Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, tsitadim είπε

Έχει να προτείνει κάποιος ένα αξιόπιστο σύστημα υγραεριοκίνησης με έναν καλό εγκαταστάτη στην περιοχή της Δράμας για AUDI A4 1.6 2002 μοντέλο; Κάποιος που έχει δοκιμάσει κάτι σε παρόμοιο κινητήρα - αυτοκίνητο;

Vialle όπως αναφέρω και στο αμέσως προηγούμενο Post , ψάξε και βρες ποιος περνάει , για εμένα είναι το καλύτερο που μπορείς να βάλεις

Στο Punto ίδιας χρονιάς με το δικό σου είχα brc ... με πήγε 200.000χλμ 

Επεξ/σία από terry308
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, terry308 είπε

Vialle όπως αναφέρω και στο αμέσως προηγούμενο Post , ψάξε και βρες ποιος περνάει , για εμένα είναι το καλύτερο που μπορείς να βάλεις

Στο Punto ίδιας χρονιάς με το δικό σου είχα brc ... με πήγε 200.000χλμ 

Πάντως σε αναζήτησή που έκανα η vialle δεν συμπεριλαμβάνει στους καταλόγους της AUDI A4 1.6 2002model, η lovato λέει τίποτα;

Επεξ/σία από tsitadim
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, tsitadim είπε

Έχει να προτείνει κάποιος ένα αξιόπιστο σύστημα υγραεριοκίνησης με έναν καλό εγκαταστάτη στην περιοχή της Δράμας για AUDI A4 1.6 2002 μοντέλο; Κάποιος που έχει δοκιμάσει κάτι σε παρόμοιο κινητήρα - αυτοκίνητο;

Δέν αξίζει να βάλεις ακριβό σύστημα και αμεσου ψεκασμου

Lovato έχω εγω σε Honda Αccord με 105,000 χλμ σε 2,5 χρονια.

Το διόρθωσα με 2ο εγκαταστάτη.

Απλώς τα Lovato και γενικά τα Ιταλικά έχουν ακριβά ανταλλακτικά.

Εαν έβαζα τώρα θα κοιταγα Πολωνικό με μπέκ τυπου βενζίνης.

Δές για Stag ή EuropeGas.

Τηλεφώνησε στον Σαπουνα είναι η επίσημη αντιπροσωπεία της Stag ->1ο ΧΛΜ Αλεξάνδρειας - Βέροιας,

Πόσα χιλιόμετρα κάνεις ετησίως.

Προσοχή!!

Πρίν το υγραέριο δές τα ρεύματα σου και οτιδήποτε πρόβλημα να φτιαχτεί , θα έχεις διπλάσιο θέμα μετά.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδια να προτεινω και εγω καποιον?

https://papgas.gr/i-eteria-mas/ στο ιλιον ειναι. πολυ ψαγμενος και με πολυ καλες μηχανολογικες γνωσεις.

μαλιστα ειχε βαλει και υγραεριο σε ενα μηχανακι t-max 500.

δουλευει αυτες τις μαρκες.

LANDI RENZO GROUP όπως LANDI RENZO, LANDI, LOVATO, EMMEGAS, AEB. Καθώς επίσης με την OMVL μέλος ενός άλλου μεγάλου ομίλου της WESTPORT.

αλλαξα προχτες τα λάδια στο δικο μου και ηταν ολοκαινουργια. μετα απο ενα χρονο!!! ειχαν κανει 15.000 περιπου και ηταν καταξανθα!!!

σας τυχαινει και στα δικα σου που δουλευτε γκαζι?

 

βεβαια τα αφησα τοσο γιατι φαινοντουσαν καθαρα και δεν ειχα παρει χαμπαρι ποσα χιλιομετρα ειχανε κανει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Δέν αξίζει να βάλεις ακριβό σύστημα και αμεσου ψεκασμου

Lovato έχω εγω σε Honda Αccord με 105,000 χλμ σε 2,5 χρονια.

Το διόρθωσα με 2ο εγκαταστάτη.

Απλώς τα Lovato και γενικά τα Ιταλικά έχουν ακριβά ανταλλακτικά.

Εαν έβαζα τώρα θα κοιταγα Πολωνικό με μπέκ τυπου βενζίνης.

Δές για Stag ή EuropeGas.

Τηλεφώνησε στον Σαπουνα είναι η επίσημη αντιπροσωπεία της Stag ->1ο ΧΛΜ Αλεξάνδρειας - Βέροιας,

Πόσα χιλιόμετρα κάνεις ετησίως.

Προσοχή!!

Πρίν το υγραέριο δές τα ρεύματα σου και οτιδήποτε πρόβλημα να φτιαχτεί , θα έχεις διπλάσιο θέμα μετά.

Κάνω περίπου 17000, η lovato τι Μπέκ χρησιμοποιεί;  Και με την υγραεριοκίνηση γίνεται χαμός, τόσες εταιρείες διαφορετικές και τι σύστημα να βάλεις; Πιο είναι αξιόπιστο; Πιο κάνει πραγματική οικονομία; Πιο δε δημιουργεί πρόβλημα στο κινητήρα; Όχι έχει εγκέφαλο που συνεργάζεται με του αυτοκινήτου, όχι τα μπεκ κτλ κτλ, μπέρδεμα μεγάλο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, tyf είπε

παιδια να προτεινω και εγω καποιον?

https://papgas.gr/i-eteria-mas/ στο ιλιον ειναι. πολυ ψαγμενος και με πολυ καλες μηχανολογικες γνωσεις.

μαλιστα ειχε βαλει και υγραεριο σε ενα μηχανακι t-max 500.

δουλευει αυτες τις μαρκες.

LANDI RENZO GROUP όπως LANDI RENZO, LANDI, LOVATO, EMMEGAS, AEB. Καθώς επίσης με την OMVL μέλος ενός άλλου μεγάλου ομίλου της WESTPORT.

αλλαξα προχτες τα λάδια στο δικο μου και ηταν ολοκαινουργια. μετα απο ενα χρονο!!! ειχαν κανει 15.000 περιπου και ηταν καταξανθα!!!

σας τυχαινει και στα δικα σου που δουλευτε γκαζι?

βεβαια τα αφησα τοσο γιατι φαινοντουσαν καθαρα και δεν ειχα παρει χαμπαρι ποσα χιλιομετρα ειχανε κανει.

Λάδια αλλάζω ανα 8500 χλμ μαζί με φίλτρο λάδιου.

Εχω σύνολο 406000 χλμ και 105000 με υγραέριο.

Λάδια βάζω ημισυνθετικά 10-40

23 ώρες πριν, tsitadim είπε

Κάνω περίπου 17000, η lovato τι Μπέκ χρησιμοποιεί;  Και με την υγραεριοκίνηση γίνεται χαμός, τόσες εταιρείες διαφορετικές και τι σύστημα να βάλεις; Πιο είναι αξιόπιστο; Πιο κάνει πραγματική οικονομία; Πιο δε δημιουργεί πρόβλημα στο κινητήρα; Όχι έχει εγκέφαλο που συνεργάζεται με του αυτοκινήτου, όχι τα μπεκ κτλ κτλ, μπέρδεμα μεγάλο 

Λοβατο έχω απο το 2016. Μπέκ άλλαξα στις 50.000χλμ

Απλώς τώρα έχουν αναβαθμιστεί και έχουν τα στρογγυλά μπέκ τα γρηγορα . Εγω είχα τα τετράγωνα.

Απλώς οι Ιταλοί έχουν μείνει λίγο πίσω στο λογισμικό.

Τα πολωνικά έχουν καλύτερο πρόγραμμα επικοινωνίας.

Το κυριότερο είναι το αμάξι να βγεί στο δρόμο και να φέρει το χαρτη υγραερίου επάνω στο χάρτη βενζίνης.
Εγώ που το διόρθωσα έκανα 60 χλμ μόνο για ρύθμιση.

Πλέον έχει ξεκαθαρίσει ο τόπος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/8/2018 στις 10:33 ΠΜ, tyf είπε

παιδια να προτεινω και εγω καποιον?

https://papgas.gr/i-eteria-mas/ στο ιλιον ειναι. πολυ ψαγμενος και με πολυ καλες μηχανολογικες γνωσεις.

μαλιστα ειχε βαλει και υγραεριο σε ενα μηχανακι t-max 500.

δουλευει αυτες τις μαρκες.

LANDI RENZO GROUP όπως LANDI RENZO, LANDI, LOVATO, EMMEGAS, AEB. Καθώς επίσης με την OMVL μέλος ενός άλλου μεγάλου ομίλου της WESTPORT.

αλλαξα προχτες τα λάδια στο δικο μου και ηταν ολοκαινουργια. μετα απο ενα χρονο!!! ειχαν κανει 15.000 περιπου και ηταν καταξανθα!!!

σας τυχαινει και στα δικα σου που δουλευτε γκαζι?

βεβαια τα αφησα τοσο γιατι φαινοντουσαν καθαρα και δεν ειχα παρει χαμπαρι ποσα χιλιομετρα ειχανε κανει.

μερικοί εγκαταστάτες δεν φαίνονται και η δουλειά τους είναι καταπληκτική...είχα τοποθετήσει το 2012 σε suzuki grand vitara 2.0cc '04 στον papgas και όλα ήταν άψογα..δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα...το σύστημα ήταν το landi lsi one. όταν έφτασε η ώρα του πρώτου service στα 30000 χλμ επειδή είχα μετακομίσει το Π. Φάληρο πήγα μετά από συστάσεις στον qgas..το άφησα εκεί το αυτοκίνητο (για το τυπικό service που κοστίζει περίπου 30€) γιατί τον εμπιστεύτηκα από γνωστό site που συμμετέχει η εταιρεία του...τι να πάει στραβά σε ένα τυπικό service από την στιγμή που δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το αυτοκίνητο...υπόψιν πως αν έμενα ικανοποιημένος (συνολική εξυπηρέτηση) του είχα πει πως θα άλλαζα τα τυπικά μπεκ ηλεκτροβαλβίδες με τα μπεκ τύπου βενζίνης. 
1ο τηλεφώνημα από πλευράς του να μου πει πως ένα εξάρτημα έσπασε κατά την αλλαγή του φίλτρου και πρέπει να αντικατασταθεί..τον ρωτάω να μου δώσει μια εξήγηση ποιος ευθύνεται για αυτό (ο ίδιος ή ο προηγούμενος εγκαταστάτης ή φυσιολογική φθορά εξαρτήματος) και μου δίνει στεγνά τον προηγούμενο εγκαταστάτη με τρόπο εριστικό που δεν μου άρεσε...κατηγορίες τύπου "δεν ξέρουν οι άσχετοι και τα σφίγγουν πολύ, δεν είναι επιστήμη, παλεύω τόση ώρα να σου βρω άκρη έτσι όπως τα έκανε ο άλλος κλπ...." από το τηλέφωνο δεν μπορούσα να καταλάβω κ πολλά αλλά του λέω ok έτσι που έγινε προχώρα στην αντικατάσταση και τα λέμε από κοντά κατά την παραλαβή του οχήματος γιατί βρισκόμουν και στην δουλειά..

πάω από εκεί να τα ξαναπούμε πιο ανθρώπινα από κοντά και με τρόπο που αποφεύγει κάποιος τις πολλές εξηγήσεις μου δείχνει όντως το εξάρτημα που έσπασε. Ενώ το παρατηρώ του εξηγώ πως έσπασε στα χέρια του και πως το ποσό που ζητάει για ένα τυπικό service είναι αρκετά (120€). αν μπορεί να χαμηλώσει την τιμή και να με κερδίσει σαν πελάτη θα το εκτιμούσα γιατί και ο ίδιος δεν μπορεί να αποδείξει ότι φταίει ο άλλος εγκαταστάτης (που όπως ισχυρίζεται το είχε σφίξει πολύ) αλλά ούτε εγώ μπορούσα να αποδείξω ότι φταίει ο ίδιος...ο τύπος ανένδοτος, να μην μου δίνει ΚΑΝ σημασία σε αυτά που έλεγα και στο τέλος αφού όπως είπε τον εκνεύριζα μου πρότεινε να μου το φέρει στην αρχική κατάσταση με το σπασμένο εξάρτημα και μόνο τότε θα μειωνόταν το κόστος...το συνεργείο αυτό λοιπόν είναι ο "γνωστός" qgas..γνωστός στον κόσμο για την επιστημονική του κατάρτιση που πλασάρει και τυπικά ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους. γνωστός σε εμένα για την απάνθρωπη και αγενέστατη αντιμετώπιση που λογικό να την έχει γιατί έχει ήδη "χτίσει" την φήμη του οπότε δεν τον νοιάζει ο 1-2-3 πελάτες που θα χάσει... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, pananton είπε

μερικοί εγκαταστάτες δεν φαίνονται και η δουλειά τους είναι καταπληκτική...είχα τοποθετήσει το 2012 σε suzuki grand vitara 2.0cc '04 στον papgas και όλα ήταν άψογα..δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα...το σύστημα ήταν το landi lsi one. όταν έφτασε η ώρα του πρώτου service στα 30000 χλμ επειδή είχα μετακομίσει το Π. Φάληρο πήγα μετά από συστάσεις στον qgas..το άφησα εκεί το αυτοκίνητο (για το τυπικό service που κοστίζει περίπου 30€) γιατί τον εμπιστεύτηκα από γνωστό site που συμμετέχει η εταιρεία του...τι να πάει στραβά σε ένα τυπικό service από την στιγμή που δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το αυτοκίνητο...υπόψιν πως αν έμενα ικανοποιημένος (συνολική εξυπηρέτηση) του είχα πει πως θα άλλαζα τα τυπικά μπεκ ηλεκτροβαλβίδες με τα μπεκ τύπου βενζίνης. 
1ο τηλεφώνημα από πλευράς του να μου πει πως ένα εξάρτημα έσπασε κατά την αλλαγή του φίλτρου και πρέπει να αντικατασταθεί..τον ρωτάω να μου δώσει μια εξήγηση ποιος ευθύνεται για αυτό (ο ίδιος ή ο προηγούμενος εγκαταστάτης ή φυσιολογική φθορά εξαρτήματος) και μου δίνει στεγνά τον προηγούμενο εγκαταστάτη με τρόπο εριστικό που δεν μου άρεσε...κατηγορίες τύπου "δεν ξέρουν οι άσχετοι και τα σφίγγουν πολύ, δεν είναι επιστήμη, παλεύω τόση ώρα να σου βρω άκρη έτσι όπως τα έκανε ο άλλος κλπ...." από το τηλέφωνο δεν μπορούσα να καταλάβω κ πολλά αλλά του λέω ok έτσι που έγινε προχώρα στην αντικατάσταση και τα λέμε από κοντά κατά την παραλαβή του οχήματος γιατί βρισκόμουν και στην δουλειά..

πάω από εκεί να τα ξαναπούμε πιο ανθρώπινα από κοντά και με τρόπο που αποφεύγει κάποιος τις πολλές εξηγήσεις μου δείχνει όντως το εξάρτημα που έσπασε. Ενώ το παρατηρώ του εξηγώ πως έσπασε στα χέρια του και πως το ποσό που ζητάει για ένα τυπικό service είναι αρκετά (120€). αν μπορεί να χαμηλώσει την τιμή και να με κερδίσει σαν πελάτη θα το εκτιμούσα γιατί και ο ίδιος δεν μπορεί να αποδείξει ότι φταίει ο άλλος εγκαταστάτης (που όπως ισχυρίζεται το είχε σφίξει πολύ) αλλά ούτε εγώ μπορούσα να αποδείξω ότι φταίει ο ίδιος...ο τύπος ανένδοτος, να μην μου δίνει ΚΑΝ σημασία σε αυτά που έλεγα και στο τέλος αφού όπως είπε τον εκνεύριζα μου πρότεινε να μου το φέρει στην αρχική κατάσταση με το σπασμένο εξάρτημα και μόνο τότε θα μειωνόταν το κόστος...το συνεργείο αυτό λοιπόν είναι ο "γνωστός" qgas..γνωστός στον κόσμο για την επιστημονική του κατάρτιση που πλασάρει και τυπικά ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους. γνωστός σε εμένα για την απάνθρωπη και αγενέστατη αντιμετώπιση που λογικό να την έχει γιατί έχει ήδη "χτίσει" την φήμη του οπότε δεν τον νοιάζει ο 1-2-3 πελάτες που θα χάσει... 

Το γνωστος φιλε μου δεν σημαινει και καλος ...Κι εγω εχω κακη εμπειρια ....Καποιοι ειναι οντως εριστικοι και ...ξερολες 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά από δύο ημέρες διαβάζοντας από εδώ και από εκεί καταλήγω ότι αξιόπιστο σύστημα είναι αυτό με τον υγρό ψεκασμό και θα ήθελα αν υπάρχει κάποιος γνώστης να με διορθώσει. Εταιρεία που προσφέρει υγρό ψεκασμό είναι η vialle. Για το αυτοκίνητο μου (AUDI A4 1.6 2002) παίζουν τα δυο συστήματά, LPI και liquid si χωρίς να ξέρω πιο είναι το καταλληλότερο και πια η διαφορά τους. Όταν λέμε υγρό ψεκασμό εννοούμε πως δεν έχουμε πλέον πνεύμονα ή λάθος κατάλαβα. Κάποιες άλλες διαφορές,από τον αέριο ψεκασμό; Όσον αφορά τον εγκαταστάτη είμαι από Δράμα και έχω βρει στην βόρεια Ελλάδα μόνο τον ΣΤΑΘΗΣ Σ&Ν με έδρα την Θεσσαλονίκη. Δεν ξέρω τι λέει ως εγκαταστάτη αξίζει να μπω στη διαδικασία να το περάσω μακριά από την Δράμα; Υπάρχει μεγάλο ποσοστό να έχω προβλήματα. Τι με συμβουλεύεται;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να καταληξεις οχι διβαζοντας εδω κι εκει αλλα με την γνωμη ενος καλου εγκαταστατη .Στην Θεσσαλονικη εχω ακουσει πολυ καλα λογια χωρις να εχω εμεπιρια αφου ειμαι Αθηνα για καποιον Θεοδωρου .

 

http://www.autogas.gr/θεσσαλονίκη-gas-service-theodorou/ 

 

 

Επειδη εχω 3 αμαξια με υγραεριο εχω μια ομαδα αν εχεις facebook που υπαρχουν και εγκαταστατες

 

https://www.facebook.com/groups/ygraeriokinisi/?ref=bookmarks

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Να καταληξεις οχι διβαζοντας εδω κι εκει αλλα με την γνωμη ενος καλου εγκαταστατη .Στην Θεσσαλονικη εχω ακουσει πολυ καλα λογια χωρις να εχω εμεπιρια αφου ειμαι Αθηνα για καποιον Θεοδωρου .

http://www.autogas.gr/θεσσαλονίκη-gas-service-theodorou/ 

Αν δε κάνω λάθος είναι 2

Για αυτόν πίσω από το ΚΤΕΛ Μακεδονία γνωρίζω ότι :

Σαν εγκαταστατης είναι αν όχι ο παλιότερος από τους παλιότερους στη Θεσσαλονίκη, αλλά σα πρατήριο ήταν σίγουρα κλέφτης... 

Δεξαμενή 36λτρ με όριο ασφαλείας (80% όπως όλες εκτός και αν ζητούσες από τον εγκαταστατη να το πειράξει) μου έβαλε 39!!λτρ, όταν πήγα στο υπεύθυνο του πρατηρίου να μου το εξηγήσει πήρε ένα 500μλ νερό το κράτησε οριζόντια και μου είπε, αυτό εδώ είναι το φλοτερ...κάποιες φορές κολλάει ή κάθεται λίγο στραβά με αποτέλεσμα να γεμίζει παραπάνω... Όταν λοιπόν τού είπα ότι έχω 36λτρ δεξαμενή που στα υπόλοιπα 100% πρατήρια με έχουν βάλει έως 30λτρ το μέγιστο μου απάντησε εεε εντάξει σιγά θα δεις ότι θα σε βγάλει παραπάνω χιλιόμετρα... Όλοι λέτε ότι ο Θεοδωρου κλέβει..., δε το συνέχισα δεν έπεσα άλλο στο επίπεδο του κι έφυγα... Το πλαστικό μπουκάλι μπορεί και να πάρει παραπάνω αλλά η μεταλλική δεξαμενή πως γίνεται να δεχθεί παραπάνω;;; 

-Υπάρχει βαλβίδα ασφαλείας - ανακούφισης και όταν χρειαστεί βγάζει εκτός δεξαμενής το παραπανίσιο αέριο.. Άρα;;; εε έτσι ακριβώς - 

Σε 42λτρ δεξαμενή συναδέρφου έβαλε 46λτρ, όχι 1 φορά... Επειδή ήταν το μόνο πρατήριο κοντά στην εργασία μας πήγαιναν τα παιδιά... Δεν είχαν κι άλλη επιλογή... Και τους έβαζε 90&100+%

Εγώ έβαζα 5€ όταν χρειαζόταν για να επιστρέψω Βέροια και να βάλω σίγουρα λίτρα και - 0.10-0.15+€/λίτρο, ήταν η εποχή του γνωστού καρτέλ της Θεσσαλονίκης...

