Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ολα τα πράγματα μπορούν να βγαλουν βλαβη , η ειναι αμαξι η ειναι οτιδήποτε , οταν βαζεις ενα εξτρα σύστημα πανω σε ενα αμαξι αυξάνεις τις πιθανότητες να εχεις προβλήματα και βλάβες ,μπορει να μην εχεις τιποτα οπως λεει ενας φιλος ποιο πανω αλλα μπορει να αλλαξεις και 5 αντλιες οπως λεει και το αλλο το παιδι  ,  οταν  μιλαμε για κιτ υγραερίου που εχει 100 παραμέτρους πχ ποιος το εβαλε ποιο σύστημα ειναι ποιο αμαξι εχεις πως το δουλευεις τι συντήρηση κανεις κτλ κτλ , μπορει να εχεις θεμα!!!!!  , αυτο που εχω εγω να  πω σίγουρα ειναι οτι γυναικα και αυτοκινητο με LPG ειναι κακός συνδυασμός 😉😉

Επεξ/σία από darkman
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

49 λεπτά πριν, darkman είπε

Εγω ειχα πολλα θεματα και δεν θα το ξανα εκανα να βαλω LPG , εκτος απο το σύστημα που μπορει να σου κανει διαφορα μπορει να εχεις θεμα με την αντλια βενζίνης και τα μπεκ και ολα αυτα εχουν να κανουν και με το πως το δουλευεις.

Σε τι αμάξι / μοντέλο είχε τοποθετηθεί ; 

Δούλευε σωστά στην βενζίνη πρίν τη μετατροπή ;

Όταν εννοείς βλάβεις τι σού έβγαλε ; Γιατί και εμένα μια μπεκιέρα υγραερίου έβγαλε , και το θεωρω φυσιολογική αναλώσιμη φθορα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, meletis_m είπε

Σε τι αμάξι / μοντέλο είχε τοποθετηθεί ; 

Δούλευε σωστά στην βενζίνη πρίν τη μετατροπή ;

Όταν εννοείς βλάβεις τι σού έβγαλε ; Γιατί και εμένα μια μπεκιέρα υγραερίου έβγαλε , και το θεωρω φυσιολογική αναλώσιμη φθορα.

Opel meriva 2005 σύστημα landirenzo αυτο το εβαζε και η opel στα αμαξια που εβγαζε με lpg, εγκαταστατης τσοπελογιαννης, 2 αντλιες βενζίνης ,δυο φορες βούλωσαν τα μπεκ μια φορα τα μπεκ του υγραερίου  , απο λαμπακια disco.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, darkman είπε

Opel meriva 2005 σύστημα landirenzo αυτο το εβαζε και η opel στα αμαξια που εβγαζε με lpg, εγκαταστατης τσοπελογιαννης, 2 αντλιες βενζίνης ,δυο φορες βούλωσαν τα μπεκ μια φορα τα μπεκ του υγραερίου  , απο λαμπακια disco.

Για το συγκεκριμένο εγκαταστατη οι απόψεις διστανται.

Το αμάξι μια χαρά και γενικά όλα τα opel εκτός 2 τύπων κινητήρων είναι απόλυτα φιλικά με υγραέριο.

Εάν εννοείς λαμπάκι check προφανώς φταίνε οι ρυθμίσεις του υγραερίου εάν στο παρουσίασε μόνο στο υγραέριο.

Στο λέω επειδή και εγώ στο 1ο αμάξι ευτυχώς για τα πρώτα 5000 είχα θέματα . Πήγα άλλου διορθώσαμε τη ρύθμιση  και έκανα 170.000 σε 3,5 χρόνια .

Είχες απευθυνθεί στο επίσημο εισαγωγέα για λύση ;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Για το συγκεκριμένο εγκαταστατη οι απόψεις διστανται.

Το αμάξι μια χαρά και γενικά όλα τα opel εκτός 2 τύπων κινητήρων είναι απόλυτα φιλικά με υγραέριο.

Εάν εννοείς λαμπάκι check προφανώς φταίνε οι ρυθμίσεις του υγραερίου εάν στο παρουσίασε μόνο στο υγραέριο.

