Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν ειναι απο τα tsi κλπ δεν θα εχεις προβλημα αλλα το kit ειναι πιο ακριβο γυρω στα 1400 ευρω ολα μαζι .

Ενα καλο εγκαταστατη να βρεις .

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, teachertza είπε

Παιδιά καλησπέρα,

έχω ένα vw polo 9n3 κωδικός κινητήρα bud. Έχει κανείς εμπειρία με αέριο σε αυτό το αμάξι? αξίζει ή θα διαλυθεί μέσα ο κινητήρας? αν ναι τί σύστημα?

To συγκεκριμένο θέλει προσοχή απο που θα πάρει σήμα στροφών.

με 850 ευρώ έχεις ξεμπερδέψει.

Βάζεις μπέκ τύπου βενζίνης και ρυθμιση στο δρόμο το υγραέριο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, meletis_m είπε

Βάλε απλώς εάν είναι μή εργοστασιακό βάλε τα μπέκ όσο πιο κοντά στην εισαγωγή.

Να επιλέξεις μπέκ βενζίνης απο την αρχή.

Όφελος τώρα για Obd υποστήριξη δεν νομίζω να κερδίσεις κάτι λόγω χρονολογίας.

Ρύθμιση στο δρόμο και εάν βρείτε και αναλυτή  καυσαερίων ακόμη καλύτερα.

Απο χώρο στη μηχανή δέν το γνωρίζω αλλά υπάρχουν κάποιοι πνεύμονες δυναμίτες της Tomasseto που δέν σου γεμίζουν το μάτι.

Τώρα για το εάν θα ρίχνει βενζίνη θα το δείτε στο δρόμο και αυτό θα είναι παράγοντας αναλόγως απο την οδήγηση σου

Με άλλα λόγια βρες έναν καλό εγκατάσταση ο οποίος να δουλεύει 1-2 συστήματα και συνεπώς να γνωρίζει τα μυστικά τους και τα σημεία κλειδιά της εγκατάστασης. Γνώμη μου είναι ότι ο εγκατάστασης είναι πιο σημαντικός από την ποιότητα του συστήματος που θα επιλέξεις. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, jp77s είπε

Με άλλα λόγια βρες έναν καλό εγκατάσταση ο οποίος να δουλεύει 1-2 συστήματα και συνεπώς να γνωρίζει τα μυστικά τους και τα σημεία κλειδιά της εγκατάστασης. Γνώμη μου είναι ότι ο εγκατάστασης είναι πιο σημαντικός από την ποιότητα του συστήματος που θα επιλέξεις. 

Ειναι εξ ισιου σημαντικος και ενα καλος εγκαταστατης δεν θα προτεινε ποτε ενα φτηνιαρικο συστημα για να γλυτωσει καποιος 200-300 ευρω και να εχει προβληματα μετα .

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Ειναι εξ ισιου σημαντικος και ενα καλος εγκαταστατης δεν θα προτεινε ποτε ενα φτηνιαρικο συστημα για να γλυτωσει καποιος 200-300 ευρω και να εχει προβληματα μετα .

Δεν διαφωνώ καθόλου με αυτό που γράφεις. Ίσως δεν το διατύπωσα σωστά. Εννοούσα ότι δεν πρέπει να διαλέξεις το καλύτερο σύστημα και να πας να στο περάσει κάποιος που έγινε "ΧΘΕΣ" εγκαταστάτης. Στην περίπτωσή μου όταν έβαλα υγραέριο, το πιο ποιοτικό σύστημα ήταν το  Prins αλλά δεν το προτίμησα γιατί δεν βρήκα έμπειρο εγκαταστάτη που να δουλεύει το συγκεκριμένο σύστημα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Ειναι εξ ισιου σημαντικος και ενα καλος εγκαταστατης δεν θα προτεινε ποτε ενα φτηνιαρικο συστημα για να γλυτωσει καποιος 200-300 ευρω και να εχει προβληματα μετα .

 

12 ώρες πριν, jp77s είπε

Δεν διαφωνώ καθόλου με αυτό που γράφεις. Ίσως δεν το διατύπωσα σωστά. Εννοούσα ότι δεν πρέπει να διαλέξεις το καλύτερο σύστημα και να πας να στο περάσει κάποιος που έγινε "ΧΘΕΣ" εγκαταστάτης. Στην περίπτωσή μου όταν έβαλα υγραέριο, το πιο ποιοτικό σύστημα ήταν το  Prins αλλά δεν το προτίμησα γιατί δεν βρήκα έμπειρο εγκαταστάτη που να δουλεύει το συγκεκριμένο σύστημα. 

Σε εμένα έβαλα το Lovato αρχές του 2016.

