bahamut zero Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2010 Ποια ακριβως δηλωση παρερμηνευτηκε? εδω εχουμε να κανουμε με γεγονοτα, ελλαχιστη εξερευνηση, οχι πολεις, οχι μαγαζια, ευθειες πιστες κ.α. υπαρχει ανθρωπος που πιστευει σοβαρα οτι ολα αυτα τα ελλατωματα θα υπηρχαν εαν δεν ειχε τον περιορισμο χωρου το xbox? η αρχικη δηλωση ηταν οτι σε ενα τοσο μεγαλο χρονο αναπτυξης αναπτυχθηκαν και περιοχες οι οποιες τελικα δεν μπηκαν στο παιχνιδι γιατι δεν ταιριαζαν με αυτο...συγκεκριμενα ο kitase ειπε οτι στο παιχνιδι εβαζαν και εβγαζαν διαρκως πραγματα...ε καποιοι καλοπροαιρετοι ανθρωποι με το που ακουσαν τη δηλωση εβγαλαν κατευθειαν το συμπερασμα οτι αυτο εγινε λογω 360..νομιζετε οτι αν ηθελαν δεν μπορουσαν να βαλουν ενα ακομα dvd και να το φτιαξουν με πολεις...
DJTaurus Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2010 Οι Αντανακλάσεις ενός Xbox 360 στο PS3… http://www.byteme.gr/node/5342
ikaruga24 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2010 μην πιστευετε οτι ακυρο ακουτε ρε παιδια...δηλωση που παρερμηνευτηκε ηταν στην οποια δε θα διναμε σημασια αν καποια ηλιθια sony biased sites δε μεγαλοποιουσαν το θεμα ριχνοντας ευθυνες στην ms....μην ψαρωνετε Η νεκροψια θα διξει παντως για το πως θα ειναι το παιχνιδι στις 2 κονσολες. Παντως το παιχνιδι οσο ποιο πολυ διαβαζω οτι μοιαζει στο FF 10 σε περισσοτερο απο ενα βασικα στοιχεια τοσο ποιο πολυ με απωθει. Προσωπικα δεν μπορω να δεχτω τοση ομορφια στο περιβαλλον και να μην με αφηνει να το εξερευνησω και ειδικα μετα το 12 που καλοεμαθα δεν ξαναγυρναω στο παλιο στυλ.
skanjos Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2010 system seller?σαν το tekken? ναι πιστέυω οτι και το τεκκεν είναι system seller.και όχι επειδή ήταν ps2 exlusive ,αλλα γιατί είναι το τοπ του είδους του και δεν βγαίνει κάθε χρόνο,ούτε έχεις αρκετές εναλλακτικές και γενικά είναι το πιο διάσημο 3d fighting game κάτι αντίστοιχο με το ff στα jrpgs. και όταν μιλάμε για γκάμα παιχνιδιών.... [ame]http://www.gametrailers.com/video/japanese-gameplay-yakuza-4/62131[/ame] οπου ναναι θα βγει το 3 στην αμερική,ότι πιο κοντινό υπάρχει στο shenmye,είναι τρελοί αυτοι οι ιαπωνέζοι χαχαχαχα.
