Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτά τα μοντέλα Terry δυστυχώς είναι "βαριά" για την τσέπη μας η οποία μας οδηγεί να βλέπουμε 10ετίας (chevrolet kalos,matiz,citroen,Kia,Daihatsu κ.α.)..Κι εκεί είναι το ερώτημα. Αυτές οι μάρκες που βλέπουμε και αναγράφονται στις αγγελίς ως "από τη μάνα" τους αληθεύει? Γιατί όσο και να το γκουγκλάραμε άκρη δε βγάλαμε.

Πάντως εκεί που ξανάρχισαμε να ψάχνουμε για βενζίνα ξαναερχόμενος σε επαφή με 1-2 μαντράδες (αλλά και έναν ιδιώτη) είναι κατηγορηματικοί ότι τα αμάξια τους είναι με ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ υγραέριο (και με υφάκι - μην πιστεύεις αυτά που σου λένε, δε ξέρεις, μη διαβάζεις σχόλια στο νετ που γράφει ο κάθε άσχετος, η άδεια γράφει LPG και τέτοια) και πάλι μπερδευτήκαμε..

Έτσι κι αλλιώς τώρα που το ψάξαμε έχουμε βρει π.χ. ένα kia picando με βενζίνα στα 3000e κι ένα άλλο ακριβώς το ίδιο μοντέλο με αέριο στα 3200e! Οπότε δε συμφέρει ν'αγοράσεις αυτό με τη βενζίνα και να δώσεις μετά π.χ. 500e παραπάνω για να βάλεις μπουκάλα αφού με 200e παραπάνω αγοράζεις ένα από τη μάνα του! (?) .. Δλδ παίζουν τέτοια "κουλά"..Κι αυτό γιατί όπως μας λένε οι πιο γνώστες "αφού θες να πάρεις υγραέριο είναι προτιμότερο να είναι εργοστασιακό παρά να το έχει περάσει ο ιδιώτης στον μηχανικό της γειτονιάς του" 

Οπότε, και με την ευκαιρία κι όλας να ρωτήσω, γίνεται να πάρω αυτό με το αέριο κι όσο με βγάλει και μετά αν παρουσιάσει πρόβλημα (χωρίς να παίζουν άλλα φράγκα για να το φτιάξω) μπορώ να το γυρίσω στη βενζίνη και να βολτάρω κανονικά ή θα το έχω κάτω από το σπίτι να το κάνω αποθήκη?:D

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 2,4k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Εγω απορω για ποιον λογο συζητατε για το κατα ποσο ειναι ασφαλη η υγραεροκινηση από την στιγμή που ειναι εγκεκριμενη με προτυπα και ΙSO. Θα το ξαναπω: ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΤΡΟΜΟΛΑΓΝΟΙ.   αν ειναι ετσι

Και μονο που ο κατασκευαστης λέει 9 εγω 11 θα υπολογιζα...

Η προκαταληψη καποιων οδηγει σε λαθος συμπερασματα .Η ημιμαθεια ειναι χειροτερη απο την αμαθεια.

Δημοσιευμένες Εικόνες

4 ώρες πριν, steliosmavros είπε

Αυτά τα μοντέλα Terry δυστυχώς είναι "βαριά" για την τσέπη μας η οποία μας οδηγεί να βλέπουμε 10ετίας (chevrolet kalos,matiz,citroen,Kia,Daihatsu κ.α.)..Κι εκεί είναι το ερώτημα. Αυτές οι μάρκες που βλέπουμε και αναγράφονται στις αγγελίς ως "από τη μάνα" τους αληθεύει? Γιατί όσο και να το γκουγκλάραμε άκρη δε βγάλαμε.

