Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Στο συγκεκριμένο να φοβάσαι τη αντλία βενζίνης (γνωστός με Maverick - χωρίς γκάζι έχει αλλάξει 2 φορές) και έχω διαβάσει ότι βγάζει και το ταμπλό του πρόβλημα.

Τώρα όσο αφορά το υγραέριο δες σύστημα που να υποστηρίζει μπεκ τύπου βενζίνης .( γραμμικός ψεκασμός)

Το αμάξι εφόσον ρυθμιστεί σωστά και πηγαίνει όπως στη βενζίνη , θα σου βγάλει αρκετά χιλιόμετρα.

Επιπλέον να σου ενεργοποιηθει και η αυτολιπανση με μικροψεκασμους βενζίνης αναλόγως τις στροφές και το φορτίο του κινητήρα.

Κοίταξε για Πολωνικά συστήματα , εννοείται με obd υποστήριξη.

Μου έγινε πρόταση για Zavoli αλλά απότι κατάλαβα δεν παίζει τόσο ρόλο το σύστημα αλλά ο εγκαταστάτης, μένω Λαμία μου έγινε πρόταση για τον Κώστα Βατσο στον Βόλο και το LPGas στην Αθήνα, αυτό που ψάχνω βασικά μετά από πολύ ψάξιμο είναι κάποιον που θα ξέρω ότι θα κάνει σωστή χαρτογράφηση και θα το βγάλει στον δρόμο κατά την εγκατάσταση των εγκεφάλων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 2,7k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

19 λεπτά πριν, ninjakos είπε

Μου έγινε πρόταση για Zavoli αλλά απότι κατάλαβα δεν παίζει τόσο ρόλο το σύστημα αλλά ο εγκαταστάτης, μένω Λαμία μου έγινε πρόταση για τον Κώστα Βατσο στον Βόλο και το LPGas στην Αθήνα, αυτό που ψάχνω βασικά μετά από πολύ ψάξιμο είναι κάποιον που θα ξέρω ότι θα κάνει σωστή χαρτογράφηση και θα το βγάλει στον δρόμο κατά την εγκατάσταση των εγκεφάλων.

Κυρίως παίζει ρόλο η μονάδα ελέγχου τι υποστηρίζει.( Προφίλ μπεκ, μεικτός ψεκασμός κ.λ.π).

Το Α&Ω είναι η ρύθμιση και το αμάξι να δουλεύει άψογα πριν τη εγκατάσταση

Εάν σε ενδιαφέρει έχω εγκατάστατη στη Θήβα που κάνει χαρτογράφηση στο δρόμο , ( αυτός το διόρθωσε το δικό μου) , είχε περαστεί αλλού.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπερα,

Ηθελα να ρωτησω κατι για οποιον ξερει. Εχω fiat grande punto  του 09 το οποιο αγορασα μεταχειρισμενο πριν 2 χρονια. Εχει υγραεριο εργοστασιακο. Προσφατα μου αναψε το λαμπακι του κινητηρα και μου ειπαν στο συνεργειο οτι μαλλον εχει μπουκωσει επειδη δεν το λειτουργω καθολου σε βενζινη και μου ειπε οτι ανα 500 χιλιομετρα τα 150 πρεπει να γινονται σε βενζινη και να βαζω δευτερα μεχρι τα 50 χιλιομετρα και γενικα να το λειτουργω σε υψηλες στροφες (3500-4000). 2 χρονια που το εχω πρωτη φορα το ακουω αυτο οποτε ηθελα να ρωτησω γενικα τι ισχυει με τα υγραεριοκινητα. 

