Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

39 λεπτά πριν, alex2468 είπε

Αυτό είναι το θέμα ποιος είναι σωστός μάστορας; Και που θα το μάθω εγώ; Για αυτό έστειλα εδώ εσείς που έχετε βάλει οι περισσότεροι που βάλατε; Έχετε κάποιες προτάσεις; Επίσης στο προηγούμενο ποστ ανέφερα 2-3 ευκατάστατες τους γνωρίζεται;; 

Αυτούς που αναφέρεις εγώ δεν τους ξέρω δεν μένω και Αθήνα.

Αν κάποιο από αυτά είναι χρόνια στο επάγγελμα σίγουρα θα είναι και καλοί.

Εμένα προσωπικά όπως πήγαινε με βενζίνη πάει και με αέριο γιατί κάποιος σχολίασε ότι δεν τραβάει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, vaggooss είπε

Αυτούς που αναφέρεις εγώ δεν τους ξέρω δεν μένω και Αθήνα.

Αν κάποιο από αυτά είναι χρόνια στο επάγγελμα σίγουρα θα είναι και καλοί.

Εμένα προσωπικά όπως πήγαινε με βενζίνη πάει και με αέριο γιατί κάποιος σχολίασε ότι δεν τραβάει.

Τι κυβικά - ιπποδύναμη έχει το αμάξι σου; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, CaMp3on είπε

Unpopular opinion. Μην το κάνεις, το συγκεκριμένο αμάξι είναι αδύναμο με βενζίνη πόσο μάλλον με αέριο. Εγώ που έβαλα σε παλιό 1400 80 άλογα η διαφορά είναι αισθητή ειδικά με air condition.

Το αμάξι σου είναι σωστά συντηρημένο στην βενζίνη , εάν είναι έχει ρυθμιστει σωστά το υγραεριο του με τα φορτία και στο δρόμο ;

Στο γράφω γιατι και ργω το 2016 έβαλα σε 1 Honda Accord του 2004 με ήδη 300,000 χιλιομετρα . Του άλλαξα κάποια αναλώσιμα και μετά μπήκε υγραέριο . Μέχρι τέλη του 2018 είχα κάνει 500,000 σύνολο , μετά με χτύπησαν .  Πήγαινε μη σου πω και  καλύτερα με το υγραέριο .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αμάξι το έχω στην πένα έχει 47.000 χλμ κάθε 5000 χλμ αλλάζω λάδια φίλτρα κτλ. Είναι 1000cc 60 ίπποι. Απλά ψάχνομαι να εξοικονομήσω μερικά χρήματα από τις βενζίνες που θέλω κάθε μήνα αλλά αν είναι μετά από 2 χρόνια να πάρω το μοτέρ στο χέρι καλύτερα να μην το κάνω. Είδα ένας φίλος πιο πάνω ανέφερε και μια ομάδα στο fb θα ρωτήσω και εκεί 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, CaMp3on είπε

Τι κυβικά - ιπποδύναμη έχει το αμάξι σου; 

1400.       101 αλογα

5 ώρες πριν, alex2468 είπε

Το αμάξι το έχω στην πένα έχει 47.000 χλμ κάθε 5000 χλμ αλλάζω λάδια φίλτρα κτλ. Είναι 1000cc 60 ίπποι. Απλά ψάχνομαι να εξοικονομήσω μερικά χρήματα από τις βενζίνες που θέλω κάθε μήνα αλλά αν είναι μετά από 2 χρόνια να πάρω το μοτέρ στο χέρι καλύτερα να μην το κάνω. Είδα ένας φίλος πιο πάνω ανέφερε και μια ομάδα στο fb θα ρωτήσω και εκεί 

Δεν υπάρχει περίπτωση να πάρεις κανένα μοτέρ στο χέρι.

Έχω δεκάδες γνωστούς και φίλους με άπειρα χιλιόμετρα και κανείς δεν πήρε το μοτέρ στο χέρι..

Φίλος μου έκανε 250.000 με hundai accent και ακόμη δουλεύει.

Εγώ έχω κάνει μέχρι στιγμής 80.000

5 ώρες πριν, alex2468 είπε

Το αμάξι το έχω στην πένα έχει 47.000 χλμ κάθε 5000 χλμ αλλάζω λάδια φίλτρα κτλ. Είναι 1000cc 60 ίπποι. Απλά ψάχνομαι να εξοικονομήσω μερικά χρήματα από τις βενζίνες που θέλω κάθε μήνα αλλά αν είναι μετά από 2 χρόνια να πάρω το μοτέρ στο χέρι καλύτερα να μην το κάνω. Είδα ένας φίλος πιο πάνω ανέφερε και μια ομάδα στο fb θα ρωτήσω και εκεί 

Αν όντως θέλεις να εξοικονομήσης χρήμα πάρε ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Αν δεν έχεις θέση παρκιν όμως δεν θα μπορείς να το φορτίζεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, alex2468 είπε

Το αμάξι το έχω στην πένα έχει 47.000 χλμ κάθε 5000 χλμ αλλάζω λάδια φίλτρα κτλ. Είναι 1000cc 60 ίπποι. Απλά ψάχνομαι να εξοικονομήσω μερικά χρήματα από τις βενζίνες που θέλω κάθε μήνα αλλά αν είναι μετά από 2 χρόνια να πάρω το μοτέρ στο χέρι καλύτερα να μην το κάνω. Είδα ένας φίλος πιο πάνω ανέφερε και μια ομάδα στο fb θα ρωτήσω και εκεί 

Αμά έχεις σκοπό να το κρατήσεις το αμάξι 2-3 χρόνια ακόμη προχώρησε .

Βάλε ενα ποιοτικό σύστημα , ( θα προτιμούσα Ιταλικό ή Πολωνικό ) και με σύνδεση obd καθώς είναι σύγχρονο μοντέλο εσένα και δέν θα 'έχεις θέμα . Απλώς μη βιάζεσαι με τους εγκαταστάτες κάνε μια έρευνα πρώτα όχι τόσο στα συστήματα όλα πάνω κάτω ίδια στίς κριτικές τους και να πα΄ς απο κοντά . 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, alex2468 είπε

Το αμάξι το έχω στην πένα έχει 47.000 χλμ κάθε 5000 χλμ αλλάζω λάδια φίλτρα κτλ. Είναι 1000cc 60 ίπποι. Απλά ψάχνομαι να εξοικονομήσω μερικά χρήματα από τις βενζίνες που θέλω κάθε μήνα αλλά αν είναι μετά από 2 χρόνια να πάρω το μοτέρ στο χέρι καλύτερα να μην το κάνω. Είδα ένας φίλος πιο πάνω ανέφερε και μια ομάδα στο fb θα ρωτήσω και εκεί 

Μην ακούς τι λέει ο κάθε άσχετος και δεν αναφέρομαι εδώ για τους σχολιαστές καθώς έχουν υγραεριοκινητα,πήγαινε σε έναν μάστορα τις περιοχής σου που έχει καλό όνομα και βάλε άφοβα.

Κανείς παρά πολλά χιλιόμετρα και θα εξοικονομήσεις πολλά χρήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ στην θέση σου θα κοιτούσα για πώληση του και αγορά ενός πετρελαίου ή φυσικού αερίου. Και ο καλύτερος εγκαταστάτης δεν παύει να είναι μετατροπή πατέντα όπως θέλεις πες το.

Τώρα τι κατανάλωση έχεις; Η μετακίνηση των 50χλμ σκέφτεσαι ότι θα συνεχιστεί για πολλά χρόνια;

 

Στην δική μου περίπτωση κάνω 60χλμ για την δουλειά (εθνική οδός Άγιος Στέφανος -> Περιστέρι) με μικρό πετρέλαιο 1.3 και με μεγάλο 1,6 βενζινοκίνητο. Αντίστοιχα έχω 4λ/100χλμ και 7λ/100χλμ (μπορούν και πιο κάτω αλλά λέω χωρίς να το σκέφτεσαι). Το ημερήσιο κόστος είναι <3,5€ και <7€, στις 200 εργάσιμες μου κοστίζει επιπλέον 600+€ αν παίρνω μόνο το βενζινοκίνητο (ή κοντά στα 900€ αν ήταν φυσικό αέριο). Τώρα αν με ρωτάς για μετατροπή υγραέριο, θα έκανα απόσβεση σε περίπου 4 χρόνια (θα ψεκάζει βενζίνη λόγω κινητήρα οπότε αργεί η απόσβεση), με το άγχος αν πάθει κάτι ο κινητήρας και λογικά στη δεκαετία θα το αλλάξω οπότε δεν θέλω να μπλέξω με μετατροπές...

Δεν έχει εμπορική αξία το βενζινοκίνητο αλλιώς θα το είχα ήδη αλλάξει με ένα πετρελαίου (αν και πλέον τα σύγχρονα βενζίνης καίνε λίγο και η διαφορά προκύπτει από την χαμηλοτερη τιμή) ή φυσικού αερίου.

 

 

Υ.Γ. Πέρασε από το μυαλό μου η μετατροπή, πολλές φορές, με όλα τα ρίσκα. Αλλά όσους γνωστούς εγκαταστάτες ρώτησα για την κατανάλωση, δήλωναν ότι είχαν βάλει στον συγκεκριμένο κινητήρα, μου απαντούσαν μόνο ότι θα πληρώνω 40% λιγότερο. Το ίδιο απαντούσαν σε ότι σύστημα και να εγκαταστούσαν σε όποιο κινητήρα (ρώτησα και για άλλα δύο αυτοκίνητα). Εγώ ήθελα περισσότερες πληροφορίες σε λίτρα ώστε να κάνω την έρευνά μου. Δεν μου άρεσε καθόλου και δεν με έπεισαν. Ένας μόνο μου είπε ότι δεν αξίζει, το εκτίμησα, άσχετα αν και είχε ήδη μια εγκατάσταση.

Επεξ/σία από filarhos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, filarhos είπε

Εγώ στην θέση σου θα κοιτούσα για πώληση του και αγορά ενός πετρελαίου ή φυσικού αερίου. Και ο καλύτερος εγκαταστάτης δεν παύει να είναι μετατροπή πατέντα όπως θέλεις πες το.

Τώρα τι κατανάλωση έχεις; Η μετακίνηση των 50χλμ σκέφτεσαι ότι θα συνεχιστεί για πολλά χρόνια;

 

Στην δική μου περίπτωση κάνω 60χλμ για την δουλειά (εθνική οδός Άγιος Στέφανος -> Περιστέρι) με μικρό πετρέλαιο 1.3 και με μεγάλο 1,6 βενζινοκίνητο. Αντίστοιχα έχω 4λ/100χλμ και 7λ/100χλμ (μπορούν και πιο κάτω αλλά λέω χωρίς να το σκέφτεσαι). Το ημερήσιο κόστος είναι <3,5€ και <7€, στις 200 εργάσιμες μου κοστίζει επιπλέον 600+€ αν παίρνω μόνο το βενζινοκίνητο (ή κοντά στα 900€ αν ήταν φυσικό αέριο). Τώρα αν με ρωτάς για μετατροπή υγραέριο, θα έκανα απόσβεση σε περίπου 4 χρόνια (θα ψεκάζει βενζίνη λόγω κινητήρα οπότε αργεί η απόσβεση), με το άγχος αν πάθει κάτι ο κινητήρας και λογικά στη δεκαετία θα το αλλάξω οπότε δεν θέλω να μπλέξω με μετατροπές...

Δεν έχει εμπορική αξία το βενζινοκίνητο αλλιώς θα το είχα ήδη αλλάξει με ένα πετρελαίου (αν και πλέον τα σύγχρονα βενζίνης καίνε λίγο και η διαφορά προκύπτει από την χαμηλοτερη τιμή) ή φυσικού αερίου.

Στο μόνο που συμφωνώ μαζί σου είναι στην αγορά φυσικού αερίου.

Λες ότι το βενζινοκίνητο δεν έχει μεταπώληση όπως το πετρέλαιο αλλά το δικό σου λογικά είναι παλιό,διότι πλέον τα πετρελαιοκίνητα δεν έχουν μεταπώληση και κάθε χρόνο βαδίζουν προς την εξαφάνιση. Και εκτός του ότι θα απαγορεύονται σε λίγα χρόνια να κυκλοφορούν εντός Αθήνας. Επίσης ένα άλλο λάθος στοιχείο που αναφέρεις είναι ότι ψεκάζει και βενζίνη άρα δεν έχεις τόση εξοικονόμηση και αυτό είναι λάθος διότι το ρυθμίζεις όπως θέλεις και εγώ προσωπικά δεν το έχω να ψεκάζει καθόλου βενζίνη. Το έχω 7 χρόνια και εχ κάνει 80.000 χιλ απροβληματιστα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να ψεκάζει και βενζίνη μόνο καλό κάνει μιας και βοηθά το μοτέρ και δεν αναγκάζεσαι να καις τη βενζίνη που έχει βατραχιάσει λόγω αχρηστίας

@alex2468 πόσο σου καίει λ/100χλμ ?

Υπολόγισε ένα 30% τουλάχιστον να είσαι safe στην εξοικονόμηση

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Στο μόνο που συμφωνώ μαζί σου είναι στην αγορά φυσικού αερίου.

Λες ότι το βενζινοκίνητο δεν έχει μεταπώληση όπως το πετρέλαιο αλλά το δικό σου λογικά είναι παλιό,διότι πλέον τα πετρελαιοκίνητα δεν έχουν μεταπώληση και κάθε χρόνο βαδίζουν προς την εξαφάνιση. Και εκτός του ότι θα απαγορεύονται σε λίγα χρόνια να κυκλοφορούν εντός Αθήνας. Επίσης ένα άλλο λάθος στοιχείο που αναφέρεις είναι ότι ψεκάζει και βενζίνη άρα δεν έχεις τόση εξοικονόμηση και αυτό είναι λάθος διότι το ρυθμίζεις όπως θέλεις και εγώ προσωπικά δεν το έχω να ψεκάζει καθόλου βενζίνη. Το έχω 7 χρόνια και εχ κάνει 80.000 χιλ απροβληματιστα.

Μιλάω για το δικό μου βενζινοκίνητο, που είναι ίσως ιδιαίτερη περίπτωση. Ίσως όπως το έγραψα δεν ήταν σαφές ότι είναι για το δικό μου. Για την μεταπώληση απλώς θα ήθελα τουλάχιστων άλλα 15χιλ€ για να πάρω ίδια κατηγορία. 

Γνωρίζω ότι όλα τα αμέσου ψεκασμού χρειάζονται να ψεκάζουν βενζίνη γιατί, ασχέτως άλλων δεδομένων, τα μπεκ είναι μέσα στον θάλαμο και είναι φτιαγμένα να ψύχονται με τον ψεκασμό. Εναλλακτικά υπάρχουν κιτ υγρού ψεκασμού που αντικαθιστούν στα εργοστασιακά μπεκ αμέσου ψεκασμού με άλλα με διπλό καύσιμο. Αλλά το κόστος του τελευταίου πάει στο +1000€. Ναι μεν έχεις μικρότερο κόστος μετακίνησης αλλά το μεγαλύτερο κόστος εγκατάστασης δεν αλλάζει τον χρόνο απόσβεσης.

 

Υ.Γ. Συγκεκριμένα αν έκανα 10-12χιλχλμ τον χρόνο δεν θα έβαζα με τίποτα. Μόνο για την δουλειά μου πιάνω τα 12χιλχλμ εγώ, άλλα 10χιλχλμ (με λιγότερη χρήση από 100 μέρες) και τις άλλες μετακινήσεις καμιά 10χιλχλμ, οπότε το σκέφτηκα. Αλήθεια ποιόν κινητήρα έχεις; Πάνω από ποιές στροφές γυρνάει σε βενζίνη; Άλλος ένας περιορισμός που δεν μου άρεσε γιατί είναι αρκετά κοντό και πάει συχνά πάνω από 3500 λόγω βάρους (1600κιλά άδειο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, filarhos είπε

Μιλάω για το δικό μου βενζινοκίνητο, που είναι ίσως ιδιαίτερη περίπτωση. Ίσως όπως το έγραψα δεν ήταν σαφές ότι είναι για το δικό μου. Για την μεταπώληση απλώς θα ήθελα τουλάχιστων άλλα 15χιλ€ για να πάρω ίδια κατηγορία. 

