Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

o ενας θελει να βαλει σε diesel ο αλλος σε 3κυλινδρο και ολα αυτα  σε μολις10ετιας αυτοκ!!!!!!!!!δηλ.ειναι ηδη οικονομικα

πρεπει να καταλαβετε αν εχει νοημα το πειραμα που σας προτεινουν...

 

Επεξ/σία από kage
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, alex42 είπε

Καλησπέρα και καλή χρονια θα ήθελα να ρωτήσω αν αξίζει κατά τη γνώμη σας να κάνω μετατροπή ενα renault twingo 16v του 2002 με 85000 χιλιόμετρα. 

Βασικά ερωτήματα είναι θα είναι αξιόπιστο κάτι που έχει ακουστεί ότι μπορεί να σου κάψει τη μηχανή γίνονται? Και αν γνωρίζετε το κόστος της μετατροπης για ένα τέτοιο αμαξι. 

Να ρωτήσεις πρώτα τι παίζει και αν η μηχανούλα του είναι κατάλληλη για υγραέριο.Χιλιόμετρα έχει πολύ λίγα.

Αν ναι να βάλεις με 1000.Οι παλιές μηχανές αν είναι κατάλληλες είναι οι πιο  κερδοφόρες γιατί δεν θέλουν ψεκασμούς βενζίνης.Εγώ έχω το opel vectra 1600 του 2005.Ευτυχώς το πήρα Ιούνιο γιατί το Σεπτέμβριο άλλαξε μηχανή η opel και η καινούργια δεν τα πάει καλά με υγραέριο όπως όλες οι καινούργιες που θέλουν και ψεκασμούς 20-30 και 40% βενζίνης για να μην πάρεις βαλβίδες στο χέρι.

Η δικιά μου χωρίς ίχνος ψεκασμού βενζίνης αν γυρίσει σε υγραέριο έχει κάνει ήδη 167.000 με υγραέριο και 297.000 συνολικά.Έχω κερδίσει ήδη άλλο ένα opel vectra και συνεχίζω.

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χθες τελείωσε η εγκατάσταση με το αέριο και πήγα για παραλαβή και δοκιμή. Στην οδήγηση παρατήρησα την μηχανή να μην την αφήνει ομαλά όπως την άφηνε η βενζίνη και σε νορμάλ οδήγηση ρεταρίσματα και άναβε το λαμπάκι EPC, Στο delph;i έβγαλε κωδικό P306E χωρίς να ξέρω εαν εφθήνεται απο αυτό (δεςν είχε σφάλμα πάντως σίγουρα).

Μετά από επικοινωνία με την Lovato και έκαναν καταγραφή συμβάντων. πήραν το αρχείο για έλεγχο. Σήμερα το πρψί τους το πήγα πάλι και μου είπε απο εκεί έχουν περάσει καινούριο πρόγραμμα και πρέπει να έχει λυθεί το θέμα. Τώρα που το πήρα αν και την μηχανή την αφήνει ομαλά κανένα πρόβλημα μου ανάβει κάπου κάπου το EPC και μερικές φορές κάνει και ρετάρισμα μαζί με το λαμπάκι. Αυριο θα το ξαναπάω να το ελέγξουν, σε βενζίνη κανένα πρόβλημα το αυτοκίνητο. Εχει μπουζιά Ιριδίου, καμία ιδεά απο εσάς;

Επεξ/σία από BoullyBoy
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλλον θεμα εγκαταστασης ειναι ....Για αυτο λεμε παντα ενα καλο εγκατασταστη .

Πιστευω θα λυθει το προβλημα αλλα σε ταλαιπωρει αδικα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Μαλλον θεμα εγκαταστασης ειναι ....Για αυτο λεμε παντα ενα καλο εγκατασταστη .

Πιστευω θα λυθει το προβλημα αλλα σε ταλαιπωρει αδικα.

