Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 ώρες πριν, daPro είπε

Γιατί τι παθαίνει η βενζίνη αν κάτσει παραπάνω?

Ίσως το έχω ξαναγράψει. Πρόσφατα γνωστή πήρε μεταχειρισμένο Corsa C με υγραέριο ήδη επάνω. Τής είχα τονίσει να βαζει 10€ κάθε 2 γεμίσματα υγραέριου. Το είχε γεμίσει >3/4 δέ τήν ανανέωνε ώσπου μία ημέρα το πρωί το αμάξι στη βενζίνη να ρετάρει. Ρίξαμε καθαριστικό μέσα και ανανεώσαμε το καύσιμο αλλά δέν διορθώθηκε. Όταν λύθηκε το ρεζερβουάρ και βγήκε η αντλία η βενζίνη είχε γίνει σαν κόλλα . Τελικά αλλάχτηκε αντλία και πλέον αφου έπαθε ζημιά , έμαθε και έχει > 1/4 και ανανέωση 1 φορά το μηνα τουλάχιστον

4 ώρες πριν, Doubt είπε

1. Έχω βάλει βενζίνη τον Απρίλιο, φουλάρισμα με τιμή 1,20 (καραντίνα) κι ακόμα έχω 1/4. Αν κάνει κάποιος ανάλυση σε πολυκαιρισμένη βενζίνη εντός ρεζερβουάρ και βγει προβληματική, ίσως να το δω σοβαρά.

2. Και στα 5000 να τα αλλάξεις πάλι μαύρα θα είναι, δεν σημαίνει αυτό πως δεν κάνουν τη δουλειά τους.

* Η αμόλυβδη δεν έχει λιπαντικές ιδιότητες.

Καλό είναι να βάζεις φρέσκια , γίνεται σάν κόλλα η βενζίνη . 

Επειδή μου έτυχε σε Corsa C 

5 ώρες πριν, gbras είπε

Εγω στο δικο μου Opel Astra H 1400 που εχω LPGTech εχω αλλαξει μια φορα αντλια βενζινης και μια φορα μπεκ αεριου. Τα λεφτα που εχω γλιτωσει ομως αλλαζω αλλες 10 και παλι κερδισμενος ειμαι . Βεβαια εμαθα τα εξης μετα απο μια σοβαρη βλαβη που ειχα στον κινητηρα ( που δεν ειχε σχεση το υγραεριο).

1) Η βενζινη πρεπει να καταναλωνεται μεσα στο μηνα αντε δυο το πολυ και να αλλαζεται

2) Αλλαγες λαδιων εκανα μια φορα στο ετησιο service ( 10.000 περιπου) και εβγαιναν παντα μαυρα. Πλεον θα τα αλλαζω νωριτερα γυρω στα 8000.

Είχα Corsa C στο παρελθόν χωρίς υγραέριο. Τα συγκεκριμένα μοτέρ πονάνε στή φλάντζα καθρέφτη 

Πάντα αλλαγή λαδιών μαζί με φίλτρο λαδιού , γιατί έχω ακουσει και το φαινόμενο να μην αλλάζουν φίλτρο λαδιού.

 

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 2,6k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Εγω απορω για ποιον λογο συζητατε για το κατα ποσο ειναι ασφαλη η υγραεροκινηση από την στιγμή που ειναι εγκεκριμενη με προτυπα και ΙSO. Θα το ξαναπω: ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΤΡΟΜΟΛΑΓΝΟΙ.   αν ειναι ετσι

http://www.creteplus.gr/news/autokinito-me-ugraerio-ekrignutai--deite-to-peirama-tou-purosbestikou-somatos-93155.htm Δειτε την διαφορα στο αν εχει ασφαλιστικα ή οχι.. Προσωπικα δεν πιστευω να υπαρχε

Και μονο που ο κατασκευαστης λέει 9 εγω 11 θα υπολογιζα...

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Τα προβληματα με αντλιες βενζινης εχουν να κανουν και με το οτι υπαρχει υγραεριο ?

Φυσικά, υπαρχει δεν υπάρχει 

Επεξ/σία από terry308
  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 ώρες πριν, daPro είπε

Αν ισχύει έχουμε θέμα..είσαι σίγουρος γιαυτο που λες?

Το θέμα ποιο είναι; τα μοτέρ είναι σχεδιασμένα να λειτουργούν με αμόλυβδη εδώ και 30 χρόνια. Έχεις πιο παλιό;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
18 λεπτά πριν, terry308 είπε

Φυσικά, υπαρχει δεν υπάρχει 

Αν καταλαβα καλα δεν εχει να κανει με το υγραεριο ?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Αν καταλαβα καλα δεν εχει να κανει με το υγραεριο ?

