doing on a technical level to achieve the epic scale that it's aiming for, and it sounds like the team has done quite a bit. Just about every facet of the Halo engine has been torn down and rebuilt to accommodate everything from more detail in the character models and environments to better animation and sound. In terms of character model improvements, we actually got to see a visual representation of the progression with an image that showed a version of a marine from the original Halo through Halo: Reach, and the level of added detail in the Reach version of the marine is pretty astounding. Another impressive aspect of Halo: Reach--at least on a visual level--is just how massive the environments are. We got a brief glimpse of a few of them (and a closer look at a multiplayer map), and the view distance is pretty astounding. Of course, part of the reason these environments are so much larger is that Bungie is aiming for an epic scale for the battles. At one point in the video documentary we were shown (which will be released on Xbox Live tomorrow), one of the members of Bungie said that with the new engine, a battle can theoretically accommodate four Spartans, eight marines, and 30 Covenant enemies. At the same time, Bungie wants to reinforce that these battles and indeed the entire game are designed to be a sandbox, meaning that there won't be a whole lot of scripted events. The development team wants you to feel like you can approach a situation in any number of different ways and experience the results based on the approach that you take. The game is pushing about four million polygons more than Halo 3 overall, we're told, with a completely re-written animation system and A.I.
pscrazy Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Aκομα δεν εχω καταλαβει γιατι πολλοι θεωρουν το Heavy Rain τοσο εντυπωσιακο... Sonyfanboy = καραασχετος γενικα! Να μπω σε διαδικασια αναλυσης γραφικων οταν ολα ειναι ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ και καθεται και μου λεει για την δεξια βλεφαριδα της γκομενας στο heavy rain , αυτο δειχνει ΚΑΡΑ-ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ ! Το halo reach με τα μεχρι τωρα, παταει το killzone ανετα... μην μπω σε αναλυση επι τουτου...
Xoxosis Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Μονο κ μονο που συγκρινει καποιος το Uncharted 2 με το Heavy Rain δειχνει ποσο εκτος θεματος ειναι - φυσικα και το Uncharted 2 ειναι πολυ ανωτερο τεχνικα εφοσον ολα αυτα που κανει απο θεμα γραφικων τα κανει σε πολυ μεγαλυτερα περιβαλλοντα, με particle effects, μεγαλο αριθμο χαρακτηρων με αρκετα καλο AI, interactive περιβαλλοντα με φυσικη και + ολα αυτα τρεχει παντα σταθερα στα 30fps με υψηλης ποιοτητας motion-blur ενω το αλλο ειναι απλα γραμμικα interactive cut-scenes, το πιο ευκολο πραγμα για ολους ειναι να βγαλουν γραφικα οταν ειναι σε περιορισμενο περιβαλλον με μηδαμινη αλληλεπιδραση, χωρις enemy AI routines, χωρις effects..