Κάποια λεπτομέρεια είναι πιστεύω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, BoullyBoy είπε

Χθες τελείωσε η εγκατάσταση με το αέριο και πήγα για παραλαβή και δοκιμή. Στην οδήγηση παρατήρησα την μηχανή να μην την αφήνει ομαλά όπως την άφηνε η βενζίνη και σε νορμάλ οδήγηση ρεταρίσματα και άναβε το λαμπάκι EPC, Στο delph;i έβγαλε κωδικό P306E χωρίς να ξέρω εαν εφθήνεται απο αυτό (δεςν είχε σφάλμα πάντως σίγουρα).

Μετά από επικοινωνία με την Lovato και έκαναν καταγραφή συμβάντων. πήραν το αρχείο για έλεγχο. Σήμερα το πρψί τους το πήγα πάλι και μου είπε απο εκεί έχουν περάσει καινούριο πρόγραμμα και πρέπει να έχει λυθεί το θέμα. Τώρα που το πήρα αν και την μηχανή την αφήνει ομαλά κανένα πρόβλημα μου ανάβει κάπου κάπου το EPC και μερικές φορές κάνει και ρετάρισμα μαζί με το λαμπάκι. Αυριο θα το ξαναπάω να το ελέγξουν, σε βενζίνη κανένα πρόβλημα το αυτοκίνητο. Εχει μπουζιά Ιριδίου, καμία ιδεά απο εσάς;

Εάν ήταν σωστός Μάστορας δεν θα είχες τέτοια θέματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Εάν ήταν σωστός Μάστορας δεν θα είχες τέτοια θέματα.

Δυστυχώς. Όσους ξέρω υγραεριοκίνητους που ξεκίνησαν 10 χρόνια πριν και τα μοτερ δεν έχουν πάθει το παραμικρό πήγαν και σε άλλη πόλη για σωστό μάστορα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, vaggooss είπε

Εάν ήταν σωστός Μάστορας δεν θα είχες τέτοια θέματα.

Μη βγάζουμε βιαστικά συμπεράσματα. 

Ίσως να το έκανε και στη βενζίνη αλλά να μην γινόταν αντιληπτό . 

Οποιαδήποτε δυσλειτουργία στη βενζίνη είναι εντονότερη στο υγραέριο.

Και στο λέω καθως είχα υγραέριο , και ταλαιπωρήθηκα στη αρχή επειδή δεν ήξερε να ρυθμίζει. Ξεκίνησα διάβασμα για τη λειτουργία του και μετά πήγα σε μηχανολόγο αυτοκινήτων για ρύθμιση.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το υγραέριο πιστεύω πως είναι πως θα κάτσει από την αρχή.Αν πάνε στραβά από την αρχή 1-2 φορές για μένα την πάτησες.

Προσωπικά δεν θα ρισκάριζα να το βάλω σε καινούργιες μηχανές με τούρμπο πολλά άλογα και γενικά με υψηλούς ψεκασμούς βενζίνης,γιατί πρώτο ελάχιστο το κέρδος και δεύτερο πολλά προβλήματα από πολλούς ακούω. Για αυτό το λόγο αρνούμαι να εγκαταλείψω το opel vectra του 2005 με τον απλό 16βάλβιδο κινητήρα 100 ίππων που κινείται 168.000 χιλιόμετρα με υγραέριο χωρίς ψεκασμούς βενζίνης.

Δυστυχώς οι νέοι κινητήρες αν δεν είναι εργοστασιακοί βγάζουν πολλά προβλήματα μικρά ή μεγαλύτερα κατά την μετατροπή τους από βενζίνη σε υγραέριο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, meletis_m είπε

Μη βγάζουμε βιαστικά συμπεράσματα. 

Ίσως να το έκανε και στη βενζίνη αλλά να μην γινόταν αντιληπτό . 

Οποιαδήποτε δυσλειτουργία στη βενζίνη είναι εντονότερη στο υγραέριο.

Και στο λέω καθως είχα υγραέριο , και ταλαιπωρήθηκα στη αρχή επειδή δεν ήξερε να ρυθμίζει. Ξεκίνησα διάβασμα για τη λειτουργία του και μετά πήγα σε μηχανολόγο αυτοκινήτων για ρύθμιση.

Το είπες μόνος σου.

Ταλαιπωρήθηκα γιατί δεν ήξερε να ρυθμίζει.

