Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Η ημερομηνια είναι χαραγμενη στην δεξαμενη εμενα ήταν του 10/2015 και τοέβαλα τον Ιανουαριο2016

Ετσι ειναι ...Αυριο με το φως θα κοιταξω κια τα δυο αλλα αμαξια της οικογενειας με υγραεριο ..

Λογικη η δικη σου διαφορα Μελετη .

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Γιάννης Platano Η δεξαμενη ειναι 10ετια  αρθρο 5 στο  https://www.e-nomothesia.gr/kat-aytokinita/tekhnikos-elegkhos-kteo/ya-f1-59683-3936-2015.html
Εγω περασα φετος κτεο , με εγκατασταση συστηματος brc 8/2011 και δεν μου ειπανε κατι και πηρα 2 ετη κανονικα κτεο ( δεν εχω τσεκαρει ομως ημερομηνια στην δεξαμενη )

Υγ μεγαλο λαμογιο εγκαταστατης σου ........

Επεξ/σία από villasg
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν μερικές σελίδες πίσω μιλούσαμε για κινητές «βόμβες» από μη τήρηση προδιαγραφών, μερικοί διατύπωναν ότι οι εγκαταστάτες τηρούν τις προδιαγραφές.

Στην Ελλάδα δεν υπάρχει έλεγχος και οι απατεώνες (περίπου 90%) επαγγελματίες κάνουν μετατροπές και έχουν αφήσει δεκάδες χιλιάδες πελάτες εκτεθειμένους.

Κατά τα άλλα νιώθουμε ασφαλείς στο δρόμο.

ΥΓ Να σημειώσουμε ότι επικινδυνότητα στο δρόμο υπάρχει και από τη μη συντήρηση των αυτοκινήτων σε όλα τα μηχανολογικά μέρη. Αυτό συχνά είναι περισσότερο ευθύνη των ιδιοκτητών που δεν τα πηγαίνουν στον προβλεπόμενο χρόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σκέφτομαι να βάλω υγραέριο σε ένα Golf V 1.4 FSI (2006) με ήδη 145.000χλμ. Κάνω περίπου 1200-1500χλμ το μήνα και θέλω να κάνω οικονομία στην βενζίνη που ξοδεύω.

Έχει κάποιος άποψη για το κόστος μετατροπής, καθώς και τι πρέπει να προσέξω για το συγκεκριμένο μοντέλο?

Ευχαριστώ πολύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Missionary είπε

Σκέφτομαι να βάλω υγραέριο σε ένα Golf V 1.4 FSI (2006) με ήδη 145.000χλμ. Κάνω περίπου 1200-1500χλμ το μήνα και θέλω να κάνω οικονομία στην βενζίνη που ξοδεύω.

Έχει κάποιος άποψη για το κόστος μετατροπής, καθώς και τι πρέπει να προσέξω για το συγκεκριμένο μοντέλο?

Ευχαριστώ πολύ.

Ενα καλο εγκαταστατη να βρεις .

Αν δεν κανω λαθος σε tsi, fsi  (νομιζω τα λενε αμμεσου ψεκασμου) κλπ ανεβαινει το κοστος .Καπου στα 1300-1400 ευυρω

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Just in case you missed it. 😉

" You'll also be subject to a number of restrictions when it comes to taking your camper van abroad. Euro Tunnel, for example, refuses to carry any LPG vehicles - even if the gas tank is empty. "

https://vans.honestjohn.co.uk/askhj/answer/111900/is-an-lpg-converted-motorhome-a-good-used-buy

https://www.eurotunnel.com/uk/site-information/lpg/

Επεξ/σία από kostasgr78
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, tempes είπε

Μία μετάφραση για το κοινό;

Πηγαινοέρχεσαι Αγγλία-Γαλλία με αυτοκίνητο; Ε θα παίρνεις το ferry αν έχει υγραέριο/φυσικό αέριο :P 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Γειά χαρά παίχτες,

ο αδελφός μου εδώ και καιρό κάνει έρευνα για αγορά αμαξιού μεταχειρισμένο με ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ υγραέριο και είναι λίγο άσχετος (όπως κι εγώ βέβαια). Θέλουμε μέχρι 1300cc και περίπου δεκαετίας και οι επιλογές είναι περιορισμένες.