βασικα στο δευτερο μερος του demo που εχει πανω απο 3 χαρακτηρες σε μεγαλυτερο περιβαλλον ειναι εμφανες το downgrade στα γραφικα σε σχεση με το πρωτο μερος. Aκομα δεν εχω καταλαβει γιατι πολλοι θεωρουν το Heavy Rain τοσο εντυπωσιακο... Και κατι αλλο τωρα που ειναι ζεστο, δειτε κ το νεο πρωτο vidoc του Reach, κατι λεγανε μερικοι για spin-off... http://au.xbox360.ign.com/articles/106/1068741p1.html http://au.gamespot.com/events/microsoftx10/story.html?sid=6250303&tag=top_stories;img;2 Tι να συγκρινεις απο μοντελο φυσικης , ai , animation μεταξυ ενος intreactive adventure και ενος action , ειναι τελειως ακυρο σημειο αναφορας εχουμε ΜΟΝΟ τα γραφικα εκει μπορει να γινει συγκριση Το heavy rain ειναι εντυπωσιακο γιατι ειναι το μοναδικο παιχνιδι που φτανει τα επιπεδα μιας κανονικης κινηματογραφικης ταινιας σε ποιοτητα γραφικων , ιδιως στο σχεδιασμο characters ειναι σαν να βλεπεις πραγματικους ανθρωπους http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/937/937800/heavy-rain-impressions-20081211033055101.jpg Εδω ειναι σαν να βλεπουμε πραγματικο σπιτι , εκατονταδες εικονες υπαρχουν http://www.breakitdownblog.com/wp-content/uploads/2008/12/heavy-rain-screenshot-trendy-apartment.jpg http://media.ps3.ign.com/media/811/811232/imgs_1.html Γιατι κλεινετε τα ματια σας? Το uncharted ειναι πολυ καλο παιχνιδι και κορυφαιο στην κατηγορια του , οταν βγηκε μειναμε ολοι μειναμε ανοιχτο το στομα στα γραφικα , αλλα ο καιρος περναει τα παιχνδια εξελισσονται δεν μενουν στασιμα Χθες ηταν το uncharted σημερα το heavy rain κλπ , ετσι και αλλιως η naughty dog θα φτιαξει και τριτη συνεχεια 2011- 2012 ειπανε , θα εχουν μια διαφορα 2-3 χρονων ,ειναι φυσικο το uncharted3 να ειναι πολυ ανωτερο τεχνικα του 2 , ιδιως στα γραφικα ---------- Προσθήκη στις 15:49 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 15:38 ---------- Sonyfanboy = καραασχετος γενικα! Να μπω σε διαδικασια αναλυσης γραφικων οταν ολα ειναι ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ και καθεται και μου λεει για την δεξια βλεφαριδα της γκομενας στο heavy rain , αυτο δειχνει ΚΑΡΑ-ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ ! Το halo reach με τα μεχρι τωρα, παταει το killzone ανετα... μην μπω σε αναλυση επι τουτου... Εσυ εισαι ο καρασχετος που βγαζεις τα adventures μαπα , απορω ποσο χρονων θα εισαι , μαλλον κανενας πιτσιρικας που δεν εχει παιξει πολλα παιχνιδια στην ζωη του , και εντυπωσιαζεται ευκολα Εννοειται οτι το halo reach θα ειναι καλυτερο του killzone 2 στα γραφικα αφου εχουν διαφορα εναμισι χρονο και , το Killzone 2 σαν γραφικα ειναι πολυ πισω σε σχεση με τα αντιστοιχα παιχνδια που κυκλοφορουν , οποτε δεν ειναι σημειο αναφορας παιχνιδι που κυκλοφορησε το φλεβαρη του 2009
theo58 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Για μενα το Heavy Rain ειναι πολυ ωραιο γραφικα αλλα εχει μερικα σημεια οπου φαινεται οτι δεν εχει δωθει η απαραιτητη προσοχη οπως πχ μερικα close ups σε χερια και κατι αλλα.... απο την αλλη ομως το Uncharted 2 ειναι αλλη φαση γιατι τα παληκαρια στην Naughty Dog πηγαν το θεμα σε αλλο επιπεδο.... τετοια προσοχη σε λεπτομεριες δεν υπαρχει σε αλλο παιχνιδι.... και ειναι απλα για την ωρα εκτος συναγωνισμου.... Απο την αλλη, φαινεται νομιζω διαφορα στα γραφικα του Halo:Reach και πιστευω οτι για τους λατρεις του ειδους θα ειναι κορυφαιο... (δυστυχως εγω δεν παιζω FPS σε κονσολα)
Tilemaxx Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Λέτε το Reach να κοντράρει το Killzone 2 απο θέμα γραφικών?
