Προς το περιεχόμενο

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

pusher

Απαράδεκτη ποιότητα service από το e-shop

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Βρίσκομαι στη δυσάρεστη θέση να ανοίξω αυτό το topic και πραγματικά δε θα το έκανα εάν δεν συνέτρεχε σοβαρός λόγος.

 

Πρόκειται να αναφερθώ στο γνωστό κατάστημα http://www.eshop.gr/

 

Από το εν λόγω κατάστημα αγόρασα στις 13/09/07 τις μνήμες CORSAIR TWINX DDR2 5400 CL4 2GB (2X1GB) DUAL CHANNEL KIT στο ποσό των 92 ?. Το προϊόν παρουσιάζεται και στην επίσημη ιστοσελίδα της Corsair --> http://www.corsairmemory.com/_datasheets/TWIN2X2048-5400C4.pdf, σε περίπτωση που το e-shop πάψει να διατηρεί τη συγκεκριμένη σελίδα. Δυστυχώς μία από τις δύο μνήμες του kit ήταν ελαττωματική και στις 14/09/07 τις επέστρεψα για αντικατάσταση. Το πρόβλημα που αντιμετώπιζα με τις μνήμες μπορείτε να το δείτε εδώ.

 

Μου είπαν πως οι μνήμες θα σταλούν από το κατάστημα της Πάτρας στο service στην Αθήνα ώστε να περάσουν από τεχνικό έλεγχο και θα έρχονταν την επόμενη Τετάρτη ή Πέμπτη (19/09 ή 20/09).

 

Στις 19/09/07 μετά από επίσκεψή στο κατάστημά τους είπαν ότι δεν έχουν φτάσει ακόμη και πλέον να τις περιμένω από Παρασκευή (21/09).

 

Χθες, Παρασκευή 21/09/07, τις μεσημεριανές ώρες όταν πήγα στο κατάστημα του e-shop για την παραλαβή ο υπάλληλος που κοίταξε για την κατάσταση της αποστολής είπε κάτι για "κωδικό συμβάντος, κατάστασης ή τέλος πάντων κάτι σχετικό, 2" (δε θυμάμαι την ακριβή ονομασία του κωδικού και φώναξε το συνάδελφό του για να δει τι έχει γίνει. Μου είπαν πως κάτι περίεργο έχει συμβεί με τη διακίνηση του προϊόντος και πως θα επικοινωνήσουν με το service στην Αθήνα για να εξακριβώσουν τι συμβαίνει. Κράτησαν και τον αριθμό του κινητού μου (του σταθερού τον είχαν ήδη) και μου είπαν πως θα με ενημέρωναν γύρω στις 6 το απόγευμα. Στις 7 της ίδιας ημέρας χωρίς ακόμη να με έχουν τηλεφωνήσει επισκέφτηκα το κατάστημα ξανά. Αυτή τη φορά ήταν εκεί άλλοι πωλητές από αυτούς που ήταν στο κατάστημα το πρωί και αφού συμβουλεύτηκαν και αυτή τον υπολογιστή μου είπαν ότι ενώ το προϊόν έχει αποσταλεί δε φαίνεται να έχει γίνει ποτέ παραλαβή. Το προϊόν χάθηκε στη διαδρομή!

 

Σήμερα το μεσημέρι στις 22/09/07 αφού επισκέφτηκα το κατάστημα μου είπαν πως δε μπορούν να κάνουν κάτι οι ίδιοι και ότι είναι αποκλειστικά θέμα του service να αποφασίσει τι θα γίνει. Μου είπαν ότι λόγο Σαββάτου είναι δύσκολο να βρουν κάποιον για να επικοινωνήσουν και ότι θα έρθουν σε επαφή με το service τη Δευτέρα. Αυτή τη φορά δε μου είπαν πότε θα έχω το προϊόν στα χέρια μου.

 

Όσες φορές έχω χρειαστεί αντικατάσταση προϊόντος από το ΠΛΑΙΣΙΟ, αν αυτή δεν έχει γίνει αυθημερόν γίνεται εντός 1-2 ημερών ακόμη και σε περιπτώσεις προϊόντων όπως η Sound Blaster 2 ZS Platinum Pro.

 

Δυστυχώς τώρα είμαι σε αναμονή 1,5 εβδομάδα και ακόμη χειρότερα δεν έχω την παραμικρή ενημέρωση για το πότε πρόκειται να παραλάβω το προϊόν.

