Προς το περιεχόμενο

Δυσλειτουργίες της υπηρεσίας aDSL/ISPs/Γραμμές ΟΤΕ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα
Υποφέρω από αποσυνδέσεις:(

Σκεφτομαι να αλλάξω ρουτερ...μήπως και φταει αυτό.
Δεν είναι υπερβολικό να έχω 300 attenuation?

θα μπορούσε να φταει;

CB76E9A8-2BF8-4429-A979-03CAD157F3FF.jpeg

Επεξ/σία από dkangel000039
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

• Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

53 λεπτά πριν, dkangel000039 είπε

Καλησπερα
Υποφέρω από αποσυνδέσεις:(

Σκεφτομαι να αλλάξω ρουτερ...μήπως και φταει αυτό.
Δεν είναι υπερβολικό να έχω 300 attenuation?

θα μπορούσε να φταει;

To line attenuation δεν είναι 300 (και δεν θα μπορούσε να είναι :P) αλλά 29,5 dB. To snr margin σου επίσης είναι πολύ καλό για να έχεις αποσυνδέσεις. Όταν λες αποσυνδέσεις, φαντάζομαι ότι εννοείς τα disconnects της adsl γραμμής, σωστά; Δηλαδή αναβοσβήνει το adsl λαμπάκι και δεν παίρνεις feed από τον πάροχο;

53 λεπτά πριν, l337 είπε

To line attenuation δεν είναι 300 (και δεν θα μπορούσε να είναι :P) αλλά 29,5 dB. To snr margin σου επίσης είναι πολύ καλό για να έχεις αποσυνδέσεις. Όταν λες αποσυνδέσεις, φαντάζομαι ότι εννοείς τα disconnects της adsl γραμμής, σωστά; Δηλαδή αναβοσβήνει το adsl λαμπάκι και δεν παίρνεις feed από τον πάροχο;

οχι το dsl ειναι σταθερο πρασινο - συγχρονιζει κανονικα η γραμμη μου, απλα δεν εχω ιντερνετ, για αυτο σκεφτομαι μηπως φταει το ρουτερ.

το προβλημα ειναι οτι χω δοκιμασει ηδη 2 διαφορετικα αλλα δεν...

εχω βγαλει και το φιλτρο και συνδεομαι απευθειας με ethernet και ακριβως τα ιδια.

μιλαω για ατελειωτες αποσυνδεσεις τωρα οχι απλα 1-2 την ωρα.

θα ερθει τεχνικος μου ειπαν αυριο :)

1 λεπτό πριν, dkangel000039 είπε

οχι το dsl ειναι σταθερο πρασινο - συγχρονιζει κανονικα η γραμμη μου, απλα δεν εχω ιντερνετ, για αυτο σκεφτομαι μηπως φταει το ρουτερ.

εχω βγαλει και το φιλτρο και συνδεομαι απευθειας με ethernet και ακριβως τα ιδια.

Από ping πως είσαι;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το εκανα αρκετες φορες, loss ειχα σε ολα 0% και average 58 ms περιπου σε ολα, αλλα απο τις 20 φορες που το ετρεξα τις 4 μου εβγαλε

"Ping request could not find host speedtest.net. Please check the name and try again."

😌

εντωμεταξυ την εντολη την ετρεχα καθε φορα με το βελακι πανω δε την εγραφα εγω για να ειναι τυπογραφικο λαθος...

Επεξ/σία από dkangel000039

12 λεπτά πριν, dkangel000039 είπε

το εκανα αρκετες φορες, loss ειχα σε ολα 0% και average 58 ms περιπου σε ολα, αλλα απο τις 20 φορες που το ετρεξα τις 4 μου εβγαλε

"Ping request could not find host speedtest.net. Please check the name and try again."

😌

εντωμεταξυ την εντολη την ετρεχα καθε φορα με το βελακι πανω δε την εγραφα εγω για να ειναι τυπογραφικο λαθος...