kabamaru21 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2010 Ειναι off-topic αλλα μολις το ειδα και εφυγα απο το παραθυροhttp://en.akinator.com/ Εβαλα τον Nathan Drake απο το uncharted και τον βρηκε με την πρωτη ?????? ρε μας δουλευει? βρηκε τον kabamaru edit βρηκε και τον voltron
Xoxosis Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2010 Γενικά πάντως η ιστορία έχει πολύ ψωμί, ειδικά στο τι και πόσο εκμεταλλεύονται οι developers τις δυνατότητες κάθε μηχανήματος... Χθες είχε έρθει για διάλεξη στο Πανεπιστήμιο ένας προγραμματιστής της Ubisoft Reflections και λίγο-πολύ επιβεβαίωσε ότι οι προγραμματιστές δεν εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες του PS3 και για λόγους ευκολίας και βιασύνης και προτιμούν να αναπτύσσουν πρώτα σε Χ360 και να κάνουν μετά το porting... Δεν εκμεταλευονται τις δυνατοτητες του ps3 για λογους τεμπελιας , δεν ειναι διατεθειμενοι να ασχοληθουν γιατι θα τους κοστισει σε κοπο και χρονο Αλλωστε γιατι να το κανουν οταν εχουν την επιτυχια στο τσεπακι τους ακομα και ετσι Τοσα multiplatform της σειρας και απολυτες μετριοτητες πουλανε σαν κινηματογραφικες ταινιες του hollywood , προσφατο παραδειγμα το cod Τωρα απο το αρθρο αποδεικνεειται ποσο λαθος εχουν μερικοι να θεωρουν ποιοτητα και ως μετρο συγκρισης τα MULTIPLATFORM , στους περισσοτερους ειναι πλεον γνωστα αφου τα βλεπουνε με τα ματια τους , οσο περναει ο καιρος η διαφορα ποιοτητας μεταξυ exclusive και multipltfrom παιχνιδιων τεινει να γινει η μερα με την νυχτα ... Εμενα μου κανει κατι αλλο εντυπωση που δεν σχολιαστηκε απο κανεναν εδω Η ειρωνεία, λέει, είναι πως αν εξαρχής τους ανέπτυσσαν για το PS3, θα μπορούσαν κάλλιστα να τους μεταφέρουν στη συνέχεια στο Xbox 360, αλλά σχεδόν άπαντες το αποφεύγουν, λόγω της δυσκολίας του απευθείας προγραμματισμού στο PS3. Τα παραπάνω, συνέχισε, φαίνονται ξεκάθαρα σε τίτλους αποκλειστικούς για το PS3, όπως το Uncharted 2, Killzone 2 κ.λπ. που έχουν να επιδείξουν στοιχεία που το Xbox 360 δεν υπήρχε περίπτωση να πλησιάσει ούτε στα πιο τρελά του όνειρα! Τι εννοει εδω ο ποιητης , μπορουμε να δωσουμε 2 εξηγησεις α)οτι τα ms studios δεν φτανουνε το επιπεδο των προγραμματιστων που εχουν τα αντιστοιχα studios της σονυ (santa monica , naughty , polyphony) στην αξιoποιηση και γνωση του hardware κατα 100% η β) εξ ορισμου το xbox360 εχει πολυ πιο αδυνατο hardware ωστε ειναι απιθανο να αποδωσει (αυτα τα στοιχεια) γραφικα , εφφε ,physics που ειναι ευκολα να αποδωθουν με το hardware του playstation
skanjos Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2010 ρε μας δουλευει? βρηκε τον kabamaru edit βρηκε και τον voltron χαχα στην αρχή έβαλα cloud τον βρήκε ,μετα μου βρήκε και τον μπαρμπα στρουμφ, απέτυχε i deafeated him έβαλα τον lloyd απο το Legend of dragoon χεχεχε σορι για το οφφτοπικ
BucketheadGR Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2010 Και κάτι για καποιους που λένε οτι το blueray δεν είναι προσόν για gaming http://www.sankakucomplex.com/2010/02/18/capcom-xbox-cuts-made-us-weep-enjoy-buying-dlc/ το λοστ πλανετ 2 θα έχει πράγματα dlc που τα είχαν έτοιμα αλλα αναγκάστηκαν να τα κόψουν γιατί δεν χωρούσε το δισκάκι... Μη μασάς κουτόχορτο. Αν η capcom ήθελε ΟΝΤΩΣ να βάλει περισσότερα πράγματα, γιατί δεν τα έβαζε στο blu-ray και στο xbox να τα έβαζε σαν free DLC; Αλλά έχουν μυριστεί τα φράγκα και τις ηλίθιες δικαιολογίες...
dr_thodt Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2010 Ποια ακριβως δηλωση παρερμηνευτηκε? εδω εχουμε να κανουμε με γεγονοτα, ελλαχιστη εξερευνηση, οχι πολεις, οχι μαγαζια, ευθειες πιστες κ.α. υπαρχει ανθρωπος που πιστευει σοβαρα οτι ολα αυτα τα ελλατωματα θα υπηρχαν εαν δεν ειχε τον περιορισμο χωρου το xbox? Διαβασε εδω κ θα καταλαβεις γιατι πραγματικα το FFXIII βγηκε οπως βγηκε... http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=3154629&postcount=10919 However, concerns over a crippled Xbox 360 version are misplaced – of the 38GB of data on the disc, only 8GB is game data, the rest being given over to sumptuous CG movies (see above), leading to the promise that the in-game elements will be “mostly” identical, whilst the movies simply enjoy far lower data rates to compensate, an admittedly dubious consolation. The revelations come by way of developer interviews and other information published in Square Enix’s official Final Fantasy XIII production “mook” (magazine/book), Final Fantasy XIII Scenario Ultimania. Some of the most interesting points are paraphrased below: The game’s linearity was just because depicting towns and so on like we did before was impossible to do on an “HD” console – it was too much work. Nomura had hardly anything to do with it; he just did character design and commercials, not even the intro or movies. The game was designed with DLC in mind but we don’t actually have any planned. It was easy to port to the Xbox. Porting to the PS3 is harder. The PS3 has more processing power but you have to do it properly. Jumping was manual at first and you could jump onto the titans. You used to be able to avoid enemy attacks in the field using the analogue stick, but due to difficulty considerations it was canned. The battle team came up with the transforming summons. The art team was dead against them. “I was thinking this time we would make it completely story-centric” – Toriyama. By now it is clear that the decision to adopt an extremely linear and heavily simplified design is by far the most controversial one made by the developers. Eπισης η νοοτροπια του FFXIII (απολυτα γραμμικο χωρις exploration) δεν ειναι κατι καινουργιο για την σειρα μιας κ το FFX ηταν το ιδιο πραγμα. ---------- Προσθήκη στις 14:19 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 14:12 ---------- Μη μασάς κουτόχορτο. Αν η capcom ήθελε ΟΝΤΩΣ να βάλει περισσότερα πράγματα, γιατί δεν τα έβαζε στο blu-ray και στο xbox να τα έβαζε σαν free DLC; Αλλά έχουν μυριστεί τα φράγκα και τις ηλίθιες δικαιολογίες... Αν οντως ηταν αληθεια που το κοβω πολυ δυσκολο ενα action παιχνιδι χωρις CG movies να ζηταει πανω απο 6.8GB αλλα κ να ισχυει θα μπορουσαν να το κανουν α λα RE5: Gold Edition που στο PS3 εχει το εξτρα περιεχομενο στο δισκακι ενω στο 360 εχει redeemable code για κατεβασμα του content απο το Live. Oποτε ας αφησει το δουλεμα η Capcom...
