Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

15 λεπτά πριν, terry308 είπε

Το cng είναι παλιό απλά τώρα έχει αρχίσει να διαδίδεται λογω νέων μοντέλων 

Τα Fiat panda & punto κυρίως κυκλοφορούν χρόνια. 

Όπως και να έχει το δίκτυο ανεφοδιασμού είναι πολύ μικρό ακόμα και θέλει χρόνο να επεκταθεί. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, Γιάννης Platano είπε

Όπως και να έχει το δίκτυο ανεφοδιασμού είναι πολύ μικρό ακόμα και θέλει χρόνο να επεκταθεί. 

Για κάποιον που έχει πρατήρια στη πόλη του δεν μπορεί να είναι αποτρεπτικό αν είναι 2 ή 3.

Ή είναι σε πόλη που έχει φ.α. για οικιακή χρήση μιας και αυτό είναι το πρωτεύον ζήτημα για την δημιουργία πρατηρίων. 

Η διαφορά στην οικονομία ακόμα και από το υγραέριο είναι υπαρκτή.  

Το κυριότερο θέμα / πρόβλημα είναι ο κινητήρας αν πρόκειται για μετατροπή... 

Πρώην κάτοχος βενζίνης με μετατροπή σε υγραέριο punto - brc και νυν κάτοχος εργοστασιακου αυτ/του με φα, το ότι το κοντινότερο πρατήριο είναι 80χλμ από το σπίτι μου και 5χλμ από την εργασία μου δεν ήταν αποτρεπτικό μιας και υπάρχει οικονομικό όφελος ... κι ας καίω και βενζίνη όταν πρέπει. 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, terry308 είπε

Για κάποιον που έχει πρατήρια στη πόλη του δεν μπορεί να είναι αποτρεπτικό αν είναι 2 ή 3.

 

Ακόμα και στην ίδια πόλη να έχεις πρατήριο (Αθήνα ή στον ίδιο Νομό).. αν είναι στα 80km από εσένα είναι αποτρεπτικό…

Έστω έχεις το VW Polo 1.0 TGI με δεξαμενή φυσικού αερίου 11 κιλών, που καταναλώνει σύμφωνα με την VW 3,1 κιλά φυσικού αερίου / 100 χλμ… θέλεις τουλάχιστον 160km άχρηστα χιλιόμετρα μόνο για ανεφοδιασμό 11 κιλών καυσίμου εκ των οποίων θα έχεις καταναλώσει σε ιδανικές συνθήκες  τα 4,96 κιλά για να ανεφοδιαστείς!!!!!!!!

Βαλε φθορές από τα άχρηστα χιλιόμετρα… χρόνο κλπ κλπ…

Επεξ/σία από bromiaris
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, bromiaris είπε

Ακόμα και στην ίδια πόλη να έχεις πρατήριο.. αν είναι στα 80km από εσένα είναι αποτρεπτικό…

Έστω έχεις το VW Polo 1.0 TGI με δεξαμενή φυσικού αερίου 11 κιλών, που καταναλώνει σύμφωνα με την VW 3,1 κιλά φυσικού αερίου / 100 χλμ… θέλεις τουλάχιστον 160km άχρηστα χιλιόμετρα μόνο για ανεφοδιασμό 11 κιλών καυσίμου εκ των οποίων θα έχεις καταναλώσει σε ιδανικές συνθήκες  τα 4,96 κιλά για να ανεφοδιαστείς!!!!!!!!

Βαλε φθορές από τα άχρηστα χιλιόμετρα… χρόνο κλπ κλπ…

Μένω Βέροια και δουλεύω Θεσ/νικη  , απόσταση 80χλμ από το πρατήριο 

Θεσσαλονίκη απόσταση μεταξύ των 2 πρατηρίων είναι 25χλμ από περιφερειακό , η Αθήνα έχει 6-7 είναι πάνω από 25 χλμ ; 

Έχω ibiza tgi , 10.000 τα 8500 με φα και τα 1500 με βενζινη λόγω βλάβης του πρατηρίου επί μια εβδομάδα  που με εξυπηρετεί και για μπάνια  που εκανα σε κοντινη περιοχή χωρις καλυψη πρατηριου cng 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όποτε πάω για υγραέριο μιας και υπάρχει σχεδόν παντού πρατήρια για ανεφοδιασμό 

οσον αφορά μάρκες εγκατάστασης και κάτι που πρέπει να προσέξω ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/8/2018 στις 7:32 ΜΜ, akis92 είπε

Όποτε πάω για υγραέριο μιας και υπάρχει σχεδόν παντού πρατήρια για ανεφοδιασμό 

οσον αφορά μάρκες εγκατάστασης και κάτι που πρέπει να προσέξω ?

