Προς το περιεχόμενο

Στέλιος Καζαντζίδης - 6 χρόνια χωρίς τον θρύλο


pusher

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όχι, δεν αμφισβητώ εσένα όσον αφορά τον αν πράγματι δήλωσε αυτό ο Αδαμαντίδης. Είμαι βέβαιος ότι το είπε, αφού το λες.

Αμφισβητώ το να είναι αλήθεια η ίδια η πρόταση των 50 εκ, για τους λόγους που έγραψα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 178
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
το μονο λυπηρο ειναι κατα τη δικη μου αποψη απ' οσα εχω παρακολουθησει ειναι οτι στο τελος της ζωης του που τα ειχε χασει αρκετα δεν ειχε ανθρωπους να τον προστατεψουν.

Παντως οτι και να ειπωθει για το Στελιο θα μεινει παντα ο μεγαλυτερος μυθος του ελληνικου τραγουδιου

 

Αν εννοείς τη συμπεριφορά του στο δικαστήριο με το Νικολόπουλο έχω να πω δυο λόγια. Και εκεί ο Στέλιος παρέμεινε λαϊκός άνθρωπος. Γνήσιος και ειλικρινής. Κανείς όμως δεν τον κατάλαβε. Βλέπεις έχουμε συνηθίσει στις προσποιητές συμπεριφορές και αναθεματίζουμε τις γνήσιες αβίαστα. Στο Νικολόπουλο έδωσε τα πάντα και τελικά εισέπραξε αχαριστία. Το αντάλαγμα για την αγάπη που το προσέφερε. Ο Στέλιος ξέσπασε γιατί δε μπορούσε να αντέξει σε άλλη αδικία. Η δολοφονία του πατέρα του μπροστά στα μάτια του (περισσότερα στο #1 post), η σκληρή βιοπάλη από τα παιδικά του χρόνια, οι διαμάχες με τις εταιρίες και τα προβλήματα με τα μαγαζιά και πολλά άλλα ήταν αγκάθια που κουβαλούσε στη ψυχή του μια ολόκληρη ζωή. Παρ' όλ' αυτά στάθηκε στο ύψος του και τα αντιμετώπισε όλα με τιμιότητα.

 

Ο Στέλιος έλεγε: " Θέλω να πάρω το τομάρι μου και να ζήσω σε ένα κράτος με νόμους". έφυγε για 1 - 1,5 στις ΗΠΑ, όπου διέμεινε στο New Jersey της Νέας Υόρκης. φαίνεται όμως πως ούτε εκεί βρήκε νόμους και τελικά επέστρεψε. Ελπίζω και πιστεύω πως τώρα επιτέλους βρίσκεται σε ένα κράτος με νόμους!

 

ΥΓ.: Τελευταία προσθήκη:

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι, δεν αμφισβητώ εσένα όσον αφορά τον αν πράγματι δήλωσε αυτό ο Αδαμαντίδης. Είμαι βέβαιος ότι το είπε, αφού το λες.

Αμφισβητώ το να είναι αλήθεια η ίδια η πρόταση των 50 εκ, για τους λόγους που έγραψα.

 

Μη ξεχνάς ότι ορισμένα κέντρα είναι κράτος εν κράτη. Αλλά ακόμα κι αν δεν είναι αλήθεια αυτή δε γίνεται να μην είναι αλήθεια όσα ακούγονται για αμύθητες προσφορές από πρόσωπα όπως ο Σπύρος ο Ζαγοραίος, ο Γιώργος ο Λιάνης η νονά του και άλλα. Τα θεωρώ αρκετά αξιόπιστα πρόσωπα και ιδιαίτερα απίθανο να λένε όλα ψέματα.

Δεν είναι όμως μόνο η στάση του στις προσφορές των μαγαζιών. Είναι η γενικότερη στάση του απέναντι στο χρήμα. Διάβασε για παράδειγμα τα λόγια του ντραμίσταπου ανέφερα παραπάνω. Και δεν είναι μόνο η στάση του απέναντι στο χρήμα, αλλά και η στάση του απέναντι στο συνάνθρωπο.

 

ΥΓ.: Το βίντεο με τη νονά του το έχω. Και με το ντραμίστα επίσης. κυκλοφορούν και σε γνωστούς ελληνικούς trackers. Links βέβαια δε μπορώ να δώσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο θάνατος για έναν τόσο μεγάλο τραγουδιστή όπως το Στελλάρα δεν είναι το τέλος της ζωής αλλά η αρχή της αιωνιότητας. Τα τραγούδια του ακούγονται μεχρι και σήμερα και για πάντα θα μας συνοδεύουν στις χαρές και στις λύπες της ζωής μιλώντας για τον πόνο, την ξενιτιά, τον έρωτα, την αγάπη.

 

Όμως και εγώ πιστεύω οτι είναι τόσο αγαπητός γιατι πάνω απ' όλα ήταν ένας μεγάλος άνθρωπος. Αυτά τα περιστατικά που αναφέρει ο φίλος Pusher είναι αλήθεια. Τα περισσότερα τα έχω ακούσει κ εγώ από συνεντεύξεις ανθρώπων που έζησαν δίπλα του κ τον γνώριζαν καλά. Υπάρχουν αρκετοί καλοί τραγουδιστές που αγαπήθηκαν από το κοινό. Όμως μόνο ο Στέλιος κατάφερε να γίνει μύθος και δεν είναι τυχαίο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι ακριβός φίλε galil. Το να γνωρίζει κανείς τόσο μεγάλη αποδοχή δε μπορεί να είναι τυχαίο.

 

Παράθεση από http://www.sansimera.gr/

 

Έξι χρόνια συμπληρώνονται σήμερα από το θάνατο του Στέλιου Καζαντζίδη, ενός από τους λίγους που κέρδισαν αδιαφιλονίκητα τον τίτλο του λαϊκού ερμηνευτή, εκφράζοντας τις αγωνίες και τις ελπίδες μιας ολόκληρης γενιάς

 

Η σελίδα φιλοξενεί και τη βιογραφία του καλλιτέχνη την οποία μπορείτε να τη δείτε εδώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Καζαντζιδης δεν ειναι τυχαιο που εγινε θρυλος. Πολυ σωστα. οποιο τραγουδι του και ν ακουσεις σε χτυπαει στο συναισθημα. Η μεγαλυτερη φωνη της μεσογειου, οταν εκαναν την ηχογραφηση ενος τραγουδιου με τους αδερφους κατσιμιχα , οι τελευταιοι ελεγαν πραγματα οπως "να το ακυρωσουμε" "να αλλαξουμε μηχανηματα" κλπ για τις φωνητικες ικανοτητες του Καζαντζιδη και οτι η βελονες πηγαιναν στα κοκκινα.

 

Ο Νικολοπουλος απ οτι γνωριζω δεν ειχε αναγκη τον Καζαντζιδη, ηταν ηδη στους μεγαλους, οταν ηρθε απο τα τρικαλα επαιζε στην ορχηστρα του χιωτη και μετα αρχισε να γραφει τα τραγουδια του που τραγουδουσε ο καζαντζιδης με πρωτο το νυχτεριδες και αραχνες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλό είναι να μην μπούμε στην λογική ο ένας είναι καλύτερος από τον άλλο,και ο δεύτερος προσέφερε περισσότερα κλπ,γιατί έτσι αδικούνται όλοι...δεν συγκρίνουμε αυτοκίνητα.

 

Ο μακαρίτης είναι γνωστό ότι ήταν λαϊκός άνθρωπος παρόλο που θα μπορούσε αν είχε εκμεταλευτεί το <<ρεύμα>> του, να ήταν και πρόεδρος δημοκρατίας ακόμα!

Για φέρτε στο μυαλό σας λίγο τα ξιπασμένα κωλόπαιδα του σήμερα με τα λαμέ κουστούμια που <<τραγουδάνε>> ηλιθιότητες με ψεύτικο συναίσθημα και τους προβάλουν τα κανάλια με κάθε ευκαρία,για να φανεί ακόμα περισσότερο το μεγαλείο του..

 

Αν είχαν φιλότιμο και τσίπα οι σύχγρονοι τραγουδιστές,θα έπρεπε κάθε φορά που βγάζουν δίσκο ή βγαίνουν στο σκυλάδικο για να γκαρίξουν, να έβγαζαν και την εξής ανακοίνωση:

Αν υπήρχε δικαιοσύνη θα έπρεπε να μου απαγορευόταν να πιάσω μικρόφωνο για να τραγουδήσω,εφόσον υπήρξε ο θεός που λέγεται "Καζαντζίδης".Επειδή όμως κανείς δεν τόλμησε να βγάλει προεδρικό διάταγμα που να μου το απαγορεύει,εγώ το κάνω με πλήρη επίγνωση ότι είμαι ένα τίποτα μπροστά σε Αυτόν.

Ζητώ από θεό και ανθρώπους κατανόηση και συγχώρεση.

 

 

Ο Καζαντζίδης δεν απέκτησε απογόνους γιατί μικρός είχε φάει κλωτσιά από άλογο! :-?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλό είναι να μην μπούμε στην λογική ο ένας είναι καλύτερος από τον άλλο,και ο δεύτερος προσέφερε περισσότερα κλπ,γιατί έτσι αδικούνται όλοι...δεν συγκρίνουμε αυτοκίνητα.

 

Ο μακαρίτης είναι γνωστό ότι ήταν λαϊκός άνθρωπος παρόλο που θα μπορούσε αν είχε εκμεταλευτεί το <<ρεύμα>> του, να ήταν και πρόεδρος δημοκρατίας ακόμα!

Για φέρτε στο μυαλό σας λίγο τα ξιπασμένα κωλόπαιδα του σήμερα με τα λαμέ κουστούμια που <<τραγουδάνε>> ηλιθιότητες με ψεύτικο συναίσθημα και τους προβάλουν τα κανάλια με κάθε ευκαρία,για να φανεί ακόμα περισσότερο το μεγαλείο του..

 

Αν είχαν φιλότιμο και τσίπα οι σύχγρονοι τραγουδιστές,θα έπρεπε κάθε φορά που βγάζουν δίσκο ή βγαίνουν στο σκυλάδικο για να γκαρίξουν, να έβγαζαν και την εξής ανακοίνωση:

Αν υπήρχε δικαιοσύνη θα έπρεπε να μου απαγορευόταν να πιάσω μικρόφωνο για να τραγουδήσω,εφόσον υπήρξε ο θεός που λέγεται "Καζαντζίδης".Επειδή όμως κανείς δεν τόλμησε να βγάλει προεδρικό διάταγμα που να μου το απαγορεύει,εγώ το κάνω με πλήρη επίγνωση ότι είμαι ένα τίποτα μπροστά σε Αυτόν.

Ζητώ από θεό και ανθρώπους κατανόηση και συγχώρεση.

Ο Καζαντζίδης δεν απέκτησε απογόνους γιατί μικρός είχε φάει κλωτσιά από άλογο! :-?

 

Πες τα ρε _BASSstarlet_. Τραγουδιστές όμως όπως ο Μπιθικώτσης, ο Μητροπάνος, ο Μαργαρίτης κ.ά. όταν αναφέρονται στις φωνητικές του ικανότητες δηλώνουν πως μετά από τον Καζαντζίδη επικρατεί χάος. Θυμάμαι δήλωση του Μπιθικώτση: "Όποιος τραγουδάει Καζαντζίδη διαπράττει το αδίκημα της ιεροσυλίας". Και το λέει αυτό ο σερ που ήταν από τις μεγαλύτερες μορφές τραγουδιστών που έβγαλε αυτό ο τόπος. Όπως είπε και ο Λευτέρης ο Παπαδόπουλος οι συνάδελφοί του (κατ' ευφημισμόν μόνο συνάδελφοι γιατί οι περισσότεροι δεν έχουν καμία σχέση με το τραγούδι) ούτε την ημέρα του θανάτου του δεν τον τίμησαν. Δως του λουλούδια και χορό στις πίστες...

 

Παιδιά δεν είχε γιατί είχε χτυπηθεί από μουλάρι. Μετά από επισκεπτήριο της Γκρέυ στο στρατό ο διοικητής του, του ζήτησε να του την κάνει "πάσα" και όταν ο Καζαντζίδης αρνήθηκε λέγοντας ότι δεν κάνει τέτοια πράγματα τον προειδοποίησε ότι θα περάσει άσχημα. Όλως τυχαίως μετά το περιστατικό αυτό με το διοικητή βρέθηκαν στο κρεβάτι του ναρκωτικές ουσίες και σύντομα πήρε το δρόμο για τη Μακρόνησο. Επί 6 μήνες δέχθηκε ανελέητους ξυλοδαρμούς. Στο τάγμα μουλαράδων που υπηρετούσε στην εξορία του στη Μακρόνησο χτυπήθηκε από ένα μουλάρι με αποτέλεσμα να μείνει στείρος. Τραγούδια όπως η "Μακρόνησος" που τραγουδά τα έχει ζήσει ο ίδιος και αποτελούν βιώματά του.

 

Και επειδή αναφέρομαι τόσο πολύ στην ακεραιότητα του χαρακτήρα, πράγμα το οποίο με κάνει να τον αγαπώ πάρα πολύ, έχω ήδη ανεβάσει νέα video με συνεντεύξεις του στο http://www.youtube.com/profile?user=pushergr. Μόλις ανεβάσω κι άλλα θα τα ποστάρω εδώ. Αναμείνατε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ημουν 7-8 χρονων και καθε δευτερα ή τεταρτημ οχι δευτερα πρεπει να ηταν ειχε μια εκπομπη το μουσικοραμα

και εδειχνε τα τοπ5 , καθε εβδομαδα πρωτος ηταν ο καζαντζιδης!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ημουν 7-8 χρονων και καθε δευτερα ή τεταρτημ οχι δευτερα πρεπει να ηταν ειχε μια εκπομπη το μουσικοραμα

και εδειχνε τα τοπ5 , καθε εβδομαδα πρωτος ηταν ο καζαντζιδης!!

 

Το 1987, μετά από 12 χρόνια σιωπής που του επέβαλε η διαμάχη του με τη ΜΙΝΟΣ, ο δίσκος του "Ο δρόμος της επιστροφής" βγαίνει πρώτος σε πωλήσεις. Ποιος άλλος τραγουδιστής δε θα είχε ξεχαστεί μετά από τόσα χρόνια; Μόνο το γνήσιο και το αγνό δε φθείρεται από το χρόνο. Και ο Στελάρας τα διέθετε αυτά τα χαρακτηριστικά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλους τραγουδιστες η Ελλαδα ειχε πολλους.Σαν τον Καζαντζιδη ομως δεν ηταν κανενας.Αυτος ο ανθρωπος εαν η γλωσσα μας ηταν διεθνης οπως τα αγγλικα θα ηταν αυτη τη στιγμη ο νουμερο ενα τραγουδιστης στον κοσμο.Εγω προσωπικα δεν γνωριζω αλλον τραγουδιστη Ελληνα ή ξενο που οσο μεγαλωνε η φωνη του ομορφαινε.Και δεν εννοω να παει απο τα 20 στα 40 του χρονια γιατι εκει οντως οι πιο πολλοι τραγουδιστες ωριμαζουν.Ο Καζαντζιδης συνεχιζε και βελτιωνοταν και μετα τα 70 του πραγμα που τον καθιστα παγκοσμιο φαινομενο.Οσο για την ταυτιση που ειχε μαζι του ο κοσμος ενα πραγμα θα πω που νομιζω τα περικλειει ολα μεσα: Οι Ελληνες μπορει να ακουνε Μπιθικωτση αλλα τραγουδανε Καζαντζιδη

