Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτη ποιότητα service από το e-shop


pusher

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 Βδομάδες;

Καλά είσαι...εγώ έχω φάει και 1,5 μήνα. Άσε φιλαράκι τουλάχιστον μην κάνεις άλλη αγορά απο αυτούς. Δες πως θα ξεμπερδέψεις αν και για επιστροφή χρημάτων εμένα δεν μου έκαναν ποτέ, πάντα ήθελαν να πάρω κάτι άλλο ίσης αξίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 129
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Οσο για την περιπτωση Γραμματειας καταναλωτη - ξαδερφος της γυναικας μου ειχε παρει LG TFT οθονη η οποια ειχε αντικατασταθει απο αλλη λογω βλαβης απο την αντιπροσωπεια. Στην περιπτωση αυτη η εγγυηση ανενεωθηκε βασει νομου για την νεα οθονη και οχι για την παλια. Οταν λοιπον του χαλασε, στην αντιπροσωπεια της LG του πουλουσαν τρελα οτι η εγγυηση εληξε γιατι ειχε περασει ο χρονος (για την παλια οθονη) οχι ομως για την καινουργια. Η λυση: Πολυ απλα εγινε ενα τηλεφωνημα στην Γραμματεια καταναλωτη στειλαμε ολα τα στοιχεια με email για το προϊον και την αντιπροσωπεια και την επομενη ημερα οι φιλοι στην αντιπροσωπεια της LG δεχθηκαν τηλεφωνακι απο την Γραμματεια και οι οποιοι ενημερωθηκαν για τις κυρωσεις που θα εχουν εφοσον δεν κανουν αυτο που επρεπε. Εντος 2 ημερων η οθονη ειχε αντικατασταθει. Αυτα...

 

Αυτό που λες για την εγγύηση ισχύει σίγουρα? Δηλαδή ανανεώνεται η εγγύηση του προιόντος μετά από αντικατάσταση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω εχθες παράγγειλα αυτην την καρτα γραφικων, http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.516931

την οποία ειχε περίπου στα 56 ευρα. Μετα απο καμιά 2 3 ώρες μετά την αίτηση τη βγάλανε μη διαθέσιμη, αρα λογικά δεν θα την είχαν καν. Τώρα το πρόβλημα μου είναι οτι εχει κολλήσει η αίτηση στον έλεγχο διαθεσιμότητας. Λετε να περιμένω η να κάνω ακύρωση;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ πάλι σήμερα που έκανα την εκπαίδευση μου στο e-shop ανακάλυψα ότι έχω αφήσει ένα ποντίκι σε rma από το 2005 :P GeorgT. χτυπα τηλ και πες μου τι σου είπαν να σου πω γιατί σήμερα μου είπαν τι παίζει με τα πράματα που βγαίνουν από το site και οι απαντήσεις είναι καθορισμένες ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ πάλι σήμερα που έκανα την εκπαίδευση μου στο e-shop ανακάλυψα ότι έχω αφήσει ένα ποντίκι σε rma από το 2005 :P GeorgT. χτυπα τηλ και πες μου τι σου είπαν να σου πω γιατί σήμερα μου είπαν τι παίζει με τα πράματα που βγαίνουν από το site και οι απαντήσεις είναι καθορισμένες ;)

 

Θα τους πάρω αύριο τηλ. να δω τη θα μου πουν, λες να πάρω απόγευμα; Πρωί χλωμό δηλαδή να τους βρω στο τηλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χαχαχαχαχαχαχχα vatos αφού έχεις στήσει ολόκληρο εργοστάσιο περιφερειακών υπολογιστών :) Λογικό να σου ξεφύγει και κάτι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα περιμένω αν είναι μέχρι το απόγευμα να δω τη θα γίνει, πάντως οτι κ να γινει thanks vatos, θα ακολουθήσω την πρόταση σου γιατι βλέπω είσαι πολύ ενημερωμένος στον undergound κόσμο του eshop!!!! :):)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα έπρεπε να είχα ενεργήσει γρηγορότερα. Πριν προβώ σε καταγγελία όμως τώρα θεωρώ καλύτερο να περιμένω μήπως αποφασίσουν να μου επιστρέψουν τα χρήματα όπως και τους ζήτησα. Αν φυσικά δε με ενημερώσουν εννοείται πως θα προβώ σε καταγγελία.

 

Όπως μου είχαν πει σε τηλεφωνική επικοινωνία με το service πιθανότατα θα με τηλεφωνούσαν σήμερα πράγμα το οποίο δεν έγινε.

 

Το e-shop είναι μια ενιαία επιχείρηση ή λειτουργεί με franchise;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενιαία λογικά αλλα αυτό δεν το ξέρω σίγουρα :) πάντως σαν πολιτική έχουν όλα την ίδια

 

Ρωτάω για να ξέρω αν τα πρόσωπα που έχω απέναντί μου είναι υπάλληλοι ή ιδιοκτήτες.

Πάντως ότι και να τους πεις πάντα λένε δε μπορώ να κάνω τίποτα ότι πουν από Αθήνα. Και τηλέφωνο που τους ζήτησα να πάρουν μου είπαν δε μπορούν γιατί θα ενοχλήσουν. Τραγικές καταστάσεις!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...