Από τους μαντράδες που έχουμε επισκεφτεί (παρουσία φίλου ερασιτέχνη μηχανικού ο οποίος όμως δεν κατέχει πολλά από υγραεριοκίνηση) έχουμε διαπιστώσει τα εξής:

- Όλα τα αμάξια προέρχονται από Ιταλία

- 3-4 μαντράδες επέμεναν από το τηλέφωνο ξυνισμένα μετά από ερωτήσεις ότι το αέριο που αναγράφουν στην αγγελία είναι εργοστασιακό. Στον επί τούτου έλεγχο κοιτάζοντας το βιβλιαράκι του διαπιστώσαμε ότι π.χ η άδεια ήταν 10/2010 και η εγκατάσταση του υγραερίου 2/2011. Τι συνέβαινε σε αυτό το διάστημα? Μήπως το αγόρασε ιδιώτης κι εγκατέστησε το σύστημα όπου γούσταρε ή στο ιταλικό συνεργείο της γειτονιάς του? Αυτό όμως αναιρεί τη λέξη "εργοστασιακό" σωστά? Δε ξέρω και ιταλικά για να διαβάζω τις σφραγίδες...Σε άλλη περίπτωση ο μαντράς ισχυρίστηκε ότι το πήγε π.χ. η ίδια η Σιτροέν στον δικό της αποκλειστικό συνεργείο..

- Ένας άλλος μου ισχυρίστηκε ότι τέτοια βιβλιαράκια με σφραγίδες δεν έχει γιατί το αμάξι του έχει όντως εγκατεστημένο εργοστασιακό. Πράγματι η μπουκάλα ήταν του 2010 όπως και η άδεια, όμως πως να πειστώ? Να υπολογίζω ότι θα μου βγει φέσι το 2020 από τη δεξαμενή?

- Οι περισσότεροι πάντως ήταν ειλικρινέστατοι και εξήγησαν ότι το αέριο δεν είναι εργοστασιακό και μας γλίτωσαν από τον κόπο.  

Τελικά γαμωτ τι παίζει? Ισχύει αυτό που μου είπε ένας επαγγελματίας ότι "εργοστασιακά υγραέρια δεκαετίας δεν παίζουν και ότι ψευδώς αναφέρεται στις αγγελίες?"..Τζάμπα το παλεύουμε τόσο καιρό για αέριο από τη μάνα του τις χρονολογίες  2007-2010?

Σόρυ αν έγραψα καμμιά κοτσάνα λόγω ασχετοσύνης..

Ευχαριστώ για το χρόνο σας!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν δεν το γραφει το βιβλιο του αυτοκινητου οτι ειναι εργοσασιακο οι μαντρδες κοροϊδευουν...

Αν δεν εχει βιβλιο ενας εγκαταστατη ευκολα μπορει να το καταλαβει .

Καλυτερα να το βαλεις εσυ να ξερεις τι βαζεις και να ελεγχεις την συντηριση του.

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, steliosmavros είπε

Γειά χαρά παίχτες,

ο αδελφός μου εδώ και καιρό κάνει έρευνα για αγορά αμαξιού μεταχειρισμένο με ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ υγραέριο και είναι λίγο άσχετος (όπως κι εγώ βέβαια). Θέλουμε μέχρι 1300cc και περίπου δεκαετίας και οι επιλογές είναι περιορισμένες.

