Προς το περιεχόμενο

cosmote προθυρα τρελας


alt10

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπερα

 

εχω συνδεση στην cosmote στο βασικο πακετο και καθε 12 μηνες μου εδινε μια επιδοτηση 90 ευρω παω λοιπον σημερα να παρω το κινητο ξεροντας οτι περασαν 12 μηνες και 10 μερες ε και παθαινω ...

της λεω της κοπελιας για μι επιδοοτηση κοιταει 45 ευρω της λεω γιατι τοσο λιγα φετος μου λεει δεν ξερω παρτε στο 9594000 νομιζω δεν θυμαμαι καλα

παιρνω εκει μου λενε δεν ξερουμε με επιφιλακτικοτιτα και καπακι οτι του χρονου μπορει να μην δινουν καθολου και παλι δεν ξερουν τιποτα

 

τωρα τι να κανω ?

σκεφτικα να κανω φορητοτητα wind που εχω και εναν αλλο αριθμο και ειμαι ευχαριστιμενος γινετε ετσι?

εκει ποσο δινουν επιδοτηση στο flexy 20 ?

 

ευχαριστω!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω τί δίνει η wind στο flexy20 αλλά μεταξύ cosmote & Vodafone η Cosmote έδινε πάντα περισσότερα χρήματα για τους ίδιους λογαριασμούς. Έχω την εντύπωση ότι η επιδότηση υπολογίζεται με βάση μερικούς (2-3 τελευταίους) λογαριασμούς. Μήπως πέρυσι είχες υψηλότερους λογαριασμούς την εποχή που πήγες να κάνεις ανανέωση και γι'αυτό η διαφορά?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

φιλαράκο είναι πολιτική ΌΛΩΝ των εταιριών πια να δίνουν χαμηλές επιδοτήσεις....ως καρτέλ αποφάσισαν να τις ρίξουν....αυτό που μπορείς αν σ ενδιαφέρει να κάνεις είναι να πας εκτυπωμένη την προσφορά τους σε κάποιον άλλο, μήπως πετύχεις κάτι καλύτερο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η επιδότηση στην cosmote υπολογίζεται με βάση τους λογαριασμούς του τελευταίου χρόνου

είναι φανερό πλέον ότι άλλαξε η πολιτική όλων των εταιριών

έτσι δεν προσελκύουν πια πελάτες με υψηλές επιδοτήσεις για αγορά συσκευών αλλά με άλλες προσφορές (χρόνο ομιλίας, μηνύματα κτλ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η επιδότηση όλων των εταιρειών υπολογίζεται με βάση την χρήση του τελευταίου 11 μήνου (όχι μόνο τους λογαριασμούς αλλά και εισερχόμενες - εξερχόμενες κλήσεις και καμία φορά υπολογίζεται και η παλαιότητα της γραμμής - δηλαδή το πότε συνδέθηκε η γραμμή, ως συμβόλαιο, στο δίκτυο)

Η αλήθεια είναι ότι πλέον δεν διαφοροποιούνται πολύ οι επιδοτήσεις από εταιρεία σε εταιρεία αλλά μπορείς να ακολουθήσεις δύο οδούς.

Μια είναι αυτή που ανέφερε και ο tristano να απευθυνθείς δηλαδή σε αντίπαλη εταιρεία ώστε να κάνεις φορητότητα ζητώντας να σου δοθεί μεγαλύτερη επιδότηση και δεύτερον μπορείς να καλέσεις το τμήμα εξυπηρέτησης και να ζητήσεις να γίνει επανέλεγχος (να καταγραφεί το παράπονο σου) στην επιδότηση σου αναφέροντας τους ότι σε περίπτωση μη αύξησης θα αποσυνδεθείς ώστε να σου δοθεί μεγαλύτερο ποσό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...