Ευχαριστω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Postmort3m είπε

Προσφατα μου αναψε το λαμπακι του κινητηρα και μου ειπαν στο συνεργειο οτι μαλλον εχει μπουκωσει επειδη δεν το λειτουργω καθολου σε βενζινη και μου ειπε οτι ανα 500 χιλιομετρα τα 150 πρεπει να γινονται σε βενζινη και να βαζω δευτερα μεχρι τα 50 χιλιομετρα και γενικα να το λειτουργω σε υψηλες στροφες (3500-4000)

animals are weird laughing GIF

Ψάξε τον κωδικό της βλάβης, αλλά πρώτα ψάξε σοβαρό συνεργείο.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, Postmort3m είπε

Καλησπερα,

Ηθελα να ρωτησω κατι για οποιον ξερει. Εχω fiat grande punto  του 09 το οποιο αγορασα μεταχειρισμενο πριν 2 χρονια. Εχει υγραεριο εργοστασιακο. Προσφατα μου αναψε το λαμπακι του κινητηρα και μου ειπαν στο συνεργειο οτι μαλλον εχει μπουκωσει επειδη δεν το λειτουργω καθολου σε βενζινη και μου ειπε οτι ανα 500 χιλιομετρα τα 150 πρεπει να γινονται σε βενζινη και να βαζω δευτερα μεχρι τα 50 χιλιομετρα και γενικα να το λειτουργω σε υψηλες στροφες (3500-4000). 2 χρονια που το εχω πρωτη φορα το ακουω αυτο οποτε ηθελα να ρωτησω γενικα τι ισχυει με τα υγραεριοκινητα. 

Ευχαριστω

Σιγα μην κανουμε το 1/3 σχεδον με βενζινη ! Αν αλλαζει σε εργοστασικα δεν ξερω . 7 χρονια και 50.000 χλμ ποτε δεν το γυρισα απο μονος μου σε βενζινη .

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

151.000 χιλιόμετρα.Στα πρώτα 100.000 δεν το γύριζα καθόλου βενζίνη.Και το δικό μου δεν ψεκάζει βενζίνη αν γυρίσει σε υγραέριο.

Τελευταία όχι ότι μου το είπε κάποιος απλά από μόνος μου που και που και ειδικά σε μεγάλες ανηφόρες αν είμαι και φορτωμένος το γυρνάω και κάνω 10-20 χιλιόμετρα με βενζίνα για να το ευχαριστήσω για την τόση οικονομία που μου έκανε μέχρι σήμερα.

Πως να το πω, έτσι ένα κέρασμα...:D  Άκου το 1/3 σε βενζίνα.Ότι θες ακούς.Κάποιοι αυθυποβάλλονται και του βάζουν vpower γιατί λέει κάνουν περισσότερα χιλιόμετρα.:PΌτι νάναι ακούς.

Όπως είπε και κάποιος παραπάνω πήγαινε να δεις τη βλάβη που θα βγάλει το διαγνωστικό.Μπορεί να έβαλες και σκάρτη βενζίνη ή υγραέριο και να μην  είναι τίποτε σοβαρό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να μας δώσεις τα στοιχεία του συνεργείου για να ξέρουμε να το αποφεύγουμε!!! Καταρχήν πάνε σε κανένα σοβαρό συνεργείο κατα δευτερον κούμπωσε διαγνωστικό για να δείτε τον κωδικο βλάβης που κατέγραψε ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου και αναλόγως να προβείτε στις αναγκαίες επιδιορθώσεις και ρύθμιση του συστήματος.

  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κούμπωσε την 1η και πήγαινε μια Αθήνα - Θήβα και μετά Θήβα - Πειραιά για να ξεμπουκωσει και να γουστάρουμε! 

 

Πωπω συνεργεία που υπάρχουν! 

Υπάρχει περίπτωση να φταει το καύσιμο που έβαλες την τελευταία φορά.  Βάλε από καλό πρατήριο βενζίνη , διαγνωστικό, ότι λένε πάνω τα παιδιά. 