Από τους μαντράδες που έχουμε επισκεφτεί (παρουσία φίλου ερασιτέχνη μηχανικού ο οποίος όμως δεν κατέχει πολλά από υγραεριοκίνηση) έχουμε διαπιστώσει τα εξής:

- Όλα τα αμάξια προέρχονται από Ιταλία

- 3-4 μαντράδες επέμεναν από το τηλέφωνο ξυνισμένα μετά από ερωτήσεις ότι το αέριο που αναγράφουν στην αγγελία είναι εργοστασιακό. Στον επί τούτου έλεγχο κοιτάζοντας το βιβλιαράκι του διαπιστώσαμε ότι π.χ η άδεια ήταν 10/2010 και η εγκατάσταση του υγραερίου 2/2011. Τι συνέβαινε σε αυτό το διάστημα? Μήπως το αγόρασε ιδιώτης κι εγκατέστησε το σύστημα όπου γούσταρε ή στο ιταλικό συνεργείο της γειτονιάς του? Αυτό όμως αναιρεί τη λέξη "εργοστασιακό" σωστά? Δε ξέρω και ιταλικά για να διαβάζω τις σφραγίδες...Σε άλλη περίπτωση ο μαντράς ισχυρίστηκε ότι το πήγε π.χ. η ίδια η Σιτροέν στον δικό της αποκλειστικό συνεργείο..

- Ένας άλλος μου ισχυρίστηκε ότι τέτοια βιβλιαράκια με σφραγίδες δεν έχει γιατί το αμάξι του έχει όντως εγκατεστημένο εργοστασιακό. Πράγματι η μπουκάλα ήταν του 2010 όπως και η άδεια, όμως πως να πειστώ? Να υπολογίζω ότι θα μου βγει φέσι το 2020 από τη δεξαμενή?

- Οι περισσότεροι πάντως ήταν ειλικρινέστατοι και εξήγησαν ότι το αέριο δεν είναι εργοστασιακό και μας γλίτωσαν από τον κόπο.  

Τελικά γαμωτ τι παίζει? Ισχύει αυτό που μου είπε ένας επαγγελματίας ότι "εργοστασιακά υγραέρια δεκαετίας δεν παίζουν και ότι ψευδώς αναφέρεται στις αγγελίες?"..Τζάμπα το παλεύουμε τόσο καιρό για αέριο από τη μάνα του τις χρονολογίες  2007-2010?

Σόρυ αν έγραψα καμμιά κοτσάνα λόγω ασχετοσύνης..

Ευχαριστώ για το χρόνο σας!

Όχι ρε φίλε και υγραέριο από Έλληνα μαντρά είτε Ελληνικό είτε εισαγωγής. Είναι σαν να θέλεις να βάλεις το κεφάλι σου στο ντροβά.Υπάρχει ποτέ περίπτωση έστω και ένας να σου πει αλήθεια;;;;; Θα το πάρεις και σε 5-6 μήνες θα τρέχεις για βαλβίδες.Και Ιταλικό μάλιστα που οι Ιταλοί είναι πιο μαφιόζοι από εμάς.Και μετά από 5 χρόνια να το έβαλαν για εργοστασιακό θα σου το πουλήσουν.:P

Κάνε έρευνα αγοράς στο ποια αυτοκίνητα είναι φιλικά με το υγραέριο,πάρε ένα. βρες και ένα καλό μάστορα και πήγαινε βάλτου ένα κιτ να έχεις το κεφάλι του ήσυχο και μην πληρώνεις κερατιάτικα άλλων μετά..

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 5/11/2018 στις 3:50 ΠΜ, steliosmavros είπε

Γειά χαρά παίχτες,

ο αδελφός μου εδώ και καιρό κάνει έρευνα για αγορά αμαξιού μεταχειρισμένο με ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ υγραέριο και είναι λίγο άσχετος (όπως κι εγώ βέβαια). Θέλουμε μέχρι 1300cc και περίπου δεκαετίας και οι επιλογές είναι περιορισμένες.

- Όλα τα αμάξια προέρχονται από Ιταλία

Lpg αμάξια από τη μάνα τους είναι Ιταλικά τα περισσότερα  Πχ Fiat Punto -panda - doblo , είχαν κυκλοφορήσει και κάποια opel corsa 

μια ακόμα ιδέα για μοντέλα  http://www.autogreeknews.gr/afierwmata/autokinita-me-ugraerio-lpg/ta-autokinita-me-ugraerio-lpg 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...