Πάντως εκεί που ξανάρχισαμε να ψάχνουμε για βενζίνα ξαναερχόμενος σε επαφή με 1-2 μαντράδες (αλλά και έναν ιδιώτη) είναι κατηγορηματικοί ότι τα αμάξια τους είναι με ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ υγραέριο (και με υφάκι - μην πιστεύεις αυτά που σου λένε, δε ξέρεις, μη διαβάζεις σχόλια στο νετ που γράφει ο κάθε άσχετος, η άδεια γράφει LPG και τέτοια) και πάλι μπερδευτήκαμε..

Έτσι κι αλλιώς τώρα που το ψάξαμε έχουμε βρει π.χ. ένα kia picando με βενζίνα στα 3000e κι ένα άλλο ακριβώς το ίδιο μοντέλο με αέριο στα 3200e! Οπότε δε συμφέρει ν'αγοράσεις αυτό με τη βενζίνα και να δώσεις μετά π.χ. 500e παραπάνω για να βάλεις μπουκάλα αφού με 200e παραπάνω αγοράζεις ένα από τη μάνα του! (?) .. Δλδ παίζουν τέτοια "κουλά"..Κι αυτό γιατί όπως μας λένε οι πιο γνώστες "αφού θες να πάρεις υγραέριο είναι προτιμότερο να είναι εργοστασιακό παρά να το έχει περάσει ο ιδιώτης στον μηχανικό της γειτονιάς του" 

Οπότε, και με την ευκαιρία κι όλας να ρωτήσω, γίνεται να πάρω αυτό με το αέριο κι όσο με βγάλει και μετά αν παρουσιάσει πρόβλημα (χωρίς να παίζουν άλλα φράγκα για να το φτιάξω) μπορώ να το γυρίσω στη βενζίνη και να βολτάρω κανονικά ή θα το έχω κάτω από το σπίτι να το κάνω αποθήκη?:D

Ενας εγκαταστατης μπορει ευκολα να δει αν ειναι εργοστασιακο.Ο μαντρας σε αφηνει να το δει ?

Για το τελευταιο που λες οχι γιατι κακη εγκατασταη μπορει να εχιε κανει ζημια στο αμαξι

Εγω θα σου ελεγα αυτο με 3000 και με αλλα 600 να βαλεις εσυ υγραεριο .

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

θα πάρεις βενζίνη με προοπτική για εγκατάσταση lpg όχι έτοιμο από άλλον... μη πέφτεις στη παγίδα της διαφορά των 200€ δεν ξέρεις τι έχει τραβήξει το αμάξι κτλ... 

αν δεν βρεις εργοστασιακό πάντα 

Fiat και seat μη τα φοβάσαι, είχαμε για 180.000χλμ εγώ το puntο 2002 16v και έχει ακόμα ο αδερφος μου το ibiza του 2003 με κανένα πρόβλημα μετά ιδια διανυθέντα χλμ 

 

edit : εάν πάλι μπορείς να σφιχτεις και να ανέβεις λίγο δες και τα cng μοντέλα.. αν σε βολεύουν πρατήρια φυσικού αερίου 

Επεξ/σία από terry308
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
15 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε
20 ώρες πριν, steliosmavros είπε

 

Ενας εγκαταστατης μπορει ευκολα να δει αν ειναι εργοστασιακο.Ο μαντρας σε αφηνει να το δει ?

Ναι ο μαντράς μ' αφήνει αλλά δεν είναι όλοι οι μηχανικοί-φίλοι μας γνώστες του αερίου. Εννοώ και τη μπουκάλα να δούμε είναι κάποιες φορές - μπλέξιμο. Είναι η άδεια του 2009 βλέπουμε ότι η μπουκάλα είναι του 2009. Άρα σου λέει ο μαντράς "να είναι από τη μάνα του". Ναι αλλά εγώ ρε μάστορα σε 1-2 χρονάκια θα την αλλάξω. "Έλα μωρέ φτηνή είναι"... Ή και το ανάποδο. Η μπουκάλα είναι του 2015. "Γιατί ρε μεγάλε η μπουκάλα είναι το 2015 και η άδεια το 2010 και γράφεις και καλά εργοστασιακό?" "Ε ναι αλλά θ' αργήσεις να την αλλάξεις" είναι η απάντηση. Και όπως μου έχει πει κι ένας πωλητής "η μπουκάλα αν είναι σε καλή κατάσταση μπορεί να κρατήσει και πάνω από 10 χρόνια. Τα ΚΤΕΟ να περνάει κι όλα τ' άλλα να πα ν'απαυτωθούνε!" 

