Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, LIGHT1NG είπε

μια γρήγορη ερώτηση είναι καλό να βάλουμε τα σκευάσματα για καθαρισμό μπεκ μέσα στην βενζίνη? διότι μέχρι να ζεσταθεί λίγο το αυτοκίνητο δουλεύει με βενζίνη 

είχα αρκετά χρόνια πετρελαίο και με βενζίνη δεν είχα ασχοληθεί και πολύ 

Αυτο ειναι απολυτως φυσιολογικο .Το καλοκαιρι εμενα θελει λιγες εκατονταδες μετρα αλλα το χειμωνα ακομα και 3 χλμ για να γυρισει σε υγραεριο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 λεπτά πριν, Doubt είπε

Αν μιλάς για τα μπεκ βενζίνης, στη βενζίνη θα τα βάλεις βέβαια.

*Δεν έχω βάλει ποτέ, ούτε πρόκειται, πεταμένα λεφτά. Αν χρειάζονται καθαρισμό, τα πας στο μάστορα.

έγινε ευχαριστώ, γενικά τα μαστορια εδώ είναι λίγο ότι νανε θα πρέπει να το κατεβάσω μια φορά στον δικό μου. 

3 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Αυτο ειναι απολυτως φυσιολογικο .Το καλοκαιρι εμενα θελει λιγες εκατονταδες μετρα αλλα το χειμωνα ακομα και 3 χλμ για να γυρισει σε υγραεριο

ναι αυτό το κατάλαβα απλά δεν ξέρω αν χρειάζεται καμιά φορά το καθαριστικό στην βενζίνη, στο πετρέλαιο έβαζα ανά 3 γεμίσματα για να καθαρίσει και το ντεπόζιτο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, LIGHT1NG είπε

 

ναι αυτό το κατάλαβα απλά δεν ξέρω αν χρειάζεται καμιά φορά το καθαριστικό στην βενζίνη, στο πετρέλαιο έβαζα ανά 3 γεμίσματα για να καθαρίσει και το ντεπόζιτο

Εχω κανει 55000 χλμ με υγραεριο αλλα δεν εχω βαλει τιποτα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nik416 είπε

Αυτο με τα μπεκ Hana 1.9 η 1.3 om μπορεί κάποιος να μου εξηγήσεις τη γίνετε? 

Είναι η ωμική αντίσταση τής μπεκιέρας . Απευθύνσου σε εγκαταστάτη  για περισσότερες πληροφορίες

 

1 ώρα πριν, LIGHT1NG είπε

μια γρήγορη ερώτηση είναι καλό να βάλουμε τα σκευάσματα για καθαρισμό μπεκ μέσα στην βενζίνη? διότι μέχρι να ζεσταθεί λίγο το αυτοκίνητο δουλεύει με βενζίνη 

είχα αρκετά χρόνια πετρελαίο και με βενζίνη δεν είχα ασχοληθεί και πολύ 

Πόσα χιλιόμετρα έχεις; Εγώ το δούλευα και λίγο βενζίνη κάθε 1000 χιλιόμετρα . 

Ωστόσο επειδή το αμάξι είχε >400,000 χιλιόμετρα και είχε κάνει ήδη 90.000 με υγραέριο , είχαν θέμα τα μπέκ, φυσιολογική φθορά.

Έριξα καθαριστικό αλλά δέν έκανε δουλειά , ήταν σε προχωρημένο στάδιο, τελικά βγήκαν και καθαρίστηκαν.

Μόνο εάν σου παρουσιάσει πρόβλημα , καθάρισε τα , γιατί ακούγεται οτι χάνει την ελαστικότητα η μεμβράνη τους .

Εάν θές ρίξε καθαριστικό της Liqui Moly , εγω δέν το έβρισκα στην περιοχή μου , αυτό μου πρότειναν εξ αρχής

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γειά χαρά και πάλι παιδάκιααα...

Να λοιπόν πάλι εδώ από τότε (Νοέμβριος 2018) που με βοηθήσατε από εδώ να κατευθύνω την επιλογή μου για αγορά αμαξιού και να μάθω λεπτομέρειες σχετικά με την υγραεριοκίνηση... Και σας ευχαριστώ πολύ γι αυτό!

