Προς το περιεχόμενο

Οδηγός αγορών για eBay! #2


giankyr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα μας.

Έχω παρόμοιο θέμα με τον φίλο παραπάνω.

Αγορά διαφόρων αντικειμένων από ebay από πωλητή με μία πληρωμή (προσθήκη στο καλάθι και request total για combined shipping, όπως και έγινε).

Η παραγγελία και αγορά 3/1/2021. Το μόνο που βλέπω από parcels app (και από ebay tracking) και Ελτά είναι μόνο ότι - υποτίθεται - έφυγε από Βέλγιο 6/1/2021 με προορισμό Ελλάδα. Έκτοτε τίποτε από update.. 

Tracking της μορφής RFXXXXXXXXXBE.

Γνωρίζω και έχω προσωπική "εικόνα"/εμπειρία για καθυστερήσεις από Βpost και postNL (μόνη πληροφόρηση βάσει tracking ότι έφυγαν από Ολλανδία και ξαφνικά διακτινίστηκαν/εμφανίστηκαν Ελλάδα στα Ελτα ή Ελτα courier)

Αλλά τόσο μεγάλο διάστημα ποτέ... μάλιστα παραγγελίες από ΗΠΑ πιο σύντομα παραλαμβάνω ( και έχω και tracking monitoring).

Άνοιξα ebay case για ενημέρωση από τον πωλητή για package status update report εντός 72 ωρών (όπως ορίζει το ebay πριν αναλάβει αυτό την διεκπεραίωση), διαφορετικά του έγραψα πως προχωρώ σε full refund.

ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ: επειδή έκανα request total για combined shipping προ πληρωμής, άρα και αγορά πολλών αντικειμένων με μία μόνο πληρωμή, πρέπει να ανοίξω case στο ebay για το κάθε ένα αντικείμενο ξεχωριστά για full refund;;

Προς το παρόν άνοιξα ένα 1 case μόνο στο 1ο αγορασμένο αντικείμενο και στο οποίο δεξιά εμφανίζει "view order details" (στα υπόλοιπα ΔΕΝ το εμφανίζει...) αναγράφοντας εντός του post όλα τα υπόλοιπα αγορασμένα αντικείμενα με τα αντίστοιχα item numbers. Έτσι πρέπει ή ξεχωριστά για το καθένα;

Παρακαλώ όποιος μπορεί να μας διαφωτίσει...

Ευχαριστώ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

20 ώρες πριν, crom251 είπε

Οι τελευταιες ενημερωσεις του tracking number ειναι αυτες

spacer.png

Τωρα εχει φτασει δεν εχει εχει φτασει δεν ξερω...

Στο θεμα μας ωστοσο...

1) Ως ποτε εχω περιθωριο να κανω αιτηση για refund?

2) Οσον αφορα αυτο που ειπα και στο προηγουμενο post και την φωτο που ανεβασα ωστε να το καταλαβετε τι εννοω. Οτι διαδικασια κανω (επικοινωνια με πωλητη, αιτηση για refund κλπ) πρεπει να την κανω για το καθε αντικειμενο χωριστα?

Το πακετο σου ειναι στον δρομο και απλα να κανεις υπομονη. 

https://packageradar.com/courier/yanwen/tracking/VR379770289YP

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπον εστειλα μηνυμα στον πωλητη πως δεν εχω λαβει ακομα το δεμα και πως θελω refund.

Μου απαντησε και μου ειπε πως το δεμα εφτασε Αθηνα (εγω ειμαι επαρχια) και να κανω λιγο υπομονη.

Ok λογικο το βρισκω και ασφαλως δεν εχω προβλημα να περιμενω.

Το θεμα ειναι ομως τι κανω τωρα ωστε να ειμαι εξασφαλισμενος σε περιπτωση ...στραβης οπου για τον Α ή Β ΄λογο δεν θα μου ερθει το δεμα.

1. Nα μην κανω καμια ενεργεια προς το παρον

2. Να του απαντησω και να του πω ''ok θα περιμενω'' χωρις να κλεισω το case που ανοιξα ομως.

3. Να του απαντησω και να δωσω χρονικο περιθωρι π.χ. 15 μερες και μετα να ζητησω refund

4. Να κλεισω το case που ανοιξα. Εφοσον το κανω αυτο ομως θα εχω δυνατοτητα π.χ. σε 15-20 μερες να ανοιξω καινουργιο case?

Επεξ/σία από crom251
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από την στιγμή που έφτασε το πακέτο Ελλάδα (και αυτό βέβαια το τσεκάρεις αν όντως ισχύει είτε από tracking apps ή τηλέφωνο/email στα Ελτα) κατά την γνώμη μου κλείσε το case, θα παραλάβεις σίγουρα, απλά δυστυχώς οπλίσου με μπόλικη υπομονή γιατί όντως θα καθυστερούν όλα πια.

Όσον αφορά το case, έχω και εγώ τις ίδιες απορίες με εσένα, δλδ πόσο διάστημα μπορώ να το έχω ανοικτό ή πόσα cases πρέπει να ανοίξω γιατί αφορά πολλά αντικείμενα σε μία παραγγελία/πληρωμή κτλ.

Ας μας απαντήσει κάποιος πιο έμπειρος.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/2/2021 στις 4:38 ΜΜ, draculias είπε

Καλησπέρα μας.

Έχω παρόμοιο θέμα με τον φίλο παραπάνω.

Αγορά διαφόρων αντικειμένων από ebay από πωλητή με μία πληρωμή (προσθήκη στο καλάθι και request total για combined shipping, όπως και έγινε).

Η παραγγελία και αγορά 3/1/2021. Το μόνο που βλέπω από parcels app (και από ebay tracking) και Ελτά είναι μόνο ότι - υποτίθεται - έφυγε από Βέλγιο 6/1/2021 με προορισμό Ελλάδα. Έκτοτε τίποτε από update.. 

Tracking της μορφής RFXXXXXXXXXBE.

Γνωρίζω και έχω προσωπική "εικόνα"/εμπειρία για καθυστερήσεις από Βpost και postNL (μόνη πληροφόρηση βάσει tracking ότι έφυγαν από Ολλανδία και ξαφνικά διακτινίστηκαν/εμφανίστηκαν Ελλάδα στα Ελτα ή Ελτα courier)

Αλλά τόσο μεγάλο διάστημα ποτέ... μάλιστα παραγγελίες από ΗΠΑ πιο σύντομα παραλαμβάνω ( και έχω και tracking monitoring).

Άνοιξα ebay case για ενημέρωση από τον πωλητή για package status update report εντός 72 ωρών (όπως ορίζει το ebay πριν αναλάβει αυτό την διεκπεραίωση), διαφορετικά του έγραψα πως προχωρώ σε full refund.

ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ: επειδή έκανα request total για combined shipping προ πληρωμής, άρα και αγορά πολλών αντικειμένων με μία μόνο πληρωμή, πρέπει να ανοίξω case στο ebay για το κάθε ένα αντικείμενο ξεχωριστά για full refund;;

Προς το παρόν άνοιξα ένα 1 case μόνο στο 1ο αγορασμένο αντικείμενο και στο οποίο δεξιά εμφανίζει "view order details" (στα υπόλοιπα ΔΕΝ το εμφανίζει...) αναγράφοντας εντός του post όλα τα υπόλοιπα αγορασμένα αντικείμενα με τα αντίστοιχα item numbers. Έτσι πρέπει ή ξεχωριστά για το καθένα;

Παρακαλώ όποιος μπορεί να μας διαφωτίσει...

Ευχαριστώ.

 

Κύριοι μπορεί να μου απαντήσει κάποιος διότι σήμερα είναι η τελευταία μέρα που θα έπρεπε να μου απαντήσει ο πωλητής και δεν έχει δώσει σημάδια ζωής...

Αύριο θα αποφανθώ στο ebay πια να αναλάβει την υπόθεση για το refund.

Το ερωτώ ξανά: πρέπει να ανοίξω case για κάθε item ξεχωριστά για refund ή αρκεί το 1ο αντικείμενο που άνοιξα case αναγράφοντας εντός όλα τα item numbers των λοιπών αντικειμένων;

Θυμίζω αφορά περίπτωση μίας πληρωμής πολλαπλών αντικειμένων με combined shipping)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, draculias είπε

Κύριοι μπορεί να μου απαντήσει κάποιος διότι σήμερα είναι η τελευταία μέρα που θα έπρεπε να μου απαντήσει ο πωλητής και δεν έχει δώσει σημάδια ζωής...

Αύριο θα αποφανθώ στο ebay πια να αναλάβει την υπόθεση για το refund.

Το ερωτώ ξανά: πρέπει να ανοίξω case για κάθε item ξεχωριστά για refund ή αρκεί το 1ο αντικείμενο που άνοιξα case αναγράφοντας εντός όλα τα item numbers των λοιπών αντικειμένων;

Θυμίζω αφορά περίπτωση μίας πληρωμής πολλαπλών αντικειμένων με combined shipping)

Αν υπάρχει κουμπί για case διπλα σε κάθε αντικείμενο ναι, αν το κουμπί είναι ένα οχι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Αν υπάρχει κουμπί για case διπλα σε κάθε αντικείμενο ναι, αν το κουμπί είναι ένα οχι

Σε ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση, υπάρχει όντως επιλογή "I didn't receive it" στο κάθε πρόσθετο αντικείμενο. Εγώ έτρεχα στα διαδικτυακά χωράφια, ενώ η απάντηση ήταν απλή και μπροστά μου, thanks!