skanjos Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2010 Μη μασάς κουτόχορτο. Αν η capcom ήθελε ΟΝΤΩΣ να βάλει περισσότερα πράγματα, γιατί δεν τα έβαζε στο blu-ray και στο xbox να τα έβαζε σαν free DLC; Αλλά έχουν μυριστεί τα φράγκα και τις ηλίθιες δικαιολογίες... ίσως και λέω ίσως γιατί έχει συμφωνία να βγάλει το ίδιο παιχνίδι και με την ms και με την sony σαν κάποιο άλλο παιχνίδι (γκούχου ffxiii γκούχου).δεν μπορεί στο ένα να έχει στο δισκάκι 1,5 φορές το παιχνίδι και στο άλλο με το που φτάνεις stage 3 να σε λέει "και τώρα για να δεις την stage 3 κατέβασε την απο το ιντερνετ και αν δεν έχεις στα π@ μας" δεν μπαίνουν τα πάντα σε dlc ,δικαιολογίστε όσο θέλετε το dvd αλλα το blueray προσφέρει στο gaming και δυστυχώς το dvd κρατάει παιχνίδια πίσω με το μικρό storage space και δυστυχώς τους τσιγκούνιδες developers που δεν θέλουν να βάλουν 2ο δισκάκι. θέλουν και δωρεάν dlc κάποιοι χαχαχαχα.φυσικά θα σας ρουφίξουν το αίμα ,εφόσον υπάρχουν άτομα που αγοράζουν μέχρι και themes,καλά κανει η crapcom εφόσον υπάρχουν άτομα που τα αγοράζουν.(και ναι είναι crapcom μέχρι να βγάλει καινούριο bof)
Xoxosis Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2010 ίσως και λέω ίσως γιατί έχει συμφωνία να βγάλει το ίδιο παιχνίδι και με την ms και με την sony σαν κάποιο άλλο παιχνίδι (γκούχου ffxiii γκούχου).δεν μπορεί στο ένα να έχει στο δισκάκι 1,5 φορές το παιχνίδι και στο άλλο με το που φτάνεις stage 3 να σε λέει "και τώρα για να δεις την stage 3 κατέβασε την απο το ιντερνετ και αν δεν έχεις στα π@ μας"δεν μπαίνουν τα πάντα σε dlc ,δικαιολογίστε όσο θέλετε το dvd αλλα το blueray προσφέρει στο gaming και δυστυχώς το dvd κρατάει παιχνίδια πίσω με το μικρό storage space και δυστυχώς τους τσιγκούνιδες developers που δεν θέλουν να βάλουν 2ο δισκάκι. θέλουν και δωρεάν dlc κάποιοι χαχαχαχα.φυσικά θα σας ρουφίξουν το αίμα ,εφόσον υπάρχουν άτομα που αγοράζουν μέχρι και themes,καλά κανει η crapcom εφόσον υπάρχουν άτομα που τα αγοράζουν.(και ναι είναι crapcom μέχρι να βγάλει καινούριο bof) Μην ξεχναμε οτι εκτος της ελευθεριας χωρου που προσφερει το bluray στους προγραμματιστες , υπαρχει και ενας ηχος που ειναι ποιοτικα ανωτερος απο τα dolby digital - dts και υπαρχει σε καμποσα παιχνιδια (uncharted) το πολυκαναλο LPCM Ειναι αδυνατον να χωρεσει σε Dvd αφου καταλαμβανει καμποσα giga (ασυμπιεστος γαρ) σε σχεση με τα mb των συμπιεσμενων παλιων format ηχου dts και dolby digital
Toufas Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2010 καλα οταν ακουσεις διαφορα εσυ στον lpcm και στο flac ελα να μας το πεις.
Xoxosis Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2010 καλα οταν ακουσεις διαφορα εσυ στον lpcm και στο flac ελα να μας το πεις. Το lpcm σε μερικες περιπτωσεις αγγιζει τα επιπεδα των dts master audio , dolby digital hd , αν εχεις ιδεα βεβαια απο νεα φορματ ηχου και μιλαμε για ηχους που χρησιμοποιουνται αποκλειστικα στο cinema το flac σαν format μονο στην μουσικη εχει χρηση , τι σχεση εχει με τα παιχνιδια και το home cinema ? Οτι ναναι , αν θες να υποβαθμισεις το blu ray βρες καλυτερα επιχειρηματα , παρε μια γευση τι σημαινει lpcm Pink Floyd - Wish You Were Here English LPCM 96/24 Lossless 4.0 ~ 9216 kbps http://www.avsite.gr/vb/showthread.php?t=62095 Oταν το dolby digital που χρησιμοπιειται στα παιχνιδια του xbox φτανει μετα βιας τα 512kbps και το dts στα 1500 kbps , αλλα τι στα λεω , καταλαβαινετε μερικοι απο ποιοτητα
hollow_83 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2010 Για να ριξω λιγο λαδι στη φωτια καπου διαβασα οτι οι εικονες που δειχνουν κατωτερο το XBOX ειναι απο developement version, και πως ο τυπος που ειπε οτι το XBOX τρεχει σε 576 το καταλαβε κοιτωντας photos και οχι ρεαλ τιμε engine.
Tilemaxx Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2010 Καλά αν δεν περιμένουμε να το δούμε στα μάτια μας, δεν μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις