Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 λεπτά πριν, olsi20 είπε

Καλησπερα και καλη χρονια,

Exω Αuris 2009 132 hp Valvematic. Τοποθετηση Stag στα 138.000 κμ και βλαβη Ρ1047 (Vavlematic) στα 157.000 κμ. Σαν ζημια ειναι πολλα λεφτα και δεν ξερω αν πρεπει να το συνδεσω με το υγραεριο. Στα ξενα φορουμ που εχει ποστ για αυτην την βλαβη το αναφερουν σαν "γνωστο" θεμα στα μοτερ της toyota. Αλλα απο περιεργια επειδη το Valvematic εχει να κανει με την λιτουργεια των βαλβιδων μπορει να εχουμε καποια υπονοια οτι μπορει να εχει βαλει και το υγραεριο το χερακι του? εχει καποιος καμια ιδεα η εμπειρια? Καποιοσ με ιδιο κινητηρα και lpg?

thanks

Εφόσον είναι συνηθισμένο πρόβλημα , σε αντιπροσωπεία ή εξουσιοδοτημένο  έχεις ρωτήσει τι λύσεις δίνουν 

Πιστεύω δέν ευθύνεται το υγραέριο , δηλαδή τώρα έχεις μόνιμη βλάβη αποθηκευμένη ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το valvematic το εχουν οι κινητηρες απο 2009 (τελοσ) και πανω, στα ελληνικα φορουμ δεν εχει πληροφοριες αλλα σε ξενα εχει. Να φανταστεις οτι το ανταλλακτικο ξεκινησε με 222Α037013 και τωρα πλεον εχει φτασει σε 222Α037025 (τοσεσ αλλαγεσ εχει κανει). Το περιεργο ειναι με τοσα toyota στην ελλαδα και δεν βρηκα πληροφ. Απλα εγω εχω απορια μηπως απο την στιγμη που το ανταλλακτικο στην ουσια μετακινει τισ βαλβιδες και το lpg αυτες επιρεαζει αμεσα ισως να υπαρχει καποια συνδεση. την βλαβη την κανει και βενζινη και υγραεριο. Η toyota λεει καινουργιο ανταλλακτικο 1000+ ευρω. Μαλλον οταν βρω το ανταλλακτικο θα κοιταξω να μετρισω και βαλβιδες μια και θα ανοιξει το καπακι μηχανης. 

Επεξ/σία από olsi20
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κοιτάζω μεταχειρισμένο με υγράεριο επάνω . Βέβαια θα ήθελα να το βάλω εξ αρχής  ο ίδιος αλλά τα χρήματα είναι περιορισμένα.  Έχω βρεί 2  Opel Corsa με υγραέριο , αλλά πώς μπορώ να επιβεβαιώσω εάν το έχει κλειδώσει ο εγκαταστάτης .

Λογικά δέν θα γίνεται χωρίς χρήση Η/Υ και κατάλληλου προγράμματος 

Το έχει βάλει σε μεγάλη αλυσίδα υγραεριοκίνησης . Το πιο λογικό είναι έλεγχος και σε συνεργείο υγραέριου εφόσον βρεθεί καθαρό σε σασί και στα μηχανολογικά . Και τα 2 έχουν σύστημα Stag . Έτσι το έχω σκεφτεί.

 

Επεξ/σία από meletis_m
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Εμπειρία από mazda 3 του 2005, έχει κανείς εμπειρία; Θα έχω προβλήματα;

Ειδάλλως να το δώσω όπως είναι και να κοιτάξω για μεταχειρισμένο με έτοιμο το υγραέριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 5/1/2021 στις 8:48 ΜΜ, meletis_m είπε

Κοιτάζω μεταχειρισμένο με υγράεριο επάνω . Βέβαια θα ήθελα να το βάλω εξ αρχής  ο ίδιος αλλά τα χρήματα είναι περιορισμένα.  Έχω βρεί 2  Opel Corsa με υγραέριο , αλλά πώς μπορώ να επιβεβαιώσω εάν το έχει κλειδώσει ο εγκαταστάτης .

Λογικά δέν θα γίνεται χωρίς χρήση Η/Υ και κατάλληλου προγράμματος 

Το έχει βάλει σε μεγάλη αλυσίδα υγραεριοκίνησης . Το πιο λογικό είναι έλεγχος και σε συνεργείο υγραέριου εφόσον βρεθεί καθαρό σε σασί και στα μηχανολογικά . Και τα 2 έχουν σύστημα Stag . Έτσι το έχω σκεφτεί.

 

hold your horses και ασε τι σου λενε οι παπατζηδες

1)Ελεγχος πριν την αγορα αν εχει δηλωθει η εγκατασταση κανονικα και νομιμα σε ΚΤΕΟ. Μπορει να το γραφει η αδεια αλλα εχω δει και ακουσει για πλαστογραφειες και λαμογιες οποτε επισκεψη σε ΚΤΕΟ

2)Οποσδηποτε ελεγχος ημερομηνιας μπουκαλας (Μονος σου)μην εχει ληξει

3)Ενας απλος ελεγχος: βαλε μπροστα και αν μπορεις κανε μια μικρη βολτα και δες αν σου βγαλει καποιο σφαλμα απο εγκεφαλο στο ταμπλο(παντα σε υγραεριο)

μετα να δει καποιος μηχανικος την εγκατασταση κινητηρα (πλεξουδες/σωληνωσεις κτλ)

Αυτα πιστευω ειναι πολυ απλα βηματα και σωζουν ευρ στη τσεπη μας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, Lanike71 είπε

Εμπειρία από mazda 3 του 2005, έχει κανείς εμπειρία; Θα έχω προβλήματα;

Ειδάλλως να το δώσω όπως είναι και να κοιτάξω για μεταχειρισμένο με έτοιμο το υγραέριο.

Έχω βάλει σε Mazda 6 . Έχει κινητήρα με μηχανικές βαλβίδες (καπελώτα).

Βάλε σύστημα με μεικτό ψεκασμό βενζίνης και μπέκ τύπου βενζίνης. Ρυθμιση στόν δρόμο και να ψεκαζει στο φορτιο βενζίνη . 

Γιατί το έτοιμο με υγραέριο νομίζεις οτι θα είναι καλύτερα ; Στα περισσότερα μετ/σμένα λήγει η δεξαμενή ή έχουν συστήματα που δέν βρίσκεις υποστήριξη ή όλο και θα χρειαστεί αντικατάσταση μπέκ / μειωτήρας .

 

6 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

hold your horses και ασε τι σου λενε οι παπατζηδες

1)Ελεγχος πριν την αγορα αν εχει δηλωθει η εγκατασταση κανονικα και νομιμα σε ΚΤΕΟ. Μπορει να το γραφει η αδεια αλλα εχω δει και ακουσει για πλαστογραφειες και λαμογιες οποτε επισκεψη σε ΚΤΕΟ

2)Οποσδηποτε ελεγχος ημερομηνιας μπουκαλας (Μονος σου)μην εχει ληξει

3)Ενας απλος ελεγχος: βαλε μπροστα και αν μπορεις κανε μια μικρη βολτα και δες αν σου βγαλει καποιο σφαλμα απο εγκεφαλο στο ταμπλο(παντα σε υγραεριο)

μετα να δει καποιος μηχανικος την εγκατασταση κινητηρα (πλεξουδες/σωληνωσεις κτλ)

Αυτα πιστευω ειναι πολυ απλα βηματα και σωζουν ευρ στη τσεπη μας

Οι 9/10 δέν το φέρνουν συνεργείο , διαφορετικά τα λένε στο τηλέφωνο .  Θέλει υπομονη το μεταχειρισμένο .

Κοιταζω και χωρίς υγραέριο , να βάλω το σύστημα που θέλω εγώ .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, meletis_m είπε

Έχω βάλει σε Mazda 6 . Έχει κινητήρα με μηχανικές βαλβίδες (καπελώτα).

Βάλε σύστημα με μεικτό ψεκασμό βενζίνης και μπέκ τύπου βενζίνης. Ρυθμιση στόν δρόμο και να ψεκαζει στο φορτιο βενζίνη . 

Γιατί το έτοιμο με υγραέριο νομίζεις οτι θα είναι καλύτερα ; Στα περισσότερα μετ/σμένα λήγει η δεξαμενή ή έχουν συστήματα που δέν βρίσκεις υποστήριξη ή όλο και θα χρειαστεί αντικατάσταση μπέκ / μειωτήρας .

 

Ξέρεις γιατί ρωτάω; Γιατί το πήγα κάποια στιγμή σε αντιπροσωπεία άλλων γιαπωνέζικων και μου είπαν "δεν αναλαμβάνουμε ευθύνη για το συγκεκριμένο, λόγω βαλβίδων". Ο ιδιώτης που κάνω τα σέρβις μου είπε "δε θα έχεις πρόβλημα". Εν τω μεταξύ, μίλησα με κάποιον τυχαία με ίδιο αυτοκίνητο με αέριο και μου είπε "όλα οκ ως τώρα".

