Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, telis είπε

Έχω ένα skoda superb 2005 20v abt. 

Ο μάστορας μου λέει να μην το κάνω ποτέ υγραέριο γιατί θα έχω προβλήματα . Έχει κάποιος βάλει σύστημα σε τέτοιο κινητήρα; θέλω να δω αν όντως υπάρχει θέμα 

Ξέρω τουλάχιστον τέσσερις 20βαλβιδους (έχω οδηγήσει τους δύο προσωπικά) που δεν παρουσιάζουν το παραμικρό πρόβλημα!! 

Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι διαμάντι και δέχεται άνετα και χωρίς φόβο υγραέριο. Απλώς επειδή βλέπω γράφεις ABT άρα 190+ άλογα, σε κάθε περίπτωση θα σιγουρευτείς για τα μπεκ να μπορούν να ανταπεξέλθουν στον ψεκασμό. Θέλεις μπεκ με μεγάλη παροχή.

Οι δύο φοράνε σύστημα BRC, ο ένας Lovato και ο άλλος Vialle. Το Vialle είναι πολύ ακριβό και υπάρχουν συστήματα αξιόπιστα με πολύ λιγότερα χρήματα. Κανένα πρόβλημα στο τράβηγμα, απόδοση κανονικότητα και χωρίς ρεταρισματα ή παιξιματα ρελαντί. Το μόνο που παρουσιάστηκε σε Leon μετά από 200χιλ χιλιόμετρα (τα μισά με γκάζι) είναι μια αντλία βενζίνης (που και αυτό βάσει χιλιομέτρων δεν είναι σίγουρο ότι οφείλεται στο γκάζι απλώς το αναφέρω).

Spoiler
Spoiler

 

 

 

Επεξ/σία από Greektrooper
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 λεπτά πριν, Greektrooper είπε

Ξέρω τουλάχιστον τέσσερις 20βαλβιδους (έχω οδηγήσει τους δύο προσωπικά) που δεν παρουσιάζουν το παραμικρό πρόβλημα!! 

Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι διαμάντι και δέχεται άνετα και χωρίς φόβο υγραέριο. Απλώς επειδή βλέπω γράφεις ABT άρα 190+ άλογα, σε κάθε περίπτωση θα σιγουρευτείς για τα μπεκ να μπορούν να ανταπεξέλθουν στον ψεκασμό. Θέλεις μπεκ με μεγάλη παροχή.

Οι δύο φοράνε σύστημα BRC, ο ένας Lovato και ο άλλος Vialle. Το Vialle είναι πολύ ακριβό και υπάρχουν συστήματα αξιόπιστα με πολύ λιγότερα χρήματα. Κανένα πρόβλημα στο τράβηγμα, απόδοση κανονικότητα και χωρίς ρεταρισματα ή παιξιματα ρελαντί. Το μόνο που παρουσιάστηκε σε Leon μετά από 200χιλ χιλιόμετρα (τα μισά με γκάζι) είναι μια αντλία βενζίνης (που και αυτό βάσει χιλιομέτρων δεν είναι σίγουρο ότι οφείλεται στο γκάζι απλώς το αναφέρω).

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 

Οπως παντα διαλεγουνε και ενα καλο εγκατασταστη που εχει ιση ή και παραπανω σημασια απο ενα συστημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Οπως παντα διαλεγουνε και ενα καλο εγκατασταστη που εχει ιση ή και παραπανω σημασια απο ενα συστημα.

Σωστά. Είμαι της άποψης ότι η δουλειά του μάστορα θα φανεί αμέσως, στα πρώτα χλμ. Αν έχει γίνει σωστή δουλειά και το αμάξι ρολαρει, τότε με τα χιλιόμετρα και τα χρόνια θα φανεί και η ποιότητα του συστήματος (μεμβράνες εξαερωτή, προβλήματα σε μπεκ, αναβαθμίσεις λογισμικού, δυνατότητες παράλληλου ή μη ψεκασμού με βενζίνη κλπ).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, meletis_m είπε

Ποιας χρονολογίας είναι 2003-2004;

Εάν έχει θύρα obd που πρέπει να έχει αξίζει να δώσεις τα παραπάνω χρήματα (+-100€)

Εάν αποφασίσεις για Lovato να δεις στη επίσημη σελίδα τους για επίσημο συνεργάτη.

Να γνωρίζεις ότι το αμάξι στην βενζίνη θα πρέπει να δουλεύει άριστα και να μην έχει οποιοδήποτε προβλήμα.

Καλό θα ήταν πριν το υγραέριο να έχουν αλλαχτεί τουλαχιστον μπουζί, φίλτρο αέρα , φίλτρο καυσίμου εάν αλλάζει το τελευταίο.

 

Είναι του 2008. Λογικά θα έχει.

Επίσημος συνεργάτης είναι όπως βλέπω.

Για CNG να το ψαξω?

Έχει νόημα επίσης να πάω σε prins?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, teachertza είπε

Είναι του 2008. Λογικά θα έχει.

Επίσημος συνεργάτης είναι όπως βλέπω.

Για CNG να το ψαξω?