Δές για πολωνικο συστημα Stag ή EuropeGas με μπέκ τυπου βενζίνης απο την αρχή.

Να ρυθμιστεί στο δρόμο , εσύ να οδηγάς και ο εγκαταστάτης να ρυθμίζει.

Να ελένξεις τι τυπου βαλβίδες έχει ο κινητήρας , αναλόγως τι μηχανικές έχει , θα θάλει ρυθμιση ανα 30.000.

Τα φίλτρα αλλαγή ανα 15000 (μηδαμινό κόστος) 

Τέλος οποιοδήποτε πρόβλημα έχεις να λυθεί πρίν το υγραέριο , και ειδικά τα ρευματα.

Καλό θα ηταν να ριχνει και βενζίνη (αναλόγως το κινητήρα) , αλλά έτσι θα προστατεύσεις τα μπέκ σου, και βενζίνη >1/4 για την αντλία.

Ανανέωση ανα 1 φορά το μηνα ή 2 γεμίσματα αεριου 20 ευρώ βενζίνη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/8/2018 στις 12:57 ΜΜ, ProponitisTouKanape είπε

Εγω παλι οποιον ξερω με αεριο, δεν του εχει βγαλει τιποτα. Ο μονος που ειχε προβληματικη λειτουργια ηταν ενας φιλος που ειχε βαλει σε αμαξι που δεν ηταν απολυτως συμβατο αλλα δε τον ενοιαζε γιατι το αυτοκινητο πηγαινε για πεταμα. Ακομα κι αυτος εβγαλε 40,000χλμ παντως (οργωνε το λεκανοπεδιο ολη μερα).

6€ με 0.72€ το αεριο και Vectra 1.6 παλιας τεχνολογιας οντως δεν παιζει. Αλλα και 8€ να του παει, παλι κερδισμενος ειναι. Αμα εντος πολης βαραει 10/100, η βενζινη ειναι αιμοραγγια. Ειδικα το καλοκαιρι βαζεις 20€ και δε το νιωθει το αυτοκινητο. 

Φίλε αυτά που λέω είναι πραγματικότητα ειδικά μετά την τοποθέτηση νέου εγκεφάλου υγραερίου στις 120.000 θα σου πω το εξής.

Ήδη έχω κάνει 10.000 χιλιόμετρα με το νέο εγκέφαλο και έχω τρελαθεί.Επειδή κάθε φορά  φουλάρω και τελευταία το άφηνα να αδειάσει να ξαναβάλω προκειμένου να κάνω κάποιες μετρήσεις σε πρατήρια που όντως μας κατακλέβουν στα λίτρα θα σου πω το εξής.

Από το τελευταίο που βάζω με 64 λίτρα υγραερίου έχω κάνει μέχρι τώρα 920 χιλιόμετρα από τα οποία τα 300 σε ανοιχτό δρόμο και ακόμη έχει υγραέριο.Κάνε μόνος υπολογισμούς να δεις αν αυτά που λέω είναι υπερβολικά.Συγκεκριμένα το πρωί που πήγα και το άφησα στον Καλογρίτσα που μου έβαλε το νέο εγκέφαλο για να αλλάξω ένα κολάρο του καλοριφέρ που έχανε νερό το συζητούσαμε και δεν με πίστευε.

Στις 25/8/2018 στις 8:28 ΠΜ, dancer είπε

πιο πολυ μας δουλευεις παρα πραγματικοτητα οσα λες γτ οι καταναλωσεις που μας λες απλα δεν υπαρχουν η σβηνεις στην κατηφορα η πηγαινεις με οδικη βοηθεια, κατα δευτερον τα λαδακια lidl μη το πεις παραεξω γτ θα σε παρουν με τις πετρες. τα υπολοιπα που γραφεις ειναι φυσιολογικα για τα χλμ που εχεις κανει.

όσο για τα λαδάκια του lidl σου λέω ότι δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτε από τα άλλα.Τα βάζω πάνω από 100.000 χιλιόμετρα και όπως είπα η μηχανή είναι αστέρι και γράφει 258.000 το κοντέρ.☺️ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, papoys1 είπε

Φίλε αυτά που λέω είναι πραγματικότητα ειδικά μετά την τοποθέτηση νέου εγκεφάλου υγραερίου στις 120.000 θα σου πω το εξής.

Ήδη έχω κάνει 10.000 χιλιόμετρα με το νέο εγκέφαλο και έχω τρελαθεί.Επειδή κάθε φορά  φουλάρω και τελευταία το άφηνα να αδειάσει να ξαναβάλω προκειμένου να κάνω κάποιες μετρήσεις σε πρατήρια που όντως μας κατακλέβουν στα λίτρα θα σου πω το εξής.

Από το τελευταίο που βάζω με 64 λίτρα υγραερίου έχω κάνει μέχρι τώρα 920 χιλιόμετρα από τα οποία τα 300 σε ανοιχτό δρόμο και ακόμη έχει υγραέριο.Κάνε μόνος υπολογισμούς να δεις αν αυτά που λέω είναι υπερβολικά.Συγκεκριμένα το πρωί που πήγα και το άφησα στον Καλογρίτσα που μου έβαλε το νέο εγκέφαλο για να αλλάξω ένα κολάρο του καλοριφέρ που έχανε νερό το συζητούσαμε και δεν με πίστευε.

όσο για τα λαδάκια του lidl σου λέω ότι δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτε από τα άλλα.Τα βάζω πάνω από 100.000 χιλιόμετρα και όπως είπα η μηχανή είναι αστέρι και γράφει 258.000 το κοντέρ.☺️ 

επειδη τα χλμ σου τα εχω κανει και εγω με υγραεριο αυτο που παρουσιαζεις ειναι ουτοπικο ιδιαιτερα οταν μου λες οτι εκανες μονο 300χλμ εκτος και εχεις αυτες τις καταναλωσεις τοσο φτωχο μειγμα ριχνει? βενζινη καθε ποτε βαζεις? το αν η μηχανη ειναι αστερι δε μπορεις να το ξερεις εσυ ουτε ο μηχανικος σου αν δεν ανοιχτει να δεις τι γινεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα
Παιζει να εχει δοκιμάσει κανένας σε 106 rallye υγραέριο ; 
Με ενδιαφέρει για μικρες μετακινήσεις σε πόλη σε χαμηλές ταχύτητες , χωρις κοφτιδια κτλπ κατω απο 3μιση χιλιαδες στροφες και αν ειναι δυνατων να κραταει σε εγνατια  110-120 χλμ 

1-2 φορες το μηνα που ειναι να βγει βουνο για κανα στριψιμο και κανα κοφτη θα μπαινει βενζινη εννοειται 

Θα αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα ; 

Εκανα καποια χλμ προσφατα με αλλη μαρκα αμαξι φιλου που τρωει παραπάνω λιτρα στα 100 χλμ και επαθα πλακα με το ποσο μεγαλη διαφορα ειναι στα χλμ και αρχισα να το σκεφτομαι (για υγραέριο ) 

Επεξ/σία από panomelene
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, panomelene είπε

Καλησπερα
Παιζει να εχει δοκιμάσει κανένας σε 106 rallye υγραέριο ; 
Με ενδιαφέρει για μικρες μετακινήσεις σε πόλη σε χαμηλές ταχύτητες , χωρις κοφτιδια κτλπ κατω απο 3μιση χιλιαδες στροφες και αν ειναι δυνατων να κραταει σε εγνατια  110-120 χλμ 

1-2 φορες το μηνα που ειναι να βγει βουνο για κανα στριψιμο και κανα κοφτη θα μπαινει βενζινη εννοειται 

Θα αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα ; 

Εκανα καποια χλμ προσφατα με αλλη μαρκα αμαξι φιλου που τρωει παραπάνω λιτρα στα 100 χλμ και επαθα πλακα με το ποσο μεγαλη διαφορα ειναι στα χλμ και αρχισα να το σκεφτομαι (για υγραέριο ) 

Εγώ σε τέτοιο αυτοκίνητο θα λυπόμουν να βάλω υγραέριο. Κάτι μου λέει πως δε θα του αρέσει ιδιαίτερα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, De@th L0rd είπε

Εγώ σε τέτοιο αυτοκίνητο θα λυπόμουν να βάλω υγραέριο. Κάτι μου λέει πως δε θα του αρέσει ιδιαίτερα...

