Προς το περιεχόμενο

Helpdesk Forthnet -Eξυπηρέτηση Πελατών /Γνώμες


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όσες φορές τους χρειάστηκα,ήταν εξυπηρετικότατοι και με κάλεσαν αρκετές φορές σπίτι για να βεβαιωθούν πως όλα βαίνουν καλώς.

Δημοσ.

Same here...το μόνο κακό είναι ότι ορισμένες φορές χρειάζεται να περιμένεις αρκετά...αλλά είναι πάντα εξυπηρετικότατοι!!

Δημοσ.

///Eυχαριστημένοι 2 -Γκρίνιες 0\\\

προς το παρόν.Βασικά θα ήθελα να το κανω poll αλλά δεν γίνεται xD

Δημοσ.

Το μόνο κακό είναι η αναμονή!Συνηθως το βαράς το 20λεπτακι-μισαωράκι!Κατα τα αλλα είναι πολύ εξυπηρετικοί(ειδικά αυτοί του τεχνικού τμήματος).

Δημοσ.

Ο χρόνος αναμονής είναι μεγάλος, αλλά μιας και είχα προβλήματα με τη σύνδεσή μου, μετά από κάποιες, ευγενικές πάντα, "φωνές", με έπαιρναν τηλέφωνο κάθε μέρα να δούμε μαζί πως πάει η βλάβη. Τα παιδιά στο τεχνικό τμήμα δεν είναι άσχετοι και δεν σου λένε άρες μάρες κουκουνάρες. Για τη δικιά μου περίπτωση έμαθα ότι το πρόβλημα λύθηκε με αλλαγή του ζεύγους καλωδίων στο οποίο ήταν η γραμμή μου, ενώ με πήραν τηλέφωνο και Κυριακή.

Ευχαριστημένος γενικά.

Δημοσ.

Σπαστικος ο χρονος αναμονης, σχετικα ενημερωμενο staff και συνηθως αποτελεσματικοι.Για τα ελληνικα δεδομενα καλα ειναι.

Δημοσ.

Κάτι πρέπει να γίνει για το χρόνο αναμονής ομως.Πχ να γίνει 800 το τηλ αντί για 801.

Δημοσ.
Κάτι πρέπει να γίνει για το χρόνο αναμονής ομως.Πχ να γίνει 800 το τηλ αντί για 801.

Nα γινει free η κληση αντι της αστικης χρεωσης? Που θα οφελησει αυτο?? Μονο χειροτερα θα γινουν τα πραγματα, αφου για το παραμικρο ο καθενας θα παιρνει τηλεφωνο. Το ιδιο γινοταν και στην εξυπηρετηση πελατων των εταιριων κινητης για αυτο αλλαξαν πολιτικη και πλεον χρεωνουν την κληση.

 

Για την εξυπηρετηση πελατων της Forthnet εχω να πω και εγω το ιδιο, πολυ εξυπηρετικοι, αλλα δυστυχως υπαρχουν φορες που η αναμονη ειναι μεγαλη.

Δημοσ.

Αναμονή για 20 λεπτά καθώς και κάνα 10+ για να σε πάρουν πίσω οι τεχνικοί. Κατά τα άλλα μια χαρά. Δεν σου λένε βγάλε το φιλτρό από την πρίζα και θα είναι οκ και τις άλλες μπούρδες που λένε....

Δημοσ.

Η ΑΝΑΜΟΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ!!!

 

σκεφτειτε οτι μερικες φορες θα πρεπει να αλλαξεις καποια πραγματα ή κατι και να χρειαστει να παρεις τηλεφωνο 2-3 φορες

δηλαδη μιλαμε για αναμονη 1 ωρας ισως και περισσοτερο!!!

αιγυπτο φτανεις με το αεροπλανο!!!

απορω με την υπομονη σας!!

 

ας προσλαβουνε και αλλα ατομα!!

 

οποτε σαν εξυπηρετηση 0

σαν τεχνικη υποστηριξη θα ελεγα αποδοτικη, συνηθως

Δημοσ.
Nα γινει free η κληση αντι της αστικης χρεωσης? Που θα οφελησει αυτο?? Μονο χειροτερα θα γινουν τα πραγματα, αφου για το παραμικρο ο καθενας θα παιρνει τηλεφωνο. Το ιδιο γινοταν και στην εξυπηρετηση πελατων των εταιριων κινητης για αυτο αλλαξαν πολιτικη και πλεον χρεωνουν την κληση.

 

Για την εξυπηρετηση πελατων της Forthnet εχω να πω και εγω το ιδιο, πολυ εξυπηρετικοι, αλλα δυστυχως υπαρχουν φορες που η αναμονη ειναι μεγαλη.

Aυτό το έιχα ξεχάσει όντως η κατάχρηση είναι γελοία.Μπορεί όμως να γίνει σταθερό τέλος κλήσης όπως με το 11888.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...