Προς το περιεχόμενο

Νέα είσοδος στις 22': LG M228WA

passenger57

Προτεινόμενες αναρτήσεις

lg-m228wa.jpg

Πως σας φαίνεται το νέο μόνιτορ της LG? Σε σχέση με το 226bw της Samsung έχει καλύτερες γωνίες θέασης (170/170) και πληθώρα εισόδων (d-sub, dvi, component, svideo )

>LG M228WAThe LG M228WA is more than just an HDTV, well actually, itʼs probably more than just a LCD PC monitor as it can be used as either a PC computer monitor, a TV or even a HDTV. The M228WA from LG is primarily a 22-inch LCD monitor with a widescreen aspect ratio, but it also includes a vast number of other inputs including DVI, VGA, s-video, component and the magic of HDMI.
The LG M228WA has a resolution of 1,680 x 1,050 (higher than a lot HDTVs) which offers you 720p and 1080i HD, a 3000:1 contrast ratio and an ultra fast response time of 2ms for ultra crisp images. With all of the inputs the LG M228WA offers you, you can use the display for many different situations, work, games (via pc or games console) HD movies and more. Also included on the M228WA are two 3-watt speakers offering you all you need for your entertainment send via the single HDMI cable.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

• Super Moderators

hmm pali me TN Panel einai...ara kata thn apopsh mou tpt spoudaio...

8etiko to oti exei HDMI alla pera apo auto tpt allo spoudaio...akoma kai oi gwnies 8easeis pou les einai idies me ths Samsung apla tis metrane se allo contrast ratio kai gia auto lene oti einai 170/170...real einai 160/160 opws se ola ta TN Panels...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...