ntsili Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2007 Επειδή γράφουμε συνήθως τα άσχημα που μας συμβαίνουν, σκέφηκα να αναφέρω και κάτι καλό. Ο λόγος για το Hard Shop στο οποίο πριν από κάποιες μέρες έκανα παραγγελία για να πάρω το HD-870 της Samsung καθώς και κάποια άλλα καλούδια. Όταν έφτασε η παραγγελία σπίτι παρατήρησα ότι έλλειπε το καλώδιο HDMI που είχα ζητήσει, παρότι αναφερόταν κανονικά στην απόδειξη που υπήρχε μέσα στο πακέτο. Πήρα τηλέφωνο στο γραφείο του Hard Shop και τους ανέφερα το πρόβλημα. Παρά το γεγονός ότι δεν δέχτηκαν ότι ξέχασαν να βάλουν το καλώδιο, σεβάστηκαν το γεγονός ότι είμαι πελάτης και δεν έχω λόγο να κάνω γυφτιά ή να πω ψέματα. Μου είπαν ότι θα στείλουν το καλώδιο με courrier μέσα σε λίγες λίγες μέρες. Έτσι και έγινε, πολύ σύντομα έλαβα το καλώδιο κανονικά και χωρίς επιβάρυνση. Αυτά για ένα κατάστημα που και καλές τιμές έχει και σέβεται τους πελάτες του. Σε καμία περίπτωση δεν μου είπαν "πάρτο και χάρη σου κάνουμε". Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
seventh_son Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2007 εγώ αυτό δε θα το λεγα για καλό. Στο φινάλε τη δικιά τους μαλακία διορθώσανε. Αυτό έλειπε να στη βγαίναν και από πάνω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasSTi Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2007 εγώ αυτό δε θα το λεγα για καλό. Στο φινάλε τη δικιά τους μαλακία διορθώσανε. Αυτό έλειπε να στη βγαίναν και από πάνω. Κι όμως seventh_son, στην Ελλάδα έχουμε μάθει να παινεύουμε αυτόν που κάνει αυτό που είναι υποχρεωμένος να κάνεις μιας και οι περισσότεροι είναι για σφαλιάρες... Μπράβο λοιπόν που είναι υπεύθυνοι στη δουλειά τους... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
koumos Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2007 MIn to les auto file 7th_son. Alla magazia de tha to paradexotan kai tha se evazan na to ksanaparaggeileis kai na to pliroseis... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ntsili Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2007 Μέλος Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2007 UP! για να βλέπουμε και τα καλά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Diskimpex Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2007 Μάλλον στάθηκες τυχερός-Αμα ψαξεις σε φορουμ το κατάστημα αυτό καλές τιμές έχει,αλλά όχι καλή φήμη σε πολλά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
21century Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2007 Εξαρταται απο την περιπτωση, παντως εφοσον υπαρχει αποδειξη δεν μπορουν να σου πουν τιποτα. Εξαλλου ο σεβασμος στον πελατη ειναι μια υποθεση που εχει συζητηθει αρκετες φορες στο φορουμ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Evil_Skullman Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2007 Επειδή γράφουμε συνήθως τα άσχημα που μας συμβαίνουν, σκέφηκα να αναφέρω και κάτι καλό. Ο λόγος για το Hard Shop στο οποίο πριν από κάποιες μέρες έκανα παραγγελία για να πάρω το HD-870 της Samsung καθώς και κάποια άλλα καλούδια. Όταν έφτασε η παραγγελία σπίτι παρατήρησα ότι έλλειπε το καλώδιο HDMI που είχα ζητήσει, παρότι αναφερόταν κανονικά στην απόδειξη που υπήρχε μέσα στο πακέτο. Πήρα τηλέφωνο στο γραφείο του Hard Shop και τους ανέφερα το πρόβλημα. Παρά το γεγονός ότι δεν δέχτηκαν ότι ξέχασαν να βάλουν το καλώδιο, σεβάστηκαν το γεγονός ότι είμαι πελάτης και δεν έχω λόγο να κάνω γυφτιά ή να πω ψέματα. Μου είπαν ότι θα στείλουν το καλώδιο με courrier μέσα σε λίγες λίγες μέρες. Έτσι και έγινε, πολύ σύντομα έλαβα το καλώδιο κανονικά και χωρίς επιβάρυνση. Αυτά για ένα κατάστημα που και καλές τιμές έχει και σέβεται τους πελάτες του. Σε καμία περίπτωση δεν μου είπαν "πάρτο και χάρη σου κάνουμε". Επειδη κι εγω δουλευω σ'ενα παρομοιο καταστημα,οταν φευγει μια παραγγελια και μας παρει ο πελατης και μας πει οτι ξεχασαμε να βαλουμε μεσα το ταδε καλωδιο ειναι λογικο να μην παραδεχτουμε οτι καναμε την μαλακια εμεις. Το βουλωνουμε και στελνουμε αμεσως καινουριο ακομα κι αν ο πελατης ειναι γκαβουλιακας και το'χει μπροστα του το καλωδιο και δε λεει να το δει. Ετσι κι αλλιως ανθρωποι ειμαστε ολο και κατι θα ξεχαστει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2007 Καλό θα ήταν όμως να ελέγχονται 3 φορές τα πακέτα πριν φύγουν γιατί μερικοί "'εξυπνοι" θα μπορούσαν να κάνουν κατάχρηση για να παίρνουν τζάμπα extra τεμάχια σε βάρος του καταστήματος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Evil_Skullman Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2007 Καλό θα ήταν όμως να ελέγχονται 3 φορές τα πακέτα πριν φύγουν γιατί μερικοί "'εξυπνοι" θα μπορούσαν να κάνουν κατάχρηση για να παίρνουν τζάμπα extra τεμάχια σε βάρος του καταστήματος. Σωστα!Γι'αυτο και οι παραγγελιες περνανε απο τα χερια 3 ατομων + το γραφειο για τιμολογηση των αντικειμενων! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
EKTELESTES Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2007 Επειδή γράφουμε συνήθως τα άσχημα που μας συμβαίνουν, σκέφηκα να αναφέρω και κάτι καλό. Ο λόγος για το Hard Shop στο οποίο πριν από κάποιες μέρες έκανα παραγγελία για να πάρω το HD-870 της Samsung καθώς και κάποια άλλα καλούδια. Όταν έφτασε η παραγγελία σπίτι παρατήρησα ότι έλλειπε το καλώδιο HDMI που είχα ζητήσει, παρότι αναφερόταν κανονικά στην απόδειξη που υπήρχε μέσα στο πακέτο. Πήρα τηλέφωνο στο γραφείο του Hard Shop και τους ανέφερα το πρόβλημα. Παρά το γεγονός ότι δεν δέχτηκαν ότι ξέχασαν να βάλουν το καλώδιο, σεβάστηκαν το γεγονός ότι είμαι πελάτης και δεν έχω λόγο να κάνω γυφτιά ή να πω ψέματα. Μου είπαν ότι θα στείλουν το καλώδιο με courrier μέσα σε λίγες λίγες μέρες. Έτσι και έγινε, πολύ σύντομα έλαβα το καλώδιο κανονικά και χωρίς επιβάρυνση. Αυτά για ένα κατάστημα που και καλές τιμές έχει και σέβεται τους πελάτες του. Σε καμία περίπτωση δεν μου είπαν "πάρτο και χάρη σου κάνουμε". Εγώ ένα θα σου πώ. Μείνε μακρυά απο το εν λόγω μαγαζί γιατί δεν είναι κάθε μέρα πασχαλιά. Πέρσι τον Μάιο είχα πάρει απο αυτούς μια 7900gt στα 330 ευρώ. Μέσα σε 3ς μέρες βγήκε ότι είχε πρόβλημα με τις μνήμες. Την 5η μέρα και αφου πήρα τηλέφωνο, ΕΠΡΕΠΕ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΕΙΛΩ ΚΡΗΤΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΜΕΤΑ ΠΑΛΙ ΑΘΗΝΑ, να περιμένω αντικατάσταση απο την εταιρία και επέμεναν οτι θα περιμένουν να στείλει η εταιρία άλλη και μετά να μου στείλουν αυτή την αλλαγμένη πίσω. Τους λέω τότε, αφού είναι να περιμένω το λιγότερο 2 βδομάδες, στείλτε μου μια χ1900χτ και να πληρώσω την διαφορά. Ε, ύστερα απο 3ς βδομάδες και αφού είχαν στα χέρια τους νέα 7900gt, μου λένε ότι η 7900gt έχει 300 ευρώ πλέον, και μετά απο ψιλοφασαρία μου την άφησε στα 310 ( όπως είπε στο τηλέφωνο )!! Και τελικά, όταν την έστειλε την είχε χρεώσει 320 (!) Θέλετε και άλλα??? Και επέμενε κι ολας, ότι ΕΤΣΙ ΓΙΝΕΤΑΙ !! Είναι απλά απαράδεκτος ο τυπάκος! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Gaou Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2007 και εγώ έχω άσχημη εμπειρία απο τον τυπά. προσοχή παίδες. αντιεπαγγελματισμός και παραμύθι στο full . και είχε και κάτι που το χρειαζόμουνα πολύ μαμοτο μου.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.