Προς το περιεχόμενο

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

NeverAgain

Ντροπή στην ACER...

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας.

 

Δωστε μου σας παρακαλω λιγο απο τον χρονο σας για να εκφρασω την δυσαρεσκεια μου προς το ονομα ACER.

Ειναι κριμα και αισχος η σταση που κραταει απεναντι σε πελατες που την καλοπληρωσαν.

 

Ας αρχισω...

 

Πριν το καλοκαιρι (Μαρτιο-Απριλιο) βρισκομουν για καποια δουλεια στο εξωτερικο. Η δουλεια αυτη θα με κρατουσε μακρια απο την Ελλαδα μεχρι και τον Ιουλιο αυτου του ετους. Η φυση της δουλειας ηταν τετοια οπου μου ηταν απαραιτητος ενας φορητος υπολογιστης ,οπου και περιμενα να μου τον αποστειλουν απο την Ελλαδα ,οι εργοδοτες μου. Αυτο για καποιους λογους δεν σταθηκε δυνατο ,ετσι αποφασισα ενω βρισκομουν στην Ιταλια να αγορασω εναν ACER ASPIRE 9410 στην τιμη των 945Ε οπου σκεφτηκα πως θα μου μεινει για το μελλον.

Ο πωλητης στο εμπορικο κεντρο της Ιταλιας με διαβεβαιωσε πως η εγγυηση ειναι 1 ετους και οτι ακομα και αν εχω γυρισει Ελλαδα και δημιουργηθει προβλημα στο Laptop ,η ACER της Ελλαδας θα καληψει την εγγυηση οπως και οφειλει. Μου εδωσε κανονικα την αποδειξη με το SN του laptop πανω και μου ειπε οτι ετσι θα ταυτοποιηθει η αγορα/εγγυηση κτλπ του προιοντως.

 

Ετσι η πρωτη δουλεια που εκανα ηταν να βγαλω τα Ιταλικα XP multimedia Center και να περασω μια Αγγλικη πιο ελαφρια δικια μου εκδοση (ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ κατεβασα ΟΛΟΥΣ τους drivers απο το site της ACER που τους δινει για ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ)

Εξ'αλλου πανω γραφει VISTA ready ,αν ηθελα να βαλω vista?

 

Το laptop αρχισε τα προβληματα εξ'αρχης.

(Εχω κανει installations λειτουργικων απο εποχη win95 και σε laptop ακομα αμετρητες φορες)

Εκανε το 1ο Crash την επομενη μερα και μετα κλειδωνε ο σκληρος σε PIO mode ,εκανε 10 λεπτα να μπουταρει και γενικα δεν κουνιοταν τιποτα.

Με απεγκατασταση primary ελεκτη ,εφτιαχνε αλλα αυτο οχι παντα.

Μπηκα σε υποψιες για διαφορα κακα, αλλα ηθελα να πιστευω οτι ηταν τυχαιο.

Μετα χαθηκε το blueTooth.

Μετα αρχισε παλι τα κουφα του με τον σκληρο και καταληγω οτι δεν ηταν θεμα λειτουργικου γιατι πηγα να ξανακανω εγκατασταση XP ...Vista οπου η εγκατασταση εγινε με PIO mode (ή οπως αλλιως λεγεται στο dos) και διερκησε 2 ωρες+.

Μετα ,καποια μερα απο μονο του ξανα bootαρε με ULTRA DMA5 ο σκληρος.

 

Εκει λοιπον κατεληξα σε 2 πραγματα:

1) Ειναι χτυπημενος ο σκληρος (η καλη περιπωση που το κανω και μονος μου)

2) Προβλημα με την mobo ,ελεκτη του δισκου κτλπ (η χειροτερη περιπτωση)

(για το προβλημα με το blueTooth δεν σκεφτηκα τιποτα ,αυτο που με απασχολουσε ήταν να φτιαξω το laptop!)

 

Ομως υπήρχε και η εγγυηση ...σωστα;

Γιατι να το φτιαξω μονος μου και να πληρωνω λεφτά;

Βρισκομουν ομως μακρια απο την Ιταλια ,σε αλλη χωρα και οπως φαινοταν τα πραγματα θα γυρνουσα Ελλαδα πριν τον Ιουλιο που υπολογιζα ,οποτε αποφασισα να το φτιαξω οταν επιστρεψω.

 

Αρχες Μαιου οπου και εχω γυρισει τελικα Ελλαδα (τελος με το εξωτερικο) αποφασιζω να ερθω σε επαφη με την ACER εδω.

Τους τηλεφωνω στο 801 .. .. και μου λενε οτι δεν γινεται να το φτιαξουν αυτοι μα θα πρεπει να το στειλω Ιταλια ,να πληρωσω 100Ε το courrier και αλλα τοσα να γυρισει πισω και το χειροτερο; στο service Ιταλίας της ACER θα μου βαλουν ξανα το.. ΙΤΑΛΙΚΟ XP Multimedia Center (δεν μιλαω Ιταλικα.. αλλα ακομα και Ελληνικα που μιλαω ,εχω πανω Αγγλικα XP)

Τους εξηγω πως δεν ειναι δυνατον να συμβει κατι τετοιο και τους υπενθυμιζω οτι ΕΧΩ ΕΓΓΥΗΣΗ και την Ευρωπαικη Ενωση ,μηπως και δεν την εχουν ακουστα...

Τσεκαραν το serial number του laptop και μου ειπαν οτι ολα καλα ,εχω εγγυηση ομως ΜΟΝΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΑΣ..

Προ στιγμης το παρατησα ,εχωντας στο μυαλο μου οτι η εγγυηση ειναι μεχρι τον Απριλιο του 2008 οποτε θα επανερθω ,θα μιλησω με καποιον πιο λογικο ανθρωπο και θα βρω λυση.

Το καλοκαιρι ημουν εκτος για 2 μηνες και γυρισα πριν 1 εβδομαδα στην πολη.

Ετσι αποφασισα να ξανα επικοινωνησω με την ACER για να δω τι θα γινει με το χαλασμενο laptop.

Συνεχισαν τηλεφωνικα να μου λενε τα ιδια ,πως πρεπει να φυγει Ιταλια και δεν εχουν καμοια σχεση ,δεν ειναι διατεθημενοι ουτε καν να το στειλουν αυτοι μα ουτε καν να παρουν ενα τηλεφωνο στην ACER Ιταλιας και να με βοηθησουν.

Δηλαδη εκει περα ειναι ανταγωνιστες;

Ευρωπαικη Ενωση δεν ειμαστε;

Μιλαμε για Ελλαδα-Ιταλια και οχι Ουγκαντα-Μασαχουσέτη.

Μιλαμε για ACER και οχι για LADA...

Το service της ACER στην Ελλαδα το αναλαμβανει η MDI οπου το καταστημα της ειναι ..3 ΛΕΠΤΑ απο το σπιτι μου!

Πηρα τηλεφωνο και εκει ,μα μου ειπαν πως δεν μπορουν να κανουν κατι και πρεπει η ACER να δωσει την εντολη για να μπορεσω εγω να παω το λαπτοπ μου και να μιλησω με τεχνικο στα Ελληνικα ,να του εξηγησω την φυση του προβληματος και να τελειωνουμε!

Ξαναπηρα στην ACER αγανακτισμενος και ζητησα να μιλησω με καποιον προισταμενο οπου η κοπελα στο helpDesk μου ελεγε συνεχεια πως δεν υπαρχει προισταμενος εκει.

Της εξηγησα πως δεν γινεται να εχω πληρωσει 950Ε και να τους παρακαλαω ,ετσι αφησα το κινητο μου και απαιτησα να με καλεσει καποιος προισταμενος οπου και θα εχει βρει λυση...

1 εβδομαδα τωρα δεν με εχει παρει κανεις τηλεφωνο.

Εχω στειλει 3 emails οπου ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΑΒΕΙ ουτε καν μια απαντηση του τυπου (ζηταμε συγνωμη μα .. . ..)

Δεν μου απαντησαν καν...με αγνοησαν λες και ειμαι SPAM ενω τους εχω πληρωσει 945Ε !

(Τα παιρνουν τα μειλς γιατι μου ερχετε πισω το αυτοματο σκριπτακι απαντησης απο την εταιρια: "Σας ευχαριστουμε κτλπ κτλπ)

 

Τελειωνω...

 

Χθες αποφασισα να παω να αγορασω εναν σκληρο δισκο και να μην ξαναασχοληθω με την ACER ,να το φτιαξω μονος και να ριξω μαυρη πετρα.

Εδωσα 65Ε πηρα εναν 80αρι (ειχε 120αρι παλια) και ξεκινησα εγκατασταση λειτουργικου.

Η Εγκατασταση των Vista εγινε σε κανονικο χρονο ,το λαμπακι του σκληρου αναβοσβηνε σταθερα ,ετσι υπεθεσα πως ολα θα πανε καλα και σιγουρα στην παρουσα φαση δουλευει οπως πρεπει ,δηλαδη UDMA5. (ειναι IDE ATA ο δισκος)

Μετα την εγκατασταση ολα καλα, αρχισα να βαζω και προγραμματα.