Είσαι καλά από ping. Το επόμενο που θα δοκίμαζα είναι hard reset (στις εργοαστασιακές ρυθμίσεις) του router. Με τι πάροχο είσαι;

6 λεπτά πριν, l337 είπε

Είσαι καλά από ping. Το επόμενο που θα δοκίμαζα είναι hard reset (στις εργοαστασιακές ρυθμίσεις) του router. Με τι πάροχο είσαι;

vodafone, θα το δοκιαμσω και αυτο αυριο να δω πως θα εξελιχθει

On 19/11/2019 at 20:52, spirosR2 said:

Τελικά ανέβηκαν πολύ τα errors και ανεβαίνουν αρκετά γρήγορα κάθε δευτερολεπτο

20191119_205058.jpg

μπορεις να ζητησεις να σου αλλαξουν Profile με σκοπο να παιξεις πιο σταθερα αλλα θα χασεις λιγο σε ταχυτητα.αλλα πρωτα θα δοκιμαζα αλλο εξοπλισμο και οχι με το 108 zte που εχεις τωρα.

On 05/12/2019 at 00:45, dkangel000039 said:

δες αν αλλαζει το Snr margin ή αν ανεβαινουν τα errors.μπορει να ειναι και θεμα πορτας σε dslam.ηδη εχεις μεγαλο margin. αν εχεις συναγερμο θελει φιλτρο.

• Thanks 1

Sorry I can't speak Greek.

I've just moved to Komotini Greece.

I applied for Nova2play 100mbit connection and they made the line connection 2 weeks ago.

Before applying I asked nova customer service how much speed I could get at my address and they said I can get around around 90-95 mbit.

Also when I was searching for a porvider I also asked cosmote and they told me I can even get 200mbit if I want to.

But when nova guys came for building connection they said the speed they can see in cosmote line is around 61mbit before entering the building.

Because of that they contacted with cosmote to check the line.

But cosmote is postponing the recheck of the line for around 1 week or so. I'm getting messages (SMS) about the delays.

From speedtest I get values around this

b8c01537ebe0090e87906b66feacca79.png

These are the values in my modem interface.

8b7eb7ecf64c0150183918511f797ada.png

What can you advice for me, what should I do?

I'm just waiting for cosmote to make controls.

If they can give above 80mbit or so I dont want to chance my plan. (this plan is 29.9 euro per month) Because also there is the advantage of 10mbit upload.

If nova offers me to downgrade the plan I dont want to change the plan because 50 mbit plan is 27.9 euro per month and upload is 5mbit.

I hope cosmote can fix the line so that I can get over at least 80mbit or so. But I dont know if it is possible.

Main cosmote distribution cabin is around 400-500 meters to the building.

I think I should at least get over 80 mbit speed if I'm not wrong.

Please give me some advice because I have no idea about ISPs in Greece.

Technology here seem pretty old and outdated. Prices are not that cheap either.

8 minutes ago, Gizmowasmycat said:

Sorry I can't speak Greek.

I've just moved to Komotini Greece.

I applied for Nova2play 100mbit connection and they made the line connection 2 weeks ago.

Before applying I asked nova customer service how much speed I could get at my address and they said I can get around around 90-95 mbit.

Also when I was searching for a porvider I also asked cosmote and they told me I can even get 200mbit if I want to.

But when nova guys came for building connection they said the speed they can see in cosmote line is around 61mbit before entering the building.

Because of that they contacted with cosmote to check the line.

But cosmote is postponing the recheck of the line for around 1 week or so. I'm getting messages (SMS) about the delays.

From speedtest I get values around this

b8c01537ebe0090e87906b66feacca79.png

These are the values in my modem interface.

8b7eb7ecf64c0150183918511f797ada.png

What can you advice for me, what should I do?

I'm just waiting for cosmote to make controls.

If they can give above 80mbit or so I dont want to chance my plan. (this plan is 29.9 euro per month) Because also there is the advantage of 10mbit upload.

If nova offers me to downgrade the plan I dont want to change the plan because 50 mbit plan is 27.9 euro per month and upload is 5mbit.