 

Σκέφτομαι αν μέσα στις πρώτες ημέρες της επόμενης εβδομάδας δεν έχω παραλάβει τις μνήμες να προχωρήσω σε καταγγελία στο ΙΝ.ΚΑ. ή σε οποιονδήποτε άλλο αρμόδιο φορέα ώστε να λυθεί το πρόβλημα. Όποιος γνωρίζει σχετικά τι διαδικασίες πρέπει να ακολουθήσω ας με ενημερώσει.

 

Να διευκρινίσω ότι αυτή είναι η μόνη φορά που χρειάστηκε να επιστρέψω προϊόν για αντικατάσταση στο e-shop και δε γνωρίζω αν αυτή η αργοπορία αποτελεί πάγια τακτική του καταστήματος ή είναι μεμονωμένο γεγονός. Σε καμία περίπτωση όμως δεν ισχυρίζομαι κάτι τέτοιο (ότι δηλαδή το service του e-shop παρέχει πάντοτε τις υπηρεσίες του αργοπορημένα).

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά εμένα έτυχε να καεί ένα τροφοδοτικό το οποίο ΔΕΝ υπήρχε σε διαθεσιμότητα και μου πρότειναν να αγοράσω ένα άλλο (είχα ENERMAX και μου είπαν να πάρω το TAGAN) ή αλλιώς να περιμένω να φέρουν το συγκεκριμμένο, ή ακόμα και να αγοράσω ένα της αρεσκείας μου. Και λόγω του ότι είχα πιστωτικό 140 euro , και οι τιμές των τροφοδοτικών είχαν πέσει πολύ .. πήρα ένα Etasis 750W Gaming Power και μαζί μία ψύκτρα Zalman για τον server μου. Οπότε τέλος καλό όλα καλά...

 

Κάτι πολύ σπάνιο πρέπει να έγινε στην περίπτωσή σου φίλε μου.. πιστεύω θα επιλυθεί.. Δεν θα υπάρξει πρόβλημα.. απλά λίγο υπομονή. ;)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι ξέρω που αγοράζω μόνο αναλώσιμα από το e-shop...

Κι εμένα μου το έκαναν μια φορά αλλά δεν ήταν 1,5 βδομάδα ήταν 1,5 μήνας.

Έχε χάρη που το προϊόν δεν ήταν ζωτικής σημασίας για τον υπολογιστή και το είχα ξεχάσει εντελώς.

 

Πάντως αν κάνεις ένα search υπάρχει ένα topic που αναφέρονται τα παράπονα για το service του e-shop κι έχει φτάσει 12-15 σελίδες αν σου λέει κάτι αυτό.

 

Πρόταση μου είναι να στείλεις κι ένα mail στη corsair με τα παράπονα σου για το retailer τους και ίσως γίνει κάτι από εκεί.Εμένα με βοήθησε αυτό παλιότερα γιατί επικοινώνησε η εταιρία με το e-shop, τους πάτησαν ένα σκ@τό και την άλλη μέρα μου έκαναν αντικατάσταση το προϊόν με καινούργιο

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eγώ μια φορά έστειλα ενα us robotics router για service. Αλλα το έστειλα απο Κώ που δεν είχε τότε eshop point κατάστημα. Μεχρι να πάει αθήνα , να το στείλουν στην αντιπροσωπία είχαν περάσει 20 μέρες. Και μετά μου πίστωσαν 70 ευρώ και πήρα το επόμενο μοντέλο. Πάντως σε καμιά περίπτωση δεν είναι σαν το Service στο πλαίσιο για τον απλούστατο λόγο ότι τα περισσότερα eshop points δεν πουλάνε προιόντα εκείνη την στιγμή. Αλλιώς πιστεύω θα το άλλαζαν αμέσως όπως στο πλαίσιο. Στο πλαίσιο είχα πάει μια φορά έναν σκληρό πίσω γιατί ακουγόταν περίεργα αλλά δεν είχε πρόβλημα. Χωρίς να προλάβω να εξηγήσω τι ακριβώς είχε μου δωσαν καινούριο στο κουτί του :)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Προσωπικά εμένα έτυχε να καεί ένα τροφοδοτικό το οποίο ΔΕΝ υπήρχε σε διαθεσιμότητα και μου πρότειναν να αγοράσω ένα άλλο (είχα ENERMAX και μου είπαν να πάρω το TAGAN) ή αλλιώς να περιμένω να φέρουν το συγκεκριμμένο, ή ακόμα και να αγοράσω ένα της αρεσκείας μου. Και λόγω του ότι είχα πιστωτικό 140 euro , και οι τιμές των τροφοδοτικών είχαν πέσει πολύ .. πήρα ένα Etasis 750W Gaming Power και μαζί μία ψύκτρα Zalman για τον server μου. Οπότε τέλος καλό όλα καλά...

 

Κάτι πολύ σπάνιο πρέπει να έγινε στην περίπτωσή σου φίλε μου.. πιστεύω θα επιλυθεί.. Δεν θα υπάρξει πρόβλημα.. απλά λίγο υπομονή. ;)

 

Εύχομαι να έχεις δίκιο και να χρειαστεί λίγη υπομονή ακόμη!

 

Κάτι ξέρω που αγοράζω μόνο αναλώσιμα από το e-shop...

Κι εμένα μου το έκαναν μια φορά αλλά δεν ήταν 1,5 βδομάδα ήταν 1,5 μήνας.

Έχε χάρη που το προϊόν δεν ήταν ζωτικής σημασίας για τον υπολογιστή και το είχα ξεχάσει εντελώς.

 

Πάντως αν κάνεις ένα search υπάρχει ένα topic που αναφέρονται τα παράπονα για το service του e-shop κι έχει φτάσει 12-15 σελίδες αν σου λέει κάτι αυτό.

 

Πρόταση μου είναι να στείλεις κι ένα mail στη corsair με τα παράπονα σου για το retailer τους και ίσως γίνει κάτι από εκεί.Εμένα με βοήθησε αυτό παλιότερα γιατί επικοινώνησε η εταιρία με το e-shop, τους πάτησαν ένα σκ@τό και την άλλη μέρα μου έκαναν αντικατάσταση το προϊόν με καινούργιο

 

Θα περιμένω να δω τι θα πουν τη Δευτέρα και θα κινηθώ αναλόγως. Εδώ έχει μερικά emails. Ποιο πρέπει να χρησιμοποιήσω για να κάνω παράπονα για τον retailer τους;

 

Όποιος μπορεί ας μου λύσει κι αυτήν την απορία. Σε αυτή --> http://www.corsair.com/helpdesk/default.aspx τη σελίδα μπορεί να ζητήσει κανείς RMA. Αν είχα επιλέξει αυτόν τον τρόπο ποια διαδικασία θα είχε ακολουθηθεί; Πού θα έπρεπε να στείλω τις μνήμες για έλεγχο;

 

Eγώ μια φορά έστειλα ενα us robotics router για service. Αλλα το έστειλα απο Κώ που δεν είχε τότε eshop point κατάστημα. Μεχρι να πάει αθήνα , να το στείλουν στην αντιπροσωπία είχαν περάσει 20 μέρες. Και μετά μου πίστωσαν 70 ευρώ και πήρα το επόμενο μοντέλο. Πάντως σε καμιά περίπτωση δεν είναι σαν το Service στο πλαίσιο για τον απλούστατο λόγο ότι τα περισσότερα eshop points δεν πουλάνε προιόντα εκείνη την στιγμή. Αλλιώς πιστεύω θα το άλλαζαν αμέσως όπως στο πλαίσιο. Στο πλαίσιο είχα πάει μια φορά έναν σκληρό πίσω γιατί ακουγόταν περίεργα αλλά δεν είχε πρόβλημα. Χωρίς να προλάβω να εξηγήσω τι ακριβώς είχε μου δωσαν καινούριο στο κουτί του :)

 

Πιθανότατα αν είχαν stock να είχε λυθεί το θέμα. Όμως μιάμιση βδομάδα για την απόσταση Πάτρας - Αθήνας είναι μεγάλη.

