Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτη ποιότητα service από το e-shop


pusher

Προτεινόμενες αναρτήσεις

έτσι είναι :( δεν μας επιτρέπουν σαν πωλητές να μπλεχτούμε με κανένα τρόπο σε hardware service και rma μας λένε να μένουμε αυστηρά στον κλάδο των πωλήσεων για αυτό σου λένε και ότι σου λένε

 

επίσης service, διακίνηση και κεντική αποθήκη είναι μονο στο μενίδι για αυτό σου λένε ότι πούνε από αθηνα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 129
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Οσο και να συζητάμε φίλος δεν βγάζουμε άκρη. Το μεγαλύτερο πρόβλημα με το eshop είναι ότι είναι καθαρά online κατάστημα το οποίο δεν έχει stock στα καταστήματα του για να πουλάει εκείνη την στιγμή. Οπότε λογικό να αργεί και το service και οι επιστροφές και όλα. Οι παραγγελίες και οι επιστροφές είναι πάρα πολλές καθημερινά όποτε διαλέγεις και πέρνεις... Η αγοράζεις πιο φτηνά απο αυτό και έχεις κακή ποιότητα after sale ή αγοράζεις π.χ. από πλαίσιο και σου αλλάζουν κάτι χαλασμένο αμέσως με καινούριο χωρίς να το δούνε. Απλά θα το πάρεις λίγο πιο ακριβά :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έτσι είναι :( δεν μας επιτρέπουν σαν πωλητές να μπλεχτούμε με κανένα τρόπο σε hardware service και rma μας λένε να μένουμε αυστηρά στον κλάδο των πωλήσεων για αυτό σου λένε και ότι σου λένε

 

επίσης service, διακίνηση και κεντική αποθήκη είναι μονο στο μενίδι για αυτό σου λένε ότι πούνε από αθηνα

 

Στη διακίνηση όλο το μεσημέρι δε μπορούσα να πιάσω γραμμή. Η διακίνηση είναι υπεύθυνη για το τι θα γίνει με ένα προϊόν το οποίο κρίθηκε ελαττωματικό;

 

Ακόμη να αναφέρω ότι στη δεύτερη κλήση που έκανα σήμερα στο service όταν τους είπα με ποιον πρέπει να επικοινωνήσω τώρα που το προϊόν βγήκε ελαττωματικό μου είπαν ότι δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα και πως πρέπει να περιμένω να με πάρουν αυτοί! Έλεος... Κανένας σεβασμός στον πελάτη.

 

Είπα ακόμη πως περιμένω 2 βδομάδες και ρώτησα: δεν πρέπει να μπω σε κάποια προτεραιότητα; Μου είπε ότι υπάρχουν άλλοι που περιμένουν περισσότερο. Εγώ έβγαλα τα συμπεράσματά μου για αυτό το κατάστημα.

Αλήθεια Vatos_locos ως πωλητής έπιασες δουλειά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

pusher όχι η διακίνηση είναι για να σου στέλνουν τα πράγματα στο σπίτι σου

 

για επικοινωνία δυστυχώς έτσι είναι αν και πατάτα δεν έχει κάπου να μιλήσεις μιλάς με ένα γενικό service

 

 

Αλήθεια Vatos_locos ως πωλητής έπιασες δουλειά;

ναι :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

pusher όχι η διακίνηση είναι για να σου στέλνουν τα πράγματα στο σπίτι σου

 

για επικοινωνία δυστυχώς έτσι είναι αν και πατάτα δεν έχει κάπου να μιλήσεις μιλάς με ένα γενικό service

 

 

Αλήθεια Vatos_locos ως πωλητής έπιασες δουλειά;

ναι :)

 

Άντε καλή σταδιοδρομία για σένα και καλά ξεμπερδέματα για μένα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδες εγω ειχα παραγγειλει ενα laptop απο το e-shop (το πηρα με επιχορηγηση, για αυτο το πηρα απο εκει αναγκαστικα...) και εκαναν 2.5 να το φερουν. Ομως αυτο που εφεραν ηταν ελλατοματικο και το επεστρεψα και επρεπε να περιμενω αλλες 3 εβδομαδες(να παει στο service μετα να γινει νεα παραγγελια κτλ και δε σημαζευεται) ..Απο τοτε μονο μικροπραγματα απο e-shop!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες και έγώ στην αρχή ψώνιζα αβέρτα στην αρχή από e-shop και έφτιαχνα όλα τα μηχανάκια των φίλων και των ανηψιών, στις αρχές τους όταν είχανε τις καλές τιμές και σε παίρνανε 10 τηλέφωνα μπας και σε χάσουνε από πελάτη.

