Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


Προτεινόμενες αναρτήσεις

19 ώρες πριν, qwertyuiop2 είπε

Ναι, δεν ξέρω γιατί, μήπως μετράει λάθος; Δεν ξέρω.

Πάντως το μέγιστο που πάει άμα κολλήσει στην κίνηση και πήξει στο σταμάτα - ξεκίνα, είναι 12,5.

Ίσως φταίνε και τα λάστιχα, γιατί έχουμε βάλει ολοκαίνουρια Α κατηγορίας στην εξοικονόμηση, ενώ τα παλιά ήταν F, του 2015. Τότε έφτανε και 14,5 κολλημένο στην κίνηση.

 

 

Σίγουρα θα το κρατήσω τόσο, και τα διπλά. Κυκλοφορεί ελάχιστα, το έχουμε στην πυλωτή, είναι - χτύπα ξύλο- ατρακάριστο και δύσκολα αγοράζεις ένα ισχυρό και στιβαρό SUV σήμερα.

Οπότε, με αυτό ως γνώμωνα, και με την αξιοπιστία ως πρώτη προτεραιότητα, ποια μάρκα κιτ και τύπο θα προτείνατε;

Εφόσον θα το κρατήσεις για μένα αξίζει. Από συστήματα έγω έχω βάλει το Πολωνικό : Εγκέφαλο Europegas Avance 32 με υποστήριξη Obd , μπέκ υγραερίου της εταιρείας Hana (Gold) , και δεξαμενή τύπου ρεζέρβας σε Mazda 6 . Τι τύπο δεξαμενής δηλαδή ( ρεζέρβα ή θερμοσίφωνα ) το μελετάς  αναλόγως το αμάξι και το χώρο του .

Τα υπόλοιπα είναι θέμα εγκαταστάτη . Εγω το έχω βάλει σε συνεργαζόμενο κατάστημα της άνω εταιρείας σε επαρχία . Μπορείς να απευθυνθείς και στόν επίσημο αντιπρόσωπο εάν θυμάμαι είναι στο Ελληνικό . Καλό θα ήταν πρίν την εγκατάσταση του να γίνει ένας έλεγχος του οχήματος για να δείτε πως δουλεύει στην βενζίνη . Γιατί εάν υπάρχει οποιοδήποτε πρόβλημα στην βενζίνη , στο υγραέριο θα γίνει 10 φορές πιό έντονο. 

Η κατανάλωση αυξάνεται ~ 1λτ/100 σε σύγκριση με τη βενζίνη αλλά κερδίζεις απο τη τιμή του. 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 2,6k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Εγω απορω για ποιον λογο συζητατε για το κατα ποσο ειναι ασφαλη η υγραεροκινηση από την στιγμή που ειναι εγκεκριμενη με προτυπα και ΙSO. Θα το ξαναπω: ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΤΡΟΜΟΛΑΓΝΟΙ.   αν ειναι ετσι

http://www.creteplus.gr/news/autokinito-me-ugraerio-ekrignutai--deite-to-peirama-tou-purosbestikou-somatos-93155.htm Δειτε την διαφορα στο αν εχει ασφαλιστικα ή οχι.. Προσωπικα δεν πιστευω να υπαρχε

Η προκαταληψη καποιων οδηγει σε λαθος συμπερασματα .Η ημιμαθεια ειναι χειροτερη απο την αμαθεια.

Δημοσιευμένες Εικόνες

23 ώρες πριν, qwertyuiop2 είπε

Θεωρείτε ότι αξίζει να βάλω σύστημα υγραερίου σε jeep compass του 2008 με 2400 κυβικά μηχανή; Είμαι τελείως άσχετος με αυτά, απλά με έχει εκνευρίσει να καίω σε μεικτό κύκλο 9 λίτρα, 11 σε πόλη και 7,5 σε αυτοκινητόδρομο με συντηρητική ταχύτητα (100-120 μαξ).

