Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Βλέπω το Vectra Β σταμάτησε το 2002 και το Astra G το 2005. Δες και τι χλμ έχουν κάνει, αλλά... πολύ παλιά μοντέλα. Αν δώσεις τώρα 800€ για υγραέριο πότε θα τα πάρεις πίσω και να έχεις και κάποιο κέρδος;

37 λεπτά πριν, definitio είπε

Zavoli έχει επάνω το Opel Vectra Β, με μέγεθος δεξαμενής 38 λίτρα

Αλλά δεν μου κάθεται καλά πριν το τέλος του χρόνου να έχω προγραμματισμένα έξοδα πάνω από 300€...κι εφόσον δεν ξέρεις τί θα βγάλει/ζητήσει, μόνο χονδρικά μπορείς να το παζαρέψεις...να σου κόψει πχ 200€ στα ~2000€ που κοστίζει, πόσο να σου κόψει,κανά 400άρι;

Το αυτοκίνητο φαίνεται πολύ προσεγμένο (σε φωτο το είδα μόνο μέχρι στιγμής), αλλά για να θέλει να το δώσει ακριβώς πάνω στη 10ετία της αλλαγής δεξαμενής, κάπως με υποψιάζει.

Θα κοιτάξω πρώτα το Astra G και βλέπουμε.

 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 2,5k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Εγω απορω για ποιον λογο συζητατε για το κατα ποσο ειναι ασφαλη η υγραεροκινηση από την στιγμή που ειναι εγκεκριμενη με προτυπα και ΙSO. Θα το ξαναπω: ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΤΡΟΜΟΛΑΓΝΟΙ.   αν ειναι ετσι

http://www.creteplus.gr/news/autokinito-me-ugraerio-ekrignutai--deite-to-peirama-tou-purosbestikou-somatos-93155.htm Δειτε την διαφορα στο αν εχει ασφαλιστικα ή οχι.. Προσωπικα δεν πιστευω να υπαρχε

Η προκαταληψη καποιων οδηγει σε λαθος συμπερασματα .Η ημιμαθεια ειναι χειροτερη απο την αμαθεια.

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μα ακριβώς αυτό έγραψα, δεν διάβασες παραπάνω;

Δεν έχει νόημα η ανάληψη του κόστους εγκατάστασης νέου υγραερίου για τόσο παλιό αμάξι, αλλά θα ήθελα να αποφύγω και τα κόστη αλλαγής δεξαμενής με το καλημέρα 

Αν υπήρχαν χαρτιά συντήρησης και δεν υπήρχε προγραμματισμένη αλλαγή υλικών ~300€, δεν θα απέφευγα την αγορά μτχ με υγραέριο, αλλά καταλαβάινω και την άποψη του άλλου φίλου παραπάνω, ότι πολλά μπορεί να θέλουν έλεγχο/αλλαγή όταν παραλαμβάνεις αμάξι με lpg από δεύτερο χέρι.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι είναι. Να έπαιρνες ένα ΙΧ δεκαετίας, να έχει άλλα τόσα + χρόνια μπροστά του, εκεί ναι, να βάλεις καινούργιο σύστημα υγραερίου, μοντέρνο κλπ. Σε 15-20ετίας μεταχειρισμένο μπορεί να είναι σαν να πετάς λεφτά από το παράθυρο.

 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, definitio είπε

Μα ακριβώς αυτό έγραψα, δεν διάβασες παραπάνω;

Δεν έχει νόημα η ανάληψη του κόστους εγκατάστασης νέου υγραερίου για τόσο παλιό αμάξι, αλλά θα ήθελα να αποφύγω και τα κόστη αλλαγής δεξαμενής με το καλημέρα 

Αν υπήρχαν χαρτιά συντήρησης και δεν υπήρχε προγραμματισμένη αλλαγή υλικών ~300€, δεν θα απέφευγα την αγορά μτχ με υγραέριο, αλλά καταλαβάινω και την άποψη του άλλου φίλου παραπάνω, ότι πολλά μπορεί να θέλουν έλεγχο/αλλαγή όταν παραλαμβάνεις αμάξι με lpg από δεύτερο χέρι.

Κοίταξε έμενα με χτυπήσαν είχα 1 Honda Accord με υγραέριο από καινούργιο (μοντέλο 2003) . 

