Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, kostasgr78 είπε

Ο καθένας λαμβάνει πληροφορίες και επεξεργάζεται τα στοιχεία που βλέπει. Δυστυχώς όλοι τα θέλουν όλα στο πιάτο με απαντήσεις στο 5λεπτο. Δεν βρισκόμαστε σε consultancy meeting για να γράψουμε report.

Ελεύθερος όποιος θέλει είναι να οδηγεί όχημα με μετατροπή υγραερίου μέσα και να βάζει τα παιδιά του και ελεύθερος είναι να αναζητήσει πληροφορίες περαιτέρω μετά από ένα τέτοιο διάλογο.

Καποιος απο την κερκιδα να επιστρεψει τη μπαλα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σημειώσουμε ότι ήδη σε πολλές χώρες απαγορεύεται η είσοδος των LPG οχημάτων σε κλειστά πάρκινγκ.

Μια ενδεικτική επιστημονική δημοσίευση για όποιον έχει όρεξη να διαβάσει, αντί να πετάει χαρταετό επειδή τού αρέσει να χάνει το χρόνο του άσκοπα σε συζητήσεις που δεν έχει να προσφέρει κάτι.

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0379711212001609

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

http://www.creteplus.gr/news/autokinito-me-ugraerio-ekrignutai--deite-to-peirama-tou-purosbestikou-somatos-93155.htm
Δειτε την διαφορα στο αν εχει ασφαλιστικα ή οχι.. Προσωπικα δεν πιστευω να υπαρχει συστημα πλεον χωρις ασφαλιστικα εκτονωτικά μέσα.. Ειναι δολοφονικη αμελεια του εγκαταστατη το να μην εχει.

 

Επεξ/σία από kallair
  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή κάθησα και είδα την δική μου εγκατάσταση , υπάρχει ασφάλεια στο φλοτέρ , εκτόνωση στη δεξαμενή , καθώς και στο χώρο του κινητήρα στη θέση που βρίσκεται ο πνεύμονας του συστήματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά το βιντεάκι σιώπησαν οι «επιστήμονες» υποστηρικτές της άποψης ότι το υγραέριο δεν είναι πιο επικίνδυνο από τα άλλα καύσιμα οχημάτων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η αλήθεια είναι ότι μετά από αυτό το video σταμάτησε η πανελλήνια  και πιθανόν η παγκόσμια χρήση LPG ως καύσιμο κίνησης...

Επεξ/σία από NT1G
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kostasgr78 είπε

Μετά το βιντεάκι σιώπησαν οι «επιστήμονες» υποστηρικτές της άποψης ότι το υγραέριο δεν είναι πιο επικίνδυνο από τα άλλα καύσιμα οχημάτων.

δλδ τα ντεποζιτα βενζινης δεν θα ηταν εξισου επικινδυνα εαν δεν ειχαν δικλειδες ασφαλειας ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, tsiro7 είπε

δλδ τα ντεποζιτα βενζινης δεν θα ηταν εξισου επικινδυνα εαν δεν ειχαν δικλειδες ασφαλειας ?

Επικίνδυνα ναι. Βάσει φυσικών χαρακτηριστικών, εξίσου με το LPG όχι.

Δεν είναι τυχαίο ότι ΟΛΕΣ οι απαγορεύσεις εισόδου οχημάτων παγκοσμίως σε κλειστά πάρκινγκ, είναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για τα οχήματα με LPG. Τί άλλο να πούμε.

Επεξ/σία από kostasgr78
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε παιδες σοβαρα τωρα; το βιντεακι δεν το ειδατε; σας φανηκε το αμαξι με υγραεριο και ασφαλιστικα μετρα, περισσοτερο επικινδινο από αυτο της βενζινης; τα ιδια σκατα ηταν. κ επειδη εχω δει απο κοντα αμαξι με βενζινη μονο να καιγεται, δεν εχει καμια απολυτως διαφορα. Μην ειστε τρομολαγνοι... Σε κλειστους χωρους, ΠΡΟΦΑΝΩΣ κ δεν θα επιτρεπονται τετοια αμαξια γτ σε περιπτωση  καποια απωλειας γκαζιου θα υπαρχει θεμα.  τυπικοι κανονες ασφαλειας ειναι. 

 

Αν ηταν τοσο επικινδυνα οσο λετε μερικοι, θα ειχαν αποσυρθει ήδη και δεν θα εβγαιναν καν μοντελα με υγραεροκινηση.. Jesus...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάμε τώρα να μιλήσουμε και για τα specs των δεξαμενών και την τήρηση κανόνων συντήρησης. Ως γνωστόν στην Ελλάδα κανείς δεν ελέγχεται και τα Ιδιωτικά ΚΤΕΟ είναι διακοσμητικά.

Πόσοι που έχουν βάλει δεξαμενή υγραερίου την αντικαθιστούν στα 7 χρόνια, όπως προβλέπεται;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Πόσοι που έχουν βάλει δεξαμενή υγραερίου την αντικαθιστούν στα 7 χρόνια, όπως προβλέπεται;

Δεν είναι 10 το προβλεπόμενο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βάσει ΚΤΕΟ είναι 10. Βάσει ουσιωδών προδιαγραφών, πρέπει στα 7 χρόνια να αρχίζει να γίνεται συστηματικά έλεγχος της δεξαμενής.

Στη χώρα που ζούμε, η έννοια των προδιαγραφών και των ελέγχων είναι στο μυαλό των περισσοτέρων, φιλοσοφική έννοια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Μετά το βιντεάκι σιώπησαν οι «επιστήμονες» υποστηρικτές της άποψης ότι το υγραέριο δεν είναι πιο επικίνδυνο από τα άλλα καύσιμα οχημάτων.

Προσωπικά σιώπησα γιατί δεν έχω καμία όρεξη να σε παρακαλάω να δώσεις κάποια στοιχεία για όσα υποστηρίζεις και αυτά τα λίγα που λες να σου τα βγάζουμε με το τσιγγελι. Αν βαριέσαι να ασχοληθείς, μην ασχολείσαι. Στείλε μας τουλάχιστον το report από το προσεχές meeting σου μήπως και ξεστραβωθουμε.

Επεξ/σία από jp77s
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...