Προς το περιεχόμενο

Dont Trust Forthnet!!!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Αποστολη αιτησης στη FORTHNET 11/6(προσφορα 1ης ΙΟΥΝΙΟΥ).Ακομη περιμενω Περιοχη ΝΙΚΑΙΑ Απαντηση δεν υπαρχουν πορτες στον ΟΤΕ.Μαλλον θα ξαναγυρισω στον ΟΤΕ τουλαχιστον σε μερικες μερες θα εχω συνδεση και θα εχω να βριζω εναν αν και εδω και 3 χρονια συνδεσης δεν ειχα ποτε κανενα προβλημα στον ΟΤΕ εκτος απο τις τιμες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΠΟΥ ΣΤΑΛΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 10/9 ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΦΥΣΙΚΑ, ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΠΑΡΟΧΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΣ ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ 24Χ7. ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΑ MAIL ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΟΥΜΕ..ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 10 ΜΕΡΕΣ..

 

capturewp0.jpg

 

Αγαπητοί κύριοι… της Forthnet

 

Το ένα και βασικό μου πρόβλημα είναι ότι το Internet σέρνεται.. Σε γραμμή 1

Megabit το κατέβασμά μου δεν ξεπερνά τα 350-430 kilobit.. Βασικά είναι αισχρό να

πληρώνω γραμμή 1Megabit αντί να πληρώνω μια 768..(και με 384 πιο καλή σχέση

απόδοσης/τιμής θα είχα)..Το πιο αισχρό όμως κύριοι είναι το ότι προσπαθώ εδώ και

8 μέρες να επικοινωνήσω μαζί σας για να μάθω το πρόβλημα και να καταλήξω αν θα

πληρώσω την ανανέωση της συνδρομής μου, στα νούμερα της τεχνικής υποστήριξης, και

το μεν 801…μιλάει συνεχώς (κατειλημμένο) το δε 211.. ή μιλάει συνεχώς

(κατειλημμένο) ή δεν απαντά κανείς και μάλιστα μετά από 15 λεπτά αναμονής..

Φυσικά το ύποπτο είναι ότι αυτό συμβαίνει ακόμα και στις 2 το βραδύ γεγονός που

με κάνει να πιστέψω ότι κάποιος μας θεώρει ηλίθιους όταν μιλάει για 24ωρη

εξυπηρέτηση.. Η δε φόρμα επικοινωνίας.. Τι να πώ..2 φορές έστειλα και τίποτα..

Σήμερα 9/9 και ώρα 23:01 πήρα τηλέφωνο και 23:18 ακούω το «συγνώμη…είναι

κατειλημμένες». Τουλάχιστον γελοίο για εταιρεία του μεγέθους σας.. Αγαπητοί

κύριοι.. Έχω δικαίωμα να ξέρω.. Κάτι πάει στραβά? Είναι προσωρινό? Φταίει ο ΟΤΕ

γιατί φούλαρε το dslam?(απαράδεκτο αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα). Να μην ψάχνω

τζάμπα γραμμές, router, ιούς και ότι παπάδες μπορεί να συμβαίνουν..

Καταλήγοντας.. Γιατί δεν το λέτε από την αρχή? "Κύριοι, δίνω adsl με 60? το

εξάμηνο αλλά ούτε με ξέρετε ούτε σας ξέρω.". Διότι καλές οι προσφορές αλλά να

μπορούμε και να το στηρίξουμε αυτό που δίνουμε.. Καλά τα 60? το εξάμηνο αλλά να

σηκώνουμε και κανά τηλέφωνο.. Εγώ σας είχα διαλέξει γιατί ήσασταν καλοί.. και όχι