dr_thodt Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 (επεξεργασμένο) Tι να συγκρινεις απο μοντελο φυσικης , ai , animation μεταξυ ενος intreactive adventure και ενος action , ειναι τελειως ακυροσημειο αναφορας εχουμε ΜΟΝΟ τα γραφικα εκει μπορει να γινει συγκριση Το heavy rain ειναι εντυπωσιακο γιατι ειναι το μοναδικο παιχνιδι που φτανει τα επιπεδα μιας κανονικης κινηματογραφικης ταινιας σε ποιοτητα γραφικων , ιδιως στο σχεδιασμο characters ειναι σαν να βλεπεις πραγματικους ανθρωπους Ρε φιλε μας δουλευεις? εχεις ιδεα απο καθολου απο development? υποτιθεται οτι ασχολεισαι κ με PC gaming... Πρωτα απο ολα πως ειναι δυνατον να συγκρινεις 2 παιχνιδια που ειναι σε διαφορετικα genres με το ενα να εχει πολυ περισσοτερες απαιτησεις επεξεργαστικα απο το αλλο - αν δεν το γνωριζεις ΑΙ, physics, particle effects, post-processing effects, αριθμος πολυγωνων σημαινει επεξεργαστικη ισχυς στα CPU και GPU...αν αφαιρεσεις ολα τα παραπανω στοιχεια ειναι πολυ πιο ευκολο να επικεντρωθεις καπου ειτε αυτο ειναι οι χαρακτηρες ειτε ειναι τα περιβαλλοντα, αλλωστε δεν ειναι τυχαιο που παντα τα cut-scenes ειναι καλυτερα οπτικα απο τα in-game γραφικα γιατι πολυ απλα δεν τρωνε CPU/GPU cycles τα παραπανω. Kαι συν ολα αυτα οπως ξαναειπα ειναι εμφανες η ριγμενη ποιοτητα των γραφικων στο δευτερο μερος του demo μιας κ εκει τα πραγματα δεν ειναι τοσο απλα οσο το πρωτο μερος που εχει 2 χαρακτηρες κ ενα δωματιο αφου εχει βροχη κ αρκετους χαρακτηρες στην οθονη - βεβαια εκει φαινονται οι περιορισμοι της μηχανης γραφικων με τα χαμηλοτερης αναλυσης textures και το screen tearing να κανουν την εμφανιση τους. Και ναι δεν ειναι το πρωτο game με σχεδον φωτορεαλιστικους χαρακτηρες - παιχνιδια οπως τα Resident Εvil 5 (που ειναι πολυ καλυτερο στο lip-synching) Uncharted 2, Mass Effect 1/2, MGS4 + τα επερχομενα FFXIII και Splinter Cell: Conviction ειναι εξισου εντυπωσιακα ενω ταυτοχρονα δεν ειναι interactive movies ειναι videogames. Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2010 από dr_thodt
GrandGamer Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Αυτό το πράγμα που πηδάται από το ένα θέμα στο άλλο λες και είναι το ίδιο και το αυτό πολύ μου αρέσει. Συνεχίστε.
dr_thodt Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Λέτε το Reach να κοντράρει το Killzone 2 απο θέμα γραφικών? H Βungie με τo Reach φαινεται πιο πολυ να επικεντρωνεται στην ουσια παρα στα βιτρινα - μεγαλυτερες μαχες/περισσοτεροι εχθροι ταυτοχρονα στην οθονη, ανοιχτη μη γραμμικη προσεγγιση, βελτιωμενο ΑΙ και animation ειναι πολυ σημαντικα στοιχεια απο οποιαδηποτε αισθητικα και μονο οπτικη βελτιωση. Βεβαια το παιχνιδι φαινεται να εχει πολυ εντυπωσιακα γραφικα...και να φανταστει κανεις οτι ακομα βρισκεται σε alpha επιπεδο. ---------- Προσθήκη στις 17:16 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 17:09 ---------- Αυτό το πράγμα που πηδάται από το ένα θέμα στο άλλο λες και είναι το ίδιο και το αυτό πολύ μου αρέσει. Συνεχίστε. Δωσε μας τα φωτα σου μεγαλε ρητορα του gaming...παντως η ατακα σου οτι το PS2 δεν ειχε μεγαλη διαφορα απο το XBOX απο θεμα δυναμης ηταν απο τις καλυτερες ατακες που εχω δει τελευταια...οταν μπορεσεις κ εσυ να παρεις XBOX και 360 εισαι ευπροσδεκτος για πραγματικο trolling μεχρι τοτε σταματα γιατι γινεσαι γραφικος.
