Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 20/4/2021 στις 3:52 ΠΜ, meletis_m είπε

Σαν κάτοχος 2 αμαξιών με υγραέριο , σου προτείνω να μη δεις μεταχειρισμένο με υγραέριο. 

Έστω ότι αλλάζεις δεξαμενή , δεν ξέρεις σε τι κατάσταση είναι το υπόλοιπο σύστημα . Ίσως χρειαστούν αλλαγή τα εξαρτήματα του . 

Το βασικοτερο δεν ξέρεις πως έχει ρυθμιστεί , πως το έχει δουλέψει ο προηγούμενος , και ειδικά εάν έχει μηχανικές βαλβίδες έαν ήταν συνεπής στις μετρήσεις τους .

Βρες ένα βενζίνη Καντού ένα Service παρακολούθησε το κάποιο διάστημα και βάλε υγραέριο. Δεν θέλει κάτι εξυσυτημενο , με 800€ θα βάλεις σύγχρονο σύστημα. Πλέον έχουν αναβαθμιστεί .  

 

καλησπέρα και από μένα.

 

αυτό που λες ισχύει και για μοντέλα που έχουν εργοστασιακό LPG? φαντάζομαι εκεί οι ρυθμίσεις είναι built-in.

 

είμαι σε αναζήτηση για αγορά μεταχειρισμένου τώρα επειδή θα χρειαστεί να κάνω +-250 χλμ την εβδομάδα από το καλοκαίρι και μετά, και η χρήση μη συμβατικών καυσίμων είναι μονόδρομος πιστεύω.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 2,4k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Εγω απορω για ποιον λογο συζητατε για το κατα ποσο ειναι ασφαλη η υγραεροκινηση από την στιγμή που ειναι εγκεκριμενη με προτυπα και ΙSO. Θα το ξαναπω: ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΤΡΟΜΟΛΑΓΝΟΙ.   αν ειναι ετσι

Η προκαταληψη καποιων οδηγει σε λαθος συμπερασματα .Η ημιμαθεια ειναι χειροτερη απο την αμαθεια.

http://www.creteplus.gr/news/autokinito-me-ugraerio-ekrignutai--deite-to-peirama-tou-purosbestikou-somatos-93155.htm Δειτε την διαφορα στο αν εχει ασφαλιστικα ή οχι.. Προσωπικα δεν πιστευω να υπαρχε

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, triple_sec είπε

καλησπέρα και από μένα.

 

αυτό που λες ισχύει και για μοντέλα που έχουν εργοστασιακό LPG? φαντάζομαι εκεί οι ρυθμίσεις είναι built-in.

 

είμαι σε αναζήτηση για αγορά μεταχειρισμένου τώρα επειδή θα χρειαστεί να κάνω +-250 χλμ την εβδομάδα από το καλοκαίρι και μετά, και η χρήση μη συμβατικών καυσίμων είναι μονόδρομος πιστεύω.

Θέλει ψάξιμο , είναι όντως εργοστασιακό το υγραέριο ή το αμάξι είναι εισαγωγή απο Ιταλία με υγραέριο . Συνήθως φοράνε BRC ή Landirenzo συστήματα τα μεταχειρισμένα με ήδη υγραέριο . Πρέπει να το ψάξεις καλύτερα . Για μένα είτε παίρνεις μεταχειρισμένο βενζίνη και του βάζεις υγραέριο ή αντιπροσωπείας καινούργιο.

Ίσχυει ότι έχω γράψει και ένα πρόβλημα είναι και η υποστήριξη και οτι πρέπει να έχει στο μυαλό σου οτι ίσως χρειαστεί αντικατάσταση τα μπέκ του συστήματος ή ο μειωτήρας του συστήματος λόγω φυσιολογικής φθοράς 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, triple_sec είπε

καλησπέρα και από μένα.

 

αυτό που λες ισχύει και για μοντέλα που έχουν εργοστασιακό LPG? φαντάζομαι εκεί οι ρυθμίσεις είναι built-in.

 

είμαι σε αναζήτηση για αγορά μεταχειρισμένου τώρα επειδή θα χρειαστεί να κάνω +-250 χλμ την εβδομάδα από το καλοκαίρι και μετά, και η χρήση μη συμβατικών καυσίμων είναι μονόδρομος πιστεύω.

Δες και τη λύση του φυσικού αερίου, εάν έχεις πρατήριο κοντά 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

κοιτάω και CNG, αλλά από ότι διάβασα

 

1. χάνει σε απόκριση και νεύρο σε χαμηλές/μεσαίες

2. δε θέλω να χάσω τόσο μεγάλο όγκο στον  χώρο αποσκευών

3. σχετικά μικρότερη διασπορά πρατηρίων, αλλά όχι σημαντικά μικρότερη του LPG (για Θεσσαλονίκη μιλάμε, και θα διασχίζω μεγάλο κομμάτι της κάθε μέρα, οπότε από κάποιο κοντά θα περνάω ούτως ή άλλως)

 

Μελέτη σε ευχαριστώ για τις συμβουλές. προς το παρόν απλά κοιτάω αν ο διακόπτης LPG είναι εμφανώς της κατασκευάστριας εταιρείας του αυτοκινήτου (ο κλασσικός στρόγγυλος GPL - γαλλικά γαρ) σε Peugeot - Renault ή/και αναφέρεται η εναλλαγή καυσίμου στις μανίσιες ψηφιακές ενδείξεις του ταμπλό. (το είδα σε μια Giulietta αυτό).

 

από αυτά που μου λες, τα παραπάνω δεν είναι ασφαλείς ενδείξεις ότι το αυτοκίνητο φορούσε LPG από τη μητρική του εταιρεία :-(

Επεξ/σία από triple_sec
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 λεπτά πριν, triple_sec είπε

κοιτάω και CNG, αλλά από ότι διάβασα... 

Στο αναφέρω ως προς την οικονομία, ειδικά σα πρώην κάτοχος lpg, 2010-2018 .... έχει σημαντική διαφορά και ναι κάνεις κάποιες α' υποχωρήσεις... σα νεύρο δε θα έλεγα ότι χάνει... ειδικά όταν μπαίνει το turbo 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
47 λεπτά πριν, triple_sec είπε

κοιτάω και CNG, αλλά από ότι διάβασα

 

1. χάνει σε απόκριση και νεύρο σε χαμηλές/μεσαίες

2. δε θέλω να χάσω τόσο μεγάλο όγκο στον  χώρο αποσκευών

3. σχετικά μικρότερη διασπορά πρατηρίων, αλλά όχι σημαντικά μικρότερη του LPG (για Θεσσαλονίκη μιλάμε, και θα διασχίζω μεγάλο κομμάτι της κάθε μέρα, οπότε από κάποιο κοντά θα περνάω ούτως ή άλλως)

Δες για μτχ εργοστασιακό 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, triple_sec είπε

προς το παρόν απλά κοιτάω αν ο διακόπτης LPG είναι εμφανώς της κατασκευάστριας εταιρείας του αυτοκινήτου (ο κλασσικός στρόγγυλος GPL - γαλλικά γαρ) σε Peugeot - Renault ή/και αναφέρεται η εναλλαγή καυσίμου στις μανίσιες ψηφιακές ενδείξεις του ταμπλό. (το είδα σε μια Giulietta αυτό)

Αν τα έχει αυτά είναι εργοστασιακό, κανείς δεν ασχολείται να τα κάνει σε μετατροπή. (Δεν ξέρω αν γίνεται καν)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 5/5/2021 στις 10:11 ΜΜ, meletis_m είπε

Είναι τελειώς άκυρη η σύγκριση . Εγω έχω 1 Mazda 6 1800 με βενζίνη έχει κατανάλωση με 8λίτρα/100 χιλιόμετρα . Τώρα με το υγραέριο αναλόγως και το τρόπο οδήγησης η κατανάλωση του έχει τύχει να φτάσει και 9-9,5λιτρα /100 .