Αυτός δεν είναι επαγγελματίας.

Και εγώ ξέρω να αλλάζω λάδια σε αυτοκίνητο αυτό δεν με κάνει μάστορα.

2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Το υγραέριο πιστεύω πως είναι πως θα κάτσει από την αρχή.Αν πάνε στραβά από την αρχή 1-2 φορές για μένα την πάτησες.

Προσωπικά δεν θα ρισκάριζα να το βάλω σε καινούργιες μηχανές με τούρμπο πολλά άλογα και γενικά με υψηλούς ψεκασμούς βενζίνης,γιατί πρώτο ελάχιστο το κέρδος και δεύτερο πολλά προβλήματα από πολλούς ακούω. Για αυτό το λόγο αρνούμαι να εγκαταλείψω το opel vectra του 2005 με τον απλό 16βάλβιδο κινητήρα 100 ίππων που κινείται 168.000 χιλιόμετρα με υγραέριο χωρίς ψεκασμούς βενζίνης.

Δυστυχώς οι νέοι κινητήρες αν δεν είναι εργοστασιακοί βγάζουν πολλά προβλήματα μικρά ή μεγαλύτερα κατά την μετατροπή τους από βενζίνη σε υγραέριο.

Όλα αυτά που λες είναι δεκτά.

Αλλά για το κάθε αυτοκίνητο υπάρχει μελέτη εάν μπορεί να δουλεψει με υγραέριο.

Στο δικό μου πχ ο μηχανικός μου είπε βάλε άφοβα και δεν είχα ούτε διακοπές ούτε τίποτα όπως γράφει ο φίλος ποιο επάνω γιατί το είχε 2 μέρες εκεί να κάνει όλες τις ρυθμίσεις.

Σε φίλου μου που το πήγαμε μαζί τον απέτρεψε  για άλλη μάρκα οχηματος.

Στον αέρα δεν γίνεται τίποτα απλά ο κάθε μηχανικός πρέπει να τρέξει και να εκπαιδευτεί στην εγκατάσταση υγραερίου.

Δεν φθάνει μόνο να μπορείς να τοποθετήσεις κάτι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, vaggooss είπε

Στον αέρα δεν γίνεται τίποτα απλά ο κάθε μηχανικός πρέπει να τρέξει και να εκπαιδευτεί στην εγκατάσταση υγραερίου.

Δεν φθάνει μόνο να μπορείς να τοποθετήσεις κάτι.

Ήσουν τυχερός όπως και εγώ, γιατί ήταν καλά προρυθμισμένα ,οπότε μη μιλάς.:P

Εκπαίδευση;;;;;;;;;;;;;; Ανέκδοτο μου ακούγεται.Οι πιο πολλοί πάνε 2-3 φορές στον εισαγωγέα τους δείχνει 2-3 πραγματάκια , μετά κάνουν εγκαταστάσεις και όποιον πάρει ο χάρος.Μάλιστα και τα συστήματα τους τα δίνουν προρυθμισμένα τα βάζουν πάνω και αν δουλέψουν σωστά έχει καλώς.Αν όχι πας και ξαναπάς και όχι μόνο δεν το ρυθμίζουν αλλά το κάνουν χειρότερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρώτησα για Ignis που με ενδιέφερε για υγραέριο και απο 2 "εγκαταστάτες" έφαγα άκυρο στο οτι είναι ευαίσθητο το μοτερ και δεν προτείνεται για υγραέριο.

Μετά βρήκα οτι το ίδιο μοντέλο το δίνει με εγοστασιακό BRC kit στην Ιταλία.....

https://auto.suzuki.it/promozioni/3477/gamma-suzuki-gpl.aspx

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, korakios είπε

Ρώτησα για Ignis που με ενδιέφερε για υγραέριο και απο 2 "εγκαταστάτες" έφαγα άκυρο στο οτι είναι ευαίσθητο το μοτερ και δεν προτείνεται για υγραέριο.

