Greek-Lord Δημοσ. 28 Μαΐου 2007 Δημοσ. 28 Μαΐου 2007 Όσες φορές τους χρειάστηκα,ήταν εξυπηρετικότατοι και με κάλεσαν αρκετές φορές σπίτι για να βεβαιωθούν πως όλα βαίνουν καλώς.
grigas Δημοσ. 28 Μαΐου 2007 Δημοσ. 28 Μαΐου 2007 Same here...το μόνο κακό είναι ότι ορισμένες φορές χρειάζεται να περιμένεις αρκετά...αλλά είναι πάντα εξυπηρετικότατοι!!
De@th L0rd Δημοσ. 28 Μαΐου 2007 Μέλος Δημοσ. 28 Μαΐου 2007 ///Eυχαριστημένοι 2 -Γκρίνιες 0\\\ προς το παρόν.Βασικά θα ήθελα να το κανω poll αλλά δεν γίνεται xD
zoocra77 Δημοσ. 29 Μαΐου 2007 Δημοσ. 29 Μαΐου 2007 Το μόνο κακό είναι η αναμονή!Συνηθως το βαράς το 20λεπτακι-μισαωράκι!Κατα τα αλλα είναι πολύ εξυπηρετικοί(ειδικά αυτοί του τεχνικού τμήματος).
cyberking Δημοσ. 29 Μαΐου 2007 Δημοσ. 29 Μαΐου 2007 ο χρόνος αναμονης ολο και αυξανεται απο τοτε που ειμαι συνδρομητης
vagpap Δημοσ. 29 Μαΐου 2007 Δημοσ. 29 Μαΐου 2007 Ο χρόνος αναμονής είναι μεγάλος, αλλά μιας και είχα προβλήματα με τη σύνδεσή μου, μετά από κάποιες, ευγενικές πάντα, "φωνές", με έπαιρναν τηλέφωνο κάθε μέρα να δούμε μαζί πως πάει η βλάβη. Τα παιδιά στο τεχνικό τμήμα δεν είναι άσχετοι και δεν σου λένε άρες μάρες κουκουνάρες. Για τη δικιά μου περίπτωση έμαθα ότι το πρόβλημα λύθηκε με αλλαγή του ζεύγους καλωδίων στο οποίο ήταν η γραμμή μου, ενώ με πήραν τηλέφωνο και Κυριακή. Ευχαριστημένος γενικά.
seventh_son Δημοσ. 29 Μαΐου 2007 Δημοσ. 29 Μαΐου 2007 simfono me tous prolalisantes. an eksaireseis tous xronous anamonis pou stis perissoteres periptoseis aggizei to 20lepto kai vale, einai eksipiretikoi.
S2Katana Δημοσ. 30 Μαΐου 2007 Δημοσ. 30 Μαΐου 2007 Σπαστικος ο χρονος αναμονης, σχετικα ενημερωμενο staff και συνηθως αποτελεσματικοι.Για τα ελληνικα δεδομενα καλα ειναι.
De@th L0rd Δημοσ. 30 Μαΐου 2007 Μέλος Δημοσ. 30 Μαΐου 2007 Κάτι πρέπει να γίνει για το χρόνο αναμονής ομως.Πχ να γίνει 800 το τηλ αντί για 801.
asmilon Δημοσ. 30 Μαΐου 2007 Δημοσ. 30 Μαΐου 2007 Κάτι πρέπει να γίνει για το χρόνο αναμονής ομως.Πχ να γίνει 800 το τηλ αντί για 801. Nα γινει free η κληση αντι της αστικης χρεωσης? Που θα οφελησει αυτο?? Μονο χειροτερα θα γινουν τα πραγματα, αφου για το παραμικρο ο καθενας θα παιρνει τηλεφωνο. Το ιδιο γινοταν και στην εξυπηρετηση πελατων των εταιριων κινητης για αυτο αλλαξαν πολιτικη και πλεον χρεωνουν την κληση. Για την εξυπηρετηση πελατων της Forthnet εχω να πω και εγω το ιδιο, πολυ εξυπηρετικοι, αλλα δυστυχως υπαρχουν φορες που η αναμονη ειναι μεγαλη.
PepeLePew Δημοσ. 30 Μαΐου 2007 Δημοσ. 30 Μαΐου 2007 Αναμονή για 20 λεπτά καθώς και κάνα 10+ για να σε πάρουν πίσω οι τεχνικοί. Κατά τα άλλα μια χαρά. Δεν σου λένε βγάλε το φιλτρό από την πρίζα και θα είναι οκ και τις άλλες μπούρδες που λένε....
yiah Δημοσ. 30 Μαΐου 2007 Δημοσ. 30 Μαΐου 2007 Η ΑΝΑΜΟΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ!!! σκεφτειτε οτι μερικες φορες θα πρεπει να αλλαξεις καποια πραγματα ή κατι και να χρειαστει να παρεις τηλεφωνο 2-3 φορες δηλαδη μιλαμε για αναμονη 1 ωρας ισως και περισσοτερο!!! αιγυπτο φτανεις με το αεροπλανο!!! απορω με την υπομονη σας!! ας προσλαβουνε και αλλα ατομα!! οποτε σαν εξυπηρετηση 0 σαν τεχνικη υποστηριξη θα ελεγα αποδοτικη, συνηθως
De@th L0rd Δημοσ. 30 Μαΐου 2007 Μέλος Δημοσ. 30 Μαΐου 2007 Nα γινει free η κληση αντι της αστικης χρεωσης? Που θα οφελησει αυτο?? Μονο χειροτερα θα γινουν τα πραγματα, αφου για το παραμικρο ο καθενας θα παιρνει τηλεφωνο. Το ιδιο γινοταν και στην εξυπηρετηση πελατων των εταιριων κινητης για αυτο αλλαξαν πολιτικη και πλεον χρεωνουν την κληση. Για την εξυπηρετηση πελατων της Forthnet εχω να πω και εγω το ιδιο, πολυ εξυπηρετικοι, αλλα δυστυχως υπαρχουν φορες που η αναμονη ειναι μεγαλη. Aυτό το έιχα ξεχάσει όντως η κατάχρηση είναι γελοία.Μπορεί όμως να γίνει σταθερό τέλος κλήσης όπως με το 11888.
androu Δημοσ. 30 Μαΐου 2007 Δημοσ. 30 Μαΐου 2007 είναι σπαστικό να περιμένεις. Να κάνουν chat helpdesk όπως τη HOL
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.