Εσύ με βενζίνη πόσα λίτρα έκαιγες στα 100 χιλιόμετρα ; Τώρα με υγραέριο πρέπει να δείς μια αύξηση τής κατανάλωσης +15% ( δηλ. περίπου ~1λτ/100) . Τι αμάξι έχεις και τι σύστημα ; Το αμάξι πέρα απο το υγραέριο είναι σωστά συντηρημένο δηλαδή μπουζί φίλτρα είναι σχετικά σε καλή κατάσταση ;  Τα περισσότερα χιλιόμετρα μήπως τα κάνεις εντός πόλης με σταμάτα ξεκίνα;

Τα ελαστικά τα έχεις ελένξει στήν πίεση ; 

Τα servise τα κάνω πάντα στην ώρα τους όσο για τα λάστιχα είναι προς 3 χρόνια Michelin το σύστημα υγραέριο δεν θυμάμαι  αλλά είναι ότι ποιό καινούργιο με μεταλλικές βαλβίδες 

Η αλήθεια είναι πως στο κέντρο δεν πάω συχνά είμαι περισσότερο περιφερειακό Θεσσαλονίκης. 

 

Τι να πω μου λένε ότι το αέριο τογεμιζουν με λάδια μέσα για βάρος και βουτανιο με προπανιο νοθεία

 

Έχω μπερδευτεί αρκετά πάντως 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, michael79 είπε

βουτανιο με προπανιο νοθεία

Αυτά είναι τα συστατικά του υγραερίου.

1 ώρα πριν, michael79 είπε

μου λένε ότι το αέριο τογεμιζουν με λάδια μέσα για βάρος

Θα είχαν γεμίσει λάδι τα φίλτρα σου.

Δοκίμασε διαφορετικό/ά πρατήριο/α και μη δίνεις σημασία σ΄αυτά, είναι στην κυριολεξία "αερολογίες".

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

A ok ,Ευχαριστώ 

 

Σε γενικές γραμμές εσείς πόσα χιλιόμετρα βγάζετε με 38 λίτρα υγραέριο;;; μέσα και έξω σε αμάξι 1300cc 

 

Ευχαριστώ 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω δει από 6,5 ως 7,5-8 λίτρα/100 χλμ. Ίσως με βαρύ φορτίο να ανέβει λίγο ακόμα, δεν έχει τύχει.

1400cc 101 hp

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, michael79 είπε

A ok ,Ευχαριστώ 

 

Σε γενικές γραμμές εσείς πόσα χιλιόμετρα βγάζετε με 38 λίτρα υγραέριο;;; μέσα και έξω σε αμάξι 1300cc 

 

Ευχαριστώ 

 

41 λεπτά πριν, Doubt είπε

Έχω δει από 6,5 ως 7,5-8 λίτρα/100 χλμ. Ίσως με βαρύ φορτίο να ανέβει λίγο ακόμα, δεν έχει τύχει.

1400cc 101 hp

Τυχεροι  ειστε..Με 2000 κυβικα Honda CRV εντος πολης 15 λιτρα στα 100 χλμ 

Εκτος 11 λιτρα

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, michael79 είπε

A ok ,Ευχαριστώ 

 

Σε γενικές γραμμές εσείς πόσα χιλιόμετρα βγάζετε με 38 λίτρα υγραέριο;;; μέσα και έξω σε αμάξι 1300cc 

 

Ευχαριστώ 

1600 κυβικα golf 2000  μοντελο με 14αρες ζαντες και 30 πιεση μπρος 33 πιεση πισω, μικτα καπου στα 8.5 λιτρα στα 100, και εντος καπου στα 9,5. Εντελως εκτος δεν το εχω μετρησει αλλα υπολογιζω καπου στα 7 με 7,5? (Γενικα κανω επιθετικη οδηγηση)

Επεξ/σία από RedGL
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα στο φόρουμ,

Διαβάζω εδώ και μέρες το θέμα και έχω μάθει πραγματικά που δεν ήξερα,και για μένα είναι πολύ ενδιαφέρον,μιας και πρόσφατα αγόρασα αυτοκίνητο με LPG.

Έχω όμως κάποιες απορίες ακόμα σε διάφορα...

Αρχικά να σημειώσω ότι έχω ένα Daewoo lanos sedan 1.4 του 2001 με 220.000km σε αρκετα καλή κατάσταση μπορώ να πω,έχει σύστημα υγραερίου wentgas!(τουρκικό από όσο έψαξα και δεν είδα εδώ να μην το αναφέρει κανένας σε κάποιο σχόλιο άρα ψιλοαγνωστο).Βέβαια εμένα όσο το έχω στα χέρια μου 15.000 km περίπου μου λειτουργεί απροβληματισμα με τα σερβισ του κανονικά.Και με κατανάλωση 6,8/100 περίπου με συντηρητικη οδήγηση (νομίζω πολυ καλά).

1)Αρχικά,αυτή η απόκλιση στα γεμίσματα μια 33,μια 35,μια 37 λίτρα τι παιζει;και τι μπορώ να κάνω για αυτό.

2)Έχουμε καμία πληροφορία για το σύστημα που έχω;

3)Μιας και δεν έβαλα εγώ την εγκατάσταση και δεν έχω πολλές πληροφορίες,μπορώ να μάθω λεπτομέρειες της ρύθμισης που έγινε αν είναι στο δρόμο όπως λένε πολλοί εδώ;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων :-)

 

Επεξ/σία από Sot_aek
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, Sot_aek είπε

Καλησπέρα στο φόρουμ,

Διαβάζω εδώ και μέρες το θέμα και έχω μάθει πραγματικά που δεν ήξερα,και για μένα είναι πολύ ενδιαφέρον,μιας και πρόσφατα αγόρασα αυτοκίνητο με LPG.

Έχω όμως κάποιες απορίες ακόμα σε διάφορα...

Αρχικά να σημειώσω ότι έχω ένα Daewoo lanos sedan 1.4 του 2001 με 220.000km σε αρκετα καλή κατάσταση μπορώ να πω,έχει σύστημα υγραερίου wentgas!(τουρκικό από όσο έψαξα και δεν είδα εδώ να μην το αναφέρει κανένας σε κάποιο σχόλιο άρα ψιλοαγνωστο).Βέβαια εμένα όσο το έχω στα χέρια μου 15.000 km περίπου μου λειτουργεί απροβληματισμα με τα σερβισ του κανονικά.Και με κατανάλωση 6,8/100 περίπου με συντηρητικη οδήγηση (νομίζω πολυ καλά).

1)Αρχικά,αυτή η απόκλιση στα γεμίσματα μια 33,μια 35,μια 37 λίτρα τι παιζει;και τι μπορώ να κάνω για αυτό.

2)Έχουμε καμία πληροφορία για το σύστημα που έχω;

3)Μιας και δεν έβαλα εγώ την εγκατάσταση και δεν έχω πολλές πληροφορίες,μπορώ να μάθω λεπτομέρειες της ρύθμισης που έγινε αν είναι στο δρόμο όπως λένε πολλοί εδώ;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων :-)

 

Εάν έχεις το μοτέρ Α13DM ή 14SMS να ξέρεις οτι έχεις υδραυλικές βαλβίδες , οπότε δέν ασχολείσαι .

Πρέπει να δείς εάν το σύστημα σου είναι με Obd ή χωρίς . Το πιο πιθανόν είναι να μην είναι με Obd 

Για να δείς ρυθμίσεις πρέπει με διαγνωστικό να πάρεις τιμές τών Fuel Trims τόσο στην βενζίνη όσο και στο υγραέριο . όσο οι τιμές του υγραερίου είναι πιο κοντά στίς τιμές βενζίνης τόσο το καλύτερο. Αυτό απαιτεί χρόνο απο το εγκαταστάτη και να κανει τίς ρυθμίσεις σε εν κινησει σε πορεία σε όλες τις συνθήκες. Φίλτρα στο σύστημα να αλλάζεις κάθε 15,000 με 20,000 χιλιόμετρα .

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.