Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Με καλό εγκαταστάτη, καλό - επώνυμο κιτ, και έλεγχο τουλάχιστο μια φορά τον χρόνο (πχ στην αλλαγή φίλτρου) κάτι τέτοιο θα ήταν μάλλον απίθανο.

Εάν κάποιο από τα τρία παραπάνω απουσιάζει τα αποτελέσματα είναι αυτά. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

30 λεπτά πριν, n4sleep είπε

 Και ενώ ήμασταν έτοιμοι να εγκαταστήσουμε υγραέριο, σε φολκσβάγκεν γκολφ 1,4 του 2006, περπατάει προχθές ο αδερφός μου στο Μαρούσι με το σκύλο, και μυρίζει αέριο από ένα παρκαρισμένο. Φωνάζει την πυροσβεστική, η πυροσβεστική έρχεται και επιβεβαιώνει ότι το αυτοκίνητο είχε μεγάλη διαρροή υγραερίου. Απέκλεισαν την περιοχή μέχρι να λυθεί το ζήτημα. Πλέον εγκατέλειψα την ιδέα εγκαταστάση αερίου στο αυτοκίνητο. Θα πληρώνω παραπάνω και ας έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Μαλιστα είχε τόση διαρροή το συγκεκριμένο, που αν δεν το καταλάβαινε ο αδερφος μου και ερχόταν ο ιδιοκτήτης και έβαζε μπρος θα τον βρίσκαμε στην ταράτσα της διπλανής πολυκατοικίας.

Πριν από χρόνια έτυχε να περάσω κι εγώ δίπλα από παρκαρισμένο κοντά στο σπίτι μου και μάλιστα μουράτο BMW και να μυρίζει υγραέριο. Δεν έκανα τίποτα, απλά έφυγα, ούτε έμαθα ποτέ τίνος ήταν το αυτοκίνητο, πάντως έκρηξη δεν έγινε, όπως δεν θα γινόταν και στη δική σου περίπτωση. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Γυρω στα 200-250 ευρω μαζι με το υποχρεωτικο ΚΤΕΟ  που ειναι 70 ευρω .

Θέλει ΚΤΕΟ για αλλαγή μπουκάλας? σίγουρα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, daPro είπε

Θέλει ΚΤΕΟ για αλλαγή μπουκάλας? σίγουρα?

10000% 

Οπως στην αρχικη εγκατασταση .

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, n4sleep είπε

 Και ενώ ήμασταν έτοιμοι να εγκαταστήσουμε υγραέριο, σε φολκσβάγκεν γκολφ 1,4 του 2006, περπατάει προχθές ο αδερφός μου στο Μαρούσι με το σκύλο, και μυρίζει αέριο από ένα παρκαρισμένο. Φωνάζει την πυροσβεστική, η πυροσβεστική έρχεται και επιβεβαιώνει ότι το αυτοκίνητο είχε μεγάλη διαρροή υγραερίου. Απέκλεισαν την περιοχή μέχρι να λυθεί το ζήτημα. Πλέον εγκατέλειψα την ιδέα εγκαταστάση αερίου στο αυτοκίνητο. Θα πληρώνω παραπάνω και ας έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Μαλιστα είχε τόση διαρροή το συγκεκριμένο, που αν δεν το καταλάβαινε ο αδερφος μου και ερχόταν ο ιδιοκτήτης και έβαζε μπρος θα τον βρίσκαμε στην ταράτσα της διπλανής πολυκατοικίας.

To είχε συντηρημένο , επιπλέον το είχε περάσει σε πιστοποιημένο εγκαταστάτη?

Για εμένα με σωστή εγκαταστάτη δεν έχεις απολύτως κανένα πρόβλημα.

Και το Golf είναι συμβατό , εχω ηδη υγραέριο 3 χρόνια

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Ποιο Golf? Φαντάζομαι όχι tsi...