 

Κι οπως ελεγε και ο καλος του φιλος Χρυσανθος "Στέλιο τεσόν η λάλιαν στον κόσμο είναι το θάμαν"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλους τραγουδιστες η Ελλαδα ειχε πολλους.Σαν τον Καζαντζιδη ομως δεν ηταν κανενας.Αυτος ο ανθρωπος εαν η γλωσσα μας ηταν διεθνης οπως τα αγγλικα θα ηταν αυτη τη στιγμη ο νουμερο ενα τραγουδιστης στον κοσμο.Εγω προσωπικα δεν γνωριζω αλλον τραγουδιστη Ελληνα ή ξενο που οσο μεγαλωνε η φωνη του ομορφαινε.Και δεν εννοω να παει απο τα 20 στα 40 του χρονια γιατι εκει οντως οι πιο πολλοι τραγουδιστες ωριμαζουν.Ο Καζαντζιδης συνεχιζε και βελτιωνοταν και μετα τα 70 του πραγμα που τον καθιστα παγκοσμιο φαινομενο.Οσο για την ταυτιση που ειχε μαζι του ο κοσμος ενα πραγμα θα πω που νομιζω τα περικλειει ολα μεσα: Οι Ελληνες μπορει να ακουνε Μπιθικωτση αλλα τραγουδανε Καζαντζιδη

 

Κι οπως ελεγε και ο καλος του φιλος Χρυσανθος "Στέλιο τεσόν η λάλιαν στον κόσμο είναι το θάμαν"

 

Το "Έρχονται χρόνια δύσκολα" (μπορείτε να το δείτε στο 2 βίντεο του post #1), το τελευταίο του ηχογραφημένο τραγούδι το τραγουδά στα 69 προς 70. Ε από τους μετρημένους στα δάκτυλα του ενός χεριού που διατηρούν τη φωνή τους σε αυτή την ηλικία και ο μοναδικός που την κρατά σε αυτό το επίπεδο. Και όποιος μπει στον κόπο να ακούσει παλιές του ηχογραφήσεις θα δει πως στα 70 η φωνή του είναι πολύ πιο δυνατή από ότι ήταν παλιά. Απίστευτο!

 

Ο Θεός του έδωσε απλόχερα αυτό το χάρισμα.

 

Περιστατικό: Έκανε ηχογράφηση στο στούντιο με κάποια χορωδία. Πίσω η χορωδία μπροστά ο Καζαντζίδης (λογικό: οι πολλές φωνές ακούγονται δυνατότερα από τη μία). Ο ηχολήπτης βλέποντας τα μηχανήματα έστελνε πιο πίσω τον Καζαντζίδη και έφερνε πιο κοντά στα μικρόφωνα τη χορωδία. Στο τέλος ήταν ο Καζαντζίδης στην αρχική θέση της χορωδίας και μπροστά στα μικρόφωνα η χορωδία για να εξισορροπηθούν οι εντάσεις των φωνών!!! Το περιστατικό το είχε διηγηθεί κάποιος (δε μπορώ να θυμηθώ ποιος) σε εκπομπή της Σεμίνας Διγενή.

 

Άλλο περιστατικό: Διηγείται ο ακορντεονίστας που είχε η "Σεμίνα στο κοίτα τι έκανες". Ήταν μαζί με τον Στέλιο στο στούντιο και έτυχε να βρίσκονται μαζί τους και στελέχη της δισκογραφικής από το εξωτερικό. Όσο τραγουδούσε ο Στέλιος όποια νότα κι αν έπιανε η βελόνα της έντασης ήταν πάντα κολλημένη στο ίδιο σημείο! Οι αντιπρόσωποι της εταιρίας είχαν μείνει άναυδοι και είπαν πως η φωνή του μοιάζει με έναν σωλήνα που ξεκινά από τη γη και φθάνει στον ουρανό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...