Sellers Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2007 Σαν εξώφυλλα απο cd επικής μέταλ μου κάνουν. Πολύ ωραία όπως και να έχει...
AGGELOS1974 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2007 συμφωνα απολυτα με τον sellers θα προσθεσω μονο το υπεροχα.. μπραβο φιλε
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2007 Η τελευταία με το βιολί είναι φυσικά η αγαπημένη μου! Μπράβο! (όλες πολύ όμορφες όμως!)
Sellers Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2007 Ρε συ Manuel ακόμα δεν μας έβαλες κάτι δικό σου να ακούσουμε... Αναμένουμε λέμε...
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2007 Η μουσική παίζεται στις αίθουσες συναυλιών, ακριβώς όπως οι ταινίες βλέπονται στις αίθουσες των κινηματογράφων Παρ' όλα αυτά, μπορεί να βάλω αύριο ένα παραμυθάκι που έγραψα στο Λύκειο, που είναι το μόνο που έχουμε κάνει προχειροηχογράφηση.
Sellers Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2007 Ε εντάξει μωρέ κι εσύ... Βολέψου με ότι έχουμε.
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2007 Θα βάλω το πρώτο κομμάτι που έγραψα ποτέ, στα 16 μου χρόνια, ώστε αφενός να μη σας ξινίσει, μια που αυτά που γράφω τώρα είναι σύγχρονα και θέλουν πιο ειδικό τρόπο ακρόασης (και σίγουρα δεν είναι τα κατάλληλα για να ξεκινήσετε αν δεν έχετε ακούσει ποτέ μουσική 20ου αιώνα) και αφετέρου γιατί όπως είπα και νωρίτερα είναι το μόνο που ηχογραφήσαμε σε στούντιο Η ηχογράφηση είναι προχειροδουλειά, ήμασταν απροετοίμαστοι και πιτσιρικάδες, αλλά τέλος πάντων, αυτήν έχουμε. Το παραμύθι έχει και ψιλοϋπόθεση, διαφορετική για τον καθένα φυσικά. Όποιος έχει όρεξη ας γράψει τι φαντάστηκε ακούγοντας το (είναι το πιο ενδιαφέρον μέρος της δουλειάς αυτής!) download from rapidshare Α, ναι. Ο τίτλος που είχα δώσει ήταν "μεσαιωνικό παραμύθι". Σήμερα μου ξινίζει σαν άκουσμα, but there it is
Helm21 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2007 Σκόρπια: Αρχικά ίσως θελήσεις να κάνεις reupload με κάποιο άλλο όνομα στο αρχείο, μιας που τα -ελληνικά φαντάζομαι- τυποστοιχεία το rapidshare τα μετονόμασε σε _91_92 etc etc. Χρειάστηκε να μετονομάσω το αρχείο σε whatever.mp3 για να το τρέξω, πράγμα όχι πολύ δύσκολο, αλλά λέμε. Η σύνθεση είναι πολυεπίπεδη και με ενδιαφέρουσες υφές, συγχαρητήρια στον δεκαεξάχρονο εαυτό σου. Μου αρέσουν τα pizzicato σημεία στα έγχορδα, παιχνιδιάρικα και ενδιαφέροντα. Χρήσιμα τοποθετημένες παύσεις και γενικά ρυθμικές αλλαγές. Ίσως η πνευστή φωνή να ήθελε λίγο πιο δεξιοτεχνικό παίξιμο, ακούγεται λίγο flat. Ειδικά σε ένα μεσαίο στομφώδες κάπως τμήμα που παίρνει την πρώτη φωνή υποφέρει μέχρι να επιστρέψει η ενορχήστρωση να το υποστηρίξει. Τα έγχορδα είναι πολύ σταθερά, υποθέτω εσύ είσαι υπεύθυνος για αυτά. Πω πω όσο πάει τόσο περισσότερο με κάνει να υποφέρω το πνευστό. Η αλλαγή ύφους γύρω στο 4:50 είναι έρπουσα και θέλει το κακό μου. Μπράβο. ΚΑΙ ΜΕΤA ΜΠΑIΝΕΙ ΤΟ ΠΝΕΥΣΤO! Ωραία glissandos αργότερα. Δεν ξέρω τι αξία έχει η κριτική πίσω-στο-χρόνο σε συνθετικό επίπεδο, υποθέτω ότι έχεις προχωρήσει προς την κατεύθυνση που σε καλύπτει από τότε, αλλά αν σε ενδιαφέρει θα πρότεινα σε τέτοια suite-form πράγματα γενικά να υπάρχουν παρολαυτά κεντρικά θέματα στα οποία επιστρέφει η δομή, έστω και αν το κλειδί έχει γίνει transposed ή τελοσπάντων είναι μετουσιωμένα ή υποστηρίζονται από κάποια αντίστιξη. Αν είχε τέτοια θέματα αυτό το κομμάτι μου διέφυγαν, με συγχωρείς. Πλούσιες δυναμικές, όμορφες αποχρώσεις στις αναλύσεις συγχορδιών (το πιάνο έχει και ωραίο τόνο!), αν εγώ είχα γράψει τέτοιο πράγμα στα 16 μου θα είχα χεστεί απάνω μου. Πέρα από το φρικτό πνευστό, το engineer job είναι πολύ καλό, τα επίπεδα σωστά, δεν χάνεται τίποτα. Δώσε και contemporary classical, αντέχουμε.