Κάποια στιγμή πέρυσι παράγγειλα μνήμες Kingston και μάλιστο για το δικό μου PC οι οποίες ήταν ελαττωματικές. Περιτό να σας πω ότι η δουλειά τράβηξε 1,5 μήνα και αν δεν πήγαινα στα κεντρικά στην Αθήνα να τους τρίξω τα δόντια ακόμα θα έψαχνα για μνήμες.

 

Όσο για τα αναλλώσιμα μια από τα ίδια και 10 φορές χειρότερα. Αυτοί παραδίδουν κατεστραμένα (κυριολεκτικά) αναλώσιμα και σου λένε ότι τα κατέστρεψες εσύ, ενώ τους τα δείχνεις αφού βγεις και ξαναμπεις αμέσως στο κατάστημά τους. Σε θίγουν προσωπικά χωρίς λόγο. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Δεν ψωνίζω πλέον ούτε καρφίτσα από αυτούς τους γύ@#ους.

Ας είναι καλά ο skroutz και τα πολύ καλά μαγαζιά της Αθήνας.

 

Αυτά προς γνώση και συμόρφωση. Μακριά λέμε...:twisted:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα όσα ανέφερα εδώ προφανώς και δεν έπρεπε να έχουν θέση σε μία σοβαρή επιχείρηση. Αλλά αυτό που μου έκανε τη χειρότερη εντύπωση είναι όπως μου είπαν από το τμήμα του service ότι δε μπορώ να επικοινωνήσω μαζί τους για να κανονίσω τα περαιτέρω αλλά πρέπει να περιμένω αυτούς να με ειδοποιήσουν. Αυτό πραγματικά είναι άνω ποταμών. Με ποιο δικαίωμα μπορούν αν αρνούνται την επικοινωνία μαζί μου όταν μία υπόθεση εκκρεμεί;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσο και να συζητάμε φίλος δεν βγάζουμε άκρη. Το μεγαλύτερο πρόβλημα με το eshop είναι ότι είναι καθαρά online κατάστημα το οποίο δεν έχει stock στα καταστήματα του για να πουλάει εκείνη την στιγμή. Οπότε λογικό να αργεί και το service και οι επιστροφές και όλα. Οι παραγγελίες και οι επιστροφές είναι πάρα πολλές καθημερινά όποτε διαλέγεις και πέρνεις... Η αγοράζεις πιο φτηνά απο αυτό και έχεις κακή ποιότητα after sale ή αγοράζεις π.χ. από πλαίσιο και σου αλλάζουν κάτι χαλασμένο αμέσως με καινούριο χωρίς να το δούνε. Απλά θα το πάρεις λίγο πιο ακριβά :)

 

Και το πιο φθηνά δεν ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις και σε αυτές που ισχύει δεν είναι πάντα αξιοσημείωτη η διαφορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που λες για την εγγύηση ισχύει σίγουρα? Δηλαδή ανανεώνεται η εγγύηση του προιόντος μετά από αντικατάσταση?

 

Εσυ πιστευεις να αναλαμβανε η Γραμματεια Καταναλωτη να με υπερασπισει αν δεν ισχυε αυτο που λεω. Φυσικα και ανανεωνεται η εγγυηση ενος προϊοντος εφοσον προκειται για αντικατασταση και οχι επισκευη. Η αντικατασταση προβλεπει καινουργιο* προϊον για το οποιο ισχυει η αναλογη εγγυηση και στην ουσια καταργει την παλια.

 

(* καινουργιο εστω και στα χαρτια - μπορει να εχει επισκευασθει και επανασυσκευαστει ως καινουργιο - συνηθως στην περιπτωση των οθονων LG ή και αλλων)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το πιο φθηνά δεν ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις και σε αυτές που ισχύει δεν είναι πάντα αξιοσημείωτη η διαφορά.