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Postmort3m είπε

Καλησπερα,

Ηθελα να ρωτησω κατι για οποιον ξερει. Εχω fiat grande punto  του 09 το οποιο αγορασα μεταχειρισμενο πριν 2 χρονια. Εχει υγραεριο εργοστασιακο. Προσφατα μου αναψε το λαμπακι του κινητηρα και μου ειπαν στο συνεργειο οτι μαλλον εχει μπουκωσει επειδη δεν το λειτουργω καθολου σε βενζινη και μου ειπε οτι ανα 500 χιλιομετρα τα 150 πρεπει να γινονται σε βενζινη και να βαζω δευτερα μεχρι τα 50 χιλιομετρα και γενικα να το λειτουργω σε υψηλες στροφες (3500-4000). 2 χρονια που το εχω πρωτη φορα το ακουω αυτο οποτε ηθελα να ρωτησω γενικα τι ισχυει με τα υγραεριοκινητα. 

Ευχαριστω

Προσωπικά συμπλήρωσα 140.000 με υγραέριο σε 3 χρόνια

Καλό είναι να το δουλέυεις ανα 500 χιλιόμετρα 10-15 χιλιόμετρα με βενζίνη για τα μπέκ βενζίνης και οτι σου καίει όταν το βάζεις μπροστά μέχρι να ζεσταθεί.

Να ανανεώνεις τη βενζίνη μια φορά το μήνα και να κοιτάς να έχεις >1/4 . Φίλτρα στο σύστημα να αλλάζεις ανα 20.000 . 

Όσο αφορά το λαμπάκι , να βάλετε ενα διαγνωστικό ( όχι τύπου elm327) και να δείτε το κωδικό.

Να το σβήσεις για αρχή και εάν στο ξανα εμφανίσει τότε το ψάχνεις πιο συγκεκριμένα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα. Το χω πάρει απόφαση να βάλω υγραέριο σε ενα Peugeot 206 του 2006. Πήρα 2 προσφορές από δύο γνωστά συνεργεία, ο ένας μου πρότεινε Lovato με 3 χρόνια εγγύηση στα 750 και ο άλλος stag next plus με 5 χρόνια εγγύηση + κάποιες επιπλέον εγγυήσεις, service κλπ στα 840. Το δεύτερο κιτ έχει ενσωματωμένο emulator(κάτι που χρειάζονται όλα τα γαλλικά στην μετατροπή λέει). Γνώμες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, giannis2429 είπε

Καλησπέρα. Το χω πάρει απόφαση να βάλω υγραέριο σε ενα Peugeot 206 του 2006. Πήρα 2 προσφορές από δύο γνωστά συνεργεία, ο ένας μου πρότεινε Lovato με 3 χρόνια εγγύηση στα 750 και ο άλλος stag next plus με 5 χρόνια εγγύηση + κάποιες επιπλέον εγγυήσεις, service κλπ στα 840. Το δεύτερο κιτ έχει ενσωματωμένο emulator(κάτι που χρειάζονται όλα τα γαλλικά στην μετατροπή λέει). Γνώμες;

Ψαξε για ενα καλο εγκαταστατη ...Αν δεν ξερεις απο φιλο και δεν θα εχεις προβλημα σε οτι σου πει .Ελπιζω να μην ειναι το 206cc 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Γιάννης Platano είπε

Ψαξε για ενα καλο εγκαταστατη ...Αν δεν ξερεις απο φιλο και δεν θα εχεις προβλημα σε οτι σου πει .Ελπιζω να μην ειναι το 206cc 

Τα δυο συνεργεία που μίλησα ήταν το lpg Hellas και ο τσοπελογιαννης. Ποιο απ τα δύο κιτ καλύτερα; Όχι δεν είναι το cc

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Βασικά ας το πάρω απο την αρχή. Την πρώτη φορά που άναψε το λαμπάκι πήγα σε ένα συνεργείο κοντά στην δουλειά μου (Μοσχάτο) και το έβαλε στο μηχάνημα και έβγαλε κάτι για τον δεύτερο κύλινδρο του κινητήρα. Δεν με χρέωσε και δεν μου έβγαλε το χαρτί για να δω τους κωδικούς. Αλλά μου είπε να το λειτουργήσω στην βενζίνη για να δούμε τι πρόβλημα έχει αν ξανα ανάψει. Δεν μου είπε πόσα χιλιόμετρα οπότε το λειτούργησα γύρω στα 100. 