 

Terry τα 'χουμε κάνει αχταρμά με τα υγραέρια και τις μπενζίνες, άμα μπλέξουμε και το cng θ' ανατιναχτούμε!:)

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειναι μονο η δεξαμενη ...Πολυ ευκολα αν υπαρχουν τρυπηματα που υπαρχουν στα μη εργοστασικα και πολλα πολλα αλλα οπως που ειναι η ταπα για γεμισμα τι δεικτες ποσοτητας εχει κλπ δειχνουν αν ειναι εργοστασικο το υγραεριο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι φαίνεται πολύ εύκολα αν είναι εργοστασιακό, από όλη την εγκατάσταση. Το πιο εμφανές είναι τα μπεκ ο εγκέφαλος και ο δείκτης ποσότητας. Αν βλέπεις εύκολα και ας πούμε πρόχειρα τοποθετημένα δεν είναι εργοστασιακό

  • Like 1
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, tempes είπε

Νομίζω ότι φαίνεται πολύ εύκολα αν είναι εργοστασιακό, από όλη την εγκατάσταση. Το πιο εμφανές είναι τα μπεκ ο εγκέφαλος και ο δείκτης ποσότητας. Αν βλέπεις εύκολα και ας πούμε πρόχειρα τοποθετημένα δεν είναι εργοστασιακό

Ετσι ακριβως....

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 ώρες πριν, tempes είπε

Το πιο εμφανές είναι τα μπεκ ο εγκέφαλος και ο δείκτης ποσότητας

Ωραίες infos αυτές! Μπράβο, ούτε που το 'ξερα..Κι επειδή το αντικείμενο είναι εξειδικευμένο δύσκολο σε κάθε ραντεβού να πληρώνω μάστορα.

Οκ τα μπεκ κατανοητό, αλλά αν μπορούστατε να πείτε κάτι παραπάνω για τον δείκτη θα σας ευγνωμονούσα!

Γιατί αν ένας άσχετος γκουγκλάρει "πως καταλαβαίνω αν το υγραέριο είναι εργοστασιακό" δεν παίρνει σαφές απαντήσεις..

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
39 λεπτά πριν, steliosmavros είπε

Ωραίες infos αυτές! Μπράβο, ούτε που το 'ξερα..Κι επειδή το αντικείμενο είναι εξειδικευμένο δύσκολο σε κάθε ραντεβού να πληρώνω μάστορα.

Οκ τα μπεκ κατανοητό, αλλά αν μπορούστατε να πείτε κάτι παραπάνω για τον δείκτη θα σας ευγνωμονούσα!

Γιατί αν ένας άσχετος γκουγκλάρει "πως καταλαβαίνω αν το υγραέριο είναι εργοστασιακό" δεν παίρνει σαφές απαντήσεις..

Αν δεις κατι τετοιο ή παρεμφερες και μαλλιστα εξωτερικα τοποθετημενο ακπου στο ταμπλω  ειναι δεικτης σταθμης υγραεριου 100% που εχει μπει μετα 

08.JPG

diakoptis.jpg

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
56 λεπτά πριν, steliosmavros είπε

Ωραίες infos αυτές! Μπράβο, ούτε που το 'ξερα..Κι επειδή το αντικείμενο είναι εξειδικευμένο δύσκολο σε κάθε ραντεβού να πληρώνω μάστορα.

Οκ τα μπεκ κατανοητό, αλλά αν μπορούστατε να πείτε κάτι παραπάνω για τον δείκτη θα σας ευγνωμονούσα!