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2007 Αρχικά ίσως θελήσεις να κάνεις reupload με κάποιο άλλο όνομα στο αρχείο, μιας που τα -ελληνικά φαντάζομαι- Έχεις δίκιο, απλά είναι 10mb και βαρέθηκα. Κάντε μια μετονομασία βρε παιδιά, δε χάθηκε ο κόσμος. Πείτε το "μεσαιωνικό παραμύθι". Ίσως η πνευστή φωνή να ήθελε λίγο πιο δεξιοτεχνικό παίξιμο, ακούγεται λίγο flat. Ειδικά σε ένα μεσαίο στομφώδες κάπως τμήμα που παίρνει την πρώτη φωνή υποφέρει μέχρι να επιστρέψει η ενορχήστρωση να το υποστηρίξει. Τα έγχορδα είναι πολύ σταθερά, υποθέτω εσύ είσαι υπεύθυνος για αυτά. Δυστυχώς το πνευστό ήταν αρχικά γραμμένο για φλάουτο. Δεν είχαμε φλάουτο (μας ψιλοπαράτησε), αλλά φλογέρα και μάλιστα της τελευταίας στιγμής που ηχογράφησε και μόνη της μάλιστα. Είχε τόσο πολύ άγχος για να παίξει σε σωστό τόνο σε σχέση με τους άλλους (για τους μη γνώστες: δηλαδή πχ το μι να είναι μι και όχι κοντά σε φα) που δεν μπόρεσε να βγάλει καμία μουσικότητα (και τελικά ούτε και ο τόνος ήταν σωστός). Στο τέλος σκεφτόμουνα ότι ίσως θα ήταν καλύτερα να έβαζα υπολογιστή να παίξει (εφόσον δεν υπήρχε που δεν υπήρχε μουσικότητα, τουλάχιστον να είχαμε σωστό τόνο). Θα με καίει πάντα αυτό το πρόβλημα σ' αυτή την ηχογράφηση (είχα ζητήσει από το στούντιο να κρατήσει τα αρχεία με τις ηχογραφήσεις ώστε αν βρω φλάουτο να το ηχογραφήσω και να έχω έτσι μια βελτιωμένη εκδοχή, αλλά έχει περάσει πολύύύύς καιρός από τότε). Οι έγχορδοι ήταν επαγγελματίες. Το πρώτο βιολί μου για να καταλάβεις σπουδάζει στη Βιέννη, μαθητής του Πίχλερ και είναι 20 χρονών ακόμα. Τι να λέμε... Απλά ήταν απροβάριστοι και αυτοί, αλλά γενικά είναι εξαιρετικοί μουσικοί. Πιάνο παίζω εγώ θα πρότεινα σε τέτοια suite-form πράγματα γενικά να υπάρχουν παρολαυτά κεντρικά θέματα στα οποία επιστρέφει η δομή, έστω και αν το κλειδί έχει γίνει transposed ή τελοσπάντων είναι μετουσιωμένα ή υποστηρίζονται από κάποια αντίστιξη. Αν είχε τέτοια θέματα αυτό το κομμάτι μου διέφυγαν, με συγχωρείς. Στο 2.44 μπαίνει ένα κεντρικό θέμα με ηρωική διάθεση. Στο 5.05 επανέρχεται με τελείως διαφορετική διάθεση (επί τη ευκαιρία, ναι, έχεις δίκιο, το σημείο 4.50 θέλει πράγματι το κακό σου). Στο 16χρονο μυαλό μου ήταν κάποιος που πλησιάζει για να αντιμετωπίσει μια απειλή, πχ το δράκο. Μετά έρχεται η μάχη, την οποία είχα αποφασίσει ότι θα χάσει ο ήρωας, εξ ου και μια απότομη αλλαγή στο 6.27. Τα υπόλοιπα είναι μοιρολόγια και ελπιδοφόρες παρηγοριές του τύπου "μη στεναχωριέσαι για κάτι που χάθηκε, αλλά να χαίρεσαι που υπήρχε Το θέμα επανέρχεται και στο 5.58, στο σημείο που κορυφώνεται η δράση με διαφορετικό πάλι τρόπο. Από κει και έπειτα, έχω απλά κρύψει κάποια πράγματα μέσα (σε ενδιάμεσες φωνές ας πούμε) ή έχω βγάλει κάποια θέματα από κάτι άλλο. Δώσε και contemporary classical, αντέχουμε. ΟΚ. Για να δούμε ποιος αντέχει. Να προδιαθέσω λίγο για την εκτέλεση. Είναι από ζωντανή συναυλία (Απρίλιος '07), οπότε έχει τα λαθάκια της, αλλά πάντα είναι καλύτερα από το να σας το δώσω σε midi. Το βιολί ήταν λίγο αδιάφορο προς το έργο και δεν ασχολήθηκε με το μουσικό μέρος της εκτέλεσης (τουλάχιστον όχι όσο θα ήθελα εγώ). Το κλαρινέτο με ικανοποίησε αρκετά, ειδικά αν αναλογιστείς ότι η σύγχρονη μουσική δεν έχει απήχηση στους εκτελεστές και σπανίως βρίσκεις ανθρώπους που να ενδιαφέρονται να παίξουν. Το πιάνο είμαι πάλι εγώ (και, ναι, τα θαλασσώνω αρκετές φορές ) γιατί ταυτόχρονα ετοίμαζα το πτυχίο μου και δεν υπήρχε πολύς χρόνος για διάβασμα. Το έγραψα τον Ιανουάριο-Φεβρουάριο που πέρασε. Download Rondo here λοιπόν.
Helm21 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2007 Ω, minor-second, clusters και ψιλές από ligeti. Αρκετός τρόμος. Καλή δουλειά στο να κρατάς μια σχετική 'σταθερότητα' δοθέντος ότι το κομμάτι δεν κάνει resolve the tonic πουθενά. Το βιολί φαίνεται να μην ενδιαφέρεται αρκετά όντως, και όταν στην σύνθεση προκύπτουν τόσα κοντινά διαστήματα αρμονικά, ένα βαρεμένο όργανο αποδιοργανώνει την όλη φάση, αλλά δεν είναι δικό σου λάθος. Από την μια το βιολί και το κλαρινέτο είναι κοντά σε υφή οπότε συνεργάζονται, από την άλλη παραείναι κοντά, ίσως. Μερικά τμήματα είναι πολύ βίαια. Το κύριο ζητούμενο με τέτοιου είδους μουσικής για εμένα είναι να μην ακούγεται τυχαίο (όσο και να αποδεικνύει το sheet music με τα 8 twelvetone rows ότι δεν είναι). Συγχαρητήρια για το συνθετικό σου έργο. edit: ένα προτέρημα τέτοιου είδους σύνθεσης είναι ότι δεν ακούγονται τα τεχνικά λάθη πάντως!
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2007 Thanks mate! Όσον αφορά το παραείναι βίαια, πιστεύω ότι η απάντηση βρίσκεται σε κάποια ποστ παραπάνω. Πιστεύω πως θα έπρεπε να είναι κανείς στην αίθουσα. Δε βρίσκω ούτε εγώ ο ίδιος νόημα στο να το ακούω σε ηχογράφηση (εκτός βέβαια από τη πλευρά της μελέτης, τεχνικής ανάλυσης κτλ, αλλά σαν ακροατή δε μου λέει κάτι). Η απάντηση βρίσκεται επίσης στην ψυχολογία που βρισκόμουν όταν το έγραφα. Όταν το τελείωσα και μετά από κάποιες αλλαγές που συνέβησαν στη ζωή μου, αποφάσισα ότι το επόμενο έργο μου θα είναι αργόόό... Γράφεται αυτό τον καιρό Συμφωνώ με τις παρατηρήσεις σου για το βιολί. Είχε ισάξιο ρόλο και συμπλήρωνε το κλαρινέτο, ενώ το πιάνο είναι σαν χαλί, οπότε αποδιοργανώνει αρκετά την όλη φάση.
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2007 Μιας και ολοι απο οτι φαίνεται μοιράζονται δίχως δισταγμό δικές τους δημιουργιές(πράγμα πολυ ευχάριστο) ας μοιραστώ και εγώ. Είναι ένα τραγουδί το οποίο γράφτηκε το 2001 σε στίχους και μουσική δική μου.Είναι ηχογραφημένο ερασιτεχνικά στο PC οπότε η ποιότητα δεν εξαιρετική. Τίτλος του τραγουδιού Είναι Αλήθεια. Θα χαρώ να ακούσω ή μάλλον να διαβάσω σχόλια.
Socratis_g Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2007 Αυτο το εκανα χ8ες βράδυ =) Την πληγωσα χ8ες βράδυ την κοπέλα και μετά έψαχνε μεσα στο δάσος που να πάει..χαχα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.