Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θεωρείτε ότι αξίζει να βάλω σύστημα υγραερίου σε jeep compass του 2008 με 2400 κυβικά μηχανή; Είμαι τελείως άσχετος με αυτά, απλά με έχει εκνευρίσει να καίω σε μεικτό κύκλο 9 λίτρα, 11 σε πόλη και 7,5 σε αυτοκινητόδρομο με συντηρητική ταχύτητα (100-120 μαξ).

Η χρήση του είναι 70% υπεραστική, 20% προαστιακή και 10% διαδρομές πόλης (από μαρούσι και κάτω). Γύρω στα 10κ χλμ το χρόνο, με οπσιόν να ανέβουμε στα 12-15 αν γίνει οικονομικότερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις τώρα, qwertyuiop2 είπε

Θεωρείτε ότι αξίζει να βάλω σύστημα υγραερίου σε jeep compass του 2008 με 2400 κυβικά μηχανή; Είμαι τελείως άσχετος με αυτά, απλά με έχει εκνευρίσει να καίω σε μεικτό κύκλο 9 λίτρα, 11 σε πόλη και 7,5 σε αυτοκινητόδρομο με συντηρητική ταχύτητα (100-120 μαξ).

Η χρήση του είναι 70% υπεραστική, 20% προαστιακή και 10% διαδρομές πόλης (από μαρούσι και κάτω). Γύρω στα 10κ χλμ το χρόνο, με οπσιόν να ανέβουμε στα 12-15 αν γίνει οικονομικότερο.

Εφόσον το κρατήσεις για τα επόμενα 3-4 χρόνια αξίζει , και εάν λάβουμε και οτι έχει πέσει η μεταπωλητική του αξία λόγω κυβισμού . Πλέον όλα τα κίτ έχουν αναβαθμιστεί , ρόλο παίζει ο εγκαταστάτης . 

Υπάρχουν 2 κατηγορίες συστημάτων υγραερίου 

α) έμεσσου ψεκασμου που  χρησιμοποιούν ξεχωριστά μπέκ υγραερίου και έχουν λίγο περισσότερη κατανάλωση βενζίνης ( το ρυθμίζει ο εγκατατστάτης ανάλογα το μοτέρ του εκάστοτε οχήματος ). Εδώ υπολογίζεις ενα κίτ απο 850€ 

β) άμεσου ψεκασμού που έχουν παραπάνω κόστος απο τη προηγούμενη κατηγορία συστήματος , υπάρχουν εκδόσεις που χρησιμοποιούν τα ήδη μπέκ του οχήματος και έχουν χαμηλή κατανάλωση βενζίνης . Συνήθως ενδεικνυόνται για κινητηρές άμεσου ψεκασμού και έρχονται προ-ρυθμισένα απο το εργοστάσια με βάση το κωδικό μοτέρ.

Εφόσον έχεις κατανάλωση ~9 λτ/100 με υγραέριο υπολογίζεις 10λτ/100 απλώς κερδίζεις στή τιμή . Εάν το μοτέρ χρήζει ο εγκαταστάτης θα σου βάλει να κάνει και ψεκασμό με βενζίνη .

Εγω προσωπικά έχω σε 2 οχήματα ( Honda Accord , Mazda 6) τη 1η κατηγορία συστήματος και είναι πολωνικό και Ιταλικό σύστημα . Κάνει 40,000-50,000 λόγω εργασίας / ετησίως .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, qwertyuiop2 είπε

Θεωρείτε ότι αξίζει να βάλω σύστημα υγραερίου σε jeep compass του 2008 με 2400 κυβικά μηχανή; Είμαι τελείως άσχετος με αυτά, απλά με έχει εκνευρίσει να καίω σε μεικτό κύκλο 9 λίτρα, 11 σε πόλη και 7,5 σε αυτοκινητόδρομο με συντηρητική ταχύτητα (100-120 μαξ).

Η χρήση του είναι 70% υπεραστική, 20% προαστιακή και 10% διαδρομές πόλης (από μαρούσι και κάτω). Γύρω στα 10κ χλμ το χρόνο, με οπσιόν να ανέβουμε στα 12-15 αν γίνει οικονομικότερο.

Πολύ λίγο καις για τα δεδομένα σου.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, qwertyuiop2 είπε

Θεωρείτε ότι αξίζει να βάλω σύστημα υγραερίου σε jeep compass του 2008 με 2400 κυβικά μηχανή; Είμαι τελείως άσχετος με αυτά, απλά με έχει εκνευρίσει να καίω σε μεικτό κύκλο 9 λίτρα, 11 σε πόλη και 7,5 σε αυτοκινητόδρομο με συντηρητική ταχύτητα (100-120 μαξ).

Τόσο μου καίει το 1600 Focus.. :lol:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Doubt είπε

Πολύ λίγο καις για τα δεδομένα σου.

Ναι, δεν ξέρω γιατί, μήπως μετράει λάθος; Δεν ξέρω.