Δεν ξερω αν μπαινει αλλα αν γινεται γιατι θα λυποσουν να βαλεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 31/8/2018 στις 7:58 ΠΜ, dancer είπε

επειδη τα χλμ σου τα εχω κανει και εγω με υγραεριο αυτο που παρουσιαζεις ειναι ουτοπικο ιδιαιτερα οταν μου λες οτι εκανες μονο 300χλμ εκτος και εχεις αυτες τις καταναλωσεις τοσο φτωχο μειγμα ριχνει? βενζινη καθε ποτε βαζεις? το αν η μηχανη ειναι αστερι δε μπορεις να το ξερεις εσυ ουτε ο μηχανικος σου αν δεν ανοιχτει να δεις τι γινεται.

Φίλε σε καταλαβαίνω αλλά ειλικρινά και εγώ έχω τρελαθεί.Βέβαια και Αθήνα σπάνια να κινηθώ κέντρο.Συνήθως κινούμαι από Γέρακα προς Χολαργό επιστροφή Αρτέμιδα - Ραφήνα και πάντα μέχρι 3.000 στροφές άρα κάνω την πιο οικονομική οδήγηση που υπάρχει σε όχι και μεγάλη κίνηση με λίγα φανάρια.

Παλαιότερα με 43 λίτρα είχα φτάσει να κάνω μόνο 470 χιλιόμετρα και τώρα με 41.5 έχω φτάσει και τα 550.Σίγουρα παίζει το ρόλο του και το νέο σύστημα που έβαλα αλλά δική μου πεποίθηση είναι ότι τα 8 στα 10 (να μην πω 10 στα 10) :D πρατήρια μας κλέβουν άλλος λιγότερο άλλος περισσότερο.Απόδειξη.Όπως είπα βάζω πάντα από το ίδιο πρατήριο εδώ και 2 μήνες περίπου.Για να δω τι συμβαίνει και μου βγάζει τόσα πολλά χιλιόμετρα γέμισα (πάντα σε άδεια δεξαμενή πλέον) μία φορά από ένα coral που λένε ότι είναι καλύτερο και βγάζεις και περισσότερα χιλιόμετρα.

Με 41,5 λίτρα μου έβγαλε 480 χιλιόμετρα άρα ή κακό ήταν το μίγμα του ή με έκλεψε 4-5 λίτρα.Πολλά τα πρατήρια λίγα πλέον τα λίτρα μικρές οι εισπράξεις μικρά τα ποσοστά κέρδους από τα καύσιμα άρα κάτι θα πρέπει να κάνουν για να μην μπουν μέσα.

Και ο πιο εύκολος δρόμος ποιος είναι;;;;;;;;;;;;;;;;;

Επεξ/σία από papoys1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, panomelene είπε

Καλησπερα
Παιζει να εχει δοκιμάσει κανένας σε 106 rallye υγραέριο ; 
Με ενδιαφέρει για μικρες μετακινήσεις σε πόλη σε χαμηλές ταχύτητες , χωρις κοφτιδια κτλπ κατω απο 3μιση χιλιαδες στροφες και αν ειναι δυνατων να κραταει σε εγνατια  110-120 χλμ 

1-2 φορες το μηνα που ειναι να βγει βουνο για κανα στριψιμο και κανα κοφτη θα μπαινει βενζινη εννοειται 

Θα αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα ; 

Εκανα καποια χλμ προσφατα με αλλη μαρκα αμαξι φιλου που τρωει παραπάνω λιτρα στα 100 χλμ και επαθα πλακα με το ποσο μεγαλη διαφορα ειναι στα χλμ και αρχισα να το σκεφτομαι (για υγραέριο ) 

Βάλε απλώς εάν είναι μή εργοστασιακό βάλε τα μπέκ όσο πιο κοντά στην εισαγωγή.

Να επιλέξεις μπέκ βενζίνης απο την αρχή.

Όφελος τώρα για Obd υποστήριξη δεν νομίζω να κερδίσεις κάτι λόγω χρονολογίας.

Ρύθμιση στο δρόμο και εάν βρείτε και αναλυτή  καυσαερίων ακόμη καλύτερα.

Απο χώρο στη μηχανή δέν το γνωρίζω αλλά υπάρχουν κάποιοι πνεύμονες δυναμίτες της Tomasseto που δέν σου γεμίζουν το μάτι.

Τώρα για το εάν θα ρίχνει βενζίνη θα το δείτε στο δρόμο και αυτό θα είναι παράγοντας αναλόγως απο την οδήγηση σου

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά καλησπέρα,

έχω ένα vw polo 9n3 κωδικός κινητήρα bud. Έχει κανείς εμπειρία με αέριο σε αυτό το αμάξι? αξίζει ή θα διαλυθεί μέσα ο κινητήρας? αν ναι τί σύστημα?

 

Επεξ/σία από teachertza
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...