Στο λέω επειδή και εγώ στο 1ο αμάξι ευτυχώς για τα πρώτα 5000 είχα θέματα . Πήγα άλλου διορθώσαμε τη ρύθμιση  και έκανα 170.000 σε 3,5 χρόνια .

Είχες απευθυνθεί στο επίσημο εισαγωγέα για λύση ;

Τα  λαμπακια ηταν το ποιο αθώο 😊 τα έφτιαξα τωρα δεν το εχω το αμαξι ποια , κόντεψα να παρω φωτια μια μερα και το σκότωσα την επόμενη  , βλαβες παντος ειχα και δυο φιλοι μου που το ειχαν κανει και αυτοι τα ιδια με τις βλαβες , αλλα υπαρχουν και περιπτώσεις να οπως εσυ που δεν σου εκανε τιποτα , οπως ειπα και πριν εξτρα σύστημα εξτρα δουλειες 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, meletis_m είπε

https://www.insomnia.gr/forums/topic/185683-αυτοκίνητα-με-υγραέριο-γνώμες/

Η ερώτηση είναι γενική.

Εάν κάνεις >15000 χιλιόμετρα/ ετησίως τότε να προχωρήσεις.

Υπάρχει όντως ένα εύρος κινητήρων που είναι ευαίσθητοι με τη χρήση υγραέριου .

Πλέον έχουν αναβαθμιστεί τα συστήματα και χρησιμοποιούν μεικτό ψεκασμό βενζίνης .

Μιλάω ως κάτοχος 2 οχημάτων με μετατροπή: 

α) Honda Accord - Σε 3,5 χρόνια έκανε με υγράεριο 170,000 χιλιόμετρα+ και σύνολο 500,000 χιλιόμετρα . Αντικαταστάθηκε λόγω άλλων φυσιολογιοκών φθορών

β) Mazda 6 2005 MZR μοτέρ , εγκαταστάθηκε ξανά εκ νέου υγραέριο πρίν 5 μήνες.

Κάνω ετησίως 40,000 χιλιόμετρα , και δεν προτίμησα μεταχειρισμένο Diesel.

Γράψε συγκεκριμένα τα οχήματα που σκέφτεσαι όπως και το κωδικό μοτέρ , ώστε να ψάξεις εάν έχει υδραυλικές ή μηχανικές βαλβίδες.

Τα Ford και χωρίς υγραέριο έχουν ευαισθησία στήν αντλία καυσίμου. Γνωστός έχει αλλάξει 2 φορές σε Maverick. 

Και τίς 5 φορές που άλλαξες , άλλαξες όλο το στέλεχος ή μόνο το μοτέρ ; 

Είχες στάθμη >1/4 και ανανεώνεις το καύσιμο συχνά;

Δύο φορές άλλαξα όλη την αντλία ( την πρώτη έβαλα την αυθεντική στα 700 ευρω), έχω βάλει και μια after market στα 250) . Τις άλλες φορές την τρόμπα με ανταλλακτικό boss. Έχω δοκιμάσει τα πάντα και full γέμισμα, και 3 φορές υγραέριο μια βενζίνη, και στο λαμπάκι και λίγο το ένα λίγο το άλλο. Στο σύνολο κέρδος είχα και πήγαινα όπου ήθελα χωρίς σκέψη. Φίλοι συγγενείς με άλλο αμάξι αλλά ίδιο brc σύστημα δεν έχουν πάθει κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 18/10/2020 στις 9:25 ΠΜ, dimitris05 είπε

Γεια σε όλους! 

Απόψεις για εγκατάσταση υγράεριου σε βενζινοκίνητο όχημα? Υπάρχει κάποιος με μακροχρόνια εγκατάσταση, υπάρχουν στάνταρ προβλήματα που προκαλεί σε κινητήρα?