φθηνοί…. Δεν βάζουμε 60? το εξάμηνο και μετά διώχνουμε τον κόσμο για να τα

βγάλουμε πέρα.. Δεν κοκορευόμαστε για τους νέους συνδρομητές διότι είναι

προσωρινοί, χωρίς προσωπικό να τους στηρίξει.. Δεν κάνουμε προσφορές μόνο την 1η

Ιουνίου για να δείχνουμε καλά αποτελέσματα (εξαμηνιαία) στους μετόχους και μετά

μένει μια κοπελιά στο τηλέφωνο για κάθε 10.000 αγριεμένους καταναλωτές. Λυπάμαι

αλλά η συμπεριφορά σας δείχνει εταιρεία με έλλειψη σεβασμού στον πελάτη που πολύ

σύντομα θα μαζέψει τους «καρπούς των κόπων της». Κύριοι.. Μην ξεχνάτε ότι σήμερα

όλα μαθαίνονται. Και μάλιστα πολύ γρήγορα.. Αν κάνετε «μια βόλτα» στα Forum θα

δείτε ότι γίνεστε συνεχώς ρεζίλι.. όλο και πιο πολύ.. όλο και περισσότεροι λένε

όχι Forthnet.. ένα έργο στο οποίο θα αφιερώσω και εγώ κάποιο σεβαστό χρόνο, με

μεγάλη ευχαρίστηση, μετά από τον χρόνο που σπατάλησα για να επικοινωνήσω μαζί σας..

 

Στάμου Θεόδωρος

Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19

Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Η/Υ

 

Υγ: Κοινοποιώ την επιστολή στο PcMagazine για τους εξής λόγους: 1)Για να κάνει το

ίδιο μια έρευνα καλώντας απλά την τεχνική υποστήριξη Forthnet στα 801-1009000 ή

211-1009000 και να ανακοινώσει στην στήλη των δημοσιεύσεων τα αποτελέσματα προς

γνώση των αναγνωστών. 2) θα κοινοποιήσω και την απάντησή σας για να δούμε τον

χρόνο που θα χρειαστείτε να την στείλετε. 3)θα ανοίξω θέμα στο insomnia και στο

adsl με σκοπό να διερευνήσω την μορφή αντίδρασης και να ανακοινώσω τα

αποτελέσματα της ερευνάς του περιοδικού παράλληλα με την καταγραφή των

προσπαθειών επικοινωνίας άλλων χρηστών. 4) όποια απάντηση στο [email protected]

διότι δεν θα ανανεώσω μαζί σας αφού δεν σας βρίσκω, και το mail της forthnet θα

απενεργοποιηθεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σωστό!!

κ εμένα με δουλεύουν 2.5 μήνες με το 2Play και ακόμα δεν το εχω δεί .

Κάθε φορά μου λένε τα ίδια.

 

mail εννοείται οτι δεν δουλεύουν, τηλέφωνα τουλάχιστον να μην χρεωνόταν.. μάλλον εχουν κάνει συμφωνία με τον ΟΤΕ... με τόση αναμονή και τόσους χρήστες να περιμένουν φανταστείτε πόσα βγάζει ο ΟΤΕ απο αυτούς.

 

Πάντως τι να πώ κρίμα για μια τέτοια εταιρεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και η καλύτερη ταχύτητα που κατάφερα "πιάσω" είναι 516 που δεν κράτησε ούτε ένα λεπτό όπως βλέπετε..(395)..

 

capture2vy4.jpg

 

Αλήθεια έχει προσπαθήσει κανείς να πάρει τηλ στην τεχνική υποστήριξη Forthnet πρόσφατα?..Έχουν απαντήσει στο mail κάποιου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω έκανα 2 συνδέσεις την πρώτη Ιουνίου, η μία ενεργοποιήθηκε σε 15-20 μέρες και η άλλη σε 25-30.

Στην μία δεν έμεινα καθόλου χωρίς δίκτυο και στην άλλη για μία μέρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω έκανα 2 συνδέσεις την πρώτη Ιουνίου, η μία ενεργοποιήθηκε σε 15-20 μέρες και η άλλη σε 25-30.

Στην μία δεν έμεινα καθόλου χωρίς δίκτυο και στην άλλη για μία μέρα.

 

Δεν εξετάζω φίλε μου το θέμα της ταχύτητας ενεργοποίησης.. Σοβαρό μεν αλλά είναι κάτι που μπορεί να έχουν κάποιες δικαιολογίες.. (ΟΤΕ, γραμμές, πόρτες κλπ). Στο να μην σηκώνουν όμως τα τηλ υποστήριξης, και να μην απαντούν στα mail δεν έχουν καμιά.. Εσύ μπορεί να πιάνεις 1024 ο άλλος 912 ο τρίτος 150. Όλοι όμως έχουμε πληρώσει 24χ7 και θέλουμε απάντηση στο πρόβλημα μας…Σήμερα….(σε όλες τις χώρες της Ε.Ε. θα λέγανε…ΤΩΡΑ…αλλά εδώ είναι παράλογο άσχετα αν πληρώνουμε χρυσάφι τις σκατο-υπηρεσίες τους).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...