Μετά από 1-2 βδομάδες ξανα άναψε. Αυτή τη φορά πήγα στην Ραφήνα επειδή εκεί μένω. Το έβαλε στο μηχάνημα και έβγαλε τους εξής κωδικούς:

p0300, p0302, p0172

Οπότε έχει πρόβλημα ο δεύτερος κύλινδρος όπως μου είπε και ο άλλος. Αυτή τη φορά μου είπε αυτό που σας είπα για το 1/4 των χιλιομέτρων να γίνεται με βενζίνη (αλλά μου το είπε γενικά όχι για το συγκεκριμένο πρόβλημα) και να το λειτουργώ σε υψηλές στροφές. Αν ξανα ανάψει να πάω. Και οι δύο μου είπαν ότι μπορεί να είναι ο πολλαπλασιαστής. Ο δεύτερος μου είπε ότι πιστεύει ότι το πιο πιθανό είναι να έχει μπουκώσει αλλά αν ξανα ανάψει να κάνω αυτά που μου είπε και να παω για να βγάλει τα μπουζί ενα ενα να τα κοιτάξει. 

Για την βενζίνη το σκέφτηκα ότι μπορεί να είναι νοθευμένη γιατί τελευταία φορά που έβαλα ήταν από βενζινάδικο που δεν είχα ξαναπάει. 

Μήπως να πάω και σε συνεργείο που είναι αποκλειστικά για το υγραέριο? (τύπου τσοπελογιαννης) Γιατί ο τελευταίος κωδικός που το έψαξα έχει να κάνει και με το υγραέριο.

Επεξ/σία από Postmort3m
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, giannis2429 είπε

Καλησπέρα. Το χω πάρει απόφαση να βάλω υγραέριο σε ενα Peugeot 206 του 2006. Πήρα 2 προσφορές από δύο γνωστά συνεργεία, ο ένας μου πρότεινε Lovato με 3 χρόνια εγγύηση στα 750 και ο άλλος stag next plus με 5 χρόνια εγγύηση + κάποιες επιπλέον εγγυήσεις, service κλπ στα 840. Το δεύτερο κιτ έχει ενσωματωμένο emulator(κάτι που χρειάζονται όλα τα γαλλικά στην μετατροπή λέει). Γνώμες;

Lovato είχα σε Honda Accord και εκ;να 140.000 χιλιόμετρα σε 3 χρόνια.

Καλό σύστημα είναι , αλλά είναι λίγο πίσω στο λογισμικό, όχι όμως ότι δεν θα δουλέψει σωστά αρκεί να ρυθμιστεί.

Για το Lovato μπες στη σελίδα LovatoHellas να δεις τους επίσημους συνεργατες.

Τις επιπλέον εγγυήσεις ξέχνα τες , λόγια είναι.

Εαν έβαζα αυτή τη στιγμή θα επέλεγα Stag ή EuropeGas με μπεκ τύπου βενζίνης , που σου προτείνω να βάλεις εξ αρχής 

 

Το emulator έχω διαβάσει ότι χρειάζεται στα γαλλικά λόγω ηλεκτρονικής στάθμης καυσίμου. 

Τώρα ερχόμαστε στο κυριότερο κομμάτι , οποιοδήποτε σύστημα βάλεις ( τουρκικό, ιταλικό, πολωνικό) , εάν το αμάξι έχει οποιαδήποτε πρόβλημα πριν μπει το γκάζι θα είναι 20 φορές πιο έντονο στο Γκάζι. Πρέπει να δουλεύει άψογα στη βενζινη. Και το αμάξι με το υγραέριο να ρυθμιστεί στο δρόμο σε πορεία.