pscrazy Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Λέτε το Reach να κοντράρει το Killzone 2 απο θέμα γραφικών? Μετα οσα εχω δει , ΑΝΕΤΑ το προσπερναει! εκτος εαν αυτα που βλεπουμε δεν ειναι απο το χβοχ αλλα απο development machine (pc)
Xoxosis Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Ρε φιλε μας δουλευεις? εχεις ιδεα απο καθολου απο development? υποτιθεται οτι ασχολεισαι κ με PC gaming... Πρωτα απο ολα πως ειναι δυνατον να συγκρινεις 2 παιχνιδια που ειναι σε διαφορετικα genres με το ενα να εχει πολυ περισσοτερες απαιτησεις επεξεργαστικα απο το αλλο - αν δεν το γνωριζεις ΑΙ, physics, particle effects, post-processing effects, αριθμος πολυγωνων σημαινει επεξεργαστικη ισχυς στα CPU και GPU...αν αφαιρεσεις ολα τα παραπανω στοιχεια ειναι πολυ πιο ευκολο να επικεντρωθεις καπου ειτε αυτο ειναι οι χαρακτηρες ειτε ειναι τα περιβαλλοντα, αλλωστε δεν ειναι τυχαιο που παντα τα cut-scenes ειναι καλυτερα οπτικα απο τα in-game γραφικα γιατι πολυ απλα δεν τρωνε CPU/GPU cycles τα παραπανω. Kαι συν ολα αυτα οπως ξαναειπα ειναι εμφανες η ριγμενη ποιοτητα των γραφικων στο δευτερο μερος του demo μιας κ εκει τα πραγματα δεν ειναι τοσο απλα οσο το πρωτο μερος που εχει 2 χαρακτηρες κ ενα δωματιο αφου εχει βροχη κ αρκετους χαρακτηρες στην οθονη - βεβαια εκει φαινονται οι περιορισμοι της μηχανης γραφικων με τα χαμηλοτερης αναλυσης textures και το screen tearing να κανουν την εμφανιση τους. Και ναι δεν ειναι το πρωτο game με σχεδον φωτορεαλιστικους χαρακτηρες - παιχνιδια οπως τα Resident Εvil 5 (που ειναι πολυ καλυτερο στο lip-synching) Uncharted 2, Mass Effect 1/2, MGS4 + τα επερχομενα FFXIII και Splinter Cell: Conviction ειναι εξισου εντυπωσιακα ενω ταυτοχρονα δεν ειναι interactive movies ειναι videogames. Επειδη ασχολουμαι με το pc gaming πολλα χρονια ειμαι σε θεση να διακρινω και να γνωριζω πολυ περισσοτερα απο σενα στο θεμα γραφικων που εχεις κονσολα και καυχιεσαι για ποιοτητα To uncharted εχει προβλημα σε πολλα σημεια στα γραφικα , πχ αν δεις τα κοντινα πλανα της ζουγκλας στο borneo ολη χαμηλη βλαστηση του ειναι 2d images σαν χαρτινα φαινονται σε σχεση με του crysis που ειναι 3d και ρεαλιστικα Το θετικο στο uncharted οτι το ματι δεν επικεντρωνεται σε αυτες τις ατελεις αλλα στο συνολικο τοπιο και στην καταιγιστικη δραση που εξελισσεται στο παιχνιδι το heavy rain δεν εχει open worlds τυπου uncharted , συνηθως η δραση θα ειναι πολυ αργη , περισσοτερη εμφαση εχει δωθει στις μικρο λεπτομερειες , η σκηνη του μακιγιαζ της madison στο club εχει απιστευτη λεπτομερεια στα κοντινα πλανα , η στο ντουζ που κανει μπανιο http://www.gametrailers.com/user-movie/heavy-rain-sexy-girl-gameplay/319791 http://www.jeuxvideo.com/extraits-videos-jeux/0000/00004460/heavy-rain-une-douche-et-au-lit-hd.htm , http://www.xtremeps3.com/2010/02/11/heavy-rain-nudity-and-sex-scene-leaked/ Θα ηταν ενδιαφερον αν καναμε κοντινα πλανα στα textures των χαρακτηρων του uncharted κει θα βλεπαμε το αποτελεσμα Τωρα οταν μου αναφερεις multiplatfrom τυπου resident evil σαν ποιοτητα απλα γελαμε Που θυμηθηκες αυτη την αρχαιολογια , το mass effect 2 εχει πολυ μετρια γραφικα για τα δεδομενα του pc Φωτoρεαλιστικα γραφικα στο συνολο του μονο ενα παιχνιδι εχει το crysis κανενα αλλο , το heavy rain εχει φωτορεαλιστικους χαρακτηρες και πολυ καλη ατμοσφαιρα σαν ταινια , αυτο το κανει να ξεχωριζει απο τα αλλα παιχνδια στις κονσολες Παρε ενα pc και παιξε crysis να δεις τι σημαινει φωτορεαλισμος , http://www.livbit.com/article/wp-content/uploads/2008/11/crysis-reallife-big.jpg τετοιες λεξεις προσεχουμε που τις λεμε Μου φαινεται οτι μερικοι περα απο την καινουργια τους κονσολα τους δεν εχουν αλλη εμπειρια απο παιχνιδια Ποτε μην κρινεις ενα παιχνιδι απο το demo περιμενε την τελικη του εκδοση
anamenos Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 1)Το Mass Effect 2 έχει μακράν τα καλύτερα γραφικά στις κονσόλες, απίστευτη έμφαση στη λεπτομέρεια. 2)Γιατί κάνετε σύγκριση δυο κονσολών , που η μία (ΧΒΟΧ360) έχει στο 99% των multiplatform παιχνιδιών καλύτερα γραφικά???? 3)Το hype της SONY δεν θα σας δώσει καλύτερα αποτελέσματα...
skanjos Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 1)Το Mass Effect 2 έχει μακράν τα καλύτερα γραφικά στις κονσόλες, απίστευτη έμφαση στη λεπτομέρεια. 2)Γιατί κάνετε σύγκριση δυο κονσολών , που η μία (ΧΒΟΧ360) έχει στο 99% των multiplatform παιχνιδιών καλύτερα γραφικά???? 3)Το hype της SONY δεν θα σας δώσει καλύτερα αποτελέσματα... 1)το λες γιατί δεν έχεις παίξει u2 και Killzone2. 2)γιατί όλοι ξέρουμε οτι αυτό είναι που έχει σημασία στις 2 κονσόλες(sarcasm...) 3)hype της σονυ λες για παιχνίδια όπως u2 και god of war 3?που να έρθει και το last guardian χεχε. όσο για το reach απο αυτά που βλέπουμε έχει χειρότερα γραφικά απο το killzone 2.όχι οτι αυτό το κάνει χειρότερο παιχνίδι ,αλλα μιας και είμαστε στα γραφικά.
neovdr Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 1)το λες γιατί δεν έχεις παίξει u2 και Killzone2.2)γιατί όλοι ξέρουμε οτι αυτό είναι που έχει σημασία στις 2 κονσόλες(sarcasm...) 3)hype της σονυ λες για παιχνίδια όπως u2 και god of war 3?που να έρθει και το last guardian χεχε. όσο για το reach απο αυτά που βλέπουμε έχει χειρότερα γραφικά απο το killzone 2.όχι οτι αυτό το κάνει χειρότερο παιχνίδι ,αλλα μιας και είμαστε στα γραφικά. Πότε βγήκε το GoW 3 ρε παιδιά???
skanjos Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Πότε βγήκε το GoW 3 ρε παιδιά??? πιο νωρίς απο το halo reach πάντος .για Hype μιλάμε....
Προτεινόμενες αναρτήσεις