Αφού δέν δούλευε όπως ήθελα , πήγα 500 μετρά σε άλλο εγκαταστάτη συστημένος

Ο άνθρωπος μου εξήγησε εξ αρχής να το δούμε διορθώσουμε , καθώς είχε σταματήσει να δουλεύει με τα Lovato.

Το διορθώσαμε του άλλαξε και μπέκ και το αμάξι μέσα σε  2 ημέρες δουλειάς άλλαξε αμέσως.

Δέν μου είπε εξ αρχής δέν κάνει το σύστημα.

Και μετά στις 75000 χλμ που μου ξανά έβγαλε πρόβλημα , ασχολήθηκε.

Τότε κατάλαβα γιατί σταμάτησε . Πλέον έχω κάνει 105000 χλμ σε 2.5 χρόνια.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Απ ότι καταλαβαίνω η σειρά των συστημάτων είναι prins - ιταλικά - πολωνικά. Και σε τιμή και σε ποιότητα.

Απο εγκαταστάτες πήγα σε αρκετούς. Με έπεισε ο γνωστός που διαφημίζει 15 χρόνια εγγύηση αλλα άκουσα κακά σχόλια γι αυτόν. Είδα και κάτι άλλα μαγαζιά, μικρά αλλα καλά.

Δέν ξέρω τώρα το σκέφτομαι. Κάτι συνεργεία μου είπαν οτι διαλύονται οι βαλβίδες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, teachertza είπε

Καλησπέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Απ ότι καταλαβαίνω η σειρά των συστημάτων είναι prins - ιταλικά - πολωνικά. Και σε τιμή και σε ποιότητα.

Απο εγκαταστάτες πήγα σε αρκετούς. Με έπεισε ο γνωστός που διαφημίζει 15 χρόνια εγγύηση αλλα άκουσα κακά σχόλια γι αυτόν. Είδα και κάτι άλλα μαγαζιά, μικρά αλλα καλά.

Δέν ξέρω τώρα το σκέφτομαι. Κάτι συνεργεία μου είπαν οτι διαλύονται οι βαλβίδες.

Οι βαλβίδες έχουν ούτως ή άλλως φθορά, ό,τι καύσιμο και να δουλεύεις. Το θέμα έιναι ότι αν δεν είναι ρυθμισμένες σωστά (διάκενα εκτός ορίων που δίνει ο κατασκευαστής), με το lpg η φθορά έρχεται πιο σύντομα λόγω μεγαλύτερων θερμοκρασιών που αναπτύσσονται κατά την καύση. Επειδή παραπάνω μίλησες για κινητήρα VW, λογικά οι βαλβίδες σου θα είναι υδραυλικές (θέλει επιβεβαίωση αυτό), οπότε δεν χρειάζονται ρύθμιση. Προσοχή, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα υπάρχει φθορά. Απλά το αυτοκίνητο είναι "πιο δεκτικό" στο lpg μιας και δεν θα χρειάζεται ρύθμιση βαλβίδων κάθε τόσο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, teachertza είπε

Καλησπέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Απ ότι καταλαβαίνω η σειρά των συστημάτων είναι prins - ιταλικά - πολωνικά. Και σε τιμή και σε ποιότητα.

Απο εγκαταστάτες πήγα σε αρκετούς. Με έπεισε ο γνωστός που διαφημίζει 15 χρόνια εγγύηση αλλα άκουσα κακά σχόλια γι αυτόν. Είδα και κάτι άλλα μαγαζιά, μικρά αλλα καλά.

Δέν ξέρω τώρα το σκέφτομαι. Κάτι συνεργεία μου είπαν οτι διαλύονται οι βαλβίδες.

Πολυ καλο Ιταλικο ειναι το omvl με μπεκ τυπου βενζινης που εβαλα εγω μετα απο πολλα προβληματα με Βουλγαρικο NIGS που μου πουλησαν για Ιταλικο

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, teachertza είπε

Καλησπέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Απ ότι καταλαβαίνω η σειρά των συστημάτων είναι prins - ιταλικά - πολωνικά. Και σε τιμή και σε ποιότητα.

Απο εγκαταστάτες πήγα σε αρκετούς. Με έπεισε ο γνωστός που διαφημίζει 15 χρόνια εγγύηση αλλα άκουσα κακά σχόλια γι αυτόν. Είδα και κάτι άλλα μαγαζιά, μικρά αλλα καλά.

Δέν ξέρω τώρα το σκέφτομαι. Κάτι συνεργεία μου είπαν οτι διαλύονται οι βαλβίδες.

Prins δέν αξίζει να βάλει σε τέτοιο αμάξι.

Δές Πολωνικά συστήματα ( EuropeGas ή Stag) ή OMVL όπως είπαν.

Ρύθμιση στο δρόμο για 20-30 χλμ ώστε νια διαβάσει το χάρτη υγραερίου και να διορθωθεί.

Μπέκ βενζίνης απο την αρχή.

Τέλος για τον συγκεκριμένο ούτε εγω έχω ακούσει καλά λόγια , είναι το λεγόμενο σούπερ μάρκετ , είναι σε ποιόν θα πέσεις να στο ρυθμίσει τοποθετήσει.

Τα Γερμανικά έχουν αντοχής βαλβίδες, με σωστή ρύθμιση και να ρίχνει λίγο βενζίνη για να την ξανά γεμίζεις δέν θα έχεις πρόβλημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας,

Έχω ένα παλιό αυτοκίνητο renault clio II 1.2 16V 75hp χρονολογίας 2004 με 130000 km.

Ψαχνομαι για μετατροπή σε υγραέριο κίνηση.Ξερετε αν δέχεται το συγκεκριμένο μοντέλο και αν θα βγαλει φθορές στο μέλλον.Αν ναι θα μπορούσατε να με κατατοπίσετε λίγο στις τιμές τους και κανενα μηχανικό αν επιτρέπεται .Σκεφτομουν για οικονομική σχετικά μετατροπή.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, trotasgold είπε

Καλησπέρα σας,

Έχω ένα παλιό αυτοκίνητο renault clio II 1.2 16V 75hp χρονολογίας 2004 με 130000 km.

Ψαχνομαι για μετατροπή σε υγραέριο κίνηση.Ξερετε αν δέχεται το συγκεκριμένο μοντέλο και αν θα βγαλει φθορές στο μέλλον.Αν ναι θα μπορούσατε να με κατατοπίσετε λίγο στις τιμές τους και κανενα μηχανικό αν επιτρέπεται .Σκεφτομουν για οικονομική σχετικά μετατροπή.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Μια χαρα θα εισαι νομιζω...Σου στελνω pm

 

Οικονομια σε κοστος μετακινησης να υπολογιζεις 40%

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δεν θα έβαζα τον εαυτό μου, τους κοντινούς μου ανθρώπους και τους φίλους μου πάντως σε όχημα με υγραέριο, ακόμα και σε εργοστασιακό. Για τα «μετατροπής» να μην αναφερθώ.

Το αναφέρω αυτό και ως Μηχανικός με εμβάθυνση σε θέματα Safety Standards, όχι μόνο ως πολίτης και καταναλωτής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Εγώ δεν θα έβαζα τον εαυτό μου, τους κοντινούς μου ανθρώπους και τους φίλους μου πάντως σε όχημα με υγραέριο, ακόμα και σε εργοστασιακό. Για τα «μετατροπής» να μην αναφερθώ.

Το αναφέρω αυτό και ως Μηχανικός με εμβάθυνση σε θέματα Safety Standards, όχι μόνο ως πολίτης και καταναλωτής.

Εχουν δικλείδες ασφαλειας , πρωτα στη δεξαμενη και μετά μπροστά.

Στο εξωτερικο το χρησιμοποιουν εδω και 15 χρόνια. 

Ως αιτιολογηση τι ειναι αυτο που σε ανησυχεί;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Εχουν δικλείδες ασφαλειας , πρωτα στη δεξαμενη και μετά μπροστά.

Στο εξωτερικο το χρησιμοποιουν εδω και 15 χρόνια. 

Ως αιτιολογηση τι ειναι αυτο που σε ανησυχεί;

Ως Μηχανικός σε θέματα ασφαλείας, θα τονίσω ότι πολλές φορές έχουμε την τάση να εμπιστευόμαστε τυφλά προδιαγραφές που δεν έχουμε διαβάσει σε βάθος.

Αν διαβάσει κανείς προδιαγραφές σε βάθος, θα καταλάβει ότι η εκτίμηση ρίσκου σε ατυχήματα, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΗΔΕΝ.

Επίσης, έχουμε μια πολύ λανθασμένη προσέγγιση να αγνοούμε τους νόμους της Φυσικής και της Χημείας (και των Υλικών κατ' επέκταση), πάνω στους οποίους βασίζεται το Engineering.

Οι νόμοι της Φυσικής είναι στυγνοί για το υγραέριο και τη χημική του σύσταση.

Από εκεί και πέρα είναι ψυχολογικό και απολύτως εσωτερικό το θέμα να οδηγεί κανείς όχημα με υγραέριο και να νιώθει ασφαλής σε περίπτωση ατυχήματος. 😉

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...