Και στο tsi γινεται αλλα ανεβαινει το κοστος κοντα στα 1400 ευρω .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Ποιο Golf? Φαντάζομαι όχι tsi...

Δέν έθεσα σωστά . Υγραέριο έχω σε Honda Accord.

Υπάρχουν δυο κατηγορίες συστημάτων άμεσου και έμμεσου ψεκασμού.

Βάλε άφοβα αρκεί να δουλεύει σωστά στην βενζίνη το αμάξι πρίν την εγκατάσταση του κιτ.

Σε κάθε Service γίνεται και έλεγχος για διαρροή, τουλάχιστον το εχω δει στον εγκαταστάτη.

Έχει και συσκευή αλλά και με σπρεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ερώτημα παραμένει. Αν συνυπολογίσει κάνεις το κόστος για αλλαγή δεξαμενή στα χρόνια που λέει ο νόμος, το κόστος ετήσιο συντήρησης μόνο του συστήματος αερίου, και κανα δυο βλάβες που από ότι έχω καταλάβει από 2 φίλους που έχουν, βγάζουν στανταρ σε βάθος ετών, το αποσβένει κάποιος που κάνει νορμαλ χλμ το χρόνο (12-15000);

και παραλείποντας κινδύνους διαρροών και τη ρεζέρβα που χάνεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειναι στανταρ οι βλαβες.

Με σωστη τοποθετηση και γενικα συντηριση του αυτοκινητου φυσικα και συμφερει .

Κοστος φλιτρων 30 ευρω ανα 10-15 χιλ χλμ κα κοστος δεξαμενης αλλα 20 ευρω τον χρονο .Αυτα ειναι τα στανταρ και ολα τα αλλα ειναι απο λαθη που μπορουν να αποφευχθουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, n4sleep είπε

Το ερώτημα παραμένει. Αν συνυπολογίσει κάνεις το κόστος για αλλαγή δεξαμενή στα χρόνια που λέει ο νόμος, το κόστος ετήσιο συντήρησης μόνο του συστήματος αερίου, και κανα δυο βλάβες που από ότι έχω καταλάβει από 2 φίλους που έχουν, βγάζουν στανταρ σε βάθος ετών, το αποσβένει κάποιος που κάνει νορμαλ χλμ το χρόνο (12-15000);

και παραλείποντας κινδύνους διαρροών και τη ρεζέρβα που χάνεις.

Σίγουρα μακροπρόθεσμα συμφέρει. Αλλιώς είναι να βάζεις καύσιμο με 1.50€ και αλλιώς με 0.90 (Βάζω στο κουτουρού παραπάνω τιμή λόγο +κατανάλωσης/100χλμ) .

Εγώ διαβάζω το συγκεκριμένο θέμα εγκυκλοπαιδικα, δεν έχω lpg ούτε έχω σκοπό να βάλω. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, meletis_m είπε

To είχε συντηρημένο , επιπλέον το είχε περάσει σε πιστοποιημένο εγκαταστάτη?

Για εμένα με σωστή εγκαταστάτη δεν έχεις απολύτως κανένα πρόβλημα.

Και το Golf είναι συμβατό , εχω ηδη υγραέριο 3 χρόνια

Έτσι ακριβώς!!!

Εξαιτίας αυτού μου ήρθε στο μυαλό ένα θέμα που άνοιξε κάποιος σε ένα αυτοκινητο-φορουμ, μάλλον στο autogas, όπου καποιος ζητούσε γνώμες για την εγκατάσταση συστήματος στην Αλβανία επειδή η τιμή ήταν πολύ πιο χαμηλή από ότι εδώ. Ούτε καν Βουλγαρία όπου λόγω ΕΕ θα ισχύουν έστω κάποιοι στοιχειώδεις κανονισμοί, εκεί η εγκατάσταση πολύ πιθανόν να διέπεται από τους κανονισμούς τοποθέτησης-συνδεσης φυάλης υγραερίου σε μια γκαζερια ή θερμάστρα υγραερίου.