Μετά βρήκα οτι το ίδιο μοντέλο το δίνει με εγοστασιακό BRC kit στην Ιταλία.....

https://auto.suzuki.it/promozioni/3477/gamma-suzuki-gpl.aspx

Όλα τα ιαπωνικά είναι ευαίσθητα . 

Είχα σε Honda και έκανα 160.000 σε 3χρονια (με χτυοησαν ).

Θέλει να επιλέξεις σύστημα με μεικτό ψεκασμό και βενζίνης , να τοποθετηθουν μπεκ τύπου βενζινης και κάθε 25000 θα κάνεις έλεγχο διακενων βαλβίδων.

Εάν κανείς >10.000 ετησίως βάλτο αλλιώς άστο όπως είναι.

Όλα είναι θέμα ρυθμίσεων του εγκαταστατη και εννοείται το αμάξι να δουλεύει σωστά στη βενζίνη (κυρίως ανάφλεξη)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενημέρωση. Μετά από αρκετούς ελέγχους έως και μαζί με την λοβατο Ιταλίας και με την ίδια την αντιπροσωπία στην Ελλάδα (αρκετά καλή εξυπηρέτηση) καταλήξαμε στο συμπέρασμα πως δεν μπορεί να είναι το αέριο. Ο μάστορας έκανε δοκιμές με την βενζίνη και το έκανε και εκεί, πράγμα που δεν μου το έκανε ούτε μια φορά σε εμένα. Οπότε φαίνεται είναι πρόβλημα με ρεύματα, σκ θα κάνω δρομολόγιο περίπου 1000χμ και βλέπουμε πως πάει, από την αντιπροσωπία παντός που μπικανε στο σύστημα λένε πως η ρύθμιση και η εγκατάσταση έχει γίνει πολύ σωστά. Σήμερα επίσης παρατήρησα για τον αερόσακο οδηγού που έβγαζε σφάλμα είχε τελικά κομμένο καλώδιο στην πόρτα όπου έγινε και η επισκευή, αν και τεχνολογικά δεν είναι απίθανο λέω εγώ μπορεί να έκανε βραχυκύκλωμα εκεινο το καλώδιο με κάποιο άλλο και να μου έκανε διακοπές, παντός στην πόρτα με χτυπούσε ρεύμα όταν έβγαινα. Από Δευτέρα βλέπουμε για νεότερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα σε ολους!πριν λιγες μερες απεκτησα ενα AVENSIS T25 1.8  2004  με 200.000 χιλιομετρα(πραγματικα)!!το αμαξι ειναι σε αψογη κατασταση με ολα τα σερβις στην αντιπροσωπεια(τρελος ψηρας ο τυπος)!!!Λογο τησ καταναλωσης 10 λιτρα στην πολη(δικαιολογημενα βεβαια ΚΥΒΙΚΑ-ΒΑΡΟΣ-ΠΑΛΑΙΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ) σκεφτομαι σοβαρα για LPG!!!με φρεναρουν λιγο οι αποψεις σχετικα με την φθορα των βαλβιδων γενικα στα JAPAN!!μετα απο πολυ ψαξιμο εχω βρει τον καταληλο εγκαταστατη στο χαιδαρι Λ.Αθηνων(LPG HELLAS) με διαβεβαιωσε οτι οι ζημιες γινονται απο φτηνα συστηματα και λαθος ρυθμισεις με φτωχα μειγματα (φαινετε πολυ γνωστης,εμπνεει εμπιστοσυνη και κανενα αρνητικο σχολιο απο πελατες) και ειμαι αναμεσα σε LOVATO OBD2 και BRC PLUG N DRIVE και τα δυο εννοειτε μικτου ψεκασμου!!!οι διαφορες αναμεσα τους...

-LOVATO OBD2(850 ΜΕ ΚΤΕΟ) καλυτερος πνευμονας σε βαθος χρονου

-ΒRC(1000 ΜΕ ΚΤΕΟ) καλυτερα μπεκ τυπου βενζινης και 64bit εγκεφαλο με καλυτερη διαχειριση και γενικα ποιο φινετσατα προιοντα 

Θα ηθελα την αποψη σας

Ευχαριστω

Επεξ/σία από andreas201083
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...