Προς το περιεχόμενο

Sony Ericsson Service Cafe: Εκεί που ο χρόνος σταματάει.


Ftou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγοράσατε κινητό Sony Ericsson; Πολύ καλά κάνατε. Το ίδιο έκανα και γω, και μάλιστα για χρόνια, έχοντας κατά σειρά αγοράσει τα Τ610, Τ630, W800, και τελευταία - για κακή μου τύχη - το W850.

Τώρα αν σας παρουσιάσει βλάβη...την πατήσατε. Μιλάμε για βλάβη, όπως για παράδειγμα να παρουσιάζει ξαφνικά λευκή οθόνη ή να κλείνει από μόνο του, μετά από 6 μήνες λειτουργίας. Δεν μιλάμε για κανένα κολληματάκι ή προβληματάκι με bluetooth..σε αυτά οι "τεχνικοί" είναι γάτοι, δηλαδή κάνουν "αναβάθμιση λογισμικού" και όλα πάνε ρολόι..

Και τι λογικότερο από το να το πάτε στο service της εταιρείας και παρουσιάζοντας το πρόβλημά σας να περιμένετε να επισκευασθεί και να το πάρετε εντός λογικού χρονικού διαστήματος πίσω.

Ε, εδώ, την πατήσατε πάλι, και μάλιστα άσχημα.

Εδώ θα μπείτε σε έναν καινούργιο κόσμο, με πρωταγωνιστές κάθε καρυδιάς άσχετο, πιτσιρικάδες "τεχνικοί" που ακολουθούν 5 πρωτόκολλα και νομίζουν ότι είναι γνώστες των πάντων, τηλεφωνητές - παπαγάλους που διαβάζουν μέσα από απαντήσεις τι πρέπει να πουν, "προιστάμενοι" με αξιοπιστία μικρού παιδιού, και πάνω απ'όλα, μα πάνω απ'όλα, έλλειψη κ ο ι ν ή ς λογικής..

Για να μη σας κουράζω, ΤΕΣΣΕΡΙΣ (4) μήνες μετά, με το κινητό να κάνει βόλτες από και πρός Αθήνα παρουσιάζοντας το ίδιο ακριβώς πρόβλημα, με αλλαγές κάρτας sim, με αλλαγές bluetooth ακουστικών, με αλλαγές πλακέτας οθόνης ,και το χειρότερο απ'όλα, με τον κάθε νεοσσό να λέει το ίδιο εκενυριστικό παραμύθι σε κάθε τηλεφώνημα, το κινητό εξακολουθούσε να παρουσιάζει την ίδια ακριβώς βλάβη, με αποκορύφωμα μόλις πριν μια βδομάδα να κατασταλάξουν οι φωστήρες πως το κινητό έχει "ουδέν πρόβλημα" και να το στείλουν όπως είναι πίσω....το δε σκεπτικό των φωστήρων του service έχει πλάκα: "Όσο το είχαμε εδώ δεν παρουσιάστηκε κανένα πρόβλημα, άρα το πρόβλημα....δεν υπάρχει!!!" Ξέρετε τώρα, το άνοιξαν, το άφησαν καμμιά - δυό μέρες ανοικτό, άααντε έκαναν και καμμιά κλησούλα για ξεστράβωμα, καμμία αναβάθμιση λογισμικού (αυτό το κάνουν πάντα βλέπετε, προσδίδει κύρος είπαμε..).

Φυσικά, όπως ήταν αναμενόμενο, το κινητό ξαναπαρουσίασε το ίδιο ακριβώς πρόβλημα και σε 48 ώρες επιστράφηκε πίσω, αυτή τη φορά με απαίτηση για αντικατάσταση, η οποία και έγινε δεκτή με συνοπτικές (?!) διαδικασίες.

(το πως ξαφνικά από εκεί βέβαια που "δεν είχε πρόβλημα" χρειάζεται αντικατάσταση, μόνο στον σκοτεινό λαβύρινθο των εγκεφάλων τους μπορεί να απαντηθεί)

Φυσικά αν νομίζετε πως εδώ τελειώνουν τα βάσανα, γελαστήκατε οικτρά. Για να γίνει η περίφημη αντικατάσταση (της πλακέτας εννοείται, τα πλαστικά που την περιβάλλουν κοστίζουν όπως και η μπαταρία, και μη πέσει και η εταιρεία έξω από τα έξοδα αντικατάστασης ολόκληρης της συσκευής) χρειάζεται πάνω από 1 βδομάδα και αυτό μπορεί να σημαίνει και 2 ή 3, εκτός αν ο Ερμής είναι ανάδρομος και δεν ακριβύνει και το πετρέλαιο, επειδή - κρατηθείτε, εδώ έχει πολύ γέλιο - "δεν έχει κανένα W850 η εταιρεία για να το αντικαταστήσει και το παρήγγειλε από έξω, και αυτό κάνει μέρες για να έρθει".

Από τις 14 Αυγούστου μέχρι σήμερα, (η β' περίοδος παραμονής της συσκευής στα εργαστήρια του...cafe service, ΚΑΝΕΙΣ, ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ αξιόπιστος άνθρωπος δεν είναι σε θέση να δώσει με σοβαρότητα λύση στο πρόβλημα, να το περιγράψει ή εξηγήσει, ή έστω να δείξει ότι πραγματικά σέβεται τον πελάτη της εταιρείας.

Μόλις σήμερα, ένας ακόμα νεοσσός παπαγάλος τηλεφωνητής έκανε και πλακίτσα, λέγοντας "μα τι θέλετε, να διακτινιστεί κιόλας η συσκευή από το εξωτερικό; Αυτά τα πράγματα παίρνουν μέρες". Ναι, αυτά ο παπαγαλάκος τα είπε εν έτει 2007, όπου μπορώ να στείλω λουλούδια στο Τόκιο, και να τα παραλάβουν σε 2 μέρες...

 

Πάντα πίστευα πως τα οργισμένα γράμματα που διάβαζα σε περιοδικά ή στα fora για την "εξυπηρέτηση" των service κινητής τηλεφωνίας είχαν υπερβολές και δεν ανταποκρινόντουσαν στην αλήθεια.

Δυστυχώς η αλήθεια είναι ακόμα χειρότερη. Αναρωτιέμαι αν μια καταξιωμένη, σοβαρή εταιρεία όπως (πιστεύω ότι) είναι η Sony Ericsson γνωρίζει τη ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουν οι έλληνες αντιπρόσωποί της ή αν απλά το ξέρει και δεν ενδιαφέρεται καν.

 

Α, και για το τέλος. Αν για όλα αυτά θελήσετε ευγενικά να απευθυνθείτε σε κάποιο υπεύθυνο (λέμε τώρα...), χάσατε πάλι. Είναι μόνιμα "απασχολημένος" και δεν θα σας μιλήσει ποτέ. Κι ας έχετε μείνει κοντά 4 μήνες χωρίς κινητό, έχετε πληρώσει καινούργια sim,καινούργιο bluetooth ακουστικό, και αρκετά ευρώ σε τηλέφωνήματα. Μήπως νοιάζει κανένα; Τα χρήματα αγοράς της συσκευής τα δώσατε, οπότε ότρι κι αν κάνετε, είστε στο έλεός τους.

Αφήστε που επειδή μπορεί και να έχετε γίνει και ενοχλητικοί αναζητώντας λύση στο πρόβλημά σας, ο νεοσσός παπαγάλος που τον έχουν βάλει να απαντάει στα τηλέφωνα μπορεί και να σας την πει κιόλας.

 

Καλορίζικη η νέα Sony Ericsson συσκευή που αγοράσατε. Ε, τώρα ρίξτε και κανένα ευχέλαιο, γιατί μπορεί να παρουσιάσει βλάβη, και τότε....θα την πάτε στο Sony Eicsson Service Cafe.

Οπότε....καλή σας τύχη.

Δημοσ.

Με το δίκιο σου τα χώνεις φίλε μου. Ευτυχώς δεν είχα ανάλογη εμπειρία ούτε εγώ ούτε οι φίλοι μου όπου όλοι ανεξαιρέτως χρειάστηκαν από μια φορά τουλάχιστον το service της ericsson. Ωστόσο μήπως τελικά θα έπρεπε να επικοινωνήσεις και με την Sony ericsson στη Σουηδία και να έλεγες τι περασες με την ελληνική αντιπροσωπεία;Μήπως και καμια καταγγελία στο ΙΝΚΑ;

  • Super Moderators
Δημοσ.

to kalytero pou exeis na kaneis einai na steileis mail sta kentrika ths Sony Ericsson na deis poso grhgora 8a ginoun ta panta...3afnika 8a diaktinustei to kinhto :P

Δημοσ.

Το έγραψα και πιο πάνω, δεν ξέρω σε τι πρόβλημα αναφέρεσαι, για ένα σοβαρό πρόβλημα πάντως, το είχαν έτοιμο....ποτέ.

Δημοσ.

Ο προιστάμενος φυσικά ειναι μόνιμα απασχολημένος και αυτό γιατί δεν έχει την διάθεση να σε ακούει να σκουζεις από την άλλη άκρη του ακουστικού οπότε λέει ότι έχει δουλειά ώστε να σε αποφύγει.Οι τηλεφωνήτριες λογικό είναι να σου δίνουν της τυποποιημένες απαντήσεις γιατί δεν είναι τεχνικοί και δεν έχουν το access να σε συνδέσουν γιατί δεν επιτρέπεται από την αρχή της εταιρείας ... θα μου πεις δεν με ενδιαφέρει εγώ θέλω την συσκευή μου οπότε πρέπει να στείλεις mail όχι μόνο στα κεντρικά της αντιπροσωπείας στην Ελλάδα αλλά και στην Σουηδία να δώσεις τα στοιχεία σου και το ΙΜΕΙ της συσκευής να αναγράψεις ημερομηνίες και ακριβώς τι ανέφεραν και να δεις για πότε θα κουνηθούν ....

Προσωπικά δεν αντιμετώπισα ποτέ πρόβλημα με το service της SE πριν από πολλά χρόνια είχα αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο με την Nokia αλλά μόλις έκλεισε ένα μήνα και άρχισε το παιχνιδάκι από τα κεντρικά της, έστειλα mail εκεί να δεις εξυπηρέτηση όχι αντικατάσταση πλακέτας αλλά αντικατάσταση όλης της συσκευής μου έκαναν...

Από τότε δεν έχω αντιμετωπίσει ξανά προβλήματα με τις ανιπροσωπείες γιατί δεν είχα ποτέ κάποιο σοβαρό πρόβλημα με τις συσκευές μου κάτι μικρά αλλα τα ξεπεράσαμε.

Σου εύχομαι καλή τύχη και αν επικοινωνήσεις με την εταιρεία μέσω mail πες μας τι έγινε...

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Tα ιδια κ σε μενα γινονται εδω κ 3 μηνες......

 

εχω δωσει κινητο sony w350 στην vodafone αμπελοκηπων

 

το στειλανε στην sony για επισκευη εδω κ 3 μηνες κ ακομα δεν εχω παραλαβει τπτ...

 

μου λενε οτι παει για αντικατασταση κ αλλες δικαιολογιες....καθε μερα τα ιδια!

 

κ πηρα στα κεντρικα τωρα κ τους εστειλα κ email κ τους ειπα ολη την ιστορια....

 

μου ειπανε οτι θα με παρουνε τηλ σε 2-3 εργασιμες.....

 

απαραδεκτη η sony...........δεν ξαναπαιρνω ποτε! !

 

μου εχουνε σπασει τα νευρα...! !

Δημοσ.

Εγώ πάλι όπως έχω ξαναγράψει, έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος. Μου είπαν ότι θα κάνει 1 μήνα και έκανε 1 μήνα και 3 μέρες αλλά δεν μου το έφτιαξαν μου το αντικατέστησαν. Εγώ το είχα πάει για τα πλήκτρα που είχαν ραγίσει (το γνωστό πρόβλημα τον w580) και μου έφεραν ολοκαίνουριο (το παλιό είχε και στραβό σασί από κάτι πτώσεις και γενικά πολύ φθορά).

 

Το μόνο κακό ήταν ότι μου το έφεραν σε λάθος χρώμα (αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία)

  • Super Moderators
Δημοσ.
Το μόνο κακό ήταν ότι μου το έφεραν σε λάθος χρώμα (αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία)

 

τι εννοείς άλλη ιστορία?

Δημοσ.
τι εννοείς άλλη ιστορία?

 

έπρεπε κάπως να κλείσω το ποστ μου... χωρίς να αναφέρω το χρώμα του κινητού γιατί ενώ μου είπαν ότι θα μου το άλλαζαν εγώ το είχα ήδη πουλήσει. :P

Δημοσ.

Τι να πω εγω δεν ειχα αντιμετωπισει τετοια προβληματα στο παρελθον που ειχα συσκευη της συγκεκριμενης εταιριας. Κριμα που ακουμε τετοια πραματα απο μεγαλες εταιριες.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...