Γιατί αν ένας άσχετος γκουγκλάρει "πως καταλαβαίνω αν το υγραέριο είναι εργοστασιακό" δεν παίρνει σαφές απαντήσεις..

2 σιγουράκια

przycisk-lpg.jpg

 

Opel_Adam_LPG_ecoFlex_fuel_type_switch_g

Ενδιαφέρον για την αεριοκίνηση γενικά

https://gazeo.com/

  • Like 1
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ω μπράβο ευκολάκι και για έναν αρχάριο..

Οπότε γι αυτό εδώ που ενδιαφερόμαστε δε μπορούμε να βγάλουμε βασικά συμπεράσματα έτσι?

 

 

 

 

 

kantran.png.bd3df7cbc4966be18ecff2d1c622547a.png.c195a2c4a72c0afc61204aebca4c7a6b.png

943059853_kantran2.png.67b1f5cd843da95dc9eaaa90fdd16eb5.png

Επεξ/σία από steliosmavros
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως είδες στα 2 προηγούμενα ποστ, θα καταλάβεις εύκολα αν έχει εργοστασιακό ή το πέρασαν μετα. Στις φώτο δεν μας δείχνεις και πολλά.

 

 

Κάποιο κουμπί να λέει lpg, ή να έχει μια αντλία  και λαμπακια ή κάποιο δείκτη - λαμπακι στο καντράν κτλ, έχεις παραδείγματα πιο πάνω, το άλλο που θα μπορούσες είναι βάση μοντέλου να δεις αν έβγαινε σε υγραέριο, από την αντιπροσωπία φυσικά (ισως και με γκουγκλαρισμα)

Επεξ/σία από tempes
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ. Κάλεσα την αντιπροσωπεία του συγκεκριμένου μοντέλου που ενδιαφέρομαι και δίνοντας τον αριθμό πλαισίου μου επιβεβαίωσαν ότι είναι LPG..Οπότε μάλλον θα προχωρήσω στην αγορά. 

Θενκς για τη βοήθεια!

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπέρα σας. Έχω ένα opel corsa b παλιό του 1999 εδώ και δύο χρόνια. Όταν το αγόρασα είχε ήδη ένα σύστημα υγραερίου πάνω made in Bulgaria του οποίου δεν γνωρίζω μάρκα ή τεχνικά χαρακτηριστικά. Γενικά του έχω κάνει γύρω στις 40.000km και πάντα με το υγραέριο είχε λίγο χαμηλότερη απόδοση και ειδικά στο ξεκίνημα. Δεν έχω κάνει ποτέ service ως τώρα στο υγραέριο. Τελευταία έχει αρχίσει και ρετάρει πιο πολύ σε στάση ή στο ξεκίνημα. Το πρόβλημα είναι ότι δεν βρίσκω συνεργείο που να το αναλαμβάνει για service κι επίσης δεν ξέρω τι θα αλλάξει στο service αυτό. Μου λένε δεν μπορώ να το ακουμπήσω γιατι δεν έχει εγκέφαλο το σύστημα. Τέλος δεν έχω ιδέα πόσο θα είναι το κόστος για το service κι αν αξίζει να ασχοληθώ γιατί σκοπεύω να το κρατήσω κανά τρίμηνο ακόμα και μετά να πάρω καινούριο κι επίσης η συνολική αξία του οχήματος δεν ξεπερνά το 1000ρικοΑπλά φοβάμαι μην μείνει.Όπως καταλαβαίνετε είμαι παντελώς άσχετος κι η γνώμη σας θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμη. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν ενδιαφερεσαι να το πουλησεις, με ζημια δηλαδη, μηπως θα ειναι καλυτερα οσο το κρατησεις να το κινεις με βενζινη απο το να κανεις ολη τη φασαρια να βρεις μαστορα, να στο φτιαξει κλπ κλπ;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.