Προς το περιεχόμενο
algait

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πρόσφατα άκουσα στο ραδιόφωνο έναν τύπο που έλεγε για την μετατροπή των αυτοκινήτων σε υβριδικά με κίνηση τόσο με βενζίνη όσο και με υγραέριο το οποίο είναι σαφώς πιο φθηνό. Με το πρώτο άκουσμα μου φάνηκε καλή φάση αλλά είπα να ρωτήσω και εσάς

Εσείς έχετε γνώμη για το θέμα και πιο συγκεκριμένα

α) Τι επιπτώσεις έχει το υγραέριο στις επιδόσεις του αυτοκινήτου?

β) Πόσο καίει το αυτοκίνητο με υγραέριο?

γ) Υπάρχουν βενζινάδικα με υγραέριο (εγώ μένω Θεσαλονίκη αλλά και γενικότερα έχει εξαπλωθεί αυτό το φαινόμενο σε όλη την Ελλάδα)

δ) Μήπως στην πορεία όταν γίνει μόδα αυτό το φαινόμενο ανέβει η τιμή του υγραερίου και κάνουμε μια τρύπα στο νερό?

ε) Σε τι βαθμό ρυπαίνει το περιβάλλον?

στ) Σε ποιο στάδιο βρίσκονται άλλες πηγές ενέργειας για τα αυτοκίνητα (πχ υδρογόνο)?

Περιμένω τις απόψεις σας

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρεπει να μπει νεα δεξαμενη για το υγραεριο στο πορτ-μπαγκαζ, το οποιο μετα ειναι σχεδον αχρηστο αφουν θα χωρανε ελαχιστα πραγματα.

Σε ενα αρθρο σε περιοδικο αυτοκινητου που ειχα διαβασει παλαιοτερα για την υγραεριοκινηση, οπου ειχαν μετατρεψει ενα hyundai accent, ελεγαν οτι ειναι οικονομικοτερο, εχει λιγοτερους ρυπους, αλλα οι επιδωσεις του αυτοκινητου μειωθηκαν.

Τωρα αν μπορεις να ζησεις χωρις πορτ-μπαγκαζ και με ενα πιο αργο αυτοκινητο, θα ελεγα ειναι λιγο χλωμο. Και εκτος αυτου θα πρεπει να υπολογισεις ποσο ειναι το κοστος της μετατροπης και σε ποσα χιλιομετρα θα κανεις αποσβεση.

Και το δικτυο διανομης ειναι μονο σε Αθηνα και Θεσσαλονικη σε μετρημενα στα δακτυλα σημεια.

Γενικα αν δεν εισαι ταριφας στην Αθηνα που να κανεις εκατομμυρια χιλιομετρα δεν θα ελεγα οτι συμφερει.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Πρόσφατα άκουσα στο ραδιόφωνο έναν τύπο που έλεγε για την μετατροπή των αυτοκινήτων σε υβριδικά με κίνηση τόσο με βενζίνη όσο και με υγραέριο το οποίο είναι σαφώς πιο φθηνό. Με το πρώτο άκουσμα μου φάνηκε καλή φάση αλλά είπα να ρωτήσω και εσάς

Εσείς έχετε γνώμη για το θέμα και πιο συγκεκριμένα

α) Τι επιπτώσεις έχει το υγραέριο στις επιδόσεις του αυτοκινήτου?

β) Πόσο καίει το αυτοκίνητο με υγραέριο?

γ) Υπάρχουν βενζινάδικα με υγραέριο (εγώ μένω Θεσαλονίκη αλλά και γενικότερα έχει εξαπλωθεί αυτό το φαινόμενο σε όλη την Ελλάδα)

δ) Μήπως στην πορεία όταν γίνει μόδα αυτό το φαινόμενο ανέβει η τιμή του υγραερίου και κάνουμε μια τρύπα στο νερό?

ε) Σε τι βαθμό ρυπαίνει το περιβάλλον?

στ) Σε ποιο στάδιο βρίσκονται άλλες πηγές ενέργειας για τα αυτοκίνητα (πχ υδρογόνο)?

Περιμένω τις απόψεις σας

 

 

a) 30% μειον στις επιδοσεις... εκει περιπου...

β) Λιγο παρακατω απο την βενζινη, λιγο...

γ) οπου βαζουν και οι ταξιτζιδες

δ) ειναι ηδη αυξημενη η τιμη...

ε) υποτιθεται πως ειναι ποιο καθαρο...

στ) εχουμε πολυ μελλον ακομα

 

Ειχα σε αμαξι μου, και η απαντηση ειναι πως ΔΕΝ αξιζει η φασαρια μιας και ιδιαιτερο κερδος δεν υπαρχει, θα σου κοψει ενα 35% του χωρου αποσκευων (απο ενα χωρο 400 λιτρων), οι επιδοσεις θα πιασουν πατο.

 

Εαν θες να κανεις απλως κατι καλυτερο και συμφερον αγορασε DIESEL .-

 

Case is rested...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
μα το ντήζελ δεν πρέπει να είναι επαγγελματικό?

 

Φυσικα και οχι... μπορεις κανονικα να παρεις ΙΧ diesel. Θεωρητικα απαγορευεται εντος των μεγαλων πολεων, but nobody gives a shit :mrgreen: Φοροεισπρακτικη απαγορευση και τιποτε αλλο...

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι περισσότεροι έχουν κάποιο παππού/γιαγιά/θείο/θεία σε χωριό που μπορείς να δηλώσεις το αμάξι που θα έχει diesel.

 

Το μόνο πρόβλημα είναι ότι υποτίθεται ότι απαγορεύεται να κυκλοφοράς σε πόλεις, αλλά αν σε σταματήσουν δεν ξέρω τι πρόστιμα παίζουν.

 

Προχθές πέτυχα στην Θεσσαλονίκη Audi Α3 με αυτοκόλλητο TDi και πινακίδες ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. Δεν ξέρω αν όντως ήταν με πετρέλαιο, καθότι ήταν παρκαρισμένο. Άρα ή ο οδηγός έχει χιούμορ ή ο οδηγός είχε τρελό μέσο.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Ιταλία πάνω από το 50% των αυτοκινήτων που δεν είναι Diesel έχουν υγραέριο.

 

Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν πρέπει να αγορασεις μεταχειρισμένο που έχει ήδη υγραέριο.

 

Πάντως συμφέρει εάν θέλεις να κάνεις πολλά χιλιόμετρα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Οι περισσότεροι έχουν κάποιο παππού/γιαγιά/θείο/θεία σε χωριό που μπορείς να δηλώσεις το αμάξι που θα έχει diesel.

 

Το μόνο πρόβλημα είναι ότι υποτίθεται ότι απαγορεύεται να κυκλοφοράς σε πόλεις, αλλά αν σε σταματήσουν δεν ξέρω τι πρόστιμα παίζουν.

 

Προχθές πέτυχα στην Θεσσαλονίκη Audi Α3 με αυτοκόλλητο TDi και πινακίδες ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. Δεν ξέρω αν όντως ήταν με πετρέλαιο, καθότι ήταν παρκαρισμένο. Άρα ή ο οδηγός έχει χιούμορ ή ο οδηγός είχε τρελό μέσο.

 

Και γω αυριο κιολας παω και αγοραζω diesel, δηλωμενο κανονικα Θεσσαλονικη. Δεν υπαρχει κανενα απολυτως προβλημα, ουτε και απαγορευση ως προς αυτο. Μην σου φαινεται λοιπον περιεργο...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγχωρέστε με που συνεχίζω το offtopic, αλλά είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον το θέμα που προέκυψε:

 

Δεν υπάρχει κανένα μυστήριο με τα diesel Ι.Χ. που έχουν πινακίδες Αττικής/Θεσσσαλονίκης/Πάτρας (παίζει να είναι και καμμία ακόμη μέσα). Η απαγόρευση κίνησής τους αφορά τα αντίστοιχα πολεοδομικά συγκροτήματα (Μητροπολιτικοί + όμοροι Δήμοι) και όχι τους νομούς συνολικά. Π.χ. στο Λαγκαδά Θεσ/νίκης άνετα βγάζεις πινακίδες για diesel. Αν όμως σε ελέγξουν εντός της πόλης, μάλλον στην «φόρεσαν» :mrgreen:

 

Με λίγο Google, βρήκα το παρακάτω:

http://www.off-road.gr/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=2148&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ και 2 μήνες έχω εγκαταστήσει υγραεριοκίνηση στο αυτοκίνητό μου, HYUNDAI ELANTRA '02.

Η κατανάλωση σε λίτρα του υγραερίου είναι περίπου 10% αυξημένη.

Η ιπποδύναμη στις χαμηλές στροφές είναι βελτιωμένη, αλλά στις υψηλές δείχνει να είναι μειωμένη. Γενικά δεν παρατηρούνται σημαντικές διαφοροποιήσεις, λαμ΄βανοντας υπόψη και την αύξηση του βάρους του αυτοκινήτου λόγω της τοποθέτησης της μποκάλας αποθήκευσης και του επιπρόσθετου βάρους του υγραερίου, περίπου 70 λίτρα.

Η τιμή του υργαερίου είναι σήμερα 51 λεπτά, ενώ της αμόλυβδης 90 λεπτά.

Συνεπώς υπάρχει οικονομία περίπου 35% στο έξοδο του καυσίμου.

Με σύντομους υπολογισμούς βγάζουμε το συμπέρασμα οτι το κόστος των 1500 ευρώ αποσβαίνει ικανοποιητικά μόνο εφόσον διανύει κάποιος άνω των 25000 km ετησίως.

Για να έχει ο χρήστης πλήρη αυτονομία με τη χρήση του υργαερίου θα πρέπει να τοποθετήσει μεγάλη φιάλη, όπως εγώ, μη εξαρτώμενος έτσι από την έλλειψη πρατηρίων στην επαρχία, που παρόλα αυτά υπάρχουν σημεία ανεφοδιασμού σε όλες τις μεγάλεις πόλεις. Η μεγάλη φιάλη καταλαμβάνει το 1/3 με 1/2 ενός ικανοποιητικού πορτ μπαγκάζ σεντάν αυτοκινήτου- σημαντικό μειονέκτημα, που πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη.

Τα νέα συστήματα που εγκαθιστούνται πλέον στα αυτοκίνητα έχουν πολύ ικανοποιητική λειτουργία.

Έχω ακούσει από τρίτο οτι λόγω της παλαιότερης σημαντικής αύξησης τοποθετήσεων υγραερίου στα ΤΑΞΙ και της αυξημένης ζήτησης που επήλθε, η τιμή του υργαερίου έφτασε αυτή της βενζίνης, και για το λόγο αυτό το έβγαλαν οι ταξιτζήδες. Μάλλον ισχύει, αφού δεν βλέπω πλέον υγραεριοκίνητα ταξί....

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά μήπως χάνουμε την ουσία λίγο; Ο σκοπός αυτής της τεχνολογίας δεν είναι να πιάνουμε ψηλότερες επιδόσεις ούτε να σώσουμε λίγα ευρώ παραπάνω. Ο σκοπός είναι ένα καθαρότερο περιβάλλον. Κι όμως δεν είδα κανέναν να αναφέρεται σε αυτό. Και βέβαια αξίζει να θυσιάσεις κατι τις αν πρόκειται να επωφεληθούμε μακρυπρόθεσμα.

 

Λέμε τώρα...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Ρε παιδιά μήπως χάνουμε την ουσία λίγο; Ο σκοπός αυτής της τεχνολογίας δεν είναι να πιάνουμε ψηλότερες επιδόσεις ούτε να σώσουμε λίγα ευρώ παραπάνω. Ο σκοπός είναι ένα καθαρότερο περιβάλλον. Κι όμως δεν είδα κανέναν να αναφέρεται σε αυτό. Και βέβαια αξίζει να θυσιάσεις κατι τις αν πρόκειται να επωφεληθούμε μακρυπρόθεσμα.

 

Λέμε τώρα...

 

Αν ειναι (οπως στην περιπτωση του Elantra του συνφορουμιτη) να μετατρεψεις ενα οικογενειακο αυτοκινητο με δυνατοτητες για ανετα μακρινα ταξιδια (και δεν εννοω για μεγαλες ταχυτητες, αλλα για ανετη οδηγηση σε επαρχιακο δρομο και ισχυ για προσπερασεις) σε ενα μεγαλο αμοαξωμα που το σερνουν 70 αλογα και αυτο δεν σου φενεται ως λαθος επιλογη... Παω πασο.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Αν ειναι (οπως στην περιπτωση του Elantra του συνφορουμιτη) να μετατρεψεις ενα οικογενειακο αυτοκινητο με δυνατοτητες για ανετα μακρινα ταξιδια (και δεν εννοω για μεγαλες ταχυτητες, αλλα για ανετη οδηγηση σε επαρχιακο δρομο και ισχυ για προσπερασεις) σε ενα μεγαλο αμοαξωμα που το σερνουν 70 αλογα και αυτο δεν σου φενεται ως λαθος επιλογη... Παω πασο.

 

Με παρεξήγησες φίλε. Εγώ απλά ανέφερα ποιός ήταν ο κύριος σκοπός μιας τέτοιας τεχνολογίας και δε φαίνεται να την παίρνει κανείς υπόψιν.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

γνωμη μου αν ειναι υβριδικο απο εργοστασιο αξιζει...αν οχι να δω τι θα λετε αν καει καμμια βαλβιδα.

το κοστοσ τοποθετησης ειναι μεγαλο κ χωρις εγγυηση .Επιπλεον δειτε σε ποσα χρονια θα κανετε αποσβεση αναλογα με τα κμ που κανετε κ αποφασιζετε αν συμφερει ή οχι

Επεξ/σία από kage

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέχρι πέρυσι είχα το golf2 1,8 gti στο οποίο απο το 2000 του είχα βάλει υγραέριο.

Ενθουσιασμένος απο την οικονομία καμία σχέση με την βενζινη αφού όταν μου άδειαζε απο υγραέριο(πάντα το έκανα αυτό για να μετράω τα χιλιόμετρα)το γύριζα στη βενζίνη και κατευθείαν ετρεχα στο auto-gas για γέμισμα.

Απο αποδόσεις? σχεδόν καμία διαφορά απροβλημάτιστα ταξίδια αναβάσεις σε βουνά φορτωμένος και με προσπεράσεις.

Αυτονομία? διπλά χιλιόμετρα , βενζίνη + γκάζι.

Δεν φοβάμαι για νοθεία όπως στη βενζίνη!

Σε έλειψη βενζίνης απο απεργίας σε όλους έκανα πλάκα, και γιατί σαν αυτονομία δεν με ένοιαζε αλλά και γιατί υγραέριο υπήρχε πάντα.

Σε περίπτωση που μήνεις απο τρόμπα βενζίνης που είναι πολύ συχνή βλάβη απο κακή ποιότητα βενζίνης εσύ γυρνάς σε υγραέριο και στα παπα..ια σου γι αυτό το λόγο όταν πάω μακρινό ταξίδι φροντίζω το υγραέριο να είναι πάντα πάνω απο το μισό.

Η μηχανή του αυτοκινήτου το πήρα με 160000 χλμ και το έφτασα μέχρι πέρυσι που το πούλησα σε φίλο 293000 χλμ!!! χωρίς κανένα πρόβλημα και τώρα στα χέρια του φίλου έχει κάνει άλλα 7000 απροβλημάτιστα.

Απο πέρυσι που το πούλησα γιατί βρήκα ένα κελαιπούρι golf 3 cabrio 1,8 πολύ φτηνά μετά απο 2 μήνες του έβαλα υγραέριο(δεν το άντεχα χωρίς), μόνο που του έβαλα την μπουκάλα στη θέση της ρεζέρβας λογω χώρου , μικρότερη αυτονομία αλλά με καλύπτει.

Μόνο ένα αρνητικό, ό χώρος που σου πιάνει η μπουκάλα....κατα τα άλλα υγραέριο και πάλι υγραέριο!!!:-D

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.