Για να βρώ καθαρό αμάξι έφαγα 2 μήνες . Εν τέλει αγοράστηκε 1 Mazda 6 του 2006 . Του έκανα ένα πλήρες Service το παρακολούθησα 2 μήνες και του έβαλα νέο σύστημα Πολωνικό . Το έχω 2 χρόνια και έχω κάνει 80,000 με το υγράεριο.

Στο Astra G αφού θα το πάς σε συνεργείο και θα μπεί και σε διαγνωστικό δείτε εάν βγάλει σφάλμα για τη βαλβίδα EGR ( συχνό θέμα σε όλα τα Opel) , και το παλάντζο ταχυτήτων . 

Εννοείται θα το δεί και σε ράμπα ο μηχανικός και θα σου πεί εάν έχει φάει τρακάρισμα. Πόσα χιλιόμετρα κάνεις ετησίως ;

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, meletis_m είπε

Κοίταξε έμενα με χτυπήσαν είχα 1 Honda Accord με υγραέριο από καινούργιο (μοντέλο 2003) . 

Για να βρώ καθαρό αμάξι έφαγα 2 μήνες . Εν τέλει αγοράστηκε 1 Mazda 6 του 2006 . Του έκανα ένα πλήρες Service το παρακολούθησα 2 μήνες και του έβαλα νέο σύστημα Πολωνικό . Το έχω 2 χρόνια και έχω κάνει 80,000 με το υγράεριο.

Στο Astra G αφού θα το πάς σε συνεργείο και θα μπεί και σε διαγνωστικό δείτε εάν βγάλει σφάλμα για τη βαλβίδα EGR ( συχνό θέμα σε όλα τα Opel) , και το παλάντζο ταχυτήτων . 

Εννοείται θα το δεί και σε ράμπα ο μηχανικός και θα σου πεί εάν έχει φάει τρακάρισμα. Πόσα χιλιόμετρα κάνεις ετησίως ;

Μελετη εισαι ο ορισμος του κερδους απο υγραεροκινηση .

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, meletis_m είπε

Κοίταξε έμενα με χτυπήσαν είχα 1 Honda Accord με υγραέριο από καινούργιο (μοντέλο 2003) . 

Για να βρώ καθαρό αμάξι έφαγα 2 μήνες . Εν τέλει αγοράστηκε 1 Mazda 6 του 2006 . Του έκανα ένα πλήρες Service το παρακολούθησα 2 μήνες και του έβαλα νέο σύστημα Πολωνικό . Το έχω 2 χρόνια και έχω κάνει 80,000 με το υγράεριο.

Στο Astra G αφού θα το πάς σε συνεργείο και θα μπεί και σε διαγνωστικό δείτε εάν βγάλει σφάλμα για τη βαλβίδα EGR ( συχνό θέμα σε όλα τα Opel) , και το παλάντζο ταχυτήτων . 

Εννοείται θα το δεί και σε ράμπα ο μηχανικός και θα σου πεί εάν έχει φάει τρακάρισμα. Πόσα χιλιόμετρα κάνεις ετησίως ;

Για λόγους ευκολίας απευθύνθηκα στη Spot mechanic για έλεγχο του αυτοκινήτου...τη Παρασκευή μου είπαν.

Δεν έχω δικό μου γνωστό συνεργείο ή μάστορα, τηλεφώνησα σε κάνα δυο και ένας μου φάνηκε αξιόπιστος κ πρόθυμος να εξηγήσει, αλλά μπορεί συγκεκριμένες ώρες και πρέπει να είμαστε κι οι δυο εκεί (ο άλλος είναι δάσκαλος οδήγησης κι άνοιξαν τώρα κι αυτοί, οπότε δυσκολότερο)

Αλλά λέει δεν γίνεται έλεγχος συμπίεσης κινητήρα σε αυτές τις περιπτώσεις οπότε δεν υπάρχει μεγάλο κερδος, μάλλον έναντι του μηχανικού που θα το κοιτάξει επιτόπου (το σηκώνουν κι αυτοί σε φορητές ράγες/πώς λέγονται) και μας εξυπηρετεί και τους δύο.

Μέχρι τώρα δεν είχα αμάξι δικό μου.

