Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτη ποιότητα service από το e-shop


pusher

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 129
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
έτσι δουλεύει το e-shop

Έτσι χάνει έσοδα το e-shop.

 

 

 

 

Βλέπω εδώ και μήνες κλάματα γι' αυτό το κατάστημα και μ' έχετε συγχίσει. Γι' αυτό όσοι ήξεραν από πριν τί ρόλο βαράει το e-shop και όμως ψώνισαν από κει ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΠΟΝΙΟΥΝΤΑΙ. :mad:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην ψωνίζεται από e-shop αγαπητά μου παιδιά. Δώστε λίγα παραπάνω ευρώ στο πλαίσιο γιατί στον υπολογιστή τα εξαρτήματα χαλάνε και θα χρειαστείτε οπωσδήποτε την καλή εξυπηρέτηση μετά την πώληση.

 

Απ' το e-shop μόνο βιβλία, CD,DVD και γενικά πράγματα που δε θα χρειαστούν RMA. Τέλος.

 

Ακριβώς έτσι. Όλο και κάτι χαλάει πάντα! Και μετά από τις γελοίες δικαιολογίες που άκουσα από το eshop δε ξέρω πόσο εύκολο θα μου είναι να το ξαναεμπιστευτώ.. Πώς κατάλαβαν ότι χάθηκαν οι μνήμες μου δηλαδή μερικές μέρες μετά από την παραλαβή τους για αντικατάσταση; Μου είχαν πει πως δεν έφτασαν ποτέ στο κατάστημα της Αθήνας. Πώς είναι όμως δυνατόν αρχικά να μου λένε περίμενε λίγο ακόμη και μετά να κατάλαβαν ότι χάθηκαν; Αφήστε που όταν τους ρώτησα με δικά σας οχήματα δε γίνεται η μεταφορά μου είπαν ναι αυτό είναι το περίεργο. Και τη μέρα που τους είπα ότι θα κάνω καταγγελία τις "βρήκαν". Μιάμιση βδομάδα "έψαχναν". Και αν και από το νόμο δεν προβλεπόταν πίστωση αλλά επιστροφή χρημάτων ή η αλλαγή με ακριβότερο η μόνη επιλογή που μου έδιναν ήταν η πίστωση. Τελικά μετά από 2 βδομάδες μου τις αντικατέστησαν με ίδιες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 9 μήνες μετά...

Καλησπερα Εχω αφηει ενα υπ/στη (συνθεση απο δικα τους εξαρτηματα ),τον πηγα πρωι πρωι στις 9 στο Μενιδι(ενω μενω Κορυδαλλο) κ αυτο κατευθειαν απο δουλεια διοτι δουλευα νυχτα ωστε να μην κουραστουν τα παιδια κ το στελνουν πιο μετα στα κεντρικα .Οταν το πηγα λοιπον κατα τις 9΄ μου λεει το παληκαρι εκει πως σε 24ωρες θα ειναι ετοιμο !!! Χαρα εγω φευγω.

Με τα απο πολλα υστερα απο πολλα τηλεφωνηματα στα κεντρικα (ΑΣΕ ΠΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΓΙΑ ΤΟ SERVICE ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ παιρνεις στα κεντρικα σε μεταφερουνε κ μετα απο λιγο νεκρωνει το νουμερο ) εχω αφηει 100 μηνυματα να με παρουν τηλεφωνο,οπως κ email ειχα στειλει αλλα ...

Ελπιζω απο αρχες τις αλλης βδομαδας νε ειναι ετοιμος κ ΔΕΝ ΞΑΝΑΑΓΟΡΑΖΩ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥς . Φιλαρακι μου πηγε στο πλαισιο εδωσε το pc του για ενα προβλημα με την καρτα γραφικων του κ το ειχε παει το απογευμα τον ενημερωσαν τι εφταιγε(δηλ.μετα απο τρεις ωρες το πηραν τηλ.) κ σε συνολο ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΩΡΕΣ τον πηραν τηλεφωνο να το παραλαβη .

Απλα ελεος με το eshop,πηγα εναν υπ.στη που αποτελειται απο δικα τους εξαρτηματα κ Τι να πω ρε παιδια εγω ειμαι γκαντεμης οι ανικανοι αυτοι ? Ειμαι γανακτισμενος διοτι οχι κ τιποτα αλλο αλλος μενει χωρις υπ.στη για βλακεια δικια μου τελικα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες μετά...

Παιδιά μακριά από το e-shop.

Μου χάλασε ένας δίσκος πριν 2 εβδομάδες.

Τους το έδωσα για να το στείλουν στην Αθήνα και να μου παραγγείλουν νέο δίσκο.

 

Ακόμα δεν έχει έρθει ο νέος δίσκος. Και φανταστείτε ότι τελειώνουν οι διακοπές και εγώ δεν θα έχω χρόνο μέχρι το τέλος των εξετάσεων να κάτσω στον Η/Υ.

 

Απλά έλεος

 

Τη Δευτέρα θα πάνω να μου δώσουν είτε λεφτά (όση είναι η αξία του δίσκου) για να πάω :shifty::shifty::shifty: να πάρω από άλλου νέο δίσκο είτε να μου δώσουν νέο δίσκο..

 

Αιντε πια.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...