Προς το περιεχόμενο

Εκτίμηση "καρτών" γραφικών των ps3 και xbox360 σε σχέση με τα γνωστά τσιπάκια?


vassilis_pap

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τα παρακάτω αποτελούν ερωτήσεις προς το Αίλουρο (όχι σχολιασμός):

 

 

RSX = G7x GPU@500MHz / SM3.0

 

Πως ακριβώς είναι μεταξύ G70 & 80 όταν δεν έχει καν ορθογώνια ROPs όπως η G80 και άρα δεν δύναται να συνδυάσει MSAA με float HDR.

 

Xenos = >SM3.0 yet not SM4.0 compliant; ~ 1/2 R600

 

 

 

Παπαριές λέει. Το Xenos έχει περισσότερες δυνατότητες και είναι πολύ πιο εύκολο στον προγραμματισμό από ότι το RSX, πράγμα που δίνει στο πρώτο δύο τεράστια πλεονεκτήματα.

 

 

 

Oύτε στην θεωρία ούτε στην πράξη δεν δίνει καλύτερα γραφικά. Στις κονσόλες βγαίνουν αρκετά απαιτητικά παιχνίδια για την δύναμη του hardware και εξαιρετικά σπάνια οι δημιουργοί χρησιμοποιούν έστω και μια δόση AA ή AF.

 

1. Από τη περιγραφή του RSX συμπεραίνω ότι βρίσκεται πολύ κόντα στην αρχική 7800 νομίζω GTX τη λέγανε που βγήκε στα PC και η οποία ήταν χρονισμένη στα 550 Mhz. Πόσο σωστό είναι κάτι τέτοιο κυρίως ως προς την αρχιτεκτονική?

2. Που οφείλεται η δυσκολία στο προγραμματισμό του RSX (το έχω ακούσει και από αλλού) αφού μιλάμε για ένα τσιπάκι πολύ καλά γνωστό από τα PC. Οφείλεται στα προγραμματιστικά εργαλεία της Sony, στο λειτουργικό, στο Cell ή κάπου άλλου? Αντίστοιχα που οφείλεται η ευκολία του Xenos μιας και όπως φαίνεται είναι πιο "custom" από το RSX. Παίζει η M$ να βασίζει το προγραμματισμό του στο DirectX?

3. Με τη τελευταία σου παράγραφο εννοείς πως το RSX δε δίνει καλύτερα γραφικά από τη 6800 Ultra? Εμένα αν έχω καταλάβει καλά από το 1. κάτι τέτοιο θα μου φαινόταν λογικό και μάλιστα αρκετά κοντά στο 2x που αναφέρει το άλλο παιδί πιο πάνω.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...