LLLEFTERIS Δημοσ. 13 Ιουνίου Δημοσ. 13 Ιουνίου Εχω ενα περιεργο προβλημα με το Meriva B LPG Ενω ειμαι με υγραεριο ξαφνικα αναβουν τα λαμπακια της φωτογραφιας στο καντραν σβηνει το υγραεριο και δεν αναβει ξανα το υγραεριο ουτε σβηνουν τα λαμπακια αν δεν σβησω εντελως το αμαξι. Ειχα και πριν αυτο το προβλημα πριν κανα χρονο δεν θυμαμαι καλα και τοτε αλλαξα μπεκ υγραεριου γιατι ειχαν διαρροη. Τοτε στην Opel μου ειχαν πει επειδη δεν παει σωστα ρευμα στα μπουζι δινει εντολη ο εγκεφαλος να σταματησει να δινει ρευμα σε καποιους αισθητηρες για να δωσει στα μπουζι και μετα ο ιδιος ο βλαμμενος ο εγκεφαλος λεει οτι υπαρχει βλαβη. Δεν δοκιμασα να το κυκλοφορησω με βενζινη να δω οταν το κανει αυτο (γιατι αν το κανει θα μου το κανει και 5 φορες πανω σε μια διαδρομη) αν θα μου το κανει και με την βενζινη. Την επομενη φορα που θα το κανει θα το κυκλοφορησω με βενζινη να δω αν τελικα φταει το υγραεριο. Το αμαξι το πηρα μεταχειρισμενο 4/2/22 δεν εχω αλλαξει ποτε μπουζι (φοραει ιριδιου) και εχω κανει 30 χιλιαδες χιλιομετρα. Τωρα εβγαλα τον πολλαπλασιαστη εβγαλα τα λαστιχα και ειδα οτι παλι μου εχει πιασει ψιλομαυριλα και οξειδωση και το καθαρισα. Για το δικο μου πολαπλασιαστη υπαρχει κιτ με λαστιχα και οτι εχει μεσα. https://www.google.com/search?q=meriva+b+Ignition+Coil+Pack+Spring+Repair+Kit&client=firefox-b-d&sca_esv=b18e3948b1808f06&udm=2&biw=3072&bih=1568&sxsrf=AE3TifMn51uQTsmhh8_mVHnTdxZ26DfEew%3A1749836415397&ei=f2JMaJj_F_iMxc8Pyuvb6AE&ved=0ahUKEwjYutHP-O6NAxV4RvEDHcr1Fh0Q4dUDCBE&oq=meriva+b+Ignition+Coil+Pack+Spring+Repair+Kit&gs_lp=EgNpbWciLW1lcml2YSBiIElnbml0aW9uIENvaWwgUGFjayBTcHJpbmcgUmVwYWlyIEtpdEgAUABYAHAAeACQAQCYAQCgAQCqAQC4AQzIAQCYAgCgAgCYAwCSBwCgBwCyBwC4BwDCBwDIBwA&sclient=img
meletis_m Δημοσ. 13 Ιουνίου Δημοσ. 13 Ιουνίου 1 ώρα πριν, LLLEFTERIS είπε Εχω ενα περιεργο προβλημα με το Meriva B LPG Ενω ειμαι με υγραεριο ξαφνικα αναβουν τα λαμπακια της φωτογραφιας στο καντραν σβηνει το υγραεριο και δεν αναβει ξανα το υγραεριο ουτε σβηνουν τα λαμπακια αν δεν σβησω εντελως το αμαξι. Ειχα και πριν αυτο το προβλημα πριν κανα χρονο δεν θυμαμαι καλα και τοτε αλλαξα μπεκ υγραεριου γιατι ειχαν διαρροη. Τοτε στην Opel μου ειχαν πει επειδη δεν παει σωστα ρευμα στα μπουζι δινει εντολη ο εγκεφαλος να σταματησει να δινει ρευμα σε καποιους αισθητηρες για να δωσει στα μπουζι και μετα ο ιδιος ο βλαμμενος ο εγκεφαλος λεει οτι υπαρχει βλαβη. Δεν δοκιμασα να το κυκλοφορησω με βενζινη να δω οταν το κανει αυτο (γιατι αν το κανει θα μου το κανει και 5 φορες πανω σε μια διαδρομη) αν θα μου το κανει και με την βενζινη. Την επομενη φορα που θα το κανει θα το κυκλοφορησω με βενζινη να δω αν τελικα φταει το υγραεριο. Το αμαξι το πηρα μεταχειρισμενο 4/2/22 δεν εχω αλλαξει ποτε μπουζι (φοραει ιριδιου) και εχω κανει 30 χιλιαδες χιλιομετρα. Τωρα εβγαλα τον πολλαπλασιαστη εβγαλα τα λαστιχα και ειδα οτι παλι μου εχει πιασει ψιλομαυριλα και οξειδωση και το καθαρισα. Για το δικο μου πολαπλασιαστη υπαρχει κιτ με λαστιχα και οτι εχει μεσα. https://www.google.com/search?q=meriva+b+Ignition+Coil+Pack+Spring+Repair+Kit&client=firefox-b-d&sca_esv=b18e3948b1808f06&udm=2&biw=3072&bih=1568&sxsrf=AE3TifMn51uQTsmhh8_mVHnTdxZ26DfEew%3A1749836415397&ei=f2JMaJj_F_iMxc8Pyuvb6AE&ved=0ahUKEwjYutHP-O6NAxV4RvEDHcr1Fh0Q4dUDCBE&oq=meriva+b+Ignition+Coil+Pack+Spring+Repair+Kit&gs_lp=EgNpbWciLW1lcml2YSBiIElnbml0aW9uIENvaWwgUGFjayBTcHJpbmcgUmVwYWlyIEtpdEgAUABYAHAAeACQAQCYAQCgAQCqAQC4AQzIAQCYAgCgAgCYAwCSBwCgBwCyBwC4BwDCBwDIBwA&sclient=img Ξεκίνα με διαγνωστικό , να δείς εάν εχει καταγράψει κάτι. Επιπλέον η υγεία της μπαταρίας έχει μετρηθεί ; Άλλαξε ενα πολλ/στη + μπουζί . Έχει ενιαιό κασέτα dis όπως Corsa C / Astra G ή κάθε κυλινδρος ξεχωριστα ; 1
LLLEFTERIS Δημοσ. 13 Ιουνίου Δημοσ. 13 Ιουνίου 37 λεπτά πριν, meletis_m είπε Ξεκίνα με διαγνωστικό , να δείς εάν εχει καταγράψει κάτι. Επιπλέον η υγεία της μπαταρίας έχει μετρηθεί ; Άλλαξε ενα πολλ/στη + μπουζί . Έχει ενιαιό κασέτα dis όπως Corsa C / Astra G ή κάθε κυλινδρος ξεχωριστα ; Διαγνωστικο δεν εβγαλε τιποτα εχει σαν το Corsa κασετα. Μπαταρια το Καλοκαιρι αλλαξα. Ειναι να του κανω αρχες Ιουλη γενικο Service θα αλλαξω και μπουζι γιατι δεν ξερω ποτε τα ειχε αλλαξει ο πρωην κατοχος και εχω ηδη εγω 30 χιλιαδες χιλιομετρα. 1
LLLEFTERIS Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου Μετα το καθαρισμα του πολλαπλασιαστη δεν το εκανε παλι και πηγα Αγιους Θεοδωρους το πρωι.
meletis_m Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου 20 λεπτά πριν, LLLEFTERIS είπε Μετα το καθαρισμα του πολλαπλασιαστη δεν το εκανε παλι και πηγα Αγιους Θεοδωρους το πρωι. Η αναφλεξη συνήθως 120-150.000 δίνουν όριο ζωής . Το LPG απαιτεί καλό ρεύμα , στο προγραμματισμένο Service δές για αρχή τα μπουζί του . Και βάλε οτι οριζει ο κατασκευαστής . Και θα σου πρότεινα NGK . Με Bosch σε Corsa C είχα αστοχία ανάφλεξης κυλίνδρων και ηταν και ο καινούργιος πολλ/στης. 1
LLLEFTERIS Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου 1 λεπτό πριν, meletis_m είπε Η αναφλεξη συνήθως 120-150.000 δίνουν όριο ζωής . Το LPG απαιτεί καλό ρεύμα , στο προγραμματισμένο Service δές για αρχή τα μπουζί του . Και βάλε οτι οριζει ο κατασκευαστής . Και θα σου πρότεινα NGK . Με Bosch σε Corsa C είχα αστοχία ανάφλεξης κυλίνδρων και ηταν και ο καινούργιος πολλ/στης. Να αλλαξω πολλαπλασιαστη η να παρω το κιτ γιατι εχω την ιδεα οτι εχουν ξεραθει τα λαστιχα και περναει μεσα υγρασια. 1