Εκει λοιπον σε καποια φαση (μετα απο επανεκινηση) καταλαβα οτι κλειδωσε και ο καινουριος δισκος σε PIO MODE! (οπως παλια ..το ιδιο προβλημα)

Ετσι πλεον εχω φτασει σε σημειο να ειμαι σιγουρος οτι το προβλημα ειναι πιο σοβαρο και δεν εχει να κανει με τον σκληρο ή με το λειτουργικο συστημα ,ασυμβατοτητα drivers κτλπ (αν παω να κανω εγκατασταση τωρα οπως ειναι κολημενος ξανα XP ή VISTA θα κανει 2 ωρες+ ,δηλαδη θα συνεχισει να ειναι κολημενος σε περιβαλον που δεν εχει φορτωσει drivers κτλπ...περιβαλον εγκαταστασης αρα μιλαμε για HARDWARE κολημα)

Το προβλημα το κανει random γενικα ,δεν υπαρχει προτυπο/κανονας.

Πριν μπηκα σε safe mode ,εκανα uninstall τον primary ελεκτη και μετα την επανεκινηση ξαναμπηκε σε UDMA5.

Θα ξανακλειδωσει σε PIO mode ομως ...πρεπει να το φτιαξω ...ή να το πεταξω στα σκουπίδια.

 

Αυτα ειχα να πω ,συγνωμη για το μακροσκελες κειμενο μου αλλα... ΕΙΜΑΙ ΕΞΩ ΦΡΕΝΩΝ!

 

Τι μου συμβουλευετε να κανω;

Ειναι κριμα...εχω δωσει 950Ε για κατι που δεν δουλευει...

950Ε ειναι αυτα ,δεν ειναι 10,50,100Ε...

Και ειναι το γαμωτο οτι δεν μου δινουν σημασια.

 

Ακουω συμβουλες εστω και σε νομικο τομέα ,αρκει να μην ζημιωθω αλλο.

Ειμαι ικανος να κανω και μυνηση αν υπαρχει καποιος τροπος μεσω υπηρεσιας του καταναλωτη κτλπ.

Και αν εχει καποιος ενα ΚΕΝΤΡΙΚΟ mail της εταιριας (οχι παραρτηματα Ευρωπης κτλπ) ,θελω να γραψω ενα Αγγλικο κειμενο και να τους εξηγησω τι ακριβως εχει γινει με την αντιπροσωπεια τους στην Ελλαδα)

Δεν μπορω να δωσω αλλα λεφτα για αυτην την ιστορια ομως θελω να βγαλω το δικιο μου.

Εγω το πληρωσα για να δουλευει και αυτο οφειλει να κανει η acer.

 

Ευχαριστω.

 

 

 

Υ.Γ. Μακρια απο την ACER. ΜΑΚΡΙΑ.

Υ.Γ2. Αν διαβάζει καποιος υπαλληλος της ACER λυπαμαι μα ετσι εχουν τα πραγματα. Η κυρια που εχω μιλησει 4 φορες μαζι της στο 801... .. μιλαει σπαστα Ελληνικά και εχω τα στοιχεια της ,οποιος θελει σε πμ.

Υ.Γ3. ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ACER.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα γιατιιι;;;; το service της acer και fujitsu ειναι πολυ καλο, και εμεις ειμαστε οι κακοπροαιρετοι! :P

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πικρα φιλε... μακρια απο την κωλο acer παντως και εγω τωρα θέλω να πάρω laptop και την φοβηθηκα την εγγύηση της(επ'ουδενή λόγο "λέει" δεν σου αντικαθιστούν το μηχανημα...γιατι? οι αλλοι που το κανουν ειναι μ*****ς? )

 

Δοκιμασε να κανεισ μια καταγγελία στο ΙΝ.ΚΑ.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στάθη, απ'όσο έχω ακούσει, η Acer στην Ιταλία έχει αγοραστεί από κάποιους που δεν έχουν ιδιέταιρο ενδιαφέρον για την εταιρία μιας κι έχουν πιο "σοβαρά" πράγματα να ασχοληθούν. Οπότε μάλλον και στη μαμά Acer η αντιμετώπιση θα είναι παρόμοια...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πας στο υπουργείο Ανάπτυξης, στην Γενική Γραμματεία καταναλωτή. Κάνε την καταγγελία σου εκεί. Εχω την εντύπωση πως μπορείς να τους καταγγείλεις ακόμα και τηλεφωνικά στην παραπάνω υπηρεσία. Εκείνοι στην συνέχεια θα τους στείλουν κάποια επιστολή για εξηγήσεις και πιθανόν να τους απειλήσουν και με κάποιο πρόστιμο (αν διαπιστωθεί ότι έχει παραβιαστεί κάποια διάταξη του νόμου περί προστασίας του καταναλωτή).

 

Ψάχνω και εγώ για να αγοράσω laptop μάρκας ACER, όμως μετά από αυτά που έχουν συμβεί σε πολλούς εδώ μέσα... Μακριάαααααααααααααααα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο φορητος ετσι οπως ηρθε απο τον κατασκευαστη του... δουλευε κανονικα? Αν ναι... τοτε ο υπολογιστης δεν εχει κανενα προβλημα, οποτε και οποιαδηποτε αποπειρα για αποστολη στο σερβις ειναι ματαιη.