Η χρήση του είναι 70% υπεραστική, 20% προαστιακή και 10% διαδρομές πόλης (από μαρούσι και κάτω). Γύρω στα 10κ χλμ το χρόνο, με οπσιόν να ανέβουμε στα 12-15 αν γίνει οικονομικότερο.

Σαφώς, όσο ανεβαίνουν τα κυβικά και η κατανάλωση, τόσο πιο πολύ αξίζει! Προχώρα αβλεπί, εγώ φαντάσου σε corsa C 1400 με 10k τον χρόνο, έκανα απόσβεση περίπου στον χρόνο...και δεν σκέφτομαι να κάνω και καμια βόλτα παραπάνω, βρε αδερφέ!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 26/5/2021 στις 1:44 ΜΜ, qwertyuiop2 είπε

Θεωρείτε ότι αξίζει να βάλω σύστημα υγραερίου σε jeep compass του 2008 με 2400 κυβικά μηχανή; Είμαι τελείως άσχετος με αυτά, απλά με έχει εκνευρίσει να καίω σε μεικτό κύκλο 9 λίτρα, 11 σε πόλη και 7,5 σε αυτοκινητόδρομο με συντηρητική ταχύτητα (100-120 μαξ).

Η χρήση του είναι 70% υπεραστική, 20% προαστιακή και 10% διαδρομές πόλης (από μαρούσι και κάτω). Γύρω στα 10κ χλμ το χρόνο, με οπσιόν να ανέβουμε στα 12-15 αν γίνει οικονομικότερο.

Αν το κρατησεις πανω απο 5 χρονια σε συμφερει .Οικονομια καυσιμου σε ευρω να υπολογιζεις 40%

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, nikos7patra είπε

Με 10k km αποκλείεται να έκανες απόσβεση... 

Όφελος ~500€ τον χρόνο με τις καταναλώσεις μου. Κόστος εγκατάστασης 800€ ΜΑΖΙ όμως με κάτι μαζέματα που ήθελε το αυτοκίνητο, που θα τα έκανα έτσι κι αλλιώς αξίας ~200€, οπότε...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
13 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Όφελος ~500€ τον χρόνο με τις καταναλώσεις μου. Κόστος εγκατάστασης 800€ ΜΑΖΙ όμως με κάτι μαζέματα που ήθελε το αυτοκίνητο, που θα τα έκανα έτσι κι αλλιώς αξίας ~200€, οπότε...

Οποτε αν το κρατησεις τουλαχιστον 3 χρονια αλλα καλυτερα πιο πολλα προχωρα 

Οταν βαζουμε υγραεριο το αμαξι πρεπει μηχανολογικα να ειναι σε πολυ καλη κατασταση για να μην τα βαζουμε με το υγραεριο σε τυχον βλαβες μετα

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, mechpanos είπε

Σαφώς, όσο ανεβαίνουν τα κυβικά και η κατανάλωση, τόσο πιο πολύ αξίζει! Προχώρα αβλεπί, εγώ φαντάσου σε corsa C 1400 με 10k τον χρόνο, έκανα απόσβεση περίπου στον χρόνο...και δεν σκέφτομαι να κάνω και καμια βόλτα παραπάνω, βρε αδερφέ!

Πήρα ένα ίδιο μοντέλο με μοτέρ (Z12XE) όμως για μέσα στήν πόλη  . Ξέρω οτι έχουν υδραυλικά ωστήρια , και εγω προσωπικά θα του βάλω και μεικτό ψεκασμό βενζίνης . Θα κάνει καθημερινά 100 χιλιόμετρα λόγω εργασίας . Ξέρω οτι έχει obd και πιο συγκεκριμένα πρωτόκολλο επικοινωνίας KWP2000. Εσένα ο εγκέφαλος είναι και με obd ; Δηλαδή η απορία μου είναι θα είναι συμβατός πλήρως λόγω εγκεφάλου . Απο κατανάλωση σε βενζίνη πόσο το είχες μετρήσει ; Εμένα κυμαίνεται ~7λτ/100 με 70% τών χιλιομέτρων εκτός πόλης .