Αγοράσαμε λοιπόν τότε με τον αδελφό μου ένα μεταχειρισμένο Renault Clio [2009] με ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ αέριο έτσι όπως το έψαχνα. Στα παζάρια με τον μαντρά (ανάθεμα την ώρα) μου πρότεινε ότι θα μου αγοράσει αυτός τη μπουκάλα αερίου που λήγει σε ένα χρόνο μαζί με ΚΤΕΟ που έτσι κι αλλιώς θα πέρναγε εκείνη την περίοδο. Τη νέα μπουκάλα μου σύστησε να μην τη βάλω πάνω άμεσα αφού η μαμίσια κρατάει ένα χρόνο ακόμα κι έχει να δώσει και όταν έρθει η στιγμή απλά πληρώνω τα εργατικά του τεχνικού που θα μου την κουμπώσει. Βρήκα συμφέρουσα την πρόταση, το γούσταρα το αμαξάκι, έδωσε και ο μηχανικός μου το ΟΚ κ πέρασε ένας χρόνος τέλειος. Όταν όμως πήγα πριν λίγους μήνες σε μάστορα (αφού ήρθε το πλήρωμα του χρόνου) διαπίστωσε ότι η μπουκάλα που μου έδωσε ο απαράδεκτος μαντράς δεν έχει καμμία σχέση με τη μαμίσια (είχε γνωστό σε ΚΤΕΟ) και ότι θέλει άλλη εντελώς δουλεία για να περαστεί η νέα (η οποία ίσως βγάλει και πρόβλημα!) +300~400e!!! Κεραυνός!

Όμως ο 2ος ταμπλάς μου ήρθε όταν πήρα τηλ την αντιπροσωπεία για να ρωτήσω τιμή εργοστασιακής μπουκάλας για το συγκεκριμένο όχημα αφού θα προτιμούσα να έβαζα την ίδια. Ο εξυπηρετικότατος υπάλληλος (αφού μ' ενημέρωσε ότι είμαι από τους ελάχιστους σωστούς που κοίταξαν ορθά για εγροστασιακό σε αγορά αμαξιού) μου έσκασε το κουστούμι. 3.200e χωρίς ΦΠΑ!!! Ο ίδιος μου παραδέχτηκε ότι σε τέτοιες σπάνιες περιπτώσεις όλοι του κλείνουν το τηλ.

Αυτό που με εξοργίζει και πιαστήκαμε κορόιδα είναι ότι τόσα φόρουμς, τόσα άρθρα, τόση ενημέρωση από μάστορες, τόση πληροφόρηση από οδηγούς με LPG  για τόσο καιρό και κανένας δεν ήξερε να μας πει ότι η νέα εργοστασιακή φιάλη κοστίζει όσο το αμάξι!

Το αμάξι το κινώ πλέον (αραιά) τους 2 τελευταίους μήνες με βενζίνη.

Δε θέλω να κουράσω, παρά να μοιραστώ την εμπειρία, να ενημερώσω συμφορουμίτες/ισσες για μελλοντικές αγορές και να ρωτήσω:

Υπάρχει κάποιος όπου να αντιμετώπισε αντίστοιχο πρόβλημα?

 

>P.S. Το κωμικοτραγικό είναι ότι ρώταγα τότε "Να υπολογίζω ότι θα μου βγει φέσι το 2020 "? 😅

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, steliosmavros είπε

Γειά χαρά και πάλι παιδάκιααα...

Να λοιπόν πάλι εδώ από τότε (Νοέμβριος 2018) που με βοηθήσατε από εδώ να κατευθύνω την επιλογή μου για αγορά αμαξιού και να μάθω λεπτομέρειες σχετικά με την υγραεριοκίνηση... Και σας ευχαριστώ πολύ γι αυτό!

Αγοράσαμε λοιπόν τότε με τον αδελφό μου ένα μεταχειρισμένο Renault Clio [2009] με ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ αέριο έτσι όπως το έψαχνα. Στα παζάρια με τον μαντρά (ανάθεμα την ώρα) μου πρότεινε ότι θα μου αγοράσει αυτός τη μπουκάλα αερίου που λήγει σε ένα χρόνο μαζί με ΚΤΕΟ που έτσι κι αλλιώς θα πέρναγε εκείνη την περίοδο. Τη νέα μπουκάλα μου σύστησε να μην τη βάλω πάνω άμεσα αφού η μαμίσια κρατάει ένα χρόνο ακόμα κι έχει να δώσει και όταν έρθει η στιγμή απλά πληρώνω τα εργατικά του τεχνικού που θα μου την κουμπώσει. Βρήκα συμφέρουσα την πρόταση, το γούσταρα το αμαξάκι, έδωσε και ο μηχανικός μου το ΟΚ κ πέρασε ένας χρόνος τέλειος. Όταν όμως πήγα πριν λίγους μήνες σε μάστορα (αφού ήρθε το πλήρωμα του χρόνου) διαπίστωσε ότι η μπουκάλα που μου έδωσε ο απαράδεκτος μαντράς δεν έχει καμμία σχέση με τη μαμίσια (είχε γνωστό σε ΚΤΕΟ) και ότι θέλει άλλη εντελώς δουλεία για να περαστεί η νέα (η οποία ίσως βγάλει και πρόβλημα!) +300~400e!!! Κεραυνός!