Άμεσα και έμμεσα αυτό φταίει, άμεσα γιατί μπαίνει stand by ώστε όταν ζητηθεί να δώσει βενζίνη και έμμεσα γιατι είναι κάτι που κάποια στιγμή θα χαλάσει, στα περισσότερα αυτοκίνητα νομίζω, 

1 αντλία χάλασα από λάθος χειρισμό πιστεύω, ήμουν σε ανηφόρα με ζόρι και πάτησα το κουμπί για αλλαγή σε βενζίνη για τραβήξει ... αλλά πήρα το την αντλία στο χέρι... δεν έδινε βενζίνη... οπότε ξανά κουμπί και υγραέριο.... 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 ώρες πριν, terry308 είπε

Άμεσα και έμμεσα αυτό φταίει, άμεσα γιατί μπαίνει stand by ώστε όταν ζητηθεί να δώσει βενζίνη και έμμεσα γιατι είναι κάτι που κάποια στιγμή θα χαλάσει, στα περισσότερα αυτοκίνητα νομίζω... 

Μια διόρθωση.....Οι αντλίες βενζίνης δεν μπαίνουν ποτέ σε κατάσταση αναμονής ούτε ανεβοκατεβάζουν ρυθμό λειτουργίας. Ψεκάζουν σταθερά με συγκεκριμένη πίεση (ρυθμιστής πίεσης καυσίμου) μονίμως. Είτε στο ρελαντί, είτε σε φορτίο είτε με υγραέριο είτε οτιδήποτε. Το ποσοστό βενζίνης που θα ψεκαστεί καθορίζεται από τον παλμό των μπεκ. Όταν π.χ σηκώνουμε το πόδι μας από το γκάζι, δεν σταματά η αντλία, απλώς κλείνουν τα μπεκ, ανοίγει η επιστροφή και γυρνάει όλη η βενζίνη στο ρεζερβουάρ. Γι'αυτό τον λόγο πρέπει να υπάρχει πάντα ένα ποσοστό βενζίνης μέσα μιας και το μοτερ της αντλίας δεν σταματά ποτέ, ακόμη και αν το ποσοστό μείγματος υγραερίου/βενζίνης είναι 100/0.

  • Like 1
  • Thanks 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους.

Σκέφτομαι να μετατρέψω το αμάξι μου σε υγραέριο. Έχω Opel Astra G 99' και βάζω περίπου 90€ βενζίνη τον μήνα.

Καταρχάς θα ήθελα να ακούσω γνώμες αν με συμφέρει να το κάνω και κατά πόσο θα γίνει απόσβεση με αυτήν την χρήση.

Επίσης έκανα αρκετή έρευνα και βρήκα ένα μαγαζί στο Αιγάλεω που ζητάει 650€ για όλα όλα και έχει πολύ καλές αξιολογήσεις. Υπάρχει περίπτωση να είναι φόλα;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, xristos_ttg είπε

Καλησπέρα σε όλους.

Σκέφτομαι να μετατρέψω το αμάξι μου σε υγραέριο. Έχω Opel Astra G 99' και βάζω περίπου 90€ βενζίνη τον μήνα.

Καταρχάς θα ήθελα να ακούσω γνώμες αν με συμφέρει να το κάνω και κατά πόσο θα γίνει απόσβεση με αυτήν την χρήση.

Επίσης έκανα αρκετή έρευνα και βρήκα ένα μαγαζί στο Αιγάλεω που ζητάει 650€ για όλα όλα και έχει πολύ καλές αξιολογήσεις. Υπάρχει περίπτωση να είναι φόλα;

Εάν σε συμφέρει εσύ θα το αποφασίσεις . Πόσα χιλιόμετρα κάνεις ετησίως ; 

Εάν προχωρήσεις να γνωρίζεις οτι το αμάξι πρέπει να δουλέυει σωστά στήν βενζίνη αλλά και στήν ανάφλεξη .

Σε όποιον καταλήξεις να διευκρινίσεις τι σύστημα θα μπεί και τι επιμέρους εξαρτήματα .

Συνήθως ενα αξιόπιστο κιτ υγραερίου κυμαίνεται απο 800€ , ο εγκαταστάτης είναι σημαντικός παράγοντας.

 

Επεξ/σία από meletis_m
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
26 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Εάν σε συμφέρει εσύ θα το αποφασίσεις . Πόσα χιλιόμετρα κάνεις ετησίως ; 

Εάν προχωρήσεις να γνωρίζεις οτι το αμάξι πρέπει να δουλέυει σωστά στήν βενζίνη αλλά και στήν ανάφλεξη .

Σε όποιον καταλήξεις να διευκρινίσεις τι σύστημα θα μπεί και τι επιμέρους εξαρτήματα .