Hyundai i30 1400 9 1/2 χρονια με brc plug & drive , 110.000χλμ με αεριο .
Μονο φετος αλλαξα την δεξαμενη και την πολιβαλβιδα  λογω 10ετιας ( το εκανα στα 9 ετη αντι για 10 λογω του οτι περναγα φετος κανονικο κτεο και το εκανα μαζι ).
Κανενα προβλημα μονο την συντηρηση ( φιλτρα κα ελεγχος )

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω στο δικο μου Opel Astra H 1400 που εχω LPGTech εχω αλλαξει μια φορα αντλια βενζινης και μια φορα μπεκ αεριου. Τα λεφτα που εχω γλιτωσει ομως αλλαζω αλλες 10 και παλι κερδισμενος ειμαι . Βεβαια εμαθα τα εξης μετα απο μια σοβαρη βλαβη που ειχα στον κινητηρα ( που δεν ειχε σχεση το υγραεριο).

1) Η βενζινη πρεπει να καταναλωνεται μεσα στο μηνα αντε δυο το πολυ και να αλλαζεται

2) Αλλαγες λαδιων εκανα μια φορα στο ετησιο service ( 10.000 περιπου) και εβγαιναν παντα μαυρα. Πλεον θα τα αλλαζω νωριτερα γυρω στα 8000.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, daPro είπε

Γιατί τι παθαίνει η βενζίνη αν κάτσει παραπάνω?

Δεν κανει χαλαει η ποιοτητα της και διαβρωνει απο οπου περναει. Στο τελος προκαλει και επικαθησεις στις βαλβιδες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε αυτοκινητα με υγραεριο η βενζινη δεν πρεπει να πεφτει κατω απο 1/4 γιατι χαλαει η τρομπα της . Καλο ειναι να κυμαινεται απο 1/4-1/2 ή τελος παντων μεταξυ δυο τεταρτων 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Σε αυτοκινητα με υγραεριο η βενζινη δεν πρεπει να πεφτει κατω απο 1/4 γιατι χαλαει η τρομπα της . Καλο ειναι να κυμαινεται απο 1/4-1/2 ή τελος παντων μεταξυ δυο τεταρτων 

Και εγω ετσι νομιζα αλλα στην δεξαμενη η τρομπα μπαινει σε μια τρυπα στο χαμηλτερο μερος οποτε πρεπεει να κατεβει πολυ χαμηλα η σταθμη στο 0 δηλαδη για μην καλυπτεται η αντλια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, gbras είπε

Δεν κανει χαλαει η ποιοτητα της και διαβρωνει απο οπου περναει. Στο τελος προκαλει και επικαθησεις στις βαλβιδες.

Στο δικό μου σύστημα brc ρουφάει και βενζίνη για λίπανση..άρα δεν ισχύει αυτό που λες τουλάχιστον για το δικό μου σύστημα..αλλά όπως ναχει μια φορά τον μήνα βάζω 15-20 ευρώ βενζίνη.

35 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Σε αυτοκινητα με υγραεριο η βενζινη δεν πρεπει να πεφτει κατω απο 1/4 γιατι χαλαει η τρομπα της . Καλο ειναι να κυμαινεται απο 1/4-1/2 ή τελος παντων μεταξυ δυο τεταρτων 

+1

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, gbras είπε

1) Η βενζινη πρεπει να καταναλωνεται μεσα στο μηνα αντε δυο το πολυ και να αλλαζεται

2) Αλλαγες λαδιων εκανα μια φορα στο ετησιο service ( 10.000 περιπου) και εβγαιναν παντα μαυρα. Πλεον θα τα αλλαζω νωριτερα γυρω στα 8000.

1. Έχω βάλει βενζίνη τον Απρίλιο, φουλάρισμα με τιμή 1,20 (καραντίνα) κι ακόμα έχω 1/4. Αν κάνει κάποιος ανάλυση σε πολυκαιρισμένη βενζίνη εντός ρεζερβουάρ και βγει προβληματική, ίσως να το δω σοβαρά.

2. Και στα 5000 να τα αλλάξεις πάλι μαύρα θα είναι, δεν σημαίνει αυτό πως δεν κάνουν τη δουλειά τους.

* Η αμόλυβδη δεν έχει λιπαντικές ιδιότητες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...