Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

16 ώρες πριν, meletis_m είπε

Ψάξε δές τον εγκέφαλο του υγραερίου. Δές που θα σε οδηγήσει η πλεξούδα από τα μπέκ υγραερίου.

Γενικά θα κοίταζα σε τι κατάσταση είναι μπουζί, φίλτρο αέρος , και φίλτρα υγραερίου εάν δεν έχουν αλλαχτεί . 

Εαν συνέχιζε αφού το είχα δουλέψει 2 ημέρες μόνο βενζίνη , θα κοίταζα περαιτέρω το σύστημα υγραερίου αλλά και την ανάφλεξη ( πολλαπλασιαστες -μπουζοκαλώδια ) αναλόγως τι έχει

Τελικά η δεξαμενή είναι Atiker και ο εγκέφαλος Lovato.

Τους ελέγχους αυτούς μπορώ να τους κάνω και εγώ εύκολα;

Επίσης ανεβάζω κάποιες φωτογραφίες γιατί μου φαίνεται πολύ χύμα η όλη κατάσταση :P

https://ibb.co/8m8ZjLS
https://ibb.co/HXsy6Q2
https://ibb.co/LCdNf6f
https://ibb.co/VxB4fmf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, theo93 είπε

Τελικά η δεξαμενή είναι Atiker και ο εγκέφαλος Lovato.

Τους ελέγχους αυτούς μπορώ να τους κάνω και εγώ εύκολα;

Επίσης ανεβάζω κάποιες φωτογραφίες γιατί μου φαίνεται πολύ χύμα η όλη κατάσταση :P

https://ibb.co/8m8ZjLS
https://ibb.co/HXsy6Q2
https://ibb.co/LCdNf6f
https://ibb.co/VxB4fmf

Ο εγκέφαλος μας ενδιαφέρει .

Ο αρχικός που σου είχε βάλει το σύστημα φαίνεται να έχει πετάξει λίγο τα μπέκ υγραερίου χύμα . Γενικά μπορεί να πάρει διόρθωση . 

Για εγκαταστάτη μπορείς να κοιτάξεις εδώ στή επίσημη σελίδα αναλόγως τήν περιοχή σου 

https://lovatohellas.gr/stores/

Κρατάς ιστορικό Service μπουζί πόσα χιλιόμετρα τα έχει επάνω το αμάξι; 

Επιπλέον εάν σου πιάνει το χέρι άνοιξε το φιλτροκούτι και άλλαξε ενα φίλτρο αέρα αφου έχεις αγοράσει πρώτα ένα ιδιο εμπορίου για το μοντέλο σου. Το αλλάζεις εφόσον το έχεις >15000 χιλιόμετρα ή είναι αρκετα βρώμικό. Για τα υπόλοιπα θα απευθυνθείς σε συνεργείο λαι εάν σου παρουσιάζει θέματα μόνο στο υγραέριο να πάς σε εγκαταστάτη υγραερίου που να δουλεύει Lovato

1 ώρα πριν, gmenex είπε

Ford Fiesta 2010 1.4 97hp 115.000χιλ με εργοστασιακό BRC γράφει. 6.000 Με πληρωμένο σήμα, Service και αλλαγή δεξαμενής-βαλβίδας και ΚΤΕΟ υγραερίου από εκείνον.

από αυτά που διάβασα εδώ θα πρέπει να μάθω τι σύστημα έχει ακριβώς και να είμαι παρόν όταν γίνει η αλλαγή για να μην κάνουν καμιά λαμογιά. Τι άλλο πρέπει να ρωτήσω και να προσέξω? Ακόμα δεν ξέρω τη διαφορά στα συστήματα και δεν βρήκα κάπου ξεκάθαρα τα θετικά και αρνητικά του άμεσου-έμμεσου ψεκασμού. 

Πως τα ξεχωρίζω? υπάρχει καμία λίστα για να ξέρω τι μου γίνεται? 

Θα πάρω με δόσεις οπότε δεν θα ήθελα να βάλω και άλλες δόσεις και αναγκαστικά Τσοπελογιάννη για να βάλω μετά.

Κατά πάσα πιθανότητα έχει έμεσου ψεκασμού σύστημα επάνω. Έχεις κάποια φωτογραφία ;

Επίσης μάθε τι βαλβίδες έχει ο κινητήρας του και εάν έχει μηχανικές κανε έλεγχο διάκενων που είναι σχετικά ανέξοδο να ξέρεις που βρίσκετε .

Αφού θα το πάρεις μεταχειρισμένο , θα σου πρότεινα να βρείς εγκαταστάτη ώστε να συνδεθεί ο εγκέφαλός υγραερίου στον Η/Υ και να κάνετε μια βόλτα εν κίνησει να δείτε τίς ρυθμίσεις. Και να του πείς να ενεργοποιήσει να ρίχνει και ποσότητα βενζίνης - μικροψεκασμούς στα φορτία όταν δουλεύει υγραέριο. Βασικά πές του του έμπορου αφου είναι μέσα στήν συμφωνια να σε στείλει στόν εγκαταστάτη που θα αναλάβει την αλλαγή και να πάς ο ίδιος .

Επεξ/σία από meletis_m
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Ο εγκέφαλος μας ενδιαφέρει .

Ο αρχικός που σου είχε βάλει το σύστημα φαίνεται να έχει πετάξει λίγο τα μπέκ υγραερίου χύμα . Γενικά μπορεί να πάρει διόρθωση . 

Για εγκαταστάτη μπορείς να κοιτάξεις εδώ στή επίσημη σελίδα αναλόγως τήν περιοχή σου 

https://lovatohellas.gr/stores/

Κρατάς ιστορικό Service μπουζί πόσα χιλιόμετρα τα έχει επάνω το αμάξι; 

Επιπλέον εάν σου πιάνει το χέρι άνοιξε το φιλτροκούτι και άλλαξε ενα φίλτρο αέρα αφου έχεις αγοράσει πρώτα ένα ιδιο εμπορίου για το μοντέλο σου. Το αλλάζεις εφόσον το έχεις >15000 χιλιόμετρα ή είναι αρκετα βρώμικό. Για τα υπόλοιπα θα απευθυνθείς σε συνεργείο λαι εάν σου παρουσιάζει θέματα μόνο στο υγραέριο να πάς σε εγκαταστάτη υγραερίου που να δουλεύει Lovato

Ο εγκέφαλος δεν είναι στην τρίτη φώτο;

Πολύ χοντρικά γιατί ήταν των γονιών μου το αμάξι, βέβαια είχε περάσει από εγκαταστάτη για ένα γενικό service πριν το πάρω(7-8k km)

Γενικά αυτές τις αλλαγές τι κάνουν στα service έτσι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, theo93 είπε

Ο εγκέφαλος δεν είναι στην τρίτη φώτο;

Πολύ χοντρικά γιατί ήταν των γονιών μου το αμάξι, βέβαια είχε περάσει από εγκαταστάτη για ένα γενικό service πριν το πάρω(7-8k km)

Γενικά αυτές τις αλλαγές τι κάνουν στα service έτσι;

Στή 3η φωτογραφία εγώ διακρίνω οτι είναι ο αισθητήρας Map τού υγραερίου . Ο εγκέφαλος είναι ένα τετράγωνο κουτί.

Αναλόγως τα χιλιόμετρα . Δές το βιβλίο συντήρησης εάν έχει . Τα φίλτρα υγραερίου και ο έλεγχος μέσω Η/Υ του υγραερίου τα κάνει ο εγκαταστάτης  υγραερίου έκτος εάν βάζει και υγραέριο το συνεργείο που πηγαίνεις .

Αφού έχει γίνει έλεγχος , τ΄'οτε φίλτρα στο υγραέριο θα αλλάζεις κάθε 15000

Γενικά να κάνεις συχνά έλεγχο στάθμης λαδιών και ψυκτικού με κρύο κινητήρα ειδικά εάν έχει πολλά χιλιόμετρα.

Ο εγκέφαλος του υγραερίου είναι σάν τής φωτογραφίας περίπου

1939682486_images.jpg.b4c5543208de325206094cfbdae71ba8.jpg

Επεξ/σία από meletis_m
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Στή 3η φωτογραφία εγώ διακρίνω οτι είναι ο αισθητήρας Map τού υγραερίου . Ο εγκέφαλος είναι ένα τετράγωνο κουτί.

Αναλόγως τα χιλιόμετρα . Δές το βιβλίο συντήρησης εάν έχει . Τα φίλτρα υγραερίου και ο έλεγχος μέσω Η/Υ του υγραερίου τα κάνει ο εγκαταστάτης  υγραερίου έκτος εάν βάζει και υγραέριο το συνεργείο που πηγαίνεις .

Αφού έχει γίνει έλεγχος , τ΄'οτε φίλτρα στο υγραέριο θα αλλάζεις κάθε 15000

Γενικά να κάνεις συχνά έλεγχο στάθμης λαδιών και ψυκτικού με κρύο κινητήρα ειδικά εάν έχει πολλά χιλιόμετρα.

Ο εγκέφαλος του υγραερίου είναι σάν τής φωτογραφίας περίπου

1939682486_images.jpg.b4c5543208de325206094cfbdae71ba8.jpg

Επειδή έχει πολλά χιλιοστόμετρα 310k περίπου, είχε κάψει φλάντζα και έχει μια διαρροή κάπου το σύστημα ψύξης, τα ελέγχω συστηματικά.

Θα το ψάξω και τον εγκέφαλο ;)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, theo93 είπε

Επειδή έχει πολλά χιλιοστόμετρα 310k περίπου, είχε κάψει φλάντζα και έχει μια διαρροή κάπου το σύστημα ψύξης, τα ελέγχω συστηματικά.

Θα το ψάξω και τον εγκέφαλο ;)

Εφόσον είχε επισκευαστεί δεν έχεις θέμα. Τώρα εάν έχει διαρροή το σύστημα ψύξης θέλει έλεγχο από συνεργείο να μην ξανακάψει φλάντζα κεφαλής.

Ρίξε μια ματιά στα ταφ του πνεύμονα ή πήγαινε να το δει ένα συνεργείο. Άλλαξε και μια τάπα ψυγείου με γνήσια μήπως είναι εκεί η αιτία.

 

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Εφόσον είχε επισκευαστεί δεν έχεις θέμα. Τώρα εάν έχει διαρροή το σύστημα ψύξης θέλει έλεγχο από συνεργείο να μην ξανακάψει φλάντζα κεφαλής.

Ρίξε μια ματιά στα ταφ του πνεύμονα ή πήγαινε να το δει ένα συνεργείο. Άλλαξε και μια τάπα ψυγείου με γνήσια μήπως είναι εκεί η αιτία.

Πάνε χρόνια από τότε και βλέπω να ξαναπηγαίνει προς τα εκεί.
Για να φανταστείς τώρα συμπληρώνω μια φορά την εβδομάδα τουλάχιστον στο σύστημα ψύξης, όταν το πήγα συνεργείο μου είπαν ότι πρέπει να το πρεσάρουν για να δουν την διαρροή.

Θα τους ενημερώσω μήπως βρουν καμία άκρη, γιατί έχει διαρροή και στα υγρά φρένων και παρόλο που το σήκωσαν δεν βρήκαν τίποτα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
2 λεπτά πριν, CaMp3on είπε

Παιδιά εσείς που έχετε υγραέριο, έχετε κάνει ποτέ ρύθμιση των βαλβίδων; 

8 χρόνια getz με lpg δεν έχω κάνει..δεν έχω κανένα πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, CaMp3on είπε

Παιδιά εσείς που έχετε υγραέριο, έχετε κάνει ποτέ ρύθμιση των βαλβίδων; 

Έχει διατυπωθεί λάθος από αρκετούς ιδιοκτήτες λόγω πιθανής παραπληροφόρησης  . Και με βενζίνη εννοείται κάνεις έλεγχο διακενων βαλβίδων.

Με το υγραέριο εάν είναι κακό ρυθμισμένο μας ενδιαφέρουν οι βαλβίδες εξαγωγης κυρίως.

Προσωπικά :

α) Honda accord έκανε σύνολο 500,000 από το 2003. Και είχε υγραέριο από το 2016 , έκανε με υγραέριο 170.000+ 

Έλεγχος διακενων έκανα απαραίτητα κάθε 30.000 .

β) Αγοράστηκε 1 mazda 6 ξανά τοποθετήθηκε υγραέριο θα κάνω έλεγχο διακενων κάθε 30.000 και όταν φτάσουν στο όριο (>150.000) ανοίγεις μοτέρ.

Ρόλο παίζει και ο κινητήρας δηλαδή ναι μεν έχει μηχανικες βαλβίδες αλλά τι τύπο.

Αλλα έχουν με κοκοράκια που είναι πολύ εύκολη ρύθμιση και άλλα έχουν με καπελωτα που εκεί όταν χρειαστείς ρύθμιση έχει αρκετή περισσότερη εργασία 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους. Μια ερώτηση για το θέμα του αερίου για όποιον ξέρει. Έχω βάλει σύστημα lovato σε mitsubishi colt του 2008. Το εγκατέστησα πριν 5 μήνες, σώθηκα οικονομικά γιατί κάνω 120-140 χλμ την ημέρα αλλά το θέμα μου είναι ότι με το αέριο βγάζει check engine. Σε βενζίνη όταν το γυρίζω και εφόσον το δουλέψω αρκετή ώρα, σταματάει. Το έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος και εάν ναι σε τι οφειλόταν? Θέλει κάποια ρύθμιση από τον εγκαταστάτη του συστήματος αερίου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Billyrouf είπε

Καλησπέρα σε όλους. Μια ερώτηση για το θέμα του αερίου για όποιον ξέρει. Έχω βάλει σύστημα lovato σε mitsubishi colt του 2008. Το εγκατέστησα πριν 5 μήνες, σώθηκα οικονομικά γιατί κάνω 120-140 χλμ την ημέρα αλλά το θέμα μου είναι ότι με το αέριο βγάζει check engine. Σε βενζίνη όταν το γυρίζω και εφόσον το δουλέψω αρκετή ώρα, σταματάει. Το έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος και εάν ναι σε τι οφειλόταν? Θέλει κάποια ρύθμιση από τον εγκαταστάτη του συστήματος αερίου?

Σου ανάβει το check από τη αρχή που έβαλες υγραέριο;

Δούλεψε το αμάξι 2-3 ημέρες μόνο βενζίνη . Εάν δεν ανάψει πηγαίνεις στο εγκαταστατη σου για ρύθμιση του υγραερίου εν κινήσει στο δρόμο.

Το σύστημα είναι μια χαρά , και πες να βάλει παράλληλο ψεκασμό στα φορτία και μετά τις 3000 να ρίχνει.

Επιπλέον μάθε σίγουρα με το κωδικό κινητήρα τι τύπο βαλβίδων έχεις .

Εάν έχεις μηχανικές κάθε 30.000 έλεγχο διακενων .

Μη το αφήνεις με λαμπάκι αναμενο .

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Billyrouf είπε

Καλησπέρα σε όλους. Μια ερώτηση για το θέμα του αερίου για όποιον ξέρει. Έχω βάλει σύστημα lovato σε mitsubishi colt του 2008. Το εγκατέστησα πριν 5 μήνες, σώθηκα οικονομικά γιατί κάνω 120-140 χλμ την ημέρα αλλά το θέμα μου είναι ότι με το αέριο βγάζει check engine. Σε βενζίνη όταν το γυρίζω και εφόσον το δουλέψω αρκετή ώρα, σταματάει. Το έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος και εάν ναι σε τι οφειλόταν? Θέλει κάποια ρύθμιση από τον εγκαταστάτη του συστήματος αερίου?

Το υγραέριο έχει διαφορετική θερμοκρασία καυσεως και διαφορετικά οκτανια, οπότε ο εγκέφαλος "βλέπει" λάθος καύση από αυτή που έχει προγραμματιστεί... είναι σύνηθες φαινόμενο στις μετατροπές 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, Billyrouf είπε

Καλησπέρα σε όλους. Μια ερώτηση για το θέμα του αερίου για όποιον ξέρει. Έχω βάλει σύστημα lovato σε mitsubishi colt του 2008. Το εγκατέστησα πριν 5 μήνες, σώθηκα οικονομικά γιατί κάνω 120-140 χλμ την ημέρα αλλά το θέμα μου είναι ότι με το αέριο βγάζει check engine. Σε βενζίνη όταν το γυρίζω και εφόσον το δουλέψω αρκετή ώρα, σταματάει. Το έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος και εάν ναι σε τι οφειλόταν? Θέλει κάποια ρύθμιση από τον εγκαταστάτη του συστήματος αερίου?

Επίσκεψη στον εγκαταστάτη σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...