Doubt Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου Στις 13/6/2025 στις 8:42 ΜΜ, LLLEFTERIS είπε Ειχα και πριν αυτο το προβλημα πριν κανα χρονο δεν θυμαμαι καλα και τοτε αλλαξα μπεκ υγραεριου γιατι ειχαν διαρροη. Κάνε ένα σέρβις στα μπεκ πρώτα. Λαμπάκι μηχανής έχει ανάψει καθόλου;
LLLEFTERIS Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Doubt είπε Κάνε ένα σέρβις στα μπεκ πρώτα. Λαμπάκι μηχανής έχει ανάψει καθόλου; Αφού τα μπεκ είναι καινούρια του υγραερίου. Εκτός αν λες της βενζίνης αλλά το έκανε στο υγραέριο. Μου ανάβει καμιά φορά 1101 αλλά την επόμενη μέρα σβήνει μόνο του. Ήρθα πάλι τώρα Λουτράκι και πάει μια χαρά δεν μου έβγαλε πρόβλημα. Επεξ/σία 14 Ιουνίου από LLLEFTERIS
gina57 Δημοσ. 15 Ιουνίου Δημοσ. 15 Ιουνίου Στις 17/1/2025 στις 7:05 ΜΜ, basilis_k6 είπε απαγορευεται σε αρκετα. αν δεν εχει φυλακα ομως κλαιν, μπαινεις. επισης δεν φαινεται αν δεν εχεις ταπα στον προφυλακτηρα. βεβαια αν λαμπαδιασει το μαγαζι απο το δικο σου αμαξι πολυ πιθανο να εχεις προβλημα μετα. Υποθέτω το κλάιν δεν το εννοείτε?🤨
meletis_m Δημοσ. 15 Ιουνίου Δημοσ. 15 Ιουνίου Στις 29/4/2025 στις 10:16 ΠΜ, meletis_m είπε Σε ευχαριστώ, το πήγα στο μάστορα που είχε αλλάξει . Το άλλο σύμπτωμα που έκανε είναι μέσω Opcom έβγαζε κωδικό P0460 Low Voltage Fuel Sensor & δε λειτουργεί και το ταχύμετρο. Φοβάμαι μήπως είναι εγκέφαλος εν τέλει . Γιατί και πριν λίγο καιρό έβγαζε για αισθητήρα εκκεντροφόρου / στροφαλου . Λάδι δε είχαν οι φισες καλωδιώσεις. Το αμάξι πήρε με υγραέριο, το άφησα να ζεσταθεί καλά και πήγε συνεργείο. Εγώ άνοιγα πρώτα ανάφλεξη και μετά πατάτα το διακόπτη εναλλαγής . Θέλει με κλειστή ανάφλεξη , πατημένο κουμπί το κρατάς και μιζαρεις και το αφήνεις αυστηρά να ζεσταθεί και ξεκινάς . Το Europegas μέχρι 10 φορές έχει όπως όλα τα συστήματα. Δε μπορώ να καταλάβω το λόγο . Ισως ανεβαζει πίεση . Τοσα χρόνια με υγράεριο δε εχω αντιμετωπίσει θέματα με την τρόμπα καυσίμου. Το αμάξι δουλευε αρκετά καλά στην βενζινη . Ωστοσο πάλι έπαθε ατροφία καυσίμου μόνο στήν βενζίνη . Τη προηγούμενη φορά , είχαν βγεί τα σωληνάκια της αντλίας εσωτερικα ( είναι αλλαγμένα). Μήπως η λύση ρελέ που βαζουν μερικοί είναι μονόδρομος . Το σύστημα είναι ενεργοποιημένο και για μικροψεκασμούς βενζίνης .
LLLEFTERIS Δημοσ. 1 Ιουλίου Δημοσ. 1 Ιουλίου Εμενα δεν εκανε ξανα προβλημα πηγα και βορεια Ευβοια και με 84 λιτρα (εβαλα δυο φορες αεριο) εβγαλε 910 χιλιομετρα σχεδον ολο στροφες γιατι απο την Ευβοια πηγα Αγιους Θεοδωρους απο ενα βουνο ολο στροφες και ανεμογενητριες.