Και τυχερός παράλληλα, διότι πριν λίγα λεπτά ήρθε tracking update (τελευταίο ήταν στις...6/1/21!!!), το πακέτο από Βέλγιο εθεάθη Ελλάδα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Μια βοήθεια για επιστροφή στην Κίνα ..γνωρίζει κανείς τη θα πληρώσω για συστημένο δέμα στον πωλητή και αν δέχονται στα ΕΛΤΑ να χρεωθεί ό παραλήπτης.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, 4son είπε

Μια βοήθεια για επιστροφή στην Κίνα ..γνωρίζει κανείς τη θα πληρώσω για συστημένο δέμα στον πωλητή και αν δέχονται στα ΕΛΤΑ να χρεωθεί ό παραλήπτης.. 

Πας στο site των ελτα και σου εχει να υπολογισεις με βαση το βαρος και το που παει.

Ενδεικτικα για μικρο λαπτοπ των 2 κιλων εδωσα 44 ευρω.

Να πληρωσει ο παραληπτης δε παιζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

eBay απο Αμερικη που θελω κατι αξιζει να κανω κινηση η δε θα φτασει ποτε πλεον ετσι οπωε εχουν τα πραγματα τι λετε? Επισης με τελωνεια και τετοια τι παιζει. Ενα αρωμα 50 ευρω συν 16 μεταφορικα ειναι (το οποιι ειναι σε ελλειψη και δεν παιζει σε Ευρωπη πουθενα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, therock είπε

Επισης με τελωνεια και τετοια τι παιζει.

Αυτο με τα τελωνεία που ρωρατε σε καθε ποστ είναι απο κεκτημένη ταχύτητα; ή πράγματι δεν γνωρίζετε οτι υπάρχουν τελωνεία

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελωνεια παντα υπηρχανε απλα ρωταμε αν ακομα ισχυουν αυτα τα gift και παραστατικο 45 ευρω και κατω για να μη περασει. Ουτως η αλλος η καθαρη τιμη του ειναι κατω απο αυτο. Αλλιως πως υπολογιζουμε περιπου ποσο θα βγει το κοστος απο τελωνειο

Και το πιο βασικο που ρωτησα, αν ξερουμε ποσο θα κανει βαση εμπειριας καποιου που παρελαβε προσφατα απο Αμερικη. Εχω κανει Bid και θελω ιδανικα εντος της ημερας να προχωρησω αν οι απαντησεις με ικανοποιησουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα,

Εννοείται πως θα φτάσουν από ΗΠΑ Ελλάδα, οι χρόνοι που παρατηρώ από τις δικές μου παραγγελίες είναι περίπου 1,5 με 2 μήνες με USPS. Επιπλέον κόστη 15ευρώ εκτελωνισμό από ΕΛΤΑ + 24% επί της συνολικής (CIF) αξίας.

Εάν ο πωλητής έχει επιλέξει το GSP (Global Shipping Program), προπληρώνεις συνήθως ένα μέρος των εκτελωνιστικών εξόδων με την αγορά, οπότε δεν σε ενδιαφέρει το τελωνείο σαν διαδικασία. Επίσης κάνει καλύτερους χρόνους με αυτόν τον τρόπο, περίπου 3 εβδομάδες κατά μέσο όρο παρατηρώ με δεδομένα 2021.

Πρέπει να προσέξεις ποιον τρόπο αποστολής έχει επιλέξει ο πωλητής να στείλει το item. Απέφυγε πχ τα ebay delivery shipping, διότι εφόσον αφορά αγορά πάνω 22ευρώ CIF αξίας (αγορά προϊόντος + μεταφορικά + ασφάλεια αν συμπεριλαμβάνεται) εκτελωνισμό αναλαμβάνει ιδιωτικό κούριερ εδώ με κόστη πολλαπλάσια των ΕΛΤΑ (τουλάχιστον 4 φορές πάνω...)

Το "gift" βάσει δικής μου εμπειρίας έχει "πεθάνει" εδώ και καιρό. Γενικώς από ΗΠΑ παρατηρώ οι Αμερικανοί πωλητές αποφεύγουν να αναγράφουν και χαμηλότερη αξία γιατί σέβονται (φοβούνται) τον νόμο (την εφαρμογή του νόμου βασικά, γιατί από νόμους κι εμείς έχουμε...). Έχω πετύχει παρόλα αυτά περιπτώσεις, όπου ο πωλητής από δική του πρωτοβουλία, χωρίς να έχουμε συνεννοηθεί κάτι σχετικό, να δηλώνει χαμηλότερη αξία στο πακέτο αποστολής...

Το 45άρι που αναφέρεις δεν ισχύει. Το 22άρι σε απασχολεί αν υπερβαίνει, διότι όπως αναφέρεις κάνεις bid, οπότε έχει οικονομικό αντίκρισμα...

Για το τελωνείο αυτά ισχύουν βάσει διαδικασίας, από κει και πέρα παίζει και η τύχη. Περνάνε ακόμα "αέρα" χωρίς επιπλέον κόστη πακέτα με αναγραφόμενη αξία 53ευρώ και υπάρχουν και πακέτα που χρεώνονται βάσει διαδικασίας (15άρι + 24% φπα) με αξία 28 & 46 (πρόσφατα δικά μου παραδείγματα).

Επεξ/σία από draculias
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...