Προς το περιεχόμενο

Voodoo2 Problem with AMD Motherboard.

xpert

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Loipon ean kapoios exei vrei tin lisi se auto to problima as mou pi ti na kano.<BR>To 8ema einai os eksis.<BR>Exo duo PC to ena einai tis ASUS Motherboard to A7M266 me chipset AMD760 ,to allo einai Epox me chipset VIA 133A.Kai sta duo motherboard exo vali tin Voodoo2 gia na do ti ginetai kai molis egatastiso tous drivers mou kolai to mixanima.<BR>Ara eugala to simpersma oti ftaiei oxi to Chipset alla ta AMD CPU.Ean uparxei kapoio software Patch i Update se auto to Provlima as me voi8isi kapoios.<BR>Na pros8eso akoma otan eixa Motherboard me Intel CPU ola itan mia xara.<BR>Thanks<p>[ 26-11-2001: Message edited by: xpert ]

Δημοσ.

File den exeis katalavi kati gia na tin kratao simeni oti se kati einai xrisimi se mena.<BR>Apo VGA den exo provlima exo mia ASUS V7700 me 64 MB DDR me Video in kai TV out sto A7M266. Sto Motherboard Epox exo mia Geforce Annihilator me 32MB DDR.<BR>Den exo anagki apo VGA tora ego 8elo tin Voodoo2 mou na mou doulepsi gia kapoious logous.<BR>Telos panton thanks.<BR>8a pao na dokimaso paliotera Drivers mpas kai doulepsi.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...