Προς το περιεχόμενο

game development


annapad

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά Καλησπέρα, είμαι καινούρια στην κοινότητα. Εδώ και 5 μήνες περίπου έχουμε ξεκινήσει την δημιουργία ενός Free 3d person adventure game. To Παιχνίδι θα έχει στοιχεια μυστηριου ,φαντασίας και τρόμου. Έχουμε προχωρήσει στο σχεδιασμό χαρακτήρων και σκηνικών αλλά δυστυχώς απαιτείται πολύ δουλεια και πολύς χρόνος .:-? Ψάχνω κάποια άτομα που να έχουν το μεράκι και την διαθεση να βοηθήσουν. Αν υπαρχει κανεις που να ασχολείται με 3d design η προγραμματισμο (C++) ας απαντήσει σ αυτό το thread ή ας στείλει ενα email στο [email protected].

Σας ευχαριστω πολύ :-D

Πληροφοριες για το παιχνίδι μπορείτε να βρείτε εδώ

http://www.p3p.gr/game

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

annapad dose liges akoma plirofories..

px d3d i opengl? mixani grafikon yparxei i tha ftiaksete kati apo to miden? dose perissoteres texnikes leptomereies gia na einai pio eykolo kapoios pou endiaferetai na katalavei an tha mporei na ta "vgalei pera"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Fantazomai oti i tha xrisimopoiisete kamia open source 3d engine p.x. ogre i tha kanete ti dikia sas. To kathe ena exei ta pro kai ta kata...To megalitero pro stin prwti epilogi einai i eksikonomisi xronou vevaia.

Pantws kathe mixani mporei na prosarmostei se d3d i opengl kathws oi pure d3d i ogl commands vriskontai sto xamilotero layer.

Makari na mporousa na voithisw alla den mou menei xronos me tipota kai epipleon spiti pia spaniws thelw na aggizw ton ipologisti. Eimai omws panta diathesimos na voithisw se tixon provlimata.

 

Kali tixi

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χιλια συγγνώμη βρε παιδιά που δεν διευκρίνισα. Θα χρησιμοποιήσουμε την engine Της WME η οποία υποστηρίζει DirectX χαρακτήρες . Συγκεκριμενα:

....Η WME περιλαμβάνει υποστήριξη για 3D χαρακτήρες πραγματικού χρόνου. Αυτό επιτρέπει στους χρήστες της WME να δημιουργήσουν adventures τελευταίας γενιάς που συνδυάζουν περιβάλλοντα δύο διαστάσεων με 3D χαρακτήρες (γνωστά και ως 2.5D παιχνίδια) όπως τα Syberia και The Longest Journey.

....Η WME χρησιμοποιεί μία αντικειμενοστρεφή γλώσσα προγραμματισμού, που δίνει τη δυνατότητα δημιουργίας σχεδόν οποιασδήποτε λειτουργίας θέλετε. Η σύνταξη της γλώσσας προγραμματισμού είναι παρόμοια με τις γλώσσες JavaScript, C++, C#, Java και PHP.

Όπως καταλαβαίνετε λοιπόν τα γραφικά του παιχνιδιου θα είναι pre - rendered και θα αποτελουν τον περιβαλλοντα χώρο πάνω στον οποίο θα κινείται ο ηρωας. Για τον σχεδιασμό των γραφικών χρησιμοποιώ το Blender , το Bryce , to Vue , και για τους χαρακτήρες χρησιμοποιώ το Daz 3d.

 

O λόγος που δεν χρησιμοποιήσα κάποια freeware 3d engine ήταν επειδή προτιμώ τα κλασσικά point & Click adventures οπως το still Life.

Ελπίζω να σας κατατόπισα κάπως....

Ευχομαι πως κάποια στιγμή θα το τελειώσουμε και ΄το αποτελεσμα να αποζημιωσει και εμάς αλλά και όλους όσους αποφασίσουν να το παίξουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...