Προς το περιεχόμενο

Πως γίνεται η κάρτα γραφικών να χρησιμοποιήσει μνήμη συστήματος;


Jim267

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ξέρω οτι η ερώτηση μπορεί να φανεί λίγο γελοία αλλά πλζ απαντήστε μου.Στις κάρτες που υποστηρίζουν αυτη τη δυνατότητα (να χρησιμοποιήσουν μνήμη συστήματος δηλαδή) πως γίνεται αυτή η λειτουργία; :confused:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η κάρτα γραφικών εκμεταλλεύεται εκτός από την δικιά της μνήμη και τη μνήμη του συστήματος. Αυτό επιτυγχάνεται, χρησιμοποιώντας το τεράστιο bandwidth που προέρχεται από το PCI-E bus :wink:

Και θα μου πεις, ωραία και ποια η διαφορά του από τα Intergrated graphics (δλδ την ενσωματωμένη στο mobo κάρτα γραφικών) ? Ενώ η onboard λοιπόν, εκμεταλλεύεται ΜΟΝΟ τη system memory, στην περίπτωση του Turbocache (powered by n-Vidia), υπάρχει και η σύμπραξη του Vram :wink:

Όλα αυτά στη θεωρία, γιατί στην πράξη, τί να καταφέρει μια 6200 ακόμα και με 1G μνήμης ? Τπτ, αφού περιορίζεται από τις λίγες vertex shader processors και pixel pipelines, καθώς και από το μικρό bus ... Γενικά εφαρμόστηκε ανεπιτυχώς η παραπάνω τεχνολογία, κυρίως σε low-budget κάρτες γραφικών :wink: Επειδή βέβαια, πάντα υπάρχουν victims που συνεπαίρνονται με την πρώτη χωρίς να το ψάξουν το θέμα, στην αρχή πουλούσε σαν τεχνολογία ... Πλέον όλοι ξέρουν ότι είναι mofo gtp ... Roflmaozorz :mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο ειναι προβλημα τοτε γιατι εγω μπορει να θελω η RAM να μην χρησιμοποιηται απο την καρτα γραφικων.δηλαδη αν ενεργοποιηται απο μονη της η λειτουργια τα 2Gb RAM π.χ.ειναι ουσιαστικα πλασματικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμβουλέψου το manual, της κάρτας σου, και να δεν βρεις τπτ, googlare λίγο :wink: Σίγουρα θα βρεις τί συμβαίνει, και να απενεργοποιείται τελικά ή όχι :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πόσο μνήμη δική της διαχειρίζεται μια κάρτα γραφικών από την δική της και πόση από του συστήματος είναι αποτέλεσμα διαπραγμάτευσης μεταξύ του λειτουργικού συστήματος, του οδηγούς της κάρτας γραφικών και τέλος της εφαρμογής που χρησιμοποιεί ο χρήστης.

 

ΟΛΕΣ οι κάρτες γραφικών και οι οδηγοί τους χρησιμοποιούν κάτα ένα ποσοστό μνήμη συστήματος στις τρισδιάστατες εφαρμογές και όχι δεν είναι στο χέρι του χρήστη να αλλοιωθεί ή να ρυθμιστεί μέσω οποιονδήποτε ρυθμίσεων.

 

Σε συστήματα AGP υπάρχει στο BIOS (agp aperture size) ρύθμιση για να περιοριστεί η χρήση μνήμης αλλά ουδέποτε να αυξηθεί από ότι καθορίζει το λειτουργικό σε συνεργασία με τον οδηγό της κάρτας.

 

Μια κάρτα AGP για παράδειγμα με 256ΜΒ μνήμη θα έχει στην διάθεσή της τα 256 της δικής της μνήμης συν άλλα system texture memory στα 128ΜΒ. Aν εδώ κάποιος βάλει agp aperture size στα 64ΜΒ περιορίζει την κάρτα/οδηγό/λειτουργικό να χρησιμοποιήσει και τα 128ΜΒ που θα έπρεπε να έχει. Η σωστή ρύθμιση είναι ίση ή μεγαλύτερη του 128, όπου φυσικά οτιδήποτε μεγαλύτερο του 128 δεν πρόκειται να κάνει καμία διαφορά.

 

Σε κάρτες/συστήματα PCIe ούτε υπάρχει ανάλογη ρύθμιση ούτε συντρέχει λόγος ανησυχίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...