Δεν αναμένω καθημερινή κίνηση, μάλλον για κίνηση σε εβδομαδιαία βάση μιλάμε κυρίως και ο,τι μεγαλύτερα ταξίδια προκύψουν.

Με χαμηλά ετήσια χιλιόμετρα, δε νομίζω πως συμφέρει το υγραέριο (νέα εγκατάσταση / ευρεία συντήρηση υπάρχοντος)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Μελετη εισαι ο ορισμος του κερδους απο υγραεροκινηση .

200.000χλμ σε 8 χρόνια brc lpg :) 

90.000χλμ σε 3 χρόνια με cng 😛 

Επεξ/σία από terry308
  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 ώρες πριν, Doubt είπε

Έτσι είναι. Να έπαιρνες ένα ΙΧ δεκαετίας, να έχει άλλα τόσα + χρόνια μπροστά του, εκεί ναι, να βάλεις καινούργιο σύστημα υγραερίου, μοντέρνο κλπ. Σε 15-20ετίας μεταχειρισμένο μπορεί να είναι σαν να πετάς λεφτά από το παράθυρο.

 

 

Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα.

Έβαλα σε αμάξι 20ετιας καινούργιο Κιτ.

Σε περίπτωση που το αμάξι τα φτύσει ( που δεν θα τα φτύσει με την συντήρηση που το κάνω) θα πάρω το Κιτ και θα το βάλω στο επόμενο αυτοκίνητο.

 

Είναι πάντα καλύτερο να παίρνεις αυτοκίνητο χωρίς υγραέριο και να το βάζεις εσύ μετά.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Μελετη εισαι ο ορισμος του κερδους απο υγραεροκινηση .

Κάνω χιλιόμετρα λόγω εργασίας.δηλαδη το Mazda 6 είναι του πατέρα μου .

Τώρα και εγώ λόγω δουλειάς θα βάλω το επόμενο διάστημα στο Opel Corsa . Θα κάνω καθημερινά 80-100 χιλιόμετρα πήγαινε έλα στη δουλειά .

Εάν είχα τη οικονομική δυνατότητα θα πήγαινα μόνο σε καινούργιο Diesel. Με μεταχειρισμένο Diesel δεν ήθελα να μπλέξω , οπότε το συμφέρον για τη χρήση που κάνω είναι υγραέριο.

25 λεπτά πριν, CaMp3on είπε

Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα.

Έβαλα σε αμάξι 20ετιας καινούργιο Κιτ.

Σε περίπτωση που το αμάξι τα φτύσει ( που δεν θα τα φτύσει με την συντήρηση που το κάνω) θα πάρω το Κιτ και θα το βάλω στο επόμενο αυτοκίνητο.

 

Είναι πάντα καλύτερο να παίρνεις αυτοκίνητο χωρίς υγραέριο και να το βάζεις εσύ μετά.

Εάν είσαι μέσα στη δεκαετία μόνο τη δεξαμενή μπορείς να μεταφέρεις σε άλλο αμάξι . Τα υπόλοιπα καινούργια βάσει νομοθεσίας , και πρέπει να είναι στο ίδιο όνομα.

Θα μου πεις Ελλάδα είμαστε , ναι το γνωρίζω ότι υπάρχει παράκαμψη με το ανάλογο τίμημα αλλά δεν συμφωνώ. 

Επεξ/σία από meletis_m
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
17 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Κάνω χιλιόμετρα λόγω εργασίας.δηλαδη το Mazda 6 είναι του πατέρα μου .

Τώρα και εγώ λόγω δουλειάς θα βάλω το επόμενο διάστημα στο Opel Corsa . Θα κάνω καθημερινά 80-100 χιλιόμετρα πήγαινε έλα στη δουλειά .

Εάν είχα τη οικονομική δυνατότητα θα πήγαινα μόνο σε καινούργιο Diesel. Με μεταχειρισμένο Diesel δεν ήθελα να μπλέξω , οπότε το συμφέρον για τη χρήση που κάνω είναι υγραέριο.

Εάν είσαι μέσα στη δεκαετία μόνο τη δεξαμενή μπορείς να μεταφέρεις σε άλλο αμάξι . Τα υπόλοιπα καινούργια βάσει νομοθεσίας , και πρέπει να είναι στο ίδιο όνομα.