papoys1 Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Στις 1/7/2025 στις 12:10 ΠΜ, LLLEFTERIS είπε Εμενα δεν εκανε ξανα προβλημα πηγα και βορεια Ευβοια και με 84 λιτρα (εβαλα δυο φορες αεριο) εβγαλε 910 χιλιομετρα σχεδον ολο στροφες γιατι απο την Ευβοια πηγα Αγιους Θεοδωρους απο ενα βουνο ολο στροφες και ανεμογενητριες. Λευτέρη να μετρήσεις και το δυναμο τη στιγμή φόρτισης αν φορτίζει σταθερά νομίζω μεταξύ 13,4 με 13,8. Και μένα αναβαν έτσι στο ξαφνικό όλα τα λαμπακια και έσβηνε.Μία φορά ξαναπήρε μπρός , δύο φορές πήγα με οδική συνεργείο όπου διαπιστώθηκε πρόβλημα με δυναμό μία φόρτιζε 11 την άλλη 15. Ειχε τρελαθεί . Τον άλλαξα με καινούργιο και όλα εντάξει. Επίσης δες και πόλους αν είναι καθαροί.Εμένα έπιανε συνέχεια αλατα-σκόνη τους καθάριζα πάλι τα ίδια. Τελικά πρέπει να ηταν από το δυναμό γιατί από τότε που αλλαξα δυναμό είναι καθαροί. Επεξ/σία 3 Ιουλίου από papoys1
meletis_m Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου Στις 15/6/2025 στις 10:55 ΠΜ, meletis_m είπε Δε μπορώ να καταλάβω το λόγο . Ισως ανεβαζει πίεση . Τοσα χρόνια με υγράεριο δε εχω αντιμετωπίσει θέματα με την τρόμπα καυσίμου. Το αμάξι δουλευε αρκετά καλά στην βενζινη . Ωστοσο πάλι έπαθε ατροφία καυσίμου μόνο στήν βενζίνη . Τη προηγούμενη φορά , είχαν βγεί τα σωληνάκια της αντλίας εσωτερικα ( είναι αλλαγμένα). Μήπως η λύση ρελέ που βαζουν μερικοί είναι μονόδρομος . Το σύστημα είναι ενεργοποιημένο και για μικροψεκασμούς βενζίνης . Επανέρχομαι με περιέργο θέμα. Μπέκ βενζινης με χιλιόμετρα έπανω σε αμάξι διπλού καυσίμου ( και LPG) μπορεί να επηρεάσουν τη λειτουργία του μόνο στο υγράεριο ; Δέν το παρουσίαζει πάντα , παθαίνει ατροφία και παει να ρετάρει και στρώνει μόνο του. Check δέν ανάβει , ουτε κραταέι βλάβη . Φίλτρα ( lpg) 10.000 , Φίλτρα Μπουζι καινούργια ούτε 500 χιλιόμετρα . Ανάφλεξη ( 50.000) , Αισθητηρας Maf, Λ1 2500 χιλιόμετρα τα έχει επάνω . Υπάρχει περίπτωση να το προκαλεί ο ο εγκέφαλος του αμαξιού και όχι του υγραεριου το ρετάρισμα - ατροφία ; Στο συνεργειο δεν το παρουσιαζει όσα χιλιομετρα και εαν εχουν γίνει . Αφορά Corsa C 1.2
LLLEFTERIS Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου 4 ώρες πριν, papoys1 είπε Λευτέρη να μετρήσεις και το δυναμο τη στιγμή φόρτισης αν φορτίζει σταθερά νομίζω μεταξύ 13,4 με 13,8. Και μένα αναβαν έτσι στο ξαφνικό όλα τα λαμπακια και έσβηνε.Μία φορά ξαναπήρε μπρός , δύο φορές πήγα με οδική συνεργείο όπου διαπιστώθηκε πρόβλημα με δυναμό μία φόρτιζε 11 την άλλη 15. Ειχε τρελαθεί . Τον άλλαξα με καινούργιο και όλα εντάξει. Επίσης δες και πόλους αν είναι καθαροί.Εμένα έπιανε συνέχεια αλατα-σκόνη τους καθάριζα πάλι τα ίδια. Τελικά πρέπει να ηταν από το δυναμό γιατί από τότε που αλλαξα δυναμό είναι καθαροί. Άλλαξα μπαταρία το προηγούμενο καλοκαίρι και βλέπω τα ρεύματα με το Torque
vaggooss Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου 3 ώρες πριν, meletis_m είπε Επανέρχομαι με περιέργο θέμα. Μπέκ βενζινης με χιλιόμετρα έπανω σε αμάξι διπλού καυσίμου ( και LPG) μπορεί να επηρεάσουν τη λειτουργία του μόνο στο υγράεριο ; Δέν το παρουσίαζει πάντα , παθαίνει ατροφία και παει να ρετάρει και στρώνει μόνο του. Check δέν ανάβει , ουτε κραταέι βλάβη . Φίλτρα ( lpg) 10.000 , Φίλτρα Μπουζι καινούργια ούτε 500 χιλιόμετρα . Ανάφλεξη ( 50.000) , Αισθητηρας Maf, Λ1 2500 χιλιόμετρα τα έχει επάνω . Υπάρχει περίπτωση να το προκαλεί ο ο εγκέφαλος του αμαξιού και όχι του υγραεριου το ρετάρισμα - ατροφία ; Στο συνεργειο δεν το παρουσιαζει όσα χιλιομετρα και εαν εχουν γίνει . Αφορά Corsa C 1.2 Φταίει ο αισθητήρας λάμδα θέλει αλλαγή.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα