Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Hyundai i30 1400cc , 7 χρονια και 90000χλμ με αεριο , brc plug and drive  .
Μετραω βαλβιδες καθε 40000χλμ και ειμαι οκ μεχρι στιγμης
Και μοτερ να χρειαστει να αλλαξω καποια στιγμη εχω κερδισει/εξοικονομησει υπερπολαπλασια χρηματα .
 

Επεξ/σία από villasg
  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 2,6k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Εγω απορω για ποιον λογο συζητατε για το κατα ποσο ειναι ασφαλη η υγραεροκινηση από την στιγμή που ειναι εγκεκριμενη με προτυπα και ΙSO. Θα το ξαναπω: ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΤΡΟΜΟΛΑΓΝΟΙ.   αν ειναι ετσι

Και μονο που ο κατασκευαστης λέει 9 εγω 11 θα υπολογιζα...

http://www.creteplus.gr/news/autokinito-me-ugraerio-ekrignutai--deite-to-peirama-tou-purosbestikou-somatos-93155.htm Δειτε την διαφορα στο αν εχει ασφαλιστικα ή οχι.. Προσωπικα δεν πιστευω να υπαρχε

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μέχρι να έχουμε ολοκληρωτική διείσδυση των ηλεκτρικών, δηλαδή σε τουλάχιστον 15 χρόνια ακόμα, το απόλυτο καύσιμο αρχίζει και γίνεται το CNG. Tο LPG θα πέσει σαν ζήτηση, ειδικότερα ως συγγενές παράγωγο του πετρελαίου.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, tyf είπε

toyota corolla 1.4 vvti.

ζημια επαθε λογω λαδιων  χωρις γκαζι.

τωρα εχω το stag.

Τι εννοεις λογω λαδιων χωρις γκαζι ?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, kostasgr78 είπε

Οι 8 στους 10 που γνωρίζω που έχουν βάλει υγραέριο, τούς έβγαλε μέτρια ή μεγάλη βλάβη κάποια στιγμή και σε μερικούς η βλάβη ήταν μεγαλύτερη και από το κόστος των καυσίμων που είχαν γλιτώσει στα χρόνια.

Προσωπικά, θα πήγαινα σε ο,τιδήποτε μόνο εργοστασιακό.

Και εγώ το ίδιο. Απορώ πραγματικά με την μανία του κόσμου να βάλει υγραέριο και να εμπιστεύεται τον "καλό μάστορα" να κάνει τόσο σημαντική μετατροπή στον κινητήρα τους. Προφανώς και είναι οικονομικά τα κίνητρα, αλλά στο τέλος βάζεις το κόστος της βλάβης και το κόστος της εγκατάστασης και το χαμόγελο που είχες τόσο καιρό από τα κερδισμένα χρήματα σβήνει απότομα. Υπάρχουν και εργοστασιακά πλέον, αγοράστε αυτά και οι εταιρίες θα προσφέρουν και άλλα μοντέλα στο μέλλον...

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 λεπτά πριν, Rzarector είπε

Και εγώ το ίδιο. Απορώ πραγματικά με την μανία του κόσμου να βάλει υγραέριο και να εμπιστεύεται τον "καλό μάστορα" να κάνει τόσο σημαντική μετατροπή στον κινητήρα τους. Προφανώς και είναι οικονομικά τα κίνητρα, αλλά στο τέλος βάζεις το κόστος της βλάβης και το κόστος της εγκατάστασης και το χαμόγελο που είχες τόσο καιρό από τα κερδισμένα χρήματα σβήνει απότομα. Υπάρχουν και εργοστασιακά πλέον, αγοράστε αυτά και οι εταιρίες θα προσφέρουν και άλλα μοντέλα στο μέλλον...

Θα συμφωνήσω με τον @Γιάννης Platano στο ότι ο εγκαταστάτης και πωλητής κάνει την διαφορά. Μαζί βέβαια με το κιτ. 

Κινέζικα κιτ των 600€ είναι προφανές ότι δεν θα είναι εγγυημένα και αξιόπιστα. ΚΑΙ εδώ ισχύει το ότι πληρώσεις παίρνεις.

Το κιτ μου μετράει 7 χρόνια και περίπου 145.000 χλμ. Αλλάζω φίλτρα κάθε 20.000 χλμ και τέλος.

Ουτε άναψε σβήσε, ούτε χειροκίνητα γυρίσματα σε βενζίνη , ούτε τίποτα. Πάω μέχρι τον κόφτη χωρίς δεύτερες σκέψεις, μια και ταξιδεύω με υψηλές (σχετικά)ταχύτητες.

Δεν έχει κάνει "κιχ"......