Όμως ο 2ος ταμπλάς μου ήρθε όταν πήρα τηλ την αντιπροσωπεία για να ρωτήσω τιμή εργοστασιακής μπουκάλας για το συγκεκριμένο όχημα αφού θα προτιμούσα να έβαζα την ίδια. Ο εξυπηρετικότατος υπάλληλος (αφού μ' ενημέρωσε ότι είμαι από τους ελάχιστους σωστούς που κοίταξαν ορθά για εγροστασιακό σε αγορά αμαξιού) μου έσκασε το κουστούμι. 3.200e χωρίς ΦΠΑ!!! Ο ίδιος μου παραδέχτηκε ότι σε τέτοιες σπάνιες περιπτώσεις όλοι του κλείνουν το τηλ.

Αυτό που με εξοργίζει και πιαστήκαμε κορόιδα είναι ότι τόσα φόρουμς, τόσα άρθρα, τόση ενημέρωση από μάστορες, τόση πληροφόρηση από οδηγούς με LPG  για τόσο καιρό και κανένας δεν ήξερε να μας πει ότι η νέα εργοστασιακή φιάλη κοστίζει όσο το αμάξι!

Το αμάξι το κινώ πλέον (αραιά) τους 2 τελευταίους μήνες με βενζίνη.

Δε θέλω να κουράσω, παρά να μοιραστώ την εμπειρία, να ενημερώσω συμφορουμίτες/ισσες για μελλοντικές αγορές και να ρωτήσω:

Υπάρχει κάποιος όπου να αντιμετώπισε αντίστοιχο πρόβλημα?

>P.S. Το κωμικοτραγικό είναι ότι ρώταγα τότε "Να υπολογίζω ότι θα μου βγει φέσι το 2020 "? 😅

Δεν ξερω τι λες για εργοστασιακό κτλ αλλά σ'αυτά που περάσαμε aftermarket η μπουκάλα κοστίζει 100-150 ευρώ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, steliosmavros είπε

Γειά χαρά και πάλι παιδάκιααα...

Να λοιπόν πάλι εδώ από τότε (Νοέμβριος 2018) που με βοηθήσατε από εδώ να κατευθύνω την επιλογή μου για αγορά αμαξιού και να μάθω λεπτομέρειες σχετικά με την υγραεριοκίνηση... Και σας ευχαριστώ πολύ γι αυτό!

Αγοράσαμε λοιπόν τότε με τον αδελφό μου ένα μεταχειρισμένο Renault Clio [2009] με ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ αέριο έτσι όπως το έψαχνα. Στα παζάρια με τον μαντρά (ανάθεμα την ώρα) μου πρότεινε ότι θα μου αγοράσει αυτός τη μπουκάλα αερίου που λήγει σε ένα χρόνο μαζί με ΚΤΕΟ που έτσι κι αλλιώς θα πέρναγε εκείνη την περίοδο. Τη νέα μπουκάλα μου σύστησε να μην τη βάλω πάνω άμεσα αφού η μαμίσια κρατάει ένα χρόνο ακόμα κι έχει να δώσει και όταν έρθει η στιγμή απλά πληρώνω τα εργατικά του τεχνικού που θα μου την κουμπώσει. Βρήκα συμφέρουσα την πρόταση, το γούσταρα το αμαξάκι, έδωσε και ο μηχανικός μου το ΟΚ κ πέρασε ένας χρόνος τέλειος. Όταν όμως πήγα πριν λίγους μήνες σε μάστορα (αφού ήρθε το πλήρωμα του χρόνου) διαπίστωσε ότι η μπουκάλα που μου έδωσε ο απαράδεκτος μαντράς δεν έχει καμμία σχέση με τη μαμίσια (είχε γνωστό σε ΚΤΕΟ) και ότι θέλει άλλη εντελώς δουλεία για να περαστεί η νέα (η οποία ίσως βγάλει και πρόβλημα!) +300~400e!!! Κεραυνός!

