Προς το περιεχόμενο

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Tzimmys

Τις γνώσεις σας παρακαλώ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χρειάζομαι τη βοήθειά σας. Εξηγώ. Δεν έχω σταθερό τηλέφωνο, δε θέλω να βάλω, ιδιόκτητο δύκτιο δε βλέπω από κανέναν (άμεσα τουλάχιστον) και θέλω internet. Είδα μια προσγορά της Vodafone για ασύρματο δύκτιο μέσο των ασύρματων καρτών που χρεισημοποιούν τα laptops, με δώρο έναν adapter για pci και χρήση της σε σταθερό και με 50 ευρώ αν θυμάμε καλά (μπορεί να είναι και 35, ακόμα καλήτερα) για όγκο δεδομένων μέχρι 5 giga. Αυτό που θέλω να ρωτήσω, είναι αν τα 5 giga φτάνουν για έναν μήνα σερφαρίσματος στο διαδύκτιο. Δε θα κατεβάζω ταινίες εννοείται, ίσα-ίσα να συνομιλώ με κανέναν φίλο, να διαβάζω πράγματα από sites( συγνώμη αν είμαι πολύ άσχετος), να κατεβάζω κανένα προγραμματάκι και κανέναν driver για updates. Πώς το βλέπεται λοιπόν, θα με καλήψει ή μαλλιά?

Edit: Το βρήκα. Τελικά είναι 39 ευρώ το απλό και 29 ευρώ το φοιτητικό. Εγώ θα το πάρω φοιτητικό. Τι λέτε, αξίζει?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 giga το μήνα μου φαίνονται λίγα...

όσο και να μην κατεβάζεις τπτ κάποιο κομμάτι θα θες να ακούσεις,κάποιο βίντεο στο youtube θα θες να δεις και χωρίς να το έχεις καταλάβει θα έχεις κατεβάσει 5 giga στις πρώτες εβδομάδες...

θα σου έλεγα να το ψάξεις χωρίς ογκοχρέωση για να μην έχεις και το άνχος...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση

Τι άλλη λύση υπάρχει? Δίκιο έχεις αλλά είπαμε. Ούτε έχω πΟΤΕ, ούτε θέλω να βάλω. Δε μου αρέσει το νταβατζιλίκη. Και ιδιόκτητα προς το παρόν δε παίζουν. Υπάρχει άλλη λύση που δεν την ξέρω?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση