Προς το περιεχόμενο

Άψογο service LG!!!


gherudos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μολις με ενημέρωσαν ότι θα μου αλλάξουν την LG L1732P με ένα νεότερο και πολύ καλύτερο μοντέλο L1770HQ :)

Για να μη λέμε μόνο τα κακά,να λέμε και τα καλά τους...

Δημοσ.

Φίλε djmanosv δοκίμασε το τηλέφωνο που σου δίνω ειναι το servis γία laptop

αλλά πιστεύω να βρείς άκρη 801.11.200.900.Πάντως είμαι πεπεισμένος ότι η LG έχει το καλλίτερο servis απο όλες τις εταιρίες.Σε τρεις εργάσιμες μου άλλαξαν ελλατωματική μνήμη στο laptop μου απο Πειραιά Θεσσαλονίκη που βρίσκεται το servis τους.Αν κάνεις δουλειά ενημέρωσε με.

  • 8 μήνες μετά...
Δημοσ.

Οταν λες καινουργιο εννοεις laptop να υποθεσω? ή μηπως οθονη?

παρε τους τηλεφωνα παντως οτι και να ναι, μην τους αφησεις σε ησυχια...εμενα για να μου την αλλαξουν αναγκαστηκα να τους παρω τηλ 3 φορες

Δημοσ.

σε οσους δεν αρεσουν τα lg παρτε κατι αλλο

...καλυτερα δηλαδη για να μην μαζευομαστε και πολλοι και σκαρτεψουν

τα προιοντα τους λογο μαζικης παραγωγης.

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Στη δική μου περίπτωση δεν ξερω πόσο άψογο μπορεί να θεωρηθεί το σερβις.

Πριν από μία εβδομαδα αγόρασα μια 19ρα οθόνη η οποία έχει 2 καμμένα pixel. Εκανα όλες τις ενέργειες για αντικατάσταση της αλλά μετά από 2 μέρες μου τηλεφώνησαν οτι δεν υπάρχει το ίδιο μοντέλο για να μου στείλουν και οτι πρέπει πρώτα να γίνει συνεννόηση με τα κεντρικά για να τους δώσουν το οκ για αλλο αντιστοιχο μοντέλο. Η οθόνη έχει ημερομηνία κατασκευής μαρτιο 2008 δεν ειναι και τοσο παλιά για να μην υπαρχει.

Εχει περάσει καμμια βδομαδα από τοτε.Το ερώτημα είναι να τους πιστεψω ή με δουλευουν για να μην την αλλαξουν?

Δημοσ.

Κι εγώ είχα πάθει το ίδιο αλλά έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος από την εξυπηρέτηση της. Μου είχε χαλάσει η οθόνη και αντικαταστάθηκε χωρίς περαιτέρω φασαρίες/δικαιολογίες από την LG μέσα σε 2 μέρες. Αφού δεν υπάρχει το μοντέλο σου κάνε λίγο υπομονή και θα το φέρουν, είμαι σίγουρος ότι θα στο αντικαταστήσουν.

Αν είσαι τυχερός μπορεί και να σου δώσουν κανένα καλύτερο μοντέλο:-D

Δημοσ.
Στη δική μου περίπτωση δεν ξερω πόσο άψογο μπορεί να θεωρηθεί το σερβις.

Πριν από μία εβδομαδα αγόρασα μια 19ρα οθόνη η οποία έχει 2 καμμένα pixel. Εκανα όλες τις ενέργειες για αντικατάσταση της αλλά μετά από 2 μέρες μου τηλεφώνησαν οτι δεν υπάρχει το ίδιο μοντέλο για να μου στείλουν και οτι πρέπει πρώτα να γίνει συνεννόηση με τα κεντρικά για να τους δώσουν το οκ για αλλο αντιστοιχο μοντέλο. Η οθόνη έχει ημερομηνία κατασκευής μαρτιο 2008 δεν ειναι και τοσο παλιά για να μην υπαρχει.

Εχει περάσει καμμια βδομαδα από τοτε.Το ερώτημα είναι να τους πιστεψω ή με δουλευουν για να μην την αλλαξουν?

 

Φιλε συνονοματε η lg αναθέτει το service της σε ιδιωτη εργολαβο, αυτος προσπαθει οσο ειναι δυνατο να αντικαθιστα οθονες με σοβαρα προβληματα και οχι οθονη με 2 pixel.Εξυπηρετη αμέσως πάντος!

Εγω ειχα μια οθονη που ειχα σπάσει επειδη εχασα σε ενα αγωνα στο pro 08 online πετωντας της το gamepad πανω της :lol: THN ΕΙχα παρει 380ευρο 2006 μου στειλαν μια ιδια 19αρα αλλα ειχε σπασμενη βαση την εστειλα πισω και τσαντιστικαν γιατι θεωρισαν οτι το σπάσιμο στη βαση και στο πλαι δεν ηταν τιποτα αφου δουλεύει.Μετα τους ειπα οτι την εβγαλα εξω χειμωνα λογο μετακομισης με 14 βαθμους κελσιου και μετα απο μια ωρα την εβαλα σε ζεστο χωρο και αυτη η διαφορα θερμοκρασιας προκαλεσε το σπασιμο, μολις λοιπον επεστρεψε η δικη μου και ειδαν το σπασιμο μου λεγαν να στειλω πισω αυτη που μου εδωσαν και να παρω πισω την δικη μου που ηταν σπασμενη,με τον ισχηρισμο οτι ειχε σπασει απο προσκρουση, τελικα φοναζοντας λιγο μου αφησαν την δευτερη που μου ειχαν στειλη η οποια ειναι γαμ@τη 19αρα με 2msec αποκριση. για να καταφερω να μη μου παρουν πισω την δευτερη πολυ καλη οθονη που μου εστειλαν σε σχεση με αυτη που ειχα πηρα τηλ και στην ιδια την lg και πιεσε τον εργολαβο που ειχε στην δουλεψη της.για αυτο και εσεις κυνηγηστε και την ιδια την lg kai oxi mono ton ergolabo που δουλευει για αυτην στο service

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...