Συνήθως ενα αξιόπιστο κιτ υγραερίου κυμαίνεται απο 800€ , ο εγκαταστάτης είναι σημαντικός παράγοντας.

Επειδή είμαι σχετικά καινούργιος οδηγός δεν ξέρω πόσα χλμ θα έχω κάνει σε ένα χρόνο. Τον μήνα κάνω περίπου 520χλμ

Μου είπε ότι βάζει σύστημα GASiTALY F-1. 

Να δουλεύει σωστά στην βενζίνη και στην ανάφλεξη τι εννοείς ακριβώς;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 λεπτά πριν, xristos_ttg είπε

Επειδή είμαι σχετικά καινούργιος οδηγός δεν ξέρω πόσα χλμ θα έχω κάνει σε ένα χρόνο. Τον μήνα κάνω περίπου 520χλμ

Μου είπε ότι βάζει σύστημα GASiTALY F-1. 

Να δουλεύει σωστά στην βενζίνη και στην ανάφλεξη τι εννοείς ακριβώς;

Άγνωστη μάρκα για εμένα, είχα brc, ήξερα lovato, ladirenzo και την κορυφαία τότε vialle που έστελνες (ο μάστορας βασικά) τον αριθμό πλαισίου τού αυτοκινήτου και ερχόταν έτοιμο το κιτ ακριβώς για το αμάξι. 

Πριν από την εγκατάσταση του συστήματος πρέπει να είσαι σίγουρος ότι το αμάξι είναι άρτιο μηχανολογικά και ηλεκτρολογικα, δηλαδή να το έχεις συντηρήσει όπως πρέπει. 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, xristos_ttg είπε

Επειδή είμαι σχετικά καινούργιος οδηγός δεν ξέρω πόσα χλμ θα έχω κάνει σε ένα χρόνο. Τον μήνα κάνω περίπου 520χλμ

Μου είπε ότι βάζει σύστημα GASiTALY F-1. 

Να δουλεύει σωστά στην βενζίνη και στην ανάφλεξη τι εννοείς ακριβώς;

Όταν εννοώ να δουλευεί σωστά εννοώ 

Να μήν έχει αρχικά κάποιο καταγγεγραμμένο κωδικό βλάβης ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου 

Το υγραέριο να ξέρεις απαιτεί καλό ρεύμα , οπότε στήν πορεία εάν σου παρουσιάσει μικροδιακοπές στο υγράεριο ίσως χρειαστεί αλλαγή ο πολλαπλασιαστής ή τα μπουζοκαλώδια.

Καλό θα ήταν πρίν το υγράεριο να γίνει ένας γενικός έλεγχος στη λειτουργία με βενζίνη  και να έχει σχετικά καινούργια επάνω το αμάξι μπουζί και φίλτρο άερα .

Το σύστημα δεν το γνωρίζω ούτε και το κατάστημα .

Να τον ρωτήσεις τι μπέκ θα σου χρησιμοποιήσει στο σύστημα σου και ποιο μειωτήρα συγκεκριμένα .

Γενικά έαν σου κάνει σωστή ρύθμιση και εγκατάσταση δεν θα αντιμετωπίσεις προβλήματα 

Εγω σε 2 οχήματα είχα Lovato και τώρα έβαλα Europegas με μπέκ τύπου βενζίνης 

 

Επεξ/σία από meletis_m
  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, xristos_ttg είπε

Σκέφτομαι να μετατρέψω το αμάξι μου σε υγραέριο. Έχω Opel Astra G 99' και βάζω περίπου 90€ βενζίνη τον μήνα.

Μιας και είχα το ίδιο αυτοκίνητο θα σου πω δυο πράγματα για να σχηματίσεις άποψη. Βασικά ισχύουν στο ακέραιο αυτά που σου έγραψε ο @meletis_m :

17 ώρες πριν, meletis_m είπε

Να μήν έχει αρχικά κάποιο καταγγεγραμμένο κωδικό βλάβης ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου 

Το υγραέριο να ξέρεις απαιτεί καλό ρεύμα , οπότε στήν πορεία εάν σου παρουσιάσει μικροδιακοπές στο υγράεριο ίσως χρειαστεί αλλαγή ο πολλαπλασιαστής ή τα μπουζοκαλώδια.

Καλό θα ήταν πρίν το υγράεριο να γίνει ένας γενικός έλεγχος στη λειτουργία με βενζίνη  και να έχει σχετικά καινούργια επάνω το αμάξι μπουζί και φίλτρο άερα .