Τι εννοείς μεικτό ψεκασμό; Σόρρυ που ρωτάω, άσχετος είμαι.

Τι τελική οικονομία να περιμένω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Έχω βάλει σε Mazda 6 . Έχει κινητήρα με μηχανικές βαλβίδες (καπελώτα).

Βάλε σύστημα με μεικτό ψεκασμό βενζίνης και μπέκ τύπου βενζίνης. Ρυθμιση στόν δρόμο και να ψεκαζει στο φορτιο βενζίνη . 

Γιατί το έτοιμο με υγραέριο νομίζεις οτι θα είναι καλύτερα ; Στα περισσότερα μετ/σμένα λήγει η δεξαμενή ή έχουν συστήματα που δέν βρίσκεις υποστήριξη ή όλο και θα χρειαστεί αντικατάσταση μπέκ / μειωτήρας .

 

Οι 9/10 δέν το φέρνουν συνεργείο , διαφορετικά τα λένε στο τηλέφωνο .  Θέλει υπομονη το μεταχειρισμένο .

Κοιταζω και χωρίς υγραέριο , να βάλω το σύστημα που θέλω εγώ .

το ξερω οποτε τουλαχιστον ελεγξε αν το 1,2,3 που μπορει να το κανεις και μονος σου (για το 3 εστω να το βαλεις μπροστα).

 

Σιγουρα αν το βαλεις μονοσ σου προφανως θα εχει τον απολυτο ελεγχο. Παντως προσωπικα ειχα ακολουθησει και τους 2 δρομους (ευτηχως για μτχ ειχε γινει καλη δουλιτσα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Lanike71 είπε

Ξέρεις γιατί ρωτάω; Γιατί το πήγα κάποια στιγμή σε αντιπροσωπεία άλλων γιαπωνέζικων και μου είπαν "δεν αναλαμβάνουμε ευθύνη για το συγκεκριμένο, λόγω βαλβίδων". Ο ιδιώτης που κάνω τα σέρβις μου είπε "δε θα έχεις πρόβλημα". Εν τω μεταξύ, μίλησα με κάποιον τυχαία με ίδιο αυτοκίνητο με αέριο και μου είπε "όλα οκ ως τώρα".

Τι εννοείς μεικτό ψεκασμό; Σόρρυ που ρωτάω, άσχετος είμαι.

Τι τελική οικονομία να περιμένω;

Μην περιμένεις αντιπροσωπεία να συμφωνήσει με οποιαδήποτε μετατροπή .

Εάν κάνεις χιλιόμετρα προχώρησε το. Να υπολογίζεις ένα αξιόπιστο σύστημα πηγαίνει 900-950€ .

Όταν αναφέρω μεικτό ψεκασμό , θα ρίχνει αυτόμοτα ο εγκέφαλος υγραερίου και ποσοστό βενζίνης .

Ότι κατανάλωση έχεις με βενζίνη τώρα , υπολόγισε +1λτ/100 με υγραέριο . Απλώς κερδίζεις λόγω χρημάτων καυσίμου.

Εάν κάνεις χιλιόμετρα ετησίως μή το σκέφτεσαι προχώρησε . Και το προηγούμενο αμάξι που είχα ήταν γιαπωνέζικο (Honda Accord) και έκανα σε 3,5 χρόνια 170,000 με υγραέριο , κανένα πρόβλημα στίς βαλβίδες . Έκανα απλώς έλεγχο βαλβιδών  κάθε 40,000 χιλιόμετρα . 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Μην περιμένεις αντιπροσωπεία να συμφωνήσει με οποιαδήποτε μετατροπή .

Εάν κάνεις χιλιόμετρα προχώρησε το. Να υπολογίζεις ένα αξιόπιστο σύστημα πηγαίνει 900-950€ .

Όταν αναφέρω μεικτό ψεκασμό , θα ρίχνει αυτόμοτα ο εγκέφαλος υγραερίου και ποσοστό βενζίνης .

Ότι κατανάλωση έχεις με βενζίνη τώρα , υπολόγισε +1λτ/100 με υγραέριο . Απλώς κερδίζεις λόγω χρημάτων καυσίμου.