 

Και το κυριότερο: Χθες μου ανακοίνωσαν την απώλεια του προϊόντος. Από χθες μέχρι σήμερα έχουν περάσει 2 εργάσιμες ημέρες και δεν μου έδωσαν ακόμη απάντηση. Πόσος καιρός πρέπει να περάσει για να πάρουν μια απάντηση από το service; Τι πρέπει να υποθέσω εγώ σε αυτήν την περίπτωση; Ότι έχουν πρόβλημα συνεννόησης με το τμήμα του service (:confused: :shock:) ή ότι δεν κινήθηκαν ώστε να με εξυπηρετήσουν;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παρε ΤΩΡΑ τηλεφωνο στο 1520 και πες την ιστορια σου στη γενικη γραμματεια καταναλωτη του υπουργειου αναπτυξης!το σαββατο ειναι μεχρι 9 και καθημερινες μεχρι 10!ειχα και εγω ενα προβλημα με ενα υποκαταστημα wind στη καλαματα για ενα κινητο στο σερβις και μετα απο 2 μηνες απο παραμυθια που μου λεγαν πηρα στο 1520 και τους πηραν αμεσω τηλεφωνο και μετα απο 2 μερες το κινητο μου ηταν σπιτι!κανε το ιδιο,μη ξεχνας τα δικαιωματα σου

φιλικα

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
παρε ΤΩΡΑ τηλεφωνο στο 1520 και πες την ιστορια σου στη γενικη γραμματεια καταναλωτη του υπουργειου αναπτυξης!το σαββατο ειναι μεχρι 9 και καθημερινες μεχρι 10!ειχα και εγω ενα προβλημα με ενα υποκαταστημα wind στη καλαματα για ενα κινητο στο σερβις και μετα απο 2 μηνες απο παραμυθια που μου λεγαν πηρα στο 1520 και τους πηραν αμεσω τηλεφωνο και μετα απο 2 μερες το κινητο μου ηταν σπιτι!κανε το ιδιο,μη ξεχνας τα δικαιωματα σου

φιλικα

 

Σε ευχαριστώ για τη συμβουλή! Θα περιμένω όμως και την απάντησή που θα μου δώσουν τη Δευτέρα για να προβώ σε οποιαδήποτε κίνηση.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φίλε και εγώ μαζί σου, 2 εβδομάδες να πάρω το Router και μάλιστα πήγα εγώ να το παραλάβω, και κάνανε λάθος στην κάρτα μου και τελικά οι τιμές τους είναι απαράδεκτες συγκριτικά με άλλα μαγαζιά...η πάρα πολύ κοντά σε κανονικά μαγαζιά είναι μόνο για πολύ επαρχία που δεν έχουν ούτε ένα μαγαζάκι με ηλεκτρονικα και αναγκάζονται να πάρουν από αυτούς.Τι να πω....

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
φίλε και εγώ μαζί σου, 2 εβδομάδες να πάρω το Router και μάλιστα πήγα εγώ να το παραλάβω, και κάνανε λάθος στην κάρτα μου και τελικά οι τιμές τους είναι απαράδεκτες συγκριτικά με άλλα μαγαζιά...η πάρα πολύ κοντά σε κανονικά μαγαζιά είναι μόνο για πολύ επαρχία που δεν έχουν ούτε ένα μαγαζάκι με ηλεκτρονικα και αναγκάζονται να πάρουν από αυτούς.Τι να πω....

 

η παρατηρηση σου για τις τιμες ειναι πολυ σωστη:-Dεισαι μεσα οσο αφορα την επαρχια,οπως εδω στη καλαματα,τιμες χαλια στα μαγαζια με υπολογιστες

παρε ενα τηλεφωνο στο 1520,τη δευτερα πρωι πρωι,σε καλο θα σου βγει

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το πρώτο link που δίνεις http://www.corsair.com/wheretobuy/results.aspx?result=true&region_id=12685&country_id=12705

είναι για το πια καταστήματα φέρνουν τα προϊόντα τους στην χωρα μας Customer Service:

[email protected] λογικά αυτό είναι το σωστό :)

 

για direct rma θα σου ζητήσουν να την στείλεις με δικά σου έξοδα και θα σου στείλουν και κάποια έντυπα να συμπληρώσεις σε 1-2 μέρες θα την έχεις πίσω νέο με δικά τους έξοδα μετά έτσι ξέρω ότι λειτουργεί αλλα μπορείς άνετα να στείλεις ένα mail και να τους ρωτήσεις τι χρειάζεται να κανεις :)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν απο περιπου μια εβδομαδα εστειλα στο e-shop service μια ασυρματη καρτα δικτυου της εταιριας Asus που ειχα αγορασει απο το εν λογω διαδυκτιακο καταστημα. Μεσα σε 5 μερες ειχα την καινουργια ασυρματη καρτα δικτυου με αλλα +5 ευρω που πληρωσα επειδη εκανε ποιο ακριβα απο το πιστωτικο που ειχα. Πιστευω οτι ειναι θεμα τυχης αλλα γενικοτερα το μοναδικο καταστημα που ηταν απαραδεκτο κατα την γνωμη μου σε service ειναι η Γραμμη Computers οπου ειχα παει στο καταστημα του Περιστεριου που υπηρχε τοτε ενα pc που ειχα αγορασει απο εκει και ειχε προβλημα ο επεξεργαστης και εκαναν πανω απο ενα μηνα μεχρι να το φτιαξουν ( εβαλαν βεβαια καλυτερο επεξεργαστη απο αυτον που ειχα πριν ).

