Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

 

What is LPG?

Liquefied petroleum gas (LPG) is a colourless odourless liquid which readily evaporates into a gas. Normally an odourant has been added to it to help detect leaks.

LPG (either Butane or Propane), is generally stored and distributed as a liquid and it is widely used for process and space heating, cooking and automotive propulsion.  .  It is classified as highly flammable and if it contains more than 0.1%Butadiene, it is also classified as  a carcinogen and mutagen.

LPG is non-corrosive but can dissolve lubricants, certain plastics or synthetic rubbers.

 

What are the dangers of LPG?

LPG may leak as a gas or a liquid.  If the liquid leaks it will quickly evaporate and form a relatively large cloud of gas which will drop to the ground, as it is heavier than air.   LPG vapours can run for long distances along the ground and  can collect in drains or basements.  When the gas meets a source of ignition it can burn or explode.

Cylinders can explode if involved in a fire.

LPG can cause cold burns to the skin and it can act as an asphyxiant at high concentrations.



https://www.hsa.ie/eng/Topics/Liquid_Petroleum_Gas_LPG_/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Εχουν δικλείδες ασφαλειας , πρωτα στη δεξαμενη και μετά μπροστά.

Στο εξωτερικο το χρησιμοποιουν εδω και 15 χρόνια. 

Ως αιτιολογηση τι ειναι αυτο που σε ανησυχεί;

Τόσο πίσω είναι στο εξωτερικό? Εδώ στην Ελλάδα ήταν της μόδας τα ταξί με υγραέριο από τη δεκαετία του 70!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Ως Μηχανικός σε θέματα ασφαλείας, θα τονίσω ότι πολλές φορές έχουμε την τάση να εμπιστευόμαστε τυφλά προδιαγραφές που δεν έχουμε διαβάσει σε βάθος.

 

Σαν ...Μηχανικος (το μ... με κεφαλαιο Μ) σε θεματα ασφαλειας δεν μας λες και για τα βενζινοκινητα που παιρνουν φωτια ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

What is LPG?

Liquefied petroleum gas (LPG) is a colourless odourless liquid which readily evaporates into a gas. Normally an odourant has been added to it to help detect leaks.

LPG (either Butane or Propane), is generally stored and distributed as a liquid and it is widely used for process and space heating, cooking and automotive propulsion.  .  It is classified as highly flammable and if it contains more than 0.1%Butadiene, it is also classified as  a carcinogen and mutagen.

LPG is non-corrosive but can dissolve lubricants, certain plastics or synthetic rubbers.

What are the dangers of LPG?

LPG may leak as a gas or a liquid.  If the liquid leaks it will quickly evaporate and form a relatively large cloud of gas which will drop to the ground, as it is heavier than air.   LPG vapours can run for long distances along the ground and  can collect in drains or basements.  When the gas meets a source of ignition it can burn or explode.

Cylinders can explode if involved in a fire.

LPG can cause cold burns to the skin and it can act as an asphyxiant at high concentrations.



https://www.hsa.ie/eng/Topics/Liquid_Petroleum_Gas_LPG_/

 

Τα οποία ξέρω γω μπορεί να ισχύουν 100 % και για την βενζίνη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Γιάννης Platano είπε

Σαν ...Μηχανικος (το μ... με κεφαλαιο Μ) σε θεματα ασφαλειας δεν μας λες και για τα βενζινοκινητα που παιρνουν φωτια ?

Αυτά έχουν πολυαναλυθεί τόσα χρόνια στη βενζινοκίνηση και είναι γνωστά.

Οι παρατηρήσεις έχουν να κάνουν με το υγραέριο που έχουν πάει όλοι βουρ αγνοώντας τη σημαντικά μεγαλύτερη επικινδυνότητα, απλά επειδή βλέπουν έναν αριθμό εξοικονόμησης απομονωμένο από τις υπόλοιπες τεχνικές παραμέτρους.

Σχετικά με τα καύσιμα κίνησης σε οχήματα, μακράν το πιο ασφαλές είναι το CNG.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Cylinders can explode if involved in a fire.

Αυτό ισχύει για όλα τα καύσιμα πάντως. 

 

2 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

LPG can cause cold burns to the skin and it can act as an asphyxiant at high concentrations.

Και αυτό προφανώς δεν έχει να κάνει με τη χρήση του lpg ως καύσιμο στα οχήματα. (προκαλεί εγκαύματα και ασφυξία... και λοιπόν? Στην καμπίνα επιβατών το κουβαλάμε?) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, jp77s είπε

 και λοιπόν? Στην καμπίνα επιβατών το κουβαλάμε?) 

Για να λέμε την αλήθεια... κυριολεκτικά μέσα στην καμπίνα των επιβατών το κουβαλάμε....     

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Γνωρίζεις περί προδιαγραφών ασφαλείας;

Είναι τόσο γενική η ερώτηση που είτε σου πω ναι είτε όχι, είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα. 

Και όταν λες μηχανικός, μπορείς να μου αναφέρεις το δίπλωμα - πτυχίο σου? 

Επεξ/σία από jp77s
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, jp77s είπε

Είναι τόσο γενική η ερώτηση που είτε σου πω ναι είτε όχι, είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα. 

Και όταν λες μηχανικός, μπορείς να μου αναφέρεις το δίπλωμα - πτυχίο σου? 

Δεν μπήκα εδώ για να διαφημίσω τα πτυχία μου, γιατί παρακολουθούν κι άλλοι και απασχολούμε άδικα το χρόνο τους.

