Προς το περιεχόμενο

E shop Απαραδεκτοι


Ntina_24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ειναι γεγονος οτι εδω και πολυ καιρο το σερβις σε ολα τα επιπεδα ειναι απαραδεκτο, απορω πως καποιοι επιχειρηματιες εξαγορασαν την εταιρεια και μαλιστα βρισκεται σε τετοιο χαλι. Σε μενα οταν εστειλα μειλ δεν απαντησαν ποτε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Πριν δυο βδομαδες παρηγγειλα κ εγω καποια πραγματα. Την επομενη μερα μπαινω στο site και βλεπω πως η παραγγελια μου για καποιον λογο ακυρωθηκε. Ξανα παραγγελνω τα πραγματα + κατι ακομα που θελα. Μετα απο 1 ωρα μου ηρθε μηνυμα η παραγγελια σας ειναι ετοιμη περαστε να την παραλαβετε. Παω στο χαλανδρι και μου λενε πως εκανα δυο παραγγελιες και τους εξηγω πως ακυρωθηκε η πρωτη απο το συστημα κ παρηγγειλα ξανα + κατι καινουργιο. Μου λενε αυτη οκ ακυρωνουμε την πρωτη παραγγελια κ θα κρατησουμε την δευτερη. Περιμενω κανα 5λεπτο κ ερχετε η κοπελα και μου λεει γιατι περιμενεις ακομα? Μενω καγκελο:evil: τους λεω αφου μου ηρθε μηνυμα κ περιμενω την παραγγελια και μου λεει αυτη ελατε παλι το απογευμα κ θα ειναι εδω τα πραγματα. Τελος παντων παω παλι το απογευμα κ ειναι αλλη κοπελα και τις λεω το ονομα και μου λεει η παραγγελια σας δεν ειναι ετοιμη κ της εξηγω πως μου ειπαν να ερθω το απογευμα κ λεει αυτη πως εγω δεν ημουν εδω ελατε μωλις σας ερθει μηνυμα οτι ειναι ετοιμη. Περασαν 2 μερες κ μου ηρθε το μηνυμα κ πηρα τα πραγματα κ απο τοτε δεν παραγγελνω τιποτα ξανα μονο face to face θα αγοραζω πραγματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προσωπικα εγω οταν ειχα προβλημα με ενα πολυμηχανημα που ειχε προβλημα απο την παραλαβη ειχα στειλει mail και μαλιστα με πηραν και τηλ στο κινητο στη συνεχεια και μου εδωσαν αν θυμαμαι καλα το τηλ της epson να επικοινωνησω, και τελικα επεστρεψα το πολυμηχανημα και μου εδωσαν αλλο, προσωπικα νομιζω οτι παιζει πολυ μεγαλο ρολο και τα ατομα που πλαισιωνουν καποιο eshop point, πραγματικα σε ολες τις συναλλαγες που ειχα ηταν αψογοι οσον αφορα το καταστημα της πατρας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οχι δεν με καταλαβες

 

οταν εσυ παραγγειλεις το Α προιον τοτε καποιος θα πρεπει να παει να το βρει στην αποθηκη να το παει στον χωρο που τα συσκεαζουν και να το τιμολογησουν, ο ανθρωπος λοιπον που θα κανει την τιμολογηση καθως θα περναει στο συστημα οτι πουλανε σε εσενα το Α προιον το συστημα θα παει στην βαση που υπαρχουν τα προιοντα και θα αφαιρεσει απο το υπολοιπο της αποθηκης ενα τεμαχιο

οταν αυτο γινει 0 τοτε θα αφαιρεσει το προιον απο την σελιδα (ολα αυτα θα γινουν απο το πληροφοριακο συστημα της εταιριας οχι απο καποιον υπαλληλο)

 

Σωστά τα λες φίλε μου αλλά από τη στιγμή που ο υπάλληλος πάει να φέρει κάτι από την αποθήκη μέχρι να φτάσει στη συσκευασία και την τιμολόγηση (και μάλιστα όταν ο υπάλληλος πηγαίνει στην αποθήκη για να πάρει λογικά πολλά πράγματα μαζί)τότε ίσως να μεσολαβεί και αρκετός χρόνος κατά τον οποίο κάποιο προϊόν θα έχει εξαντληθεί πριν αφαιρεθεί από τη σελίδα,οπότε κάπως έτσι δημιουργείται κενό.Παντού πιστεύω συμβαίνουν αυτά και ίσως να αποτελούν λιγοστές εξαιρέσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, σαφώς και παίζουν ρόλο τόσο τα άτομα που πλαισιώνουν το οποιοδήποτε κατάστημα (όχι μόνο το e-shop). Επίσης, στο θέμα των παραγγελιών που ακυρώνονται αυτόματα, είναι πιθανό να έκανε κάποιος δύο παραγγελίες και να ακύρωσαν τη μία προκειμένου να τις συγχωνεύσουν μεταξύ τους.

 

Τώρα σε ό,τι αφορά τα πράγματα που δεν υπάρχουν και καθυστερούν, το e-shop δουλεύει ως εξής:

 

Στη σελίδα φαίνονται τα προϊόντα που είτε υπάρχουν στην αποθήκη, είτε υπάρχουν στους προμηθευτές (άρα τα έχει σχεδόν άμεσα το e-shop).