Έχει νόημα επίσης να πάω σε prins?

Για φυσικο αεριο νομιζω ειναι και νωρις γιατι δεν υπαρχει αρκετη εμεπιρια και το δικτυο ανεφοδιασμου πολυ μικρο ακομα.

Δεν νομιζω να χρειαζεται prins.Εχω ακουσει καλα λογια αλλα μπορεις την ιδια δουλεια με πιο οικονομικο .Ποση διαφορα εχει απο Lovato ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, Γιάννης Platano είπε

Για φυσικο αεριο νομιζω ειναι και νωρις γιατι δεν υπαρχει αρκετη εμεπιρια και το δικτυο ανεφοδιασμου πολυ μικρο ακομα.

Δεν νομιζω να χρειαζεται prins.Εχω ακουσει καλα λογια αλλα μπορεις την ιδια δουλεια με πιο οικονομικο .Ποση διαφορα εχει απο Lovato ?

Νομίζω πάει στα 1100 - 1150 σε σύγκριση με τα 800 - 900 του lovato.

Επεξ/σία από teachertza
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, teachertza είπε

Νομίζω πάει στα 1100 - 1150 σε σύγκριση με τα 800 - 900 του lovato.

Εγω θα τα εδινα.....Νομιζω ειναι κορυφαιο το Prins.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Οπως παντα διαλεγουνε και ενα καλο εγκατασταστη που εχει ιση ή και παραπανω σημασια απο ενα συστημα.

Οκ. Και πώς τον διαλέγουμε; οι αρκετοί λένε ότι κάνουν δοκιμές στην περιουσία μας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, telis είπε

Οκ. Και πώς τον διαλέγουμε; οι αρκετοί λένε ότι κάνουν δοκιμές στην περιουσία μας. 

Απο συστασεις απο καποιο φιλο που εχει μεινει ικανοποιημενος .Δεν υπαρχει αλλος τροπος.

Το κακο με ολα τα μαστορια ειναι οτι ειναι ολοι καλοι μεχρι να κατσει μια στραβη.

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Απο συστασεις απο καποιο φιλο που εχει μεινει ικανοποιημενος .Δεν υπαρχει αλλος τροπος.

Το κακο με ολα τα μαστορια ειναι οτι ειναι ολοι καλοι μεχρι να κατσει μια στραβη.

Δεν έχω κάποιον. Επίσης να βρω γνωστό γνωστού που έκανε εγκατάσταση σε άλλο τύπο αυτοκίνητου από το δικό μου, δεν μου λέει κάτι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, telis είπε

Δεν έχω κάποιον. Επίσης να βρω γνωστό γνωστού που έκανε εγκατάσταση σε άλλο τύπο αυτοκίνητου από το δικό μου, δεν μου λέει κάτι 

Ο καλος μαστοορας δεν εχει προβλημα μετον τυπο του αυτοκινητου.

Κοιτα κι εδω 

 

https://www.autogasforum.gr/

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, teachertza είπε

Πάει μακριά όμως η βαλίτσα... από τα 800 στα 1150...

Μια φορα τα δινεις .Δεν εχω Prins αλλα omvl αλλα εχω διαβασει τα καλυτερα.

Επισης οτι κανει οικονομια σε καυσιμο .

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, telis είπε

Έχω ένα skoda superb 2005 20v abt. 

Ο μάστορας μου λέει να μην το κάνω ποτέ υγραέριο γιατί θα έχω προβλήματα . Έχει κάποιος βάλει σύστημα σε τέτοιο κινητήρα; θέλω να δω αν όντως υπάρχει θέμα 

Δηλαδή είναι γενιά πριν τους κινητήρες tsi fsi.

Με σωστή χαρτογράφηση και ΣΙΑ σωστές παροχές για τη ιπποδύναμη σου δεν θα έχει κανένα θέμα.

Δες για Βrc,Lovato, EuropeGas.

Να βάλεις μπεκ τύπου βενζίνης και όχι ηλεκτροβαλβιδες για να έχεις γραμμικό ψεκασμο.

Πρόσεξε ποιος θα σου το ρυθμίσει είναι το Α-Ω

3 ώρες πριν, teachertza είπε

Είναι του 2008. Λογικά θα έχει.

Επίσημος συνεργάτης είναι όπως βλέπω.

Για CNG να το ψαξω?

Έχει νόημα επίσης να πάω σε prins?

Δεν έχει νόημα για άμεσου ψεκασμού συστήματα. Εφόσον ο κινητήρας δεν είναι tsi fsi

55 λεπτά πριν, telis είπε

Δεν έχω κάποιον. Επίσης να βρω γνωστό γνωστού που έκανε εγκατάσταση σε άλλο τύπο αυτοκίνητου από το δικό μου, δεν μου λέει κάτι 

Πλέον με το διαδίκτυο έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο.

Υπήρχε μεγάλο ποσοστό ημιμαθών.

Με λίγο ψάξιμο για το πώς λειτουργεί το υγραέριο , και τι σημαίνει η ορολογία fuel trims θα μπεις στο νόημα και θα είσαι ενημερωμένος

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...