 

Οι φορητοι δεν σχεδιαζονται για χρηση με αλλο λογισμικο απο αυτο με το οποιο ηρθαν. Οι αποπειρες αλλαγης... μπορουν να καταληξουν οντως σε προβληματα δισεπιλυτα.

 

Κατα τα αλλα η Acer ειναι πασιγνωστη για την εξυπηρετηση της... για επαγγελματικα μηχανακια ειδικα, επιλεγουμε κατι σοβαροτερο. Καλα ξεμπερδεματα και better luck next time...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν προορίζονται για άλλο λογισμικό γιατί στα site κάθε σοβαρής εταιρίας υπάρχουν drivers για διάφορα λειτουργικά. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί υπάρχει αυτή η αντίληψη. Υπολογιστής είναι και θα του βάλω και linux και ότι windows γουστάρω!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτα απο την σελιδα της ασερ

 

οποιος ξερει λιγο ιταλικα να βρει που ακριβως πρεπει να παρει τηλ-στειλει email ο φιλος μας να βρει το δικιο του στην ιταλια. ισως εκει ειναι πιο ευαισθητοι

Informazioni su come contattarci

 

 

Acer Italy Srl

Via Lepetit, 40

20020 Lainate (MI)

 

 

 

Servizio Clienti Acer Italy

Per qualsiasi informazione o supporto tecnico relativo ai prodotti Acer è possibile contattare il nostro Call-Center dalle ore 9 alle ore 12,55 e dalle ore 14 alle ore 17,55 ai seguenti numeri :

 

Tel. 199 50 99 50 *

Fax. 0931 469431

 

* Numero a pagamento:

14 centesimi di euro al minuto da rete fissa senza scatto alla risposta,

 

42 centesimi di euro al minuto da rete mobile con uno scatto alla risposta di 15 centesimi di euro.

 

 

Oppure via mail ai seguenti indirizzi di posta elettronica:

 

[email protected]

Informazioni di tipo "tecnico"

 

[email protected]

Informazioni di carattere generale e commerciale sui prodotti e i servizi Acer

 

 

 

Attenzione!

Il Centro Assistenza di Acer Italy si è trasferito presso una nuova Sede.

 

Di seguito le indicazioni per spedire, portare / ritirare i prodotti presso il nuovo Centro Assistenza.

 

- Per i prodotti in garanzia, è possibile spedire con il corriere TNT Traco, spedendo in porto assegnato a questo indirizzo:

 

 

Acer Italy srl

Fermo deposito TNT Traco, Lainate (MI)

 

 

- Per le spedizioni con corriere diverso da TNT Traco e per la consegna / ritiro dei prodotti direttamente presso la reception del Centro Assistenza, l'indirizzo è:

 

 

Acer Italy srl

Via De Gasperi, 88/a

20017 Mazzo di Rho (MI)

Scarica la Mappa

 

 

 

Orari di apertura al pubblico

 

Mattino: 8.30 - 12.30

Pomeriggio: 13.30 - 17.30

 

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προφανως, απλα δεν εχω ιδεα τι λενε ολα τα αλλα

μηπως ειχαν τπτ διευκρινισεις

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κοτετσι εχεις πολυ πλακα!τι να πω?πολυ κριμα παντως.ντροπη στην acer elladas κυριως.επειδη δυσκολα βρισκεις το δικιο σου στην ελλαδα εγω λεω να το κανεις κομματια να πουλησεις οτι μπορεις απο κει και να παρεις ενα hp.πηρα με την επιδοτηση hp με vista ,πληρωσα μονο 225(συνολικη τιμη 725) απο το e shop και το μηχανημα εκτος του οτι εχει intel core duo ,120g και αλλα καλα,δεν εχει κανενα προβλημα και καθε φορα με εκπλησει με τις δυνατοτητες του...μακρια απο acer. -1 acer και απο μενα. χαιρετω

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

kala se 2 xronakia blepw thn acer na pernei ton mpoulo apo thn agora.... na thn xeretai opoios thn exei (thn antiproswpia ths elladas), mprabo tou...well done, youpi tha paei mprosta...

ante mhn pw kamia pio baria koubenta....

-1000000000000000000000000000000000 kai apo mena gia acer....oustttt

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
κοτετσι εχεις πολυ πλακα!τι να πω?

 

Έχω πολύ πλάκα; Δηλαδή αν ανοίξεις τα στραβά σου δε βλέπεις πού πρέπει να στείλεις email για τεχνική υποστήριξη;

 

@basilis5: Το email δε γράφει καμία πληροφορία, είναι η αυτόματη απάντηση που -προφανώς- πηγαίνει παντού.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
×
×
  • Δημιουργία νέου...