Ο Στάθης (Χρυσαυγή Λαγκαδά, είναι λίγο έξω από Θεσσαλονίκη, όχι μέσα https://www.fordstathis.gr ) προτιμήθηκε από τους περισσότερους συναδέλφους και όλοι ήτανε ευχαριστημένοι, εγώ (από τους πρώτους στη δουλειά) το είχα βάλει στην ellada gas - έπειτα el gas-, μετά μέχρι να το δουν επάνω στο αμάξι μου, να πω εντυπώσεις, να το σκεφτούν και και και βρέθηκε ο Στάθης με καλύτερη τιμή, καθαρότερη δουλειά τους κέρδισε και σχεδόν κάθε μέρα είχε έναν συνάδερφο πελάτη.. Μέχρι στιγμής όλοι είναι ευχαριστημένοι από την εγκατάσταση (εβαζε και vialle), μιλάω για τουλάχιστον εδώ και μια 5ετια.

Επεξ/σία από terry308
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, tsitadim είπε

Μετά από δύο ημέρες διαβάζοντας από εδώ και από εκεί καταλήγω ότι αξιόπιστο σύστημα είναι αυτό με τον υγρό ψεκασμό και θα ήθελα αν υπάρχει κάποιος γνώστης να με διορθώσει. Εταιρεία που προσφέρει υγρό ψεκασμό είναι η vialle. Για το αυτοκίνητο μου (AUDI A4 1.6 2002) παίζουν τα δυο συστήματά, LPI και liquid si χωρίς να ξέρω πιο είναι το καταλληλότερο και πια η διαφορά τους. Όταν λέμε υγρό ψεκασμό εννοούμε πως δεν έχουμε πλέον πνεύμονα ή λάθος κατάλαβα. Κάποιες άλλες διαφορές,από τον αέριο ψεκασμό; Όσον αφορά τον εγκαταστάτη είμαι από Δράμα και έχω βρει στην βόρεια Ελλάδα μόνο τον ΣΤΑΘΗΣ Σ&Ν με έδρα την Θεσσαλονίκη. Δεν ξέρω τι λέει ως εγκαταστάτη αξίζει να μπω στη διαδικασία να το περάσω μακριά από την Δράμα; Υπάρχει μεγάλο ποσοστό να έχω προβλήματα. Τι με συμβουλεύεται;

Γνώμη μου το αμαξι ειναι 16 χρονών.

Βάλε συστημα με πνεύμονα και μπέκ τυπου βενζίνης. Για τον Σταθη που εχει τη Honda ψάξε.

Γιατί να βάλεις άμεσου ψεκασμού;

Με 1000 ευρω έχεις ξεμπερδέψει.

Δές τα ρευματα του πρίν βάλεις υγραέριο!!

 

Επεξ/σία από meletis_m
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή ψάχνω και εγώ αυτό τον καιρό για το αυτοκίνητό μου (είναι turbo o κινητήρας) και έχω ξεκινήσει μια έρευνα αγοράς, κάποιος εκγαταστάστης (δεν θυμάμαι τώρα ποιος γιατί έχω πάρει 3-4) μου είπε ότι η διαφορά του υγρού ψεκασμού (κόστος εγκατάστασης κοντά στα 2.300 ευρώ) είναι ότι ξεκινάει με την μία το αυτοκίνητο με υγράεριο έτσι έχουμε περισσότερη οικονομία σε σχέση με το άλλο σύστημα άμεσου ψεκασμού (κόστος εγκατάστασης κοντά στα 1.600 ευρώ).

Αν και είχα στο παλιό μου αυτοκίνητο, τώρα είμαι λίγο επιφυλακτικός όσον αφορά την εγκατάσταση σε turbo κινητήρες

Επεξ/σία από Uberalles_gr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Uberalles_gr είπε

κόστος εγκατάστασης κοντά στα 2.300 ευρώ

Ξέχασε το. Σε 16 ετών ετών αυτοκίνητο να κάνεις τέτοια επένδυση δεν αξίζει.

Επεξ/σία από Doubt
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Doubt είπε

Ξέχασε το. Σε 16 ετών ετών αυτοκίνητο να κάνεις τέτοια επένδυση δεν αξίζει.

10 ετιάς είναι το αυτοκίνητο. Πως έβγαλες αυτό το συμπέρασμα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...