Προς το περιεχόμενο

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Anon Ymous

Μειωμενη απόδοση; (Χ1650Pro vs 6600GT)

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χαίρετε! Πριν πολλάααααα χρονια είχα αγοράσει το παρακάτω σύστημα:

 

Athlon XP 2600+ (333MHz FSB)

ASUS A7V8X-X (με το VIA KT400)

512MB RAM (αργοτερα αναβαθμίστηκε στο 1GB)

GF4MX440 64MB (AGP 8x)

PSU 350W (μ' έκαψες)

 

Για την εποχή του (2003) ήταν ένα αξιόλογο μηχάνημα. Εν έτει 2007 όμως...

Επειδή όμως ήθελα να παίξω και κανένα παιχνιδάκι (όχι τα καινούργια, τα παλιά που δεν έπαιζαν :() και επειδή θα τον φάω στη μάπα για καιρό ακόμα είπα να αναβαθμίσω την κάρτα γραφικών. Μετά από το σχετικό ψάξιμο και σκεπτόμενος να μην ξοδέψω πάνω από 100 ευρώ (έτσι κι αλλιώς ο επεξεργαστης θα έριχνε μια ακριβή κάρτα γραφικών) επέλεξα την Χ1650 Pro της Sapphire (256MB). Αφού την εγκατέστησα έπαιξα επιτέλους το Call Of Duty II (το τσακισα!!!!) αλλά φυσικά έκανα και ένα benchmark με το Aquamark3. Μου βγάζει 33fps. 8 φορές μεγαλύτερο από πριν. Γενικότερα έχω αξιοπρεπή fps στα παιχνίδια που παίζω και είμαι ικανοποιημένος.

 

ΑΛΛΑ, έτρεξα και σε παρεμφερές μηχάνημα το Aquamark και έμεινα λίγο...

Το άλλο μηχάνημα διαφέρει μόνο στη CPU (XP 2700+ σιγά τη διαφορά) και στην κάρτα γραφικών (6600GT 128MB). Εκεί βγάζει 38fps. Αν δεν κάνω λάθος, η δική μου κάρτα είναι ταχύτερη, αρκετά μάλιστα. Γιατί λοιπόν αυτή η διαφορά; Φυσικά, έχω περασμένους τους drivers του ΚΤ400 και μάλιστα είχα φρεσκότατη εγκατάσταση Win XP SP2. Το μόνο πράγμα που με υποψιάζει είναι οι ρυθμίσεις στο AGPgart που έχει στο catalyst control center. Ναι μεν έχω AGP 8x, αλλά όχι write, και ούτε fast write ενεργοποιημένο.

 

Γιατί λοιπόν αυτή η διαφορά;

 

ΥΓ Μη μου πειτε γιατί δεν πήρα καμια 7600GS Golden Sample. Δεν ασχολούμαι με OC και δεν έχω και κανένα τρελό τροφοδοτικό.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nαι ειναι αρκετα καλυτερη, αλλα για πες, αλλαξες απλα drivers ή εκανες φορματ οταν αλλαξες καρτα?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Nαι ειναι αρκετα καλυτερη, αλλα για πες, αλλαξες απλα drivers ή εκανες φορματ οταν αλλαξες καρτα?

 

Αρχικά έβγαλα τους drivers και έβαλα τη νέα κάρτα - drivers. Επειδή είχα υποψίες ξαναπέρασα και τα XP (με format) αλλά πήρα μία από τα ίδια.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Εκτος απο το Aquamark δε κανετε κανα αλλο τεστακι?

 

Σα να λέμε 3dMark200X; Εκεί σέρνεται πιο πολύ και από τα φίδια!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικά το υπόλοιπό pc σου κόβει την κάρτα. Ο άλλος προφανος θα έχει κάποιο υποσυστημα καλύτερο από σενα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι ραμ εχετε?

Βαλε το 3dmark2001SE, εκει δε θα σερνεται. :)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Λογικά το υπόλοιπό pc σου κόβει την κάρτα. Ο άλλος προφανος θα έχει κάποιο υποσυστημα καλύτερο από σενα.

 

Με ίδια μητρική και ίδιο δίσκο οι διαφορές είναι:

Τα 100MHz του επεξεργαστή (ίδιας αρχιτεκτονικής)

Η κάρτα γραφικών

Ίσως τα timings της μνήμης (και οι δύο 1GB)

και τα DVD-R που έχει ο καθένας

 

Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι κάποιο σύστημα κάνει την τρελή διαφορά. Το μόνο που υποπτεύομαι είναι κακή συνεργασία της κάρτας με το chipset (VIA KT400), που πιθανόν να συνεργάζεται καλύτερα με την 6600GT. Άλλη γνώμη κανείς;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1)Εαν η x1650 σου εχει ddr2 μνημη ενω η 6600gt του εχει gddr3 δεν μου φαινετε καθολου παραλογο.

2)Μην βλεπεις μονο τα hertz.Παιζουν και αλλα ρολο στην αποδοση μιας cpu.Παρε παραδειγμα ενα Pentium 4 στα 3.0,Αλλη αποδοση με πυρηνα northwood,αλλη με prescott κ αλλη με cedar mill...Kαι εκεινη την περιοδο τα ειχε κανει λιγο σαλατα η amd με την cache που εβαζε,τους πολλαπλασιατες τους και τελος τον bartons/thoroughbreads.

3)Η ραμ,εαν ηταν στην ιδια ποσοτητα,ηταν στην ιδια συχνοτητα?Στα ιδια timmings?

4)Δοκιμαστε και αλλα παιχνιδια να δειτε,μπορει το συγκεκριμενο να ειναι nvidia optimized.

 

 

Y.Γ Θα θεωρησω δεδομενο πως τα τρεχατε στις ακριβως τις ιδιες αναλυσεις και ρυθμισεις...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1)Εαν η x1650 σου εχει ddr2 μνημη ενω η 6600gt του εχει gddr3 δεν μου φαινετε καθολου παραλογο.

2)Μην βλεπεις μονο τα hertz.Παιζουν και αλλα ρολο στην αποδοση μιας cpu.Παρε παραδειγμα ενα Pentium 4 στα 3.0,Αλλη αποδοση με πυρηνα northwood,αλλη με prescott κ αλλη με cedar mill...Kαι εκεινη την περιοδο τα ειχε κανει λιγο σαλατα η amd με την cache που εβαζε,τους πολλαπλασιατες τους και τελος τον bartons/thoroughbreads.

3)Η ραμ,εαν ηταν στην ιδια ποσοτητα,ηταν στην ιδια συχνοτητα?Στα ιδια timmings?

4)Δοκιμαστε και αλλα παιχνιδια να δειτε,μπορει το συγκεκριμενο να ειναι nvidia optimized.

 

 

Y.Γ Θα θεωρησω δεδομενο πως τα τρεχατε στις ακριβως τις ιδιες αναλυσεις και ρυθμισεις...

 

1) Για την 6600 δεν είμαι σίγουρος για τις μνήμες της. Η Χ1650pro που έχω έχει πάνω GDDR3 μνήμες. Άρα, δεν υπολείπεται σ' αυτό το σημείο. Α, και επίσης η 6600 έχει 128ΜΒ, ενώ η Χ1650 256. (αυτό μπορεί να μην παίζει ρόλο για το Aquamark3)

 

2) Και οι δύο επεξεργαστές έχουν bus 333MHz. Και οι δύο έχουν το ίδιο ποσό L1-L2 cache και έχουν την ίδια αρχιτεκτονική. Είναι Thoroughbred και οι δύο με πολλαπλασιαστές 12,5 και 13 αντίστοιχα. Δηλαδή:

Athlon XP 2600+ 2083 MHz

Athlon XP 2700+ 2167 MHz

Για αυτούς τους λόγους πιστεύω ότι η διαφορά του επεξεργαστή δεν είναι σημαντική. Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά επειδή μιλάμε για κατά τα άλλα ολόιδιους επεξεργαστές με διαφορά συχνότητας 4%, η μέγιστη δυνατή διαφορά απόδοσης μπορεί να είναι στην πιο ιδανική περίπτωση 4% μέγιστο.

 

3) Ναι, και στους δύο υπολογιστές η μνήμη λειτουργεί στα 333. Για τα timings δε μπορώ να γνωρίζω, αλλά είναι τόσο σημαντικα; Δικαιολογείται μια διαφορά άνω του 3-5%; (ρωτάω, δεν το παίζω παντογνώστης :))

 

4) Το μόνο benchmark που κάναμε ήταν με το Aquamark3. Δε μπορούσα να τον πρήζω τον άνθρωπο. Και φυσικά οι ρυθμίσεις ήταν και στις δύο περιπτώσεις οι default και ολόιδιες.

 

Και κάτι σημαντικό! Ο άλλος δεν είχε βάλει καν τους drivers της μητρικής... Στην περίπτωσή μου, χωρίς τους drivers οι επιδόσεις καταποντίζονται.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kai oi dio kartes exoun bottlenech me tetoia cpu. I x1650 pro einai ligo kaliteri

alla oxi megali diafora. Mporei auti i allagi sti cpu na edose esto ligo peri8orio sti karta

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Kai oi dio kartes exoun bottlenech me tetoia cpu. I x1650 pro einai ligo kaliteri

alla oxi megali diafora. Mporei auti i allagi sti cpu na edose esto ligo peri8orio sti karta

 

Μα δεν εγινε καμια αλλαγη σε cpu...Συγκριση εγινε...

Επισεις δεν νομιζω πως τρωνε αυτες οι καρτες τρελλο bottleneck...Οταν κυκλοφορουσαν οι συγκεκριμενες cpu πρεπει η καλυτερη καρτα να ηταν η 9800xt αν οχι η x800xt.Στην πρωτη περιπτωση πρεπει να ειχε το ~80% της αποδοσης μιας 6600gt και στη δευτερη ενα ~140%.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
×
×
  • Δημιουργία νέου...