Μπήκα ώστε να θέσω το τέραστιο για μένα θέμα ότι μάστορες και τεχνίτες ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΟΙ πουλάνε φούμαρα σε αθώους καταναλωτές και τούς πουλάνε προϊόντα και υπηρεσίες, χωρίς να τούς ενημερώνουν πλήρως για την επιλογή τους. Εν ολίγοις, επιτυγχάνουν πωλήσεις βασιζόμενοι στην άγνοια των καταναλωτών και εξαπατώντας τους.

Για παράδειγμα, είναι ΨΕΥΤΗΣ και ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ, όποιος λέει σε κατόχους οχημάτων ότι με το υγραέριο, το όχημά τους τυγχάνει της ίδιας ασφάλειας με αυτή των άλλων καυσίμων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Δεν μπήκα εδώ για να διαφημίσω τα πτυχία μου, γιατί παρακολουθούν κι άλλοι και απασχολούμε άδικα το χρόνο τους.

Μπήκα ώστε να θέσω το τέραστιο για μένα θέμα ότι μάστορες και τεχνίτες ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΟΙ πουλάνε φούμαρα σε αθώους καταναλωτές και τούς πουλάνε προϊόντα και υπηρεσίες, χωρίς να τούς ενημερώνουν πλήρως για την επιλογή τους. Εν ολίγοις, επιτυγχάνουν πωλήσεις βασιζόμενοι στην άγνοια των καταναλωτών και εξαπατώντας τους.

Για παράδειγμα, είναι ΨΕΥΤΗΣ και ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ, όποιος λέει σε κατόχους οχημάτων ότι με το υγραέριο, το όχημά τους τυγχάνει της ίδιας ασφάλειας με αυτή των άλλων καυσίμων.

Ναι αλλά θέτεις έναν προβληματισμό και σταματάς εκεί. Παρόλο που σου ζήτησαν κάποιοι χρήστες να στοιχειοθετήσεις αυτό που λες, αρκείσαι μόνο στο να λες ότι είσαι μηχανικός ασφαλείας και γνωρίζεις περί προδιαγραφών ασφαλείας.

Δηλαδή τι να λάβουμε υπόψη μας και να προβληματιστούμε για το αν θα ξαναβαλουμε lpg στο επόμενο αυτοκίνητό μας? 

Επεξ/σία από jp77s
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο καθένας λαμβάνει πληροφορίες και επεξεργάζεται τα στοιχεία που βλέπει. Δυστυχώς όλοι τα θέλουν όλα στο πιάτο με απαντήσεις στο 5λεπτο. Δεν βρισκόμαστε σε consultancy meeting για να γράψουμε report.

Ελεύθερος όποιος θέλει είναι να οδηγεί όχημα με μετατροπή υγραερίου μέσα και να βάζει τα παιδιά του και ελεύθερος είναι να αναζητήσει πληροφορίες περαιτέρω μετά από ένα τέτοιο διάλογο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@kostasgr78  είναι αρκετοί που έχουν τον ίδιο προβληματισμό. Προσωπικά έχω καταλήξει οτι τα ίδια ισχύουν και στην βενζίνη. Ένα ντεπόζιτο κουβαλάς μαζί σου το οποίο φέρει καύσιμο που εκρύγνηται(!) όχι απλά να αναφλέγεται.

Επίσης καταλαβαίνω οτι φοβάσαι το "κόψε - ράψε" που γίνεται για να σου το βάλουν το αέριο. Όμως με την ίδια λογική και σε μία χοντρή βλάβη υπάρχει "κόψε ράψε" σε ένα απλό ΙΧ αυτοκίνητο. Πρακτικά εκτός αντιπροσωπείας δέν υφίσταται "ασφάλεια" και λοιπά quality standards σε ένα αυτοκίνητο.

Άρα ίσως πρέπει να ξεπεράσουμε το πρόβλημα της ασφάλειας και να μείνουμε στο θέμα βλάβες, μεταπώληση κτλ.

Επεξ/σία από teachertza
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, teachertza είπε

@kostasgr78  είναι αρκετοί που έχουν τον ίδιο προβληματισμό. Προσωπικά έχω καταλήξει οτι τα ίδια ισχύουν και στην βενζίνη. Ένα ντεπόζιτο κουβαλάς μαζί σου το οποίο φέρει καύσιμο που εκρύγνηται(!) όχι απλά να αναφλέγεται.

Επίσης καταλαβαίνω οτι φοβάσαι το "κόψε - ράψε" που γίνεται για να σου το βάλουν το αέριο. Όμως με την ίδια λογική και σε μία χοντρή βλάβη υπάρχει "κόψε ράψε" σε ένα απλό ΙΧ αυτοκίνητο. Πρακτικά εκτός αντιπροσωπείας δέν υφίσταται "ασφάλεια" και λοιπά quality standards σε ένα αυτοκίνητο.

Άρα ίσως πρέπει να ξεπεράσουμε το πρόβλημα της ασφάλειας και να μείνουμε στο θέμα βλάβες, μεταπώληση κτλ.

Καταλαβαίνω πλήρως το σκεπτικό που περιγράφεις, ωστόσο θέλω να μείνω στην έννοια της γνώσης της επιλογής.

Το ότι συχνά ως καταναλωτές τείνουμε να παραβλέπουμε κάποιες παραμέτρους της επιλογής μας, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν ή ότι δεν πρέπει να είμαστε πλήρως ενήμεροι γι' αυτές.

Το θέμα είναι καυτό σε επίπεδο ασφάλειας, και το αναφέρω γιατί γνωρίζω ανθρώπους που θα έδιναν βάρος σε αυτό, αλλά δεν το γνωρίζουν. Τώρα αν το γνωρίζει κάποιος και θέλει να το παραβλέψει, έχει την ελευθερία να το κάνει. Μένω στη γνώση καθαρά. Να είμαστε ενήμεροι ως καταναλωτές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...