Γνωρίζω ότι όλα τα αμέσου ψεκασμού χρειάζονται να ψεκάζουν βενζίνη γιατί, ασχέτως άλλων δεδομένων, τα μπεκ είναι μέσα στον θάλαμο και είναι φτιαγμένα να ψύχονται με τον ψεκασμό. Εναλλακτικά υπάρχουν κιτ υγρού ψεκασμού που αντικαθιστούν στα εργοστασιακά μπεκ αμέσου ψεκασμού με άλλα με διπλό καύσιμο. Αλλά το κόστος του τελευταίου πάει στο +1000€. Ναι μεν έχεις μικρότερο κόστος μετακίνησης αλλά το μεγαλύτερο κόστος εγκατάστασης δεν αλλάζει τον χρόνο απόσβεσης.

 

Υ.Γ. Συγκεκριμένα αν έκανα 10-12χιλχλμ τον χρόνο δεν θα έβαζα με τίποτα. Μόνο για την δουλειά μου πιάνω τα 12χιλχλμ εγώ, άλλα 10χιλχλμ (με λιγότερη χρήση από 100 μέρες) και τις άλλες μετακινήσεις καμιά 10χιλχλμ, οπότε το σκέφτηκα. Αλήθεια ποιόν κινητήρα έχεις; Πάνω από ποιές στροφές γυρνάει σε βενζίνη; Άλλος ένας περιορισμός που δεν μου άρεσε γιατί είναι αρκετά κοντό και πάει συχνά πάνω από 3500 λόγω βάρους (1600κιλά άδειο).

Το δικό μου είναι skoda του 2005 μοντέλο και με είχε ρωτήσει το 2014 ο μάστορας μου αν θέλω να ψεκάζει και βενζίνη αν και δεν χρειάζεται οπότε του είπα όχι. Δεν ψεκάζει ποτέ αλλά μου είπε καλό είναι κάποιες φορές να το βάζω να δουλεύει λίγο και στην βενζίνη και το εφαρμόζω ειδικά αν πάω ταξίδι.ο φίλος ποιο επάνω έγραψε ότι κάνει κάθε μέρα 50 χιλιόμετρα οπότε θεωρώ είναι μονόδρομος για αυτόν. Για τα μπεκ δεν θυμάμαι να σου πω το μόνο που άλλαξα σίγουρα είναι τα μπουζί μετά από κάποια χιλιόμετρα που ήταν ούτος η άλλος για αλλαγή και έβαλα ποιο ακριβά για να αντέχουν από ότι μου είπε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Δεν ψεκάζει ποτέ αλλά μου είπε καλό είναι κάποιες φορές να το βάζω να δουλεύει λίγο και στην βενζίνη και το εφαρμόζω ειδικά αν πάω ταξίδι

Δεν κερδίζεις τίποτα έτσι, αν είναι να γίνει η ζημιά θα γίνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, korakios είπε

Το να ψεκάζει και βενζίνη μόνο καλό κάνει μιας και βοηθά το μοτέρ και δεν αναγκάζεσαι να καις τη βενζίνη που έχει βατραχιάσει λόγω αχρηστίας

@alex2468 πόσο σου καίει λ/100χλμ ?

Υπολόγισε ένα 30% τουλάχιστον να είσαι safe στην εξοικονόμηση

 

Τώρα και περίπου 7.5-8λτ στα 100χλμ. Μάλλον με πείσατε για την μετατροπή. Σας παρακαλώ έχετε να μου προτείνετε έναν αξιόπιστο μάστορα εδώ στην Αττική; Μέχρι τώρα καλή εντύπωση μου έχει κάνει μόνο ο Μπιρμπος με το σύστημα prince. Ήταν ο μόνος που έκατσε και μου τα εξήγησε όλα βέβαια το σύστημα του το silverline νομίζω δεν έχει σύνδεση στο obd για να γίνεται συνεχής χαρτογράφηση αλλά δεν είμαι 100% σίγουρος. Επίσης όταν θα βάλω αέριο με το καλό το αμάξι θα χάσει αξία στη μεταπώληση; Και αν όχι θα είναι το ίδιο εύκολο να πουληθεί όπως ένα βενζινοκίνητο; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...