Εάν κάνεις χιλιόμετρα ετησίως μή το σκέφτεσαι προχώρησε . Και το προηγούμενο αμάξι που είχα ήταν γιαπωνέζικο (Honda Accord) και έκανα σε 3,5 χρόνια 170,000 με υγραέριο , κανένα πρόβλημα στίς βαλβίδες . Έκανα απλώς έλεγχο βαλβιδών  κάθε 40,000 χιλιόμετρα . 

Σε ευχαριστώ, αν θες παράθεσε και 1-2 αξιόπιστα συστήματα και να το ξεκινήσω.

15.000 χλμ το χρόνο κάνω. Όχι πολλά, αλλά αρκετά για να βάλω υγραέριο.

Περίπου 6,7/100 είναι η κατανάλωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Lanike71 είπε

Σε ευχαριστώ, αν θες παράθεσε και 1-2 αξιόπιστα συστήματα και να το ξεκινήσω.

15.000 χλμ το χρόνο κάνω. Όχι πολλά, αλλά αρκετά για να βάλω υγραέριο.

Περίπου 6,7/100 είναι η κατανάλωση.

Δες μήπως σε βολεύει να πας σε φυσικό αέριο , αν το πουλήσεις  , αρκει βέβαια να έχεις πρατήρια κοντά σου

Fiat punto είχα , εκανα 200.000+χλμ , ο αδερφός μου εχει seat ibiza κι αυτος με 200.000+χλμ με υγραεριο brc , απο τους πρωτους που ειχαμε βαλει ...1800€ κόστος το 2010-11 , πρόσφατα ο αδερφός άλλαξε δεξαμενή , εγω το έχω πουλήσει το Punto το 2018

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Lanike71 είπε

 

Τι τελική οικονομία να περιμένω;

Σε ευρω 40% πιο λιγα απο οτι με βενζινη .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, terry308 είπε

Δες μήπως σε βολεύει να πας σε φυσικό αέριο , αν το πουλήσεις  , αρκει βέβαια να έχεις πρατήρια κοντά σου

Fiat punto είχα , εκανα 200.000+χλμ , ο αδερφός μου εχει seat ibiza κι αυτος με 200.000+χλμ με υγραεριο brc , απο τους πρωτους που ειχαμε βαλει ...1800€ κόστος το 2010-11 , πρόσφατα ο αδερφός άλλαξε δεξαμενή , εγω το έχω πουλήσει το Punto το 2018

Με φυσικο αεριο θα χασεις ιπποδύναμη ,πολη το βαρος της δεξαμενης εκτος αν την πληρωσεις ακριβα ,και χανεις το μισο πορτ μπαγκαζ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, mixalhs32 είπε

Με φυσικο αεριο θα χασεις ιπποδύναμη ,πολη το βαρος της δεξαμενης εκτος αν την πληρωσεις ακριβα ,και χανεις το μισο πορτ μπαγκαζ.

Δεν εννοώ μετατροπή,γράφω εάν το πουλήσεις.... αφού σκέφτεται να πουλήσει το υπάρχον όχημα του.! 

Η δεξαμενή είναι όσο και του υγραέριου, λέμε όσοι έχουν βάλει, 12 κιλά καυσίμου παίρνει, το οποίο σημαίνει περίπου 300χλμ εκτός πόλεως ή περίπου 250 εντός πόλεως. 

ιπποδύναμη γιατί να χάσει; το φ. α. έχει περισσότερα οκτανια 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, terry308 είπε

Δεν εννοώ μετατροπή,γράφω εάν το πουλήσεις.... αφού σκέφτεται να πουλήσει το υπάρχον όχημα του.! 

Η δεξαμενή είναι όσο και του υγραέριου, λέμε όσοι έχουν βάλει, 12 κιλά καυσίμου παίρνει, το οποίο σημαίνει περίπου 300χλμ εκτός πόλεως ή περίπου 250 εντός πόλεως. 

ιπποδύναμη γιατί να χάσει; το φ. α. έχει περισσότερα οκτανια 

Κάτσε γιατί θα τρελαθώ τώρα . Μία δεξαμενή φυσικού αερίου για 12 κιλά , όχι carbon , ζυγίζει πάνω από 60 κιλά, και έχει σχήμα θερμοσίφουνα. Τώρα που κοιτάω google , έχει και πιο ελαφρυές σε toroidal , πάντως η δεξαμενή cng έχει μεγαλύτερες πιέσεις σε σχέση με το lpg , οπότε δεν είναι το ίδιο πράγμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...