 

Αφαιρούνται από τη σελίδα όσα δεν υπάρχουν καθόλου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα παραπονα για το e-shop μαλλον εχουν βαση γιατι και εγω παραγγειλα εναν εξωτερικο δισκο περιμενα να με παρουν τηλ για ενημερωσει φυσικα αυτο δεν συναιβει ποτε στο ελενχο παραγγελειας που εχουν ειχε συνεχως ελενχος διαθεσιμοτητας και επρεπε να καλεσω εγω το e-shop για να μου πουν οτι δεν υπαρχει ο δισκος και επελεξα εναν αλλο οσο για το plaisio φαινεται οτι εκει δεν τους περνει και πολυ ωρα να σε ενημερωσουν οτι δεν υπαρχει το προιον ασε που και στο online που εχουν σου δειχνει αν υπαρχει διαθεσημοτητα η οχι φυσικα αγοραζω και απο τους δυο αναλογα με τις τιμες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστά τα λες φίλε μου αλλά από τη στιγμή που ο υπάλληλος πάει να φέρει κάτι από την αποθήκη μέχρι να φτάσει στη συσκευασία και την τιμολόγηση (και μάλιστα όταν ο υπάλληλος πηγαίνει στην αποθήκη για να πάρει λογικά πολλά πράγματα μαζί)τότε ίσως να μεσολαβεί και αρκετός χρόνος κατά τον οποίο κάποιο προϊόν θα έχει εξαντληθεί πριν αφαιρεθεί από τη σελίδα,οπότε κάπως έτσι δημιουργείται κενό.Παντού πιστεύω συμβαίνουν αυτά και ίσως να αποτελούν λιγοστές εξαιρέσεις.

 

Αν γινόταν αυτό θα υπήρχε τρομερό πρόβλημα.

Λογικά τα τμχ μειώνονται κατά στην στιγμή που κάποιος κάνει παραγγελία και δεσμεύονται σʼ αυτήν.

Όταν φτάσει στο 0 η αποθήκη τότε ή θα βγεί από το σιτε τελείως ή θα παραμείνει στο 0 μονό αν περιμένουν νέα παραλαβή.

Αν για την Α ή Β αιτία αργήσει ο προμηθευτής τότε πάνε όλα πίσω.

 

Θα ήταν τραγικό να μειωνόταν τα τμχ στο πακετάρισμα…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

egw exw parageilei para polles fores kai mesa se 2 meres to poli itan etoima.kanena apolitws provlima.kai i eksipiretisi poli grigori kai ola kala:mrgreen:.

isws paizei rolo me ta katastimata kai tous ipalilous.

twra simfwnw me to paidi pou eipe oti i ntina molis graftike gia na kanei to parapono tis edw...ti eimaste diladi?tmima paraponwn:evil:?thelei na meiwsei tin pelateia apo ta e-shop?ligo diskolo.opoios ta empisteyetai ta empisteyetai.:-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σου ρε Kifina καλα τα λες... προβοκατσια του πλαισιου ειναι ][_, {()} ][_,

Κιαν εγινε μια στραβη σε καποια παραγγελια τι να κανουμε δλδ να το καψουμε το μαγαζι!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με ολα τα καλα και ολα τα ασχημα που μπορει να συμβουν δε θα ειχε σταθει τοσα χρονια ως ενα απο τα κορυφαια και on-line καταστηματα, οποιος θελει καλυτερα να κανει τα παραπονα του οχι μονο εδω στο forum αλλα και απ ευθειας στελνοντας mail στην εταιρια, δε λεω να μην αναφερονται τα κακως κειμενα αλλα αν δεν ενημερωθει υπευθυνα η εταιρια πως θα μπορεσει να βελτιωσει καποια πραγματα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με ολα τα καλα και ολα τα ασχημα που μπορει να συμβουν δε θα ειχε σταθει τοσα χρονια ως ενα απο τα κορυφαια και on-line καταστηματα, οποιος θελει καλυτερα να κανει τα παραπονα του οχι μονο εδω στο forum αλλα και απ ευθειας στελνοντας mail στην εταιρια, δε λεω να μην αναφερονται τα κακως κειμενα αλλα αν δεν ενημερωθει υπευθυνα η εταιρια πως θα μπορεσει να βελτιωσει καποια πραγματα?

 

Μπραβο φιλε! Συφωνο απολυτα μαζι σου. Μολις μπηκα για να εγραφα αυτο που ακριβως ειπες! Για τα παραπονα σας να απευθυνεστε και στην εκατοστε εταιρεια αλλα και εδω! Ετσι προτεινω στον δημιουργο του topic να γραψει συντομα τι εγινε και να το στειλει σε ολα τα email που θα βρει στο e-shop.gr. Το να τα γραφουμε μονο εδω δεν λυνει τα προβληματα μας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα πάντως όλες τις φορές μου έχουν φερθεί άψογα, και οι παραγγελίες όλες ήταν στην ώρα τους, εκτός από μια φορά που πήρα ένα κουτί και άργησε 2 μέρες. Ακόμα και κάρτα γραφικών που δούλευε μου αντικατέστησαν με καινούργια ίδιου μοντέλου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...