Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτη ποιότητα service από το e-shop


pusher

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το θέμα είναι τι προβλέπει ο νόμος για την κατάσταση όπως έχει διαμορφωθεί τώρα. Τώρα που όπως βλέπω στο site του e-shop δεν υπάρχει απόθεμα από το συγκεκριμένο προϊόν. Όποιος γνωρίζει ας κάνει αναφορά στη συγκεκριμένη διάταξη ή διατάξεις.

 

Μπορεί κάποιος να με πληροφορήσει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 129
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
πίστωση :(

 

Σίγουρα; Είμαι και νομικά υποχρεωμένος να οδηγηθώ σε αγορά άλλου προϊόντος δηλαδή;

 

Πάντως σ' ευχαριστώ για την υποστήριξη! :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπορείς να ζητήσεις τα λεφτά σου σε 15 μέρες μετά την πίστωση σε μετρητά εγώ αυτό ξέρω ότι λέει ο νομος :) αλλα κατά 99% ξέρεις που θα σε γράψουν :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο νόμος έδω είναι αρκετά ανεκτικός με τα καταστήματα. Επιστροφή χρημάτων αναφέρει μόνο όταν γίνεται επιστροφή προιόντος. Σε άλλη περίπτωση η πίστωση είναι η τελευταία επιλογή. Είναι λίγο unfair όπως και να το κάνεις. Πάντως η αλήθεια είναι οτι τα πιό <<μικρά>> καταστήματα κάνουν επιστροφή χρημάτων στον πελάτη και δεν τους πολυνοιάζει ο νόμος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο νόμος έδω είναι αρκετά ανεκτικός με τα καταστήματα. Επιστροφή χρημάτων αναφέρει μόνο όταν γίνεται επιστροφή προιόντος. Σε άλλη περίπτωση η πίστωση είναι η τελευταία επιλογή. Είναι λίγο unfair όπως και να το κάνεις. Πάντως η αλήθεια είναι οτι τα πιό <<μικρά>> καταστήματα κάνουν επιστροφή χρημάτων στον πελάτη και δεν τους πολυνοιάζει ο νόμος.

 

Τι εννοείς: "Σε άλλη περίπτωση η πίστωση είναι η τελευταία επιλογή";

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για δύο λόγους παίρνει πίσω ένα κατάστημα το προιόν

α) επιστροφή

β) τεχνικό έλεγχο

 

Για το β έχουμε αντικατάσταση ή πίστωση. Εγώ δεν ξερω κάποιο κατάστημα να σου πιστώνει ένα προιόν με τη μια μόλλις το πάς. Αρα είναι η τελευταία τους επιλογή...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για δύο λόγους παίρνει πίσω ένα κατάστημα το προιόν

α) επιστροφή

β) τεχνικό έλεγχο

 

Για το β έχουμε αντικατάσταση ή πίστωση. Εγώ δεν ξερω κάποιο κατάστημα να σου πιστώνει ένα προιόν με τη μια μόλλις το πάς. Αρα είναι η τελευταία τους επιλογή...

 

Ναι. Τώρα όμως μιλάμε για ένα προϊόν που χάθηκε και δεν υπάρχει και stock. Άρα είναι η μόνη τους επιλογή. Εγώ ρωτάω όμως τι προβλέπει ο νομός σε αυτή την περίπτωση! Προβλέπει επιστροφή χρημάτων ή με αναγκάζει να δεχτώ την πίστωση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε περίπτωση που πετύχω επιστροφή χρημάτων αυτές εδώ τι λένε:

http://www.plaisio.gr/product.aspx?catalog=1&category=18&product=924415

Ή μήπως είναι αναξιόπιστες και έχω πάλι επιστροφές;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μια χαρά μνήμες είναι και αυτές απλά όχι για OC :(

 

Μητρική μου είναι η P5AD2-E Premium. Βλέπω πως υποστηρίζει μνήμες DDR2 μέχρι 711 MHz.

 

4 x 240-pin DIMM sockets support max. 4GB DDR2 711/533 non-ECC memory

 

Αν βάλω μνήμες στα 800, όλα καλά ή θα έχω προβλήματα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια το e-shop εχει αυτην την πολιτικη. Μου εχει συμβει και εμενα με ενα κουτι για εξωτερικο σκληρο που ειχα αγορασει. Λενε συνεχως το παραμυθι για το inspection στο service. Εγω χρειαστηκε να παω 5-6 φορες στο καταστημα μεχρι να μου δωσουν τελικα διαφορετικο προιον.

Απο τοτε δεν εμπιστευομαι το e-shop για οτιδηποτε αλλο εκτος απο αναλωσιμα, το πολυ για κανενα stick usb...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...