 

Ακριβως, απορω τι διαφορα βρισκετε στις τιμες και ψωνιζετε απο εκει. Να μου λεγατε διαφορετικα προϊοντα εστω να το δεχτω, αλλα φθηνοτερες τιμες ποσο... ενα ευρω. Καλυτερα ενα ευρω να το δωσω απο την τσεπη παρα απο το συκωτι μου να σκαω επειδη ο καθε καραγκιοζης θελησε να γινει επιχειρηματιας στην πλατη μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβως, απορω τι διαφορα βρισκετε στις τιμες και ψωνιζετε απο εκει. Να μου λεγατε διαφορετικα προϊοντα εστω να το δεχτω, αλλα φθηνοτερες τιμες ποσο... ενα ευρω. Καλυτερα ενα ευρω να το δωσω απο την τσεπη παρα απο το συκωτι μου να σκαω επειδη ο καθε καραγκιοζης θελησε να γινει επιχειρηματιας στην πλατη μου.

 

Στη δική μου περίπτωση το διαφορετικό προϊόν ήταν εκείνο που μ' έκανε να αγοράσω από e-shop. Στα 90 ? δεν είχε κάτι αντίστοιχο το ΠΛΑΙΣΙΟ.

 

edit: Βέβαια υπάρχουν και προϊόντα με διαφορά. Π.χ. ένας φορητός δίσκος WD που 'χα αγοράσει πέρυσι είχε διαφορά της τάξης των 10 ?.

 

εγώ πάλι σήμερα που έκανα την εκπαίδευση μου στο e-shop ανακάλυψα ότι έχω αφήσει ένα ποντίκι σε rma από το 2005 :P GeorgT. χτυπα τηλ και πες μου τι σου είπαν να σου πω γιατί σήμερα μου είπαν τι παίζει με τα πράματα που βγαίνουν από το site και οι απαντήσεις είναι καθορισμένες ;)

 

Τι παίζει με τα πράγματα που βγαίνουν από το site; Μπορείς να κάνεις τον κόπο να μας πεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι παίζει με τα πράγματα που βγαίνουν από το site; Μπορείς να κάνεις τον κόπο να μας πεις;

 

τι ακριβώς θες να μάθεις :) γενικά βγαίνουν σε 2 καταστάσεις η όταν δεν θα το ξαναφέρουν απλά η ότι έχουμε μιλήσει με προμηθευτή και θα το φέρουν απλά δεν ξέρει ούτε το e-shop ούτε ο προμηθευτής την ημερομηνία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι ακριβώς θες να μάθεις :) γενικά βγαίνουν σε 2 καταστάσεις η όταν δεν θα το ξαναφέρουν απλά η ότι έχουμε μιλήσει με προμηθευτή και θα το φέρουν απλά δεν ξέρει ούτε το e-shop ούτε ο προμηθευτής την ημερομηνία

 

Είπαν ότι θα μου τις αντικαταστήσουν αύριο με καινούριες, αλλά δε βλέπω stock στο site. Για παν ενδεχόμενο βέβαια έχω κρατήσει τα S/N των παλιών μνημών (σε φωτογραφίες).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παρηγγειλα μικροπράγματα τη Δευτερα και:

Υποβολή Παραγγελίας 24/09/07 09:13

Ελεγχος Ομαλότητας Παραγγελίας 24/09/07 10:44

25/9/2007 ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ; ΡΕΠΟ

Ελεγχος Διαθεσιμότητας Προϊόντων 26/09/07 12:32

Συγκέντρωση Προϊόντων 27/09/07 03:48

Τιμολόγηση Παραγγελίας 28/09/07 09:32

Συσκευασία Προϊόντων σε εξέλιξη

Αποστολή - βλεπουμε

 

Ειναι Παρασκευη και το βλεπω για Δευτερα. Το E-shop point απεχει 3 χλμ

Κατα τα αλλα λενε σε 24 ωρες, ενταξει λεει το 90% των παραγγελιών με μικρα γραμματακια αλλα να γραφουνε και το υπολοιπο 10% ως 1 μήνα να ξέρουμε:evil:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...