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, meletis_m είπε

Πήρα ένα ίδιο μοντέλο με μοτέρ (Z12XE) όμως για μέσα στήν πόλη  . Ξέρω οτι έχουν υδραυλικά ωστήρια , και εγω προσωπικά θα του βάλω και μεικτό ψεκασμό βενζίνης . Θα κάνει καθημερινά 100 χιλιόμετρα λόγω εργασίας . Ξέρω οτι έχει obd και πιο συγκεκριμένα πρωτόκολλο επικοινωνίας KWP2000. Εσένα ο εγκέφαλος είναι και με obd ; Δηλαδή η απορία μου είναι θα είναι συμβατός πλήρως λόγω εγκεφάλου . Απο κατανάλωση σε βενζίνη πόσο το είχες μετρήσει ; Εμένα κυμαίνεται ~7λτ/100 με 70% τών χιλιομέτρων εκτός πόλης .

Κι εμένα εκεί κυμαινόταν, 7.2~7.5 και απαλά το πόδι. Εμένα το σύστημά μου δεν είναι με obd, κάνει ψεκασμό βενζίνης στις υψηλές στροφές κι εμένα. Το obd είναι ανοιχτό πρωτόκολλο, ο αντάπτορας με την κατάλληλη παραμετροποίηση διαβάζει τις παραμέτρους από όλα τα οχήματα.
Γενικά έχω μείνει πάρα πολύ ευχαριστημένος, ότι προβληματάκια μου έχουν τύχει είναι λόγω ηλικίας του αυτοκινήτου που βγάζει τα θεματάκια του, ε θα το κινώ με υγραέριο στο μισό κόστος μέχρι να τα φτύσει τελείως :)
Υπόψη οι εγκέφαλοι των Opel είναι παναγία βόηθα, από ένα σημείο και μετά βγάζουν προβλήματα, μακρυά από σένα εύχομαι (εμένα μου είχε κάψει τις επαφές του αισθητήρα ηλεκτρ. γκαζιού και έπεφτε σε safe mode ο κινητήρας στα καλά καθούμενα, τον έκανα επισκευή, στον χρόνο επάνω μου έκαψε τις επαφές του βεντιλατέρ και δουλεύει μόνο μεγάλη σκάλα... εκεί έμαθα να κάνω διάγνωση χωρίς obd, με τα πεντάλ και το πόσες φορές αναβοσβήνει το λαμπάκι σφάλματος = ο κωδικός βλάβης!!!)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Κοιτάω ένα μεταχειρισμενο Focus που ο κάτοχος είπε ότι είχε υγραέριο, αλλά κατόπιν αφαιρέθηκε (πέρασε ΚΤΕΟ εκ νέου κοκ)...

Ποιοί λόγοι μπορούν να οδηγήσουν σε απεγκατάσταση του συστήματος υγραερίου και υπάρχει κάτι που θα πρεπει να προσέξω ιδιαίτερα κατά τον έλεγχο του οχήματος έως τα μηχανολογικά;

Πχ να έχουν στεγανοποιηθει καλά οι τρύπες που είχαν ανοίξει για τις σωληνώσεις, να μην έχουν πιάσει σκουρια κοκ

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να το ελεγξει καπιος εγκαταστατης αυτο καλυτερα .Αδεια κυκλοφοριας αλλαξε ?

Φυσικα να το δει και μηχανικος αν ολα ειναι ΟΚ .Γιατι το εβγαλε απο οτι σου λεει ?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, definitio είπε

Κοιτάω ένα μεταχειρισμενο Focus που ο κάτοχος είπε ότι είχε υγραέριο, αλλά κατόπιν αφαιρέθηκε (πέρασε ΚΤΕΟ εκ νέου κοκ)...

Ποιοί λόγοι μπορούν να οδηγήσουν σε απεγκατάσταση του συστήματος υγραερίου και υπάρχει κάτι που θα πρεπει να προσέξω ιδιαίτερα κατά τον έλεγχο του οχήματος έως τα μηχανολογικά;

Πχ να έχουν στεγανοποιηθει καλά οι τρύπες που είχαν ανοίξει για τις σωληνώσεις, να μην έχουν πιάσει σκουρια κοκ

Απόσο γνωρίζω τα φορντ δεν είναι και πολύ συμβατά με το υγραέριο και δημιουργούν προβλήματα. Τώρα αυτό είναι μια γενικολογία, μπορεί να υπάρχουν συστήματα που κάθονται καλά. Απλά το είπα να το έχεις υπόψην σου.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα Ford όπως και τα Mazda έχουν μηχανικά ωστήρια που σημαίνει ότι οι βαλβίδες τους δεν είναι αυτορυθμιζομενες όπως με τα υδραυλικά ωστήρια. 

Οπότε κάθε κάποιες χιλιάδες χιλιόμετρα πρέπει να ελέγχονται και να ρυθμίζονται από μηχανικό. Αλλά γενικά από όσα έχω διαβάσει η φθορά είναι αναπόφευκτη από το υγραέριο όταν έχει μηχανικά ωστήρια. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, atrigane είπε

Απόσο γνωρίζω τα φορντ δεν είναι και πολύ συμβατά με το υγραέριο και δημιουργούν προβλήματα. Τώρα αυτό είναι μια γενικολογία, μπορεί να υπάρχουν συστήματα που κάθονται καλά. Απλά το είπα να το έχεις υπόψην σου.

Έχω γνωστό με ένα Focus, με  7 χρόνια σύστημα αερίου και 150.000 χλμ.

Δεν εμφάνισε κάποιο πρόβλημα ως τώρα.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά δεν ξέρω για άλλους κινητήρες αλλά θα σας πω για τον  Z16xe της opel που φοράει το δικό μου vectra του 2005.

Θεωρώ ότι είναι από τους πιο ιδανικούς κινητήρες για υγραέριο . Βαλβίδες αυτορυθμιζόμενες οπότε δεν χρειάζονται ποτέ ρύθμιση. Σύστημα του έχω βάλει από τα πιο φτηνά γιατί δεν θέλει ψεκασμούς βενζίνης. Από τη στιγμή που ζεσταθεί και γυρίσει, μόνο υγραέριο. Μου καίει μικτό κύκλο περίπου 8 λίτρα στα 100 χιλ. σε ανοιχτό δρόμο το πάει και 7 λίτρα.

Χιλιόμετρα 196.000 με υγραέριο και 128.000 με βενζίνη σύνολο 324.000 . Φυσικά δεν έχει ανοιχτεί μηχανή , μόνο μία φλάντζα στο ψευτοκάπακο άλλαξα γιατί είχε στεγνώσει και δάκρυζε λίγο λάδι. Λαδάκια όπως τα βάζω τα βγάζω και λάδια του lidl 10/40.

Παλαιό ναι αλλά για κάποιον που ψάχνει μεταχειρισμένο να του βάλει υγραέριο είναι μία καλή λύση από τη στιγμή που δεν έχει κάνει και πολλά χιλιόμετρα.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 ώρες πριν, definitio είπε

Κοιτάω ένα μεταχειρισμενο Focus που ο κάτοχος είπε ότι είχε υγραέριο, αλλά κατόπιν αφαιρέθηκε (πέρασε ΚΤΕΟ εκ νέου κοκ)...

Ποιοί λόγοι μπορούν να οδηγήσουν σε απεγκατάσταση του συστήματος υγραερίου και υπάρχει κάτι που θα πρεπει να προσέξω ιδιαίτερα κατά τον έλεγχο του οχήματος έως τα μηχανολογικά;

Πχ να έχουν στεγανοποιηθει καλά οι τρύπες που είχαν ανοίξει για τις σωληνώσεις, να μην έχουν πιάσει σκουρια κοκ

Εγω δέν θα το αγόραζα . Γιατί μου πάει το μυαλό το σύστημα υγραερίου να μην είχε ρυθμιστεί σωστά και να έχει προκαλέσει φθορά στίς βαλβίδες κινητήρα .  Για ποιό λόγο το αφαίρεσε ; Εσυ εάν το πάρεις θα βάλεις ξανά υγραέριο ;

 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.