I hope cosmote can fix the line so that I can get over at least 80mbit or so. But I dont know if it is possible.

Main cosmote distribution cabin is around 400-500 meters to the building.

I think I should at least get over 80 mbit speed if I'm not wrong.

Please give me some advice because I have no idea about ISPs in Greece.

Technology here seem pretty old and outdated. Prices are not that cheap either.

in the 100/10 if you have more than 75 mbit the provider(ote /nova) accept is as ok and you cannot give it as a malfunction.
because you are under 75 mbit nova send the problem to ote and now you have to wait for ote to come and check the line.and here we have 2 options.
If it can be fixed and you go above 75 then you are ok. If not you can go to 50/5 probably with less money.
THe bad thing is that ote takes a lot of days lately ,to come and check the line.so you have to wait.
Now if you gonna downgrade or not is up to you in case that the problem cannot be fixed. THe good think(thought) is that ote told you that he can give 200mbit so let's hope that the problem will be solved.
also check you cabling
https://www.cyta.com.cy/mp/informational/support/files/wiring-guide-for-broadband_GR.pdf
you should not have and bridge taps or else you will lose a lot of mbits.
i don't remember if the limit is 75 or 80. sadly to say but welcome to greece of the previous century.
Also if you are 400-500 away from the kv(dslam) maybe you won't be able to get 200 mbit or even 100.400-500 meters is not the ideal distance. on the other hand 8.4 attenuation is good.

no matter if you go to cosmote, or forthnet or vodafone or wind the cable and the dslam will be the same. you will take the cable from cosmote and you will be connected to the kv(dslam) that belongs to a company(most of them cosmote).  for example if the kv is wind then no matter whick company u get ,you will be connected to the wind kv with the cable from cosmote.

• 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/1/2020 στις 2:01 ΜΜ, speedman_26 είπε

τι τρεχει εδω 

Screenshot-2020-01-04-13-53-48.png

Screenshot-2020-01-04-13-54-37.png

Παιζει ενα απο τα ακολουθα.

1. Ο σερβερ του νετφλιξ ειναι μπουκομενος

2. Εισαι μεσω wifi

3. Καποιος σου τρωει το ιντερνετ μεσω wifi.

4. ^%$#$%^ το δυκτιο του πΟΤΕ.

Κλεισε το wifi και ξαναδοκιμασε.

Επεξ/σία από bblaw20

Link Information

Uptime:1 day, 6:09:10

DSL Type:G.992.5 annex A

Maximum Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]:1.132 / 17.652

Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]:970 / 17.206

Data Transferred (Sent/Received) [GB/GB]:0,98 / 9,73

Output Power (Up/Down) [dBm]:10,0 / 20,0

Line Attenuation (Up/Down) [dB]:7,5 / 10,0

SN Margin (Up/Down) [dB]:10,0 / 9,5

Vendor ID (Local/Remote):TMMB / GSPN

Loss of Framing (Local/Remote):0 / 0

Loss of Signal (Local/Remote):0 / 0

Loss of Power (Local/Remote):0 / 0

Loss of Link (Remote):0

Error Seconds (Local/Remote):0 / 0

FEC Errors (Up/Down):12 / 1.848

CRC Errors (Up/Down):4 / 25

HEC Errors (Up/Down):18 / 314

Απορία. Γενικά η σύνδεση σε speedtest έπαιζε στα 15Mbps, τον τελευταίο καιρό έχω μία πτώση στην μετρούμενη (speedtest) ταχύτητα που κυμαίνεται στα 8-11Μbps (έχω δοκιμάσει και καλώδιο και ασύρματα) και φαίνεται  πολύ έντονα σε βίντεο που δεν παίζουν καλά και γενικά δεν είναι ζωηρή ως σύνδεση. Με Vodafone που έχω μιλήσει μια φορά ανάφεραν οτι από την στιγμή που το router συνδέεται στα 17 δεν μπορεί να κάνει κάνει κάτι για αυτή την απόδοσης/ποιότητας. Καμιά ιδέα τι μπορεί να φταίει;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

• Δημιουργία νέου...