15 ώρες πριν, n4sleep είπε

Το ερώτημα παραμένει. Αν συνυπολογίσει κάνεις το κόστος για αλλαγή δεξαμενή στα χρόνια που λέει ο νόμος, το κόστος ετήσιο συντήρησης μόνο του συστήματος αερίου, και κανα δυο βλάβες που από ότι έχω καταλάβει από 2 φίλους που έχουν, βγάζουν στανταρ σε βάθος ετών, το αποσβένει κάποιος που κάνει νορμαλ χλμ το χρόνο (12-15000);

και παραλείποντας κινδύνους διαρροών και τη ρεζέρβα που χάνεις.

Φυσικά και κάνεις απόσβεση ακόμη και με λιγότερα χιλιόμετρα. Υπολόγισε ότι θες γύρω γύρω στα 20-25000 χλμ για να κάνεις απόσβεση του συστήματος. Η απόσβεση εξαρτάται αρκετά από την κατανάλωση έχει το αυτοκίνητο με βενζίνη αν είναι στα πχ 6 λ/100 θα αρχίσεις πολύ αν έχεις 10λ/100 πολύ πιο γρήγορα. Σε εμένα με 8.3/100 σε βενζινη  έκανα απόσβεση γύρω στα 25000χλμ με κοστος συστήματος 1200€. Γενικά με το υγραέριο γύρω στο 50-55% της τιμής της βενζίνης + 10-15% αύξησης της κατανάλωση σε υγραερίου λόγω της μικρότερης θερμογόνου δύναμης του υγραερίου βγαίνει οφελος γύρω στο 40-45% και με σερβίς υγραερίου μέσα. Και με αναγωγή του κόστους αλλαγής της δεξαμενής ανά έτος το 20-25αρι το βγάζεις και με το παραπάνω με λιγότερο και από ένα γέμισμα.

Δεν μιλάμε φυσικά για το ψυχολογικό όφελος όπου πλέον δεν σκέφτεται πλεον καθόλου να κάνεις είτε κοντινή είτε μακρινή διαδρομή.

Η μόνη προϋπόθεση που υπάρχει για να αξίζει το υγραέριο πέρα του να επιλέξεις πρωτίστως σωστό εγκαταστατη και δεύτερον αξιόπιστο σύστημα με ευρύ δίκτυο υποστήριξης, είναι να σκοπεύεις να κρατήσεις το αυτοκίνητο για αρκετά χρόνια ακόμη. Αν σκέφτεται να το αλλάξεις σε καμμία 5ετια δεν αξίζει εκτός και αν κάνεις παρά πολλά χλμ .

Επεξ/σία από teddy71
  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, teddy71 είπε

Έτσι ακριβώς!!!

Εξαιτίας αυτού μου ήρθε στο μυαλό ένα θέμα που άνοιξε κάποιος σε ένα αυτοκινητο-φορουμ, μάλλον στο autogas, όπου καποιος ζητούσε γνώμες για την εγκατάσταση συστήματος στην Αλβανία επειδή η τιμή ήταν πολύ πιο χαμηλή από ότι εδώ. Ούτε καν Βουλγαρία όπου λόγω ΕΕ θα ισχύουν έστω κάποιοι στοιχειώδεις κανονισμοί, εκεί η εγκατάσταση πολύ πιθανόν να διέπεται από τους κανονισμούς τοποθέτησης-συνδεσης φυάλης υγραερίου σε μια γκαζερια ή θερμάστρα υγραερίου.

 

Το θυμάμαι το συγκεκριμένο θέμα.

Ωστόσο υπάρχει θέμα και εδω σε εμάς . 

Πές σου κάνουν εγκατάσταση σωστά , δυστυχώς είναι λίγοι που ξέρουν να σου προγραμματίσουν σωστά το κίτ .

Για αυτό θέλει να ψάξεις και απο μόνος σου 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...