Επειδή τα G είχαν χρόνιες παθογένειες με κάποιες αστοχίες που η απαράδεκτη Opel δεν αξιώθηκε να τις φτιάξει ΠΟΤΕ προτείνω:  

1) αλλαγή προληπτικά μεν αλλά οπωσδήποτε ενός πολλαπλασιαστή. Είναι ένα Xtra κόστος περί τα 80-100€ (ένας Beru ή Ngk είναι καλά) αλλά πίστεψε με, παίζει ΜΕΓΑΛΟ ρόλο και στην βενζίνη και στο αέριο. Μπορεί να έχει πρόβλημα αλλά μέχρι να φτάσει στο σημείο να εμφανίσει το check engine και να καταλάβετε ότι είναι αυτό μπορεί να στείλει τον μηχανικό, τον ηλεκτρολόγο αλλά και τον γκαζά σου στο φρενοκομείο!!! Περιττό να σου πω πως είχα αλλάξει 3 σε διάρκεια 7 χρόνων! Ρεταρισματα, παίξιμο στροφών στο ρελαντί, έντονα πεσμένη απόδοση μερικά συμπτώματα.

2) Έλεγχος/καθάρισμα (αν σου επιτρέπουν τα οικονομικά σου θα πρότεινα αλλαγή. Κόστος περίπου ένα 50αρικο) της EGR. Μια τόσο μικρή βαλβίδα αλλά δυστυχώς οι δύσπνοιες που προκαλεί είναι ακριβώς οι ίδιες με του πολλαπλασιαστή!

3) Επιλογή διαφορετικού συστήματος από αυτό που σου προτείνουν. Όχι γιατί δεν είναι καλό αλλά να μπορείς στο μέλλον να βρεις υποστήριξη και κάποιον να στο ρυθμίζει αν τυχόν χρειαστεί. Brc, Lovato, Vialle π.χ είναι καλές επιλογές, έχουν δοκιμαστεί και τις δουλεύουν αρκετοί. Αν δεν σου αρέσει ο ένας πας σε κάποιον άλλον. 

4) Προληπτικά αλλά σημαντικό βήμα, θα πρότεινα μια αλλαγή στο αντιψυκτικό πριν την εγκατάσταση. Κόστος περί τα 20-25€. Αν ήδη είναι λασπωμένο και περάσει στον πνεύμονα, μειώνεις κατά πολύ την αξιοπιστία του και το προσδόκιμο ζωής του.

5) Όπου και αν το πας, όποιος και να στο ρυθμίσει θα προτείνω το εξής.... λίγο πλουσιότερο μείγμα ειδικά στις χαμηλές στροφές. Είναι προτιμότερο να κάψεις και λίγο περισσότερο βενζίνη παρά κάποια στιγμή να ξεχαστείς και να επιχειρήσεις προσπέραση με κρεμασμένη 3η και 2000στρ και να ζοριστούν οι μπιέλες και τα πιστόνια με στεγνό μείγμα αερίου.

6) Επειδή είμαι παθών και μαθων, πρόσεξε στην πορεία την αλλαγή και την ποιότητα των μπουζί. Από ένα σημείο και μετά προσωπικά άλλαξα τα μπουζί και έβαλα λίγο πιο ψυχρά ιριδίου προκειμένου να βοηθήσω λίγο την απαγωγή της θερμότητας. Είναι ακριβή επιλογή, το ξέρω, γι'αυτό αν δεις ότι δεν σε παίρνει τότε φρόντισε σίγουρα να αλλάζεις στην ώρα τους τα εργοστασιακά μπουζί.

7) Προσοχή κατά την εγκατάσταση των μπεκ ή της μπεκιερας (αν μπει rail). Να τοποθετηθούν εργονομικά ούτως ώστε αν θέλεις να αλλάζεις μπουζί ή πολλαπλασιαστή να μην χρειάζεται να λύσεις όλο το σύστημα ψεκασμού του αερίου. Πίστεψε με παίζει ρόλο μαζί με το καπάκι της μηχανής που έχει, και πολλοί στηρίζουν εκεί πάνω σωλήνες, μπεκ κλπ.

😎Επειδή το μοντέλο το δικό σου (99) είχε φλάντζα κεφαλής από περμανιτη, μεγάλη προσοχή πάντα στην στάθμη του αντιψυκτικού και στην τάπα του λαδιού για τυχόν διαρροές. Από το '01 και μετά η Opel χρησιμοποίησε μεταλλική φλάντζα. Έως τότε τα καπάκια πηγαινοερχοντουσαν στα ρεκτιφιε πιο συχνά και από τα delivery καφέ!!!!

Γενικά είναι ένα αυτοκίνητο που δέχεται το αέριο αν όμως προσεχθούν αυτά τα δύο τρία πράγματα που ουσιαστικά ισχύουν για όλα βέβαια τα αυτοκίνητα απλώς στο G θέλει μια προσοχή παραπάνω. Αν προσέξεις λίγο τότε προχώρα το.span widget

Επεξ/σία από Greektrooper
  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.