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, Rzarector είπε

Και εγώ το ίδιο. Απορώ πραγματικά με την μανία του κόσμου να βάλει υγραέριο και να εμπιστεύεται τον "καλό μάστορα" να κάνει τόσο σημαντική μετατροπή στον κινητήρα τους. Προφανώς και είναι οικονομικά τα κίνητρα, αλλά στο τέλος βάζεις το κόστος της βλάβης και το κόστος της εγκατάστασης και το χαμόγελο που είχες τόσο καιρό από τα κερδισμένα χρήματα σβήνει απότομα. Υπάρχουν και εργοστασιακά πλέον, αγοράστε αυτά και οι εταιρίες θα προσφέρουν και άλλα μοντέλα στο μέλλον...

Τα εργαοστασικα  ειναι λιγα και δεν εχουμε ολοι την δυνατοτητα για καινουργιο αμαξι . Σε καινουργιο γενικα θα ημουν σκεπτικος αν θα βαλω ή οχι  και αν εβαζα μονο σε αμαξι με πολυετη εγγυηση οπως Toyota κλπ και οχι 2 χρονια και μονο στην αντιπροωσωπεια. Παντα μιλαμε για το τωρα και οχι τι αμφιβολο  θα γινει αν θα γινει στο μελλον.

Ο καθενας κανει τις επιλογες του και ειναι σεβαστες. 

 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Γιάννης Platano είπε

Τι εννοεις λογω λαδιων χωρις γκαζι ?

συγνωμη. εννοω οτι δεν ειχε εγκατασταση γκαζιου. 

και η ζημια ηταν απο λαδια. ειχε μεινει απο λαδια το αμαξι απο απροσεξια.

 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 λεπτά πριν, tyf είπε

συγνωμη. εννοω οτι δεν ειχε εγκατασταση γκαζιου. 

και η ζημια ηταν απο λαδια. ειχε μεινει απο λαδια το αμαξι απο απροσεξια.

Δεν σου αναψε καποιο λαμπακι για τα λαδια ?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οχι. βασικα δεν ξερω για ποιο λογο ακριβως εγινε αλλα υποψιαζομαι τα λαδια γιατι αφου εμεινε τα λαδια ηταν πολυ παχυρευστα.

. εμεινε στα χερια της γυναικας οποτε δεν ξερω ακριβως τι παρουσιασε πριν μεινει (αν εκοβε και το πιεσε η κατι αλλο)

Η δεν ειχαν αλλαχτει (εχω 2 αμαξια και την μηχανη ) και επειδη δεν το οδηγω το συγκεκριμενο , και δεν ειχα το νου μου

εγω μαλλον ξεπερασε κατα πολυ με τα ιδια λαδια τα χιλιομετρα με αποτελεσμα να μην αποδωσουν οπως επρεπε και εσπασε κατι μεσα στον χρονισμο.

μετα εμαθα απο ασχετη πηγη οτι γενικα τα Vvti και vtec επειδη εχουν πολλες μικρες τρυπες για τον χρονισμο και την λιπανση ειναι ευαισθητα αν γινει βλακεια στο λαδι και δεν το αλλαζεις σε ευλογο χρονο κτλ.

 

 

Επεξ/σία από tyf
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, tyf είπε

εμεινε στα χερια της γυναικας οποτε δεν ξερω ακριβως τι παρουσιασε πριν μεινει

Την απάντηση την έδωσες μόνος σου και είναι: Γυναίκα Οδηγός.    

  • Haha 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε 4 αμαξια στην οικογενεια στο δικο μου δεν κοιταω λαδια γιατι τα Honda απλα δε καινε αλλα στα αλλα 3, δυο ΤΤ και ενα C1 εγω τα κοιταζω...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως ψάχνουμε υπεύθυνο και σωστό εγκαταστατη και μηχανικό, έτσι πρέπει να είμαστε και εμείς υπεύθυνοι και σωστή στην συντήρηση του αυτοκινήτου μας.

Εγώ θα ρυθμίσω βαλβίδες δεύτερη φορά από τότε που έβαλα υγραέριο μετά από 35 χιλ. Χιλιόμετρα

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, tempes είπε

Όπως ψάχνουμε υπεύθυνο και σωστό εγκαταστατη και μηχανικό, έτσι πρέπει να είμαστε και εμείς υπεύθυνοι και σωστή στην συντήρηση του αυτοκινήτου μας.

Εγώ θα ρυθμίσω βαλβίδες δεύτερη φορά από τότε που έβαλα υγραέριο μετά από 35 χιλ. Χιλιόμετρα

Δεν είναι υπερβολή 2 φορές στα 35000 χλμ; 

Στο είπε ο μηχανικός; 

Τι αμάξι; 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου είπε να τα κοιτάω συχνά, δυστυχώς το αυτοκίνητο μου πηγαίνει μόνο στην αντιπροσωπεία για τέτοια θέματα, και αφού θα πάω για να τις ελέγξουν θα τις ρυθμίσω κι ολας, ακόμα και για τον έλεγχο πληρώνεις στην χοντα,.

Civic 2009 υβριδικό

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.