Όμως ο 2ος ταμπλάς μου ήρθε όταν πήρα τηλ την αντιπροσωπεία για να ρωτήσω τιμή εργοστασιακής μπουκάλας για το συγκεκριμένο όχημα αφού θα προτιμούσα να έβαζα την ίδια. Ο εξυπηρετικότατος υπάλληλος (αφού μ' ενημέρωσε ότι είμαι από τους ελάχιστους σωστούς που κοίταξαν ορθά για εγροστασιακό σε αγορά αμαξιού) μου έσκασε το κουστούμι. 3.200e χωρίς ΦΠΑ!!! Ο ίδιος μου παραδέχτηκε ότι σε τέτοιες σπάνιες περιπτώσεις όλοι του κλείνουν το τηλ.

Αυτό που με εξοργίζει και πιαστήκαμε κορόιδα είναι ότι τόσα φόρουμς, τόσα άρθρα, τόση ενημέρωση από μάστορες, τόση πληροφόρηση από οδηγούς με LPG  για τόσο καιρό και κανένας δεν ήξερε να μας πει ότι η νέα εργοστασιακή φιάλη κοστίζει όσο το αμάξι!

Το αμάξι το κινώ πλέον (αραιά) τους 2 τελευταίους μήνες με βενζίνη.

Δε θέλω να κουράσω, παρά να μοιραστώ την εμπειρία, να ενημερώσω συμφορουμίτες/ισσες για μελλοντικές αγορές και να ρωτήσω:

Υπάρχει κάποιος όπου να αντιμετώπισε αντίστοιχο πρόβλημα?

>P.S. Το κωμικοτραγικό είναι ότι ρώταγα τότε "Να υπολογίζω ότι θα μου βγει φέσι το 2020 "? 😅

Τι σύστημα έχει επάνω το αμάξι , δηλαδή άμεσου ψεκασμού ( εχουν την τρόμπα μέσα στην δεξαμενη) -> είναι σχετικά πιο ακριβές ή έμεσου ψεκασμού ;

Εάν βάλεις οποιαδήποτε άλλη δεξαμενή πιστοποιημένη , ρώτησες μήπως δέν δουλέψει; Κάπου διάβασα που έγραψες οτι σου είπε οτι έχει μεγάλη διαδικασία.

Εάν όντως γίνεται , να βάλεις δεξαμενή εκτός εργοστασικού , προτίμησε τις TMS που είναι βαμμένες και εσωτερικά.

Συνήθως το κόστος κυμαίνεται στα 200€ μαζί και η πολυβαλβίδα και βάσει διαστάσεων αλλάζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, sakks80 είπε

Δεν ξερω τι λες για εργοστασιακό κτλ αλλά σ'αυτά που περάσαμε aftermarket η μπουκάλα κοστίζει 100-150 ευρώ.

Εργοστασιακό σημαίνει η δεξαμενή να έχει εγκατασταθεί από την αρχή της κατασκευής του αυτοκινήτου (στην Ιταλία)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω ενα seat Ibiza 2006 με 85ps ~160.000 χλμ, το αμάξι εαν κ αρκετα παλιό με βολευει και πιστεύω οτι θα το κρατήσω για κάποιο διαστημα ακόμα.

Θα άξιζε να του βάλω φυσικο αέριο?

Υ.γ Με προβληματίζει κ το γεγονός οτι βρίσκομαι Κρήτη κ δεν έχω ακούσει τα καλυτερα για τους εγκαταστάτες εδώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, meletis_m είπε

άμεσου ψεκασμού ( εχουν την τρόμπα μέσα στην δεξαμενη) -> είναι σχετικά πιο ακριβές ή έμεσου ψεκασμού ;

Φίλε μου δύσκολη ερώτηση, πραγματικά δε ξέρω!

1 ώρα πριν, meletis_m είπε

Εάν βάλεις οποιαδήποτε άλλη δεξαμενή πιστοποιημένη , ρώτησες μήπως δέν δουλέψει;

Ναι μου είπε ο μάστορας ότι ίσως υπάρχει πρόβλημα (π.χ. στο καντράν)

 

1 ώρα πριν, meletis_m είπε

Εάν όντως γίνεται , να βάλεις δεξαμενή εκτός εργοστασικού , προτίμησε τις TMS που είναι βαμμένες και εσωτερικά.

Δεν κατάλαβες φίλε μου, ίσως κι εγώ να φταίω που δεν το διατύπωσα καλά (είναι μπλεγμένη και η περίπτωση...). Δεξαμενή έχω, μου τη δώρισε ο μαντράς με την αγορά του αυτοκινήτου, όπως έγραψα, ο οποίος πέρασε με βύσμα το ΚΤΕΟ (και που τώρα στα χαρτία φαίνεται ότι είναι αυτή σε λειτουργία!) Οπότε δεν υπάρχει λόγος να αγοράσω άλλη! Απλά όταν πήγα στο μάστορα να την τοποθετήσω μου είπε ότι δεν έχει σχέση με την εργοστασιακή, άλλη διαδικασία εντελώς, δουλειά από την αρχή +300~400e που λόγω ανεργίας τώρα δεν τα διαθέτω. Και μου ξυνίζει να βγάλω τη μαμίσια για μια "ιμιτασιόν" ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, @topos είπε

Εχω ενα seat Ibiza 2006 με 85ps ~160.000 χλμ, το αμάξι εαν κ αρκετα παλιό με βολευει και πιστεύω οτι θα το κρατήσω για κάποιο διαστημα ακόμα.

Θα άξιζε να του βάλω φυσικο αέριο?

Υ.γ Με προβληματίζει κ το γεγονός οτι βρίσκομαι Κρήτη κ δεν έχω ακούσει τα καλυτερα για τους εγκαταστάτες εδώ.

Μη μπερδεύεις το φυσικό αέριο με το υγραέριο ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ, μέχρι να έρθει το φ. α. Κρήτη για αυτοκίνηση, θα έχεις πάρει άλλο αμάξι, υγραέριο ναι κανονικά και ναι αξίζει αν κάνεις χλμ και σκοπεύεις να το κρατήσεις, ώστε να κάνεις απόσβεση τα έξοδα εγκατάστασης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, @topos είπε

Εχω ενα seat Ibiza 2006 με 85ps ~160.000 χλμ, το αμάξι εαν κ αρκετα παλιό με βολευει και πιστεύω οτι θα το κρατήσω για κάποιο διαστημα ακόμα.

Θα άξιζε να του βάλω φυσικο αέριο?

Υ.γ Με προβληματίζει κ το γεγονός οτι βρίσκομαι Κρήτη κ δεν έχω ακούσει τα καλυτερα για τους εγκαταστάτες εδώ.

Φίλε μη κάνεις το λάθος και το βάλεις εκτός Κρήτης το υγραέριο. Μετά ότι στρίβω θα σου λένε τρέχα εκει που το έβαλες να το φτιάξεις. Άσε που κάθε επισκέψεις θα την πληρώνεις 50ρικο.εχει καλά μάστορια αλλά θα το πληρώσεις κάνα 150 πάνω από ότι στην αθηνα

Επεξ/σία από nik416
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 18/2/2020 στις 10:24 ΠΜ, steliosmavros είπε

Εργοστασιακό σημαίνει η δεξαμενή να έχει εγκατασταθεί από την αρχή της κατασκευής του αυτοκινήτου (στην Ιταλία)

Το ξέρω αυτό. Το ερώτημα μου είναι τι δεξαμενή είναι και κοστιζει τοσο πολύ σε σχέση με μια δεξαμενη που περνάς σε συστήματα μη εργοστασιακα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 19/2/2020 στις 12:05 ΠΜ, nik416 είπε

Φίλε μη κάνεις το λάθος και το βάλεις εκτός Κρήτης το υγραέριο. Μετά ότι στρίβω θα σου λένε τρέχα εκει που το έβαλες να το φτιάξεις. Άσε που κάθε επισκέψεις θα την πληρώνεις 50ρικο.εχει καλά μάστορια αλλά θα το πληρώσεις κάνα 150 πάνω από ότι στην αθηνα

Εχεις κανέναν υπόψην σου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, @topos είπε

Εχεις κανέναν υπόψην σου?

Ρώτησε στις Μοίρες έχουν γραφτεί καλές κριτικές , κάνε μια αναζητηση , θυμάμαι είσαι από Κρήτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...