Τέλος να ρωτήσεις βάσει κωδικού κινητηρα τι βαλβίδες εχεις ( μηχανικές ή υδραυλικές ) και εάν χρειάζεται ο συγκεκριμένος κινητήρας λίπανση με βενζίνη .

4 ώρες πριν, Postmort3m είπε

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Βασικά ας το πάρω απο την αρχή. Την πρώτη φορά που άναψε το λαμπάκι πήγα σε ένα συνεργείο κοντά στην δουλειά μου (Μοσχάτο) και το έβαλε στο μηχάνημα και έβγαλε κάτι για τον δεύτερο κύλινδρο του κινητήρα. Δεν με χρέωσε και δεν μου έβγαλε το χαρτί για να δω τους κωδικούς. Αλλά μου είπε να το λειτουργήσω στην βενζίνη για να δούμε τι πρόβλημα έχει αν ξανα ανάψει. Δεν μου είπε πόσα χιλιόμετρα οπότε το λειτούργησα γύρω στα 100. 

Μετά από 1-2 βδομάδες ξανα άναψε. Αυτή τη φορά πήγα στην Ραφήνα επειδή εκεί μένω. Το έβαλε στο μηχάνημα και έβγαλε τους εξής κωδικούς:

p0300, p0302, p0172

Οπότε έχει πρόβλημα ο δεύτερος κύλινδρος όπως μου είπε και ο άλλος. Αυτή τη φορά μου είπε αυτό που σας είπα για το 1/4 των χιλιομέτρων να γίνεται με βενζίνη (αλλά μου το είπε γενικά όχι για το συγκεκριμένο πρόβλημα) και να το λειτουργώ σε υψηλές στροφές. Αν ξανα ανάψει να πάω. Και οι δύο μου είπαν ότι μπορεί να είναι ο πολλαπλασιαστής. Ο δεύτερος μου είπε ότι πιστεύει ότι το πιο πιθανό είναι να έχει μπουκώσει αλλά αν ξανα ανάψει να κάνω αυτά που μου είπε και να παω για να βγάλει τα μπουζί ενα ενα να τα κοιτάξει. 

Για την βενζίνη το σκέφτηκα ότι μπορεί να είναι νοθευμένη γιατί τελευταία φορά που έβαλα ήταν από βενζινάδικο που δεν είχα ξαναπάει. 

Μήπως να πάω και σε συνεργείο που είναι αποκλειστικά για το υγραέριο? (τύπου τσοπελογιαννης) Γιατί ο τελευταίος κωδικός που το έψαξα έχει να κάνει και με το υγραέριο.

Τι σύστημα υγραερίου έχεις  τι μάρκα;

Να έχει μπουκωσει πρώτη φορά το ακούω .

Για τα μπουζί καλά σου είπε δείχνουν αρκετά πράγματα για το κινητηρα.

Όταν εννοείς το σύνδεσε στο μηχάνημα μόνο σε διαγνωστικο για να δειτε τους κωδικούς βλαβης ή σύνδεσε και το υγραέριο (εγκέφαλο) με καλωδιο και το είδε στο υπολογιστή;

Το βγάλατε βόλτα στο δρόμο να δείτε τις ρυθμίσεις του υγραεριου εν κινήσει του οχήματος ;

Μπορεί όντως να είναι ανάφλεξη( μπουζοκαλωδια ) , να ξέρεις το υγραέριο χρειάζεται καλή κατάσταση μπουζοκαλωδια και μπουζί. Και αυτά κάποιο όριο ζωής έχουν ~ 150.000 χιλιόμετρα

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, giannis2429 είπε

Τα δυο συνεργεία που μίλησα ήταν το lpg Hellas και ο τσοπελογιαννης. Ποιο απ τα δύο κιτ καλύτερα; Όχι δεν είναι το cc

Σου έστειλα και προσωπικό μήνυμα για εγκατάστατη στο Περιστερι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.