Θα μου πεις Ελλάδα είμαστε , ναι το γνωρίζω ότι υπάρχει παράκαμψη με το ανάλογο τίμημα αλλά δεν συμφωνώ. 

Που ακριβώς είναι το παράνομο στο να πάρεις ένα σχετικά καινούργιο Κιτ και να το βάλεις σε άλλο αυτοκίνητο και όλα αυτά να γίνουν στον εγκαταστάτη που έκανε την πρώτη τοποθέτηση;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
24 λεπτά πριν, CaMp3on είπε

Που ακριβώς είναι το παράνομο στο να πάρεις ένα σχετικά καινούργιο Κιτ και να το βάλεις σε άλλο αυτοκίνητο και όλα αυτά να γίνουν στον εγκαταστάτη που έκανε την πρώτη τοποθέτηση;

Για να περάσεις κτεο , ο εγκαταστάτης σου δίνει υπεύθυνη δήλωση μαζί με τους κωδικούς και τίς δηλώσεις συμμορφώσεων των εταιρείων . Ψάξε και διάβασε το ανάλογο ΦΕΚ . Μόνο τη δεξαμενη μπορείς να μεταφέρεις αρκεί να μην έχει ληξει και το νεο οχημα να ειναι στο ιδιο όνομα. 

Όπως είπα γίνοται και εξαιρέσεις με το ανάλογο τίμημα . Εγω προσωπικά δεν το έκανα και εβαλα νέο ΄συστημα , αλλα κράτησα τη δεξαμενή αφού δεν εχει λήξει .

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
35 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Για να περάσεις κτεο , ο εγκαταστάτης σου δίνει υπεύθυνη δήλωση μαζί με τους κωδικούς και τίς δηλώσεις συμμορφώσεων των εταιρείων . Ψάξε και διάβασε το ανάλογο ΦΕΚ . Μόνο τη δεξαμενη μπορείς να μεταφέρεις αρκεί να μην έχει ληξει και το νεο οχημα να ειναι στο ιδιο όνομα. 

Όπως είπα γίνοται και εξαιρέσεις με το ανάλογο τίμημα . Εγω προσωπικά δεν το έκανα και εβαλα νέο ΄συστημα , αλλα κράτησα τη δεξαμενή αφού δεν εχει λήξει .

Ετσι ακριβως....Το αν τηρειται ομως  αυτο ειναι αλλο...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 ώρες πριν, CaMp3on είπε

Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα.

Έβαλα σε αμάξι 20ετιας καινούργιο Κιτ.

Σε περίπτωση που το αμάξι τα φτύσει ( που δεν θα τα φτύσει με την συντήρηση που το κάνω) θα πάρω το Κιτ και θα το βάλω στο επόμενο αυτοκίνητο.

 

Είναι πάντα καλύτερο να παίρνεις αυτοκίνητο χωρίς υγραέριο και να το βάζεις εσύ μετά.

Καθένας με τις απόψεις του, παίζουν ρόλο και τα διανυθέντα χιλιόμετρα, όχι μόνο η παλαιότητα.

Τι άλλη μετατροπή θα έκανε κάποιος σε ΙΧ 20ετιας με κόστος περίπου στο 50% της αξίας του;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
12 ώρες πριν, terry308 είπε

200.000χλμ σε 8 χρόνια brc lpg :) 

90.000χλμ σε 3 χρόνια με cng 😛 

Toyota Auris 1.6 Valvematic 10 mines 33.000 km 

εχεισ κανει 200.000 κμ χωρις καποιο προβλημα στη μηχανη/βαλβιδες?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
15 λεπτά πριν, olsi20 είπε

Toyota Auris 1.6 Valvematic 10 mines 33.000 km 

εχεισ κανει 200.000 κμ χωρις καποιο προβλημα στη μηχανη/βαλβιδες?

Fiat Punto Βενζίνη 1.2 16v 2002 μοντέλο, κινητήρας διαμάντι στις μετατροπές για lpg σύμφωνα με το μάστορα που πήγαινα για lpg services , το πούλησα γιατί πήγα σε φυσικό αέριο, μετά από ζημιά, φλάντζας κεφαλής, που έγινε λόγω μη αλλαγής της αντλίας νερού που πήγαινε κανονικά σετ, με κάθε αλλαγή ιμάντα χρονισμού, έτσι μου είχανε πει κι έτσι λέω. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.