Πάντως το μέγιστο που πάει άμα κολλήσει στην κίνηση και πήξει στο σταμάτα - ξεκίνα, είναι 12,5.

Ίσως φταίνε και τα λάστιχα, γιατί έχουμε βάλει ολοκαίνουρια Α κατηγορίας στην εξοικονόμηση, ενώ τα παλιά ήταν F, του 2015. Τότε έφτανε και 14,5 κολλημένο στην κίνηση.

 

 

1 ώρα πριν, meletis_m είπε

Εφόσον το κρατήσεις για τα επόμενα 3-4 χρόνια αξίζει , και εάν λάβουμε και οτι έχει πέσει η μεταπωλητική του αξία λόγω κυβισμού . Πλέον όλα τα κίτ έχουν αναβαθμιστεί , ρόλο παίζει ο εγκαταστάτης . 

Υπάρχουν 2 κατηγορίες συστημάτων υγραερίου 

α) έμεσσου ψεκασμου που  χρησιμοποιούν ξεχωριστά μπέκ υγραερίου και έχουν λίγο περισσότερη κατανάλωση βενζίνης ( το ρυθμίζει ο εγκατατστάτης ανάλογα το μοτέρ του εκάστοτε οχήματος ). Εδώ υπολογίζεις ενα κίτ απο 850€ 

β) άμεσου ψεκασμού που έχουν παραπάνω κόστος απο τη προηγούμενη κατηγορία συστήματος , υπάρχουν εκδόσεις που χρησιμοποιούν τα ήδη μπέκ του οχήματος και έχουν χαμηλή κατανάλωση βενζίνης . Συνήθως ενδεικνυόνται για κινητηρές άμεσου ψεκασμού και έρχονται προ-ρυθμισένα απο το εργοστάσια με βάση το κωδικό μοτέρ.

Εφόσον έχεις κατανάλωση ~9 λτ/100 με υγραέριο υπολογίζεις 10λτ/100 απλώς κερδίζεις στή τιμή . Εάν το μοτέρ χρήζει ο εγκαταστάτης θα σου βάλει να κάνει και ψεκασμό με βενζίνη .

Εγω προσωπικά έχω σε 2 οχήματα ( Honda Accord , Mazda 6) τη 1η κατηγορία συστήματος και είναι πολωνικό και Ιταλικό σύστημα . Κάνει 40,000-50,000 λόγω εργασίας / ετησίως .

Σίγουρα θα το κρατήσω τόσο, και τα διπλά. Κυκλοφορεί ελάχιστα, το έχουμε στην πυλωτή, είναι - χτύπα ξύλο- ατρακάριστο και δύσκολα αγοράζεις ένα ισχυρό και στιβαρό SUV σήμερα.

Οπότε, με αυτό ως γνώμωνα, και με την αξιοπιστία ως πρώτη προτεραιότητα, ποια μάρκα κιτ και τύπο θα προτείνατε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, qwertyuiop2 είπε

Ναι, δεν ξέρω γιατί, μήπως μετράει λάθος; Δεν ξέρω.

Πάντως το μέγιστο που πάει άμα κολλήσει στην κίνηση και πήξει στο σταμάτα - ξεκίνα, είναι 12,5.

Ίσως φταίνε και τα λάστιχα, γιατί έχουμε βάλει ολοκαίνουρια Α κατηγορίας στην εξοικονόμηση, ενώ τα παλιά ήταν F, του 2015. Τότε έφτανε και 14,5 κολλημένο στην κίνηση.

Λες για τις ενδείξεις στον πίνακα οργάνων; Πραγματική κατανάλωση έχεις μετρήσει; με γέμισμα, καταγραφή χιλιομέτρων και ξανα-γέμισμα;

Πιο πολύ προς 19,5 θα περίμενα εντός πόλης.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, Doubt είπε

Λες για τις ενδείξεις στον πίνακα οργάνων; Πραγματική κατανάλωση έχεις μετρήσει; με γέμισμα, καταγραφή χιλιομέτρων και ξανα-γέμισμα;

Πιο πολύ προς 19,5 θα περίμενα εντός πόλης.

Λογικο ....16 λιτρα εντος πολης μου καιει το ...μικροτερο του Honda CRV 2000 κυβικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Doubt είπε

Λες για τις ενδείξεις στον πίνακα οργάνων; Πραγματική κατανάλωση έχεις μετρήσει; με γέμισμα, καταγραφή χιλιομέτρων και ξανα-γέμισμα;

Πιο πολύ προς 19,5 θα περίμενα εντός πόλης.

Όχι, δεν το έχω κάνει ποτέ αυτό, κυρίως γιατί στον πυρήνα της Αθήνας κατεβαίνω μόνο με το opel agila 1200αράκι που έχουμε ως δεύτερο, το οποίο κρατάει κάπου στο 7-8 την κατανάλωση στο μποτιλιάρισμα (πάλι σύμφωνα με το ίδιο).

Μήπως φταίει που πηγαινοέρχομαι μόνο μεταξύ Αγίου Στεφάνου και Ευαγγελισμού, δε χώνομαι δηλαδή ποτέ σε στενά ή στο σκληρό πυρήνα του κέντρου, πχ Μητροπόλεως ή Κολοκοτρώνη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, qwertyuiop2 είπε

Όχι, δεν το έχω κάνει ποτέ αυτό

Είναι το μόνο αξιόπιστο, τα υπόλοιπα είναι στο περίπου.

Αν καίει το τζιπ 10 λίτρα στα 100 πρόκειται για θαύμα της επιστήμης και της τεχνολογίας. Δες τι γράφουν και οι άλλοι για τα δικά τους, με πραγματικές μετρήσεις όμως.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, Doubt είπε

Είναι το μόνο αξιόπιστο, τα υπόλοιπα είναι στο περίπου.

Αν καίει το τζιπ 10 λίτρα στα 100 πρόκειται για θαύμα της επιστήμης και της τεχνολογίας. Δες τι γράφουν και οι άλλοι για τα δικά τους, με πραγματικές μετρήσεις όμως.

Σε αυτό το site πάντως φαίνονται οι καταναλώσεις πολύ κοντά σε αυτές που μου δείχνει το δικό μου.

 

https://www.auto-data.net/en/jeep-compass-i-2.4-170hp-4x4-1198

Eπίσης, σύμφωνα με αυτούς εδώ τους χρήστες, πάει περίπου 24-25 μίλια ανά γαλόνι, δηλαδή 10 χιλιόμετρα ανά λίτρο = 10 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα. Δεν απέχει πολύ από τα 9,λίγο που έχω σε μεικτό κύκλο.

https://www.fuelly.com/car/jeep/compass/2007

Επεξ/σία από qwertyuiop2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, qwertyuiop2 είπε

Σε αυτό το site πάντως φαίνονται οι καταναλώσεις πολύ κοντά σε αυτές που μου δείχνει το δικό μου.

 

https://www.auto-data.net/en/jeep-compass-i-2.4-170hp-4x4-1198

Eπίσης, σύμφωνα με αυτούς εδώ τους χρήστες, πάει περίπου 24-25 μίλια ανά γαλόνι, δηλαδή 10 χιλιόμετρα ανά λίτρο = 10 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα. Δεν απέχει πολύ από τα 9,λίγο που έχω σε μεικτό κύκλο.

https://www.fuelly.com/car/jeep/compass/2007

Αντί να ψάχνεις τα site γιατί δεν κάνεις μια μέτρηση μόνος σου;

Το 2ο πάντως περιλαμβάνει μετρήσεις και κάτω από 10λ/100χλμ. Δεν ξέρω τι να υποθέσω, ιδανικές συνθήκες;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, Doubt είπε

Αντί να ψάχνεις τα site γιατί δεν κάνεις μια μέτρηση μόνος σου;

Το 2ο πάντως περιλαμβάνει μετρήσεις και κάτω από 10λ/100χλμ. Δεν ξέρω τι να υποθέσω, ιδανικές συνθήκες;;

Νομιζω οι εργοστασιακες μετρησεις γινοντε κατω απο ιδανικες συνθηκες οπως με ενα καθισμα του οδηγου μεσα κλπ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, qwertyuiop2 είπε

Θεωρείτε ότι αξίζει να βάλω σύστημα υγραερίου σε jeep compass του 2008 με 2400 κυβικά μηχανή; Είμαι τελείως άσχετος με αυτά, απλά με έχει εκνευρίσει να καίω σε μεικτό κύκλο 9 λίτρα, 11 σε πόλη και 7,5 σε αυτοκινητόδρομο με συντηρητική ταχύτητα (100-120 μαξ).

Η χρήση του είναι 70% υπεραστική, 20% προαστιακή και 10% διαδρομές πόλης (από μαρούσι και κάτω). Γύρω στα 10κ χλμ το χρόνο, με οπσιόν να ανέβουμε στα 12-15 αν γίνει οικονομικότερο.

αν σκοπεύεις να το κρατήσεις , ναι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Jos3ph είπε

αν σκοπεύεις να το κρατήσεις , ναι 

Έχετε κάποια πρόταση σε μάρκες και είδος κιτ; Με ενδιαφέρει πρωτίστως η αξιοπιστία. Έστω και σε πμ, αν δε θέλετε τη διαφήμιση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κάποιο από τα έτοιμα που υπάρχει χαρτογράφιση για το συγκεκριμένο αμάξι. Στη Θεσσαλονίκη , γνωστοί μου πηγαίνουν στον Γεραντίδη , και τους έχει λύσει θέματα , όπως μη σταθερό ρελαντί ή σβήσιμο κινητήρα. Όπως βλέπεις , αν όλα πάνε καλά , κάνεις μόνο τα ετήσια σέρβις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...