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
το πρώτο link που δίνεις http://www.corsair.com/wheretobuy/results.aspx?result=true&region_id=12685&country_id=12705

είναι για το πια καταστήματα φέρνουν τα προϊόντα τους στην χωρα μας Customer Service:

[email protected] λογικά αυτό είναι το σωστό :)

 

για direct rma θα σου ζητήσουν να την στείλεις με δικά σου έξοδα και θα σου στείλουν και κάποια έντυπα να συμπληρώσεις σε 1-2 μέρες θα την έχεις πίσω νέο με δικά τους έξοδα μετά έτσι ξέρω ότι λειτουργεί αλλα μπορείς άνετα να στείλεις ένα mail και να τους ρωτήσεις τι χρειάζεται να κανεις :)

 

Ναι. Το πρώτο link το βρήκα ψάχνοντας ποια καταστήματα φέρνουν τα προϊόντα της Corsair στην Ελλάδα και αφού είδα και τα mail δίπλα το έδωσα κι εδώ.

 

Τώρα σχετικά με το RMA το ζήτημα είναι πού θα σταλούν; Και όπως λες αν υπάρχει και χρηματική επιβάρυνση. Το σωστό θα ήταν αν σε χρεώνουν κατά την αποστολή να σε αποζημιώνουν αργότερα με την παραλαβή του νέου προϊόντος. μήπως λέει κάπου η Corsair τη διαδικασία; Θα ρίξω μια ματιά.

 

Vatos_locos πού σαι; Σ' ευχαριστώ για την απάντηση!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Πριν απο περιπου μια εβδομαδα εστειλα στο e-shop service μια ασυρματη καρτα δικτυου της εταιριας Asus που ειχα αγορασει απο το εν λογω διαδυκτιακο καταστημα. Μεσα σε 5 μερες ειχα την καινουργια ασυρματη καρτα δικτυου με αλλα +5 ευρω που πληρωσα επειδη εκανε ποιο ακριβα απο το πιστωτικο που ειχα. Πιστευω οτι ειναι θεμα τυχης αλλα γενικοτερα το μοναδικο καταστημα που ηταν απαραδεκτο κατα την γνωμη μου σε service ειναι η Γραμμη Computers οπου ειχα παει στο καταστημα του Περιστεριου που υπηρχε τοτε ενα pc που ειχα αγορασει απο εκει και ειχε προβλημα ο επεξεργαστης και εκαναν πανω απο ενα μηνα μεχρι να το φτιαξουν ( εβαλαν βεβαια καλυτερο επεξεργαστη απο αυτον που ειχα πριν ).

 

Αν η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι θέμα τύχης τι να πω τώρα εγώ;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν κανεις direct rma στέλνεις το πρώην στα headquarters της εταιρίας όπου έινια αυτή δηλαδή :) για χρέωση θα χρεωθείς τα μεταφορικά στο πήγαινε μονο αν θυμάμαι καλά στο έλα τα πληρώνουν αυτοί

 

και πού σαι; δεν κάνει τίποτα :) να σε καλά :D

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως βλέπω οι μνήμες που πήρες δεν ύπαρχουν στο site τους οπότε μάλλον θα σου τις πιστώσουν. Πάντως επείδη διάβασα το νόμο πριν ένα μήνα, το εκάστοτε κατάστημα έχει 30 ημερολογιακές ημέρες για να σου επιστρέψει κάτι απο service. Σου έχουν δώσει κάποιο χαρτί που να λέει οτι τους τις έχεις αφήσει για service ? (συνήθως έτσι κάνουν). Άν το έχεις τότε εισαι οκ. Και να τις έχασαν είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν άλλες ή να σου τις πίστωσουν. Έγω πάντως έδω στην Πάτρα δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τις αγορές μου από το e-shop, ούτε από